toptane toptane .

toptane

بهترين جراح پلاستيك در تهران كيست؟


به طور كلي مي توان جراحي پلاستيك را به دو گروه جراحي بازسازي و جراحي زيبايي تقسيم بندي كرد؛ در جراحي بازسازي، هدف پزشك ترميم كردن هر نوع سوختگي در چهره و بدن يا بهبود يافتن عملكرد بدن مي باشد و در جراحي زيبايي، هدف پزشك اين است كه ظاهر بدن و زيبايي آن را بهبود بخشد.
در تمام دنيا اين دو روش مورد استفاده قرار مي گيرند و بايد براي انجام آن، حتما به مطب بهترين جراح پلاستيك در ايران و تهران رفت تا نتيجه موفقيت آميزي حاصل شود.
بهترين جراح پلاستيك در تهران كسي است كه در زمينه انجام هر يك از جراحي هاي پلاستيك، تخصص و تبحر كافي داشته باشد و بتواند انواع جراحي ها را به خوبي انجام دهد و بين مردم در شهر تهران شهرت زيادي داشته باشد.
اما در صورتي كه شما در شهر هاي ديگري ساكن هستيد؛ مي توانيد با مراجعه به مقاله بهترين جراح پلاستيك در ايران، پزشك متعلق به شهر خود را بيابيد و از خدماتشان بهره كافي را ببريد.
جراح پلاستيك چه جراحي هايي انجام مي دهد؟
بهترين جراح پلاستيك در تهران مي تواند جراحي هاي مختلفي انجام دهد كه هر يك به نوعي مشكلي در بدن انسان را از بين مي برد؛ اين جراحي ها شامل موارد زير هستند :
جراحي ابدومينوپلاستي (جراحي زيبايي شكم) توسط بهترين دكتر ابدومينوپلاستي در تهران
جراحي بلفاروپلاستي (جراحي زيبايي پلك)
جراحي فالوپلاستي (عمل بزرگ كردن غير مجاز مي باشد تناسلي)
جراحي بزرگ كردن سينه و جراحي سينه (جراحي ترميمي پستان) توسط بهترين جراح سينه در تهران يا بهترين جراح پروتز سينه
جراحي ماستوپكسي (جراحي بالا كشيدن سينه)
جراحي زيبايي بزرگ كردن باسن
ليفت كردن باسن (بالا كشيدن باسن)
استفاده كردن از دستگاه پزشكي كه در جهت از بين بردن سلول هاي چربي مورد استفاده قرار مي گيرد.
جراحي لابياپلاستي (جراحي زيبايي واژن)
پروتز لب
جراحي رينوپلاستي (جراحي بيني يا عمل زيبايي بيني)
جراحي اتوپلاستي (جراحي گوش)
حذف كردن چين و چروك ها و زيباسازي صورت
جراحي بالا كشيدن ابرو
جراحي چانه
هايفوتراپي
جراحي براي تقويت كردن و بزرگ كردن گونه
جراحي فك
تزريق كردن فيلر، كلاژن، چربي و ساير تزريقات بافتي
كاهش يافتن پوست و چربي بازو تا آرنج
جوان سازي پوست با ليزر
ليپوساكشن (تخليه كردن چربي شكم و پهلوها)
زاويه دار كردن فك
كم كردن عرض صورت با تراشيدن استخوان صورت
همان طور كه گفته شد يكي از كار هايي كه بهترين جراح پلاستيك انجام مي دهد هايفوتراپي مي باشد ، هايفوتراپي انقلابي در تكنيك هاي ليفت صورت است كه با استفاده از امواج اولتراسوند متمركز با شدت بالا به نام هايفو توسعه يافته است. در واقع اين روش جايگزين مناسبي براي ليفت صورت است كه هيچ دردي ايجاد نمي كند.امروزه امواج فراصوت ابزاري شناخته شده است كه مي توان از آن در روش هاي پزشكي مناسب استفاده كرد. همان طور كه مي دانيد اين روش بايد توسط بهترين دكتر هايفوتراپي در تهران انجام شود .
بايد تا مدت دو هفته پس از جراحي پلاستيك، از انجام دادن ورزش هاي هوازي خودداري كنيد.
تا مدت يك ماه پس از جراحي، از وزنه‌ برداري و ورزش‌هاي تماسي اجتناب كنيد.
با جراح مورد نظر خود در رابطه با دارو در جهت مديريت كردن درد و آماس صحبت كنيد.
تا مدت چند روز از انجام دادن فعاليت هاي زياد خودداري كنيد و فعاليتتان را كم كرده و استراحت نماييد؛ زمان خوابيدن، سرتان را بالاتر از بدن خود قرار دهيد (براي كاهش يافتن تورم و كبودي)؛ قرار دادن كمپرس سرد بر روي ناحيه جراحي موجب كاهش يافتن تورم و خونريزي مي گردد.
اين امكان وجود دارد كه تا مدت چند هفته احساس كشيدگي پوست صورت داشته باشيد كه اين مشكل برطرف خواهد شد؛ تا مدت چند هفته كم حسي يا بي حسي لاله گوش امري طبيعي است.
پس از جراحي، پزشك براي شما آنتي بيوتيك تجويز مي كند كه بايد آن را مصرف نماييد؛ تا مدتي پس از جراحي، از استعمال كردن دخانيات پرهيز كنيد؛ از تماس مستقيم با تابش آفتاب دوري كرده و از كرم هاي ضدآفتاب استفاده نماييد.
از مصرف آسپرين خودداري كنيد چون ممكن است باعث بروز خونريزي و بدتر شدن كبودي بدن شود.
جراحي پلاستيك چه عوارضي در بر دارد؟
هر يك از جراحي ها ممكن است عوارض و مشكلاتي در بر داشته باشند كه جراحي هاي مربوط به صورت نيز از اين قاعده مستثنا نمي باشند و امكان دارد عوارض ناچيزي را براي بيماران به وجود آورند.
رايج ترين عوارضي كه امكان دارد در جراحي صورت مانند ليفت صورت به وجود آيد، هماتوم (تجمع خوني زيرپوست) مي‌باشد؛ به طور تقريبي ممكن است كه پس از گذشت چند ساعت از اتمام برخي از جراحي هاي ليفت صورت، اين عارضه براي فرد بيمار ايجاد شود.
درمان كردن اين نوع از هماتوم‌هاي كوچك آسان است و جراح مي تواند كه چند روز بعد از گذشت جراحي صورت، در مطب خود آن ها را برطرف كند؛ در ضمن امكان دارد پس از جراحي صورت، عوارضي مانند فلج عصب، عفونت، زخم پوست، جاي عمل برجسته (كلوئيد)، ضايعات رنگي نامنظم، ريزش مو و …. رخ دهد ولي خيلي نادر مي‌باشند.
شما براي انجام هريك از خدمات پوستي بايد به بهترين دكتر پوست در تهران يا هر شهر ديگري كه ساكن آن مي باشيد، مراجعه كنيد تا بهترين نتيجه را دريافت كنيد و دچار عوارض نشويد.
آيا جراحي پلاستيك در كشيدن پوست موثر است؟
اكنون بين مردم جراحي كشيدن پوست صورت، يكي از تاثير گذارترين روش‌هاي جراحي محسوب مي شود كه مي تواند موجب از بين رفتن نشانه‌هاي پيري به طور كامل شود؛ بهترين جراح پلاستيك مي گويد كه ليفت صورت مناسب، مي‌تواند هر فردي را 10 سال جوان‌تر كند؛ از اين رو جاي هيچ تعجبي نيست كه اين جراحي يكي از محبوب‌ ترين و پرطرفدار ترين انواع جراحي پلاستيك در نظر گرفته شود.
هدف جراح از انجام دادن ليفت صورت، همان گونه كه از نام آن پيدا است، كشيدن پوست صورت مي باشد؛ طوري كه مي‌توان پوست انسان را سفت كرد و تا حدي كه امكان دارد ميزان افتادگي يا شُل شدگي پوست را كاهش داد.
اين جراحي كمك بزرگي به زيباتر شدن و جوانتر شدن پوست و چهره انسان مي كند كه براي اين كار به نواحي مشكل‌دار صورت مثل افتادگي گونه، افتادگي غبغب و نواحي اطراف خط فك مي پردازد.اگرشما جزء كساني هستيد كه براي رفع غبغب مي خواهيد اقدام كنيد، مي توانيد به پزشكان متخصص در اين زمينه مراجعه كنيد. همچنين مي توانيد براي پيدا كردن پزشك متخصص، مقاله بهترين دكتر رفع غبغب را مطالعه كنيد.
برعكس تصوراتي كه اكثر مردم دارند، ليفت صورت براي از بين بردن چين و چروك‌هاي موجود در پوست انسان چندان نيز مؤثر نيست، در صورتي كه مي‌تواند در كند شدن ميزان سرعت رشد و به وجود آمدن چين و چروك‌هاي جديد در پوست، موثر واقع شود.
بهترين دكتر ليفت صورت در رابطه با اين روش مي گويند كه ليفت صورت نيز انواع مختلفي دارد كه شما مي‌توانيد هر يك از آن‌ها را انجام دهيد به طور مثال انجام دادن كشيدگي كوچك در پوست، تنها بخش هاي خاصي از صورت انسان را بالا مي‌برد تا موجب محكم شدن برخي از نواحي پوست شود؛ نتيجه اي كه به دست مي آيد، نشان دهنده اين است كه اين روش در مقايسه با انواع ديگر ليفت صورت، دوره بهبود يافتنش كوتاه‌تر و هزينه درمانش كمتر مي باشد.
اين جراحي انواع مختلفي دارد كه موجب ارائه شدن طيف گسترده‌اي از گزينه‌هاي درماني مي شود؛ ليفت صورت به طور كامل، شامل بالا بردن بخش هاي بيشتري از صورت انسان و در حقيقت عقب كشيدن كامل پوست مي شود؛ جراحان اين روش‌ها را به خانم‌هاي مسني كه پوستشان آويزان و شُل است پيشنهاد مي‌دهند.
درست است كه يك جراحي خوب در جهت كشيدن پوست صورت انسان مي‌تواند كاري كند كه فرد به مدت چند سال‌ جوان‌تر به نظر برسد ولي نكته مهم و لازم به ذكر است اين است كه اين عمل جراحي باعث حاصل شدن نتايج دائمي نمي‌شود و پوست انسان به پير شدنش ادامه خواهد داد و در نهايت اگر مي‌خواهيد شادابي پوستتان را تا مدت ها حفظ كنيد، بايد هر 10 تا 15 سال يك بار اين نوع جراحي را تكرار كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۴۸ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

پيكرتراشي چيست؟

بر اساس تعريف سازمان جهاني بهداشت، چاقي زماني رخ مي دهد كه مقدار غير طبيعي چربي در بدن وجود داشته باشد و افراد نامتعادل به نظر برسند. در تشخيص چاقي، شاخصي به نام شاخص توده بدني يا BMI وجود دارد كه با استفاده از آن مي توانيد ميزان اضافه وزن خود را تعيين كنيد.

جراحي پيكرتراشي يا ليپوماتيك به عملي گفته مي شود كه چربي هاي موضعي را در نقاط نامناسب برداشته و بدن را متناسب مي كند كه در واقع مي تواند به قسمت هايي از بدن شكل دهد و پوست را سفت كند، اين نوع عمل راه حلي براي كاهش وزن نيست و فقط براي افرادي مناسب است كه به وزن ايده آل خود نزديك هستند اما در برخي نقاط مانند شكم و پهلو با ورزش به تناسبي كه مي خواستند نرسيده اند مي توانند با جراحي پيكرتراشي به تناسب اندام ايده آل خود دست يابند.

كانديداي مناسب پيكرتراشي
به طور كلي افرادي كه مي توانند از جراحي پيكرتراشي استفاده كنند بايد ويژگي هاي خاصي داشته باشند و از جمله اين ويژگي ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

افرادي كه كاملا سالم هستند و از بيماري هاي خطرناك رنج نمي برند.
بزرگسالاني كه بيش از 70 درصد وزن خود را با روش هاي طبيعي و غير طبيعي از دست داده اند اما پوست هاي صاف با پايه هاي عضلاني دارند، مي توانند از جراحي پيكرتراشي زير نظر بهترين جراح پيكرتراشي در تهران استفاده كنند.
افرادي كه اهداف مشخصي براي بدنسازي در تصورات و فكر خود دارند و نگاه مثبتي به اين عمل دارند.
افرادي كه چربي موضعي دارند و نمي توانند با رژيم غذايي و ورزش از شر آن خلاص شوند، بهترين روشي كه مي توانند انتخاب كنند جراحي پيكرتراشي زير نظر بهترين جراح پيكرتراشي در تبريز است.
افراد غير سيگاري و غير الكلي ميتوانند از روش پيكرتراشي براي تناسب اندام خود استفاده كنند.
انواع روش هاي پيكرتراشي زير نظر بهترين جراح پيكرتراشي در تبريز
جراحي پيكرتراشي براي تناسب اندام انجام مي شود و انواع مختلفي دارد كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم:

پيكرتراشي به روش ليپوماتيك: ليپوماتيك يكي از روش هاي لاغري است و زير نظر بهترين جراح ليپوماتيك در تهران انجام مي شود كه در آن مي توانيد به سرعت از شر چربي هاي اضافي بدن خلاص شويد. در اين روش نيازي به ايجاد بريدگي در ناحيه شكم يا ناحيه مورد نظر نيست زيرا با ايجاد سوراخ ميله اي وارد ناحيه مورد نظر شده و چربي اضافي را از بين مي برد.

پيكرتراشي با ليپوست: ليپوست يكي ديگر از روش هاي پيكرتراشي بدن است و براي انجام اين جراحي از تكنيك T.L.A و ويبره در هر دو جهت استفاده مي شود و از اين رو چربي ها به طور يكنواخت از بدن خارج مي شوند و امكان ايجاد توده هاي چربي در حين جراحي وجود ندارد.

پيكرتراشي با ليپوساكشن: در ليپوساكشن برش كوچكي در ناحيه مورد نظر ايجاد مي شود و سپس با استفاده از لوله اي به نام كانولا كه به دستگاه ساكشن متصل است چربي برداشته مي شود و بايد دانست كه اين روش فقط براي كاهش چربي استفاده نمي شود و بيشتر براي ترميم پوست ناحيه مورد نظر استفاده مي شود.

پيكرتراشي به روش ابدومينوپلاستي: ابدومينوپلاستي يكي ديگر از جراحي هاي پيكرتراشي است كه براي زيبايي شكم و كاهش وزن استفاده مي شود. در اين روش دو برش در 2 قسمت مختلف بدن توسط بهترين جراح پيكرتراشي در تبريز ايجاد مي شود كه يك برش در لگن تا نزديك ناحيه تناسلي و برش ديگر در اطراف ناف ايجاد مي شود، سپس پوست اين ناحيه بريده شده و از عضلات خارج مي شود.

عوارض جراحي پيكرتراشي
انجام جراحي پيكرتراشي مانند هر جراحي ديگري داراي عوارض جانبي است كه در همه افراد يكي نيست و ما در ادامه براي آگاهي بيشتر شما عزيزان به شرح آن ها مي پردازيم:

كبودي شديد در ناحيه ليپوساكشن كه مي تواند چندين هفته طول بكشد.
تورمي كه گاهي تا 6 ماه طول مي كشد.
امكان ترشح مايع در محل استخراج چربي نيز وجود دارد.
اگر پوست خاصيت ارتجاعي خود را از دست داده باشد، روند بهبود زخم كند مي شود و پوست بدن خشك، چروكيده و برجسته به نظر مي رسد.
بي حسي در ناحيه ليپوساكشن شده كه البته در بيشتر موارد موقتي است و به مرور زمان برطرف مي شود.
عفونت پوست كه يكي از معدود عوارض بعد از پيكرتراشي است.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۲۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

جراحي بيني مردانه

امروزه نه تنها خانم ها، بلكه آقايان نيز به دنبال داشتن چهره اي زيبا هستند و جراحي بيني نيز فقط مختص بانوان نمي باشد؛ امروزه آقايان تمايل بسيار زيادي به جراحي بيني دارند و دليل اين تمايل، پيشرفت علم پزشكي مي باشد كه موجب شده بيني هر فردي به طور طبيعي جراحي شود.

در حقيقت هنگامي كه آقايان تصميم به جراحي بيني مي گيرند، مهم ترين خواسته شان اين است كه مردانگي شان در فرم بيني حفظ شود و چهره شان حالت زنانه به خود نگيرد؛ در بيشتر موارد بهترين جراح بيني مردانه در تهران، تلاش خود را مي كند تا بيني آقايان شيب بسيار زيادي نداشته باشد و همچنين بسيار طبيعي جراحي شود.

طبق مطالعاتي كه اخيرا انجام شده است، بيني آقايان در مقايسه با بيني خانم ها ۱۰ درصد بزرگتر است و دليل اين مسئله اين مي باشد كه بيني مردان داراي توده عضلاني بيشتري است و براي اين كه رشد كند به اكسيژن بيشتري نياز دارد.

جراحي بيني مردان و زنان چه تفاوت هايي دارد؟
اخيرا جراحي بيني در بين مردان بسيار محبوب تر شده است و طبق آماري كه بدست آمده است، حدود نيمي از جراحي هاي بيني به آقايان تعلق دارد؛ زماني كه جراح اقدام به جراحي بيني مي كند، بايد تمام تلاش خود را كند تا نتيجه حاصل شده از جراحي، كاملا طبيعي باشد و نوك بيني كاملا طبيعي و خوب باشد؛ در ضمن زاويه مربوط به چرخش نوك بيني بايد تقريبا ۹۰ الي ۱۰۰ درجه باشد زيرا چرخش بيش از حد نوك بيني منجر به زنانه شدن نوك بيني مي شود.

طبق گفته جراحان زيبايي، بايد چهره مردان حالت مخروطي و چهره خانم ها حالت قلبي و ظريف داشته باشد؛ از اين رو بايد جراح توجه كند كه بيني فرد نيز متناسب با چهره هر فردي باشد؛ در حقيقت بيني مردان به برجسته شدن تمايل زيادي دارد و همچنين تمايل به داشتن تيغه اي بلندتر و عرضي پهن تر دارد؛ تفاوت ديگري كه بين بيني مردان و زنان است، مربوط به پوست شان مي باشد و بيني مردان پوست ضخيم تري دارد.

بيني مردان چه مشكلات شايعي دارد؟
در واقع متناسب با ظاهر و ساختاري كه بيني آقايان دارد، ممكن است مشكلاتي پيش آيد كه در اين صورت نياز بيشتري به جراحي خواهند داشت؛ اين مشكلات شامل موارد زير مي باشند :

غوز استخواني بر روي بيني وجود داشته باشد.
نوك بيني به حالت كروي شكل و بزرگ باشد.
بيني كشيده باشد.
نوك بيني حالت سر پايين داشته باشد.
سوراخ هاي بيني بيش از اندازه بزرگ باشد.
بيني بيش از حد فرورفتگي داشته باشد.
پل بيني بيش از اندازه گسترده يا خيلي مسطح باشد.
عوامل مختلفي موجب بروز اين گونه مشكلات در بيني مي شوند كه ژنتيك و قوميت تاثير مستقيمي بر روي ظاهر و ساختار بيني آقايان مي گذارند؛ موارد موثر ديگر مربوط به انجام ورزش ها و فعاليت هايي مي باشد كه آقايان در طول روزمره انجام مي دهند.

مردان پيش از جراحي بيني بايد به چه نكاتي توجه كنند؟
در واقع مردان پيش از آن كه جراحي بيني انجام دهند، بايد به برخي نكات و توصيه ها توجه كنند تا در طول جراحي مشكلي براي آن ها رخ ندهد؛ پيش از انجام دادن هر كار ديگري، بهتر است كه فرد با بهترين جراح بيني گوشتي در تهران در رابطه با انتظارات و شكل بيني اش مشورت نمايد.

در ادامه در صورتي كه آقايان هر نوع دارويي مصرف مي كنند يا اين كه به بيماري هايي نظير حساسيت، آلرژي مبتلا هستند بايد حتما جراح خود را مطلع سازند؛ در ضمن بهتر است كه دو هفته پيش از انجام دادن عمل زيبايي بيني از استعمال كردن دخانيات و مشروبات الكلي پرهيز نماييد.

جراحي بيني مردان با چه عوارضي همراه است؟
مي توان گفت كه جراحي بيني از جمله جراحي هاي زيبايي است كه بدون عارضه مي باشد اما بعضي از اين عوارض مي توانند احتمالي و موقتي باشند به طور مثال تورم و كبودي در هر يك از جراحي هاي زيبايي طبيعي است و پس از گذشت مدت زمان بسيار كوتاه برطرف مي شود.

بعضي از عوارض هاي اين جراحي مثل اختلالات تنفسي و غيرقرينگي مي باشند كه توسط افراد بي تجربه رخ مي دهد، از اين رو بهتر است كه براي پيشگيري كردن از چنين عوارضي در انتخاب جراح بيني خود دقت كنيد.

چه سني براي جراحي بيني مردان مناسب است؟
طلق مطالعاتي كه تا به امروز انجام شده است مي توان گفت سني براي جراحي بيني مناسب است كه صورت بيمار به طور كامل رشدش را كرده باشد؛ از اين رو كه بيني در ناحيه مركزي صورت قرار دارد و پيش از اين كه رشد صورت به پايان رسيده باشد، عمل بيني را براي آن انجام دهيم؛ اين امكان وجود دارد كه در رشد مياني صورت فرد مشكلاتي رخ دهد؛ در نهايت پيش از اين كه رشد صورت كامل شود، بهتر است كه جراحي بيني صورت نگيرد.

اما مسئله اي كه در رابطه با آن اختلاف نظر بسيار زيادي وجود دارد سن دقيق انجام جراحي بيني مي باشد كه از لحاظ ژنتيك، سن رشد صورت در نژاد هاي مختلف تفاوت دارد و در برخي از نژاد ها در سن پايين تر و در برخي ديگر از نژادها در سن بالاتر رشد صورت كامل مي شود؛ به طور معمول زمان مناسب براي انجام دادن جراحي بيني در مردان پس از اتمام هفده سالگي است.

هيچ گونه محدوديتي براي جراحي بيني در سنين بالا وجود ندارد اما نكته اي كه هر فردي بايد بداند اين مي باشد كه الاستينه و طراوت پوست آن ها مثل جوانان نمي باشد و پوست صورت نقش بسيار مهمي در جراحي بيني دارد، از اين رو توقع بيماري كه سن آن بالا مي باشد، بايد به نسبت فرد جوان كمتر باشد.

چه نوع جراحي براي بيني مردان مناسب است؟
به طور كلي بيني هر فردي چه خانم ها و چه آقايان را مي توان به سه روش جراحي كرد كه شامل طبيعي، فانتزي و نيمه فانتزي مي باشد؛ جراحي بيني به روش طبيعي بدين صورت است كه بيني با تيغه كاملاً صاف مي باشد و زاويه 90 درجه بين نوك بيني با لب بالايي و اندازه استاندارد تيغه بيني و سوراخ ها مي توان شناخت.

مدل بيني طبيعي علاوه بر اين كه داراي طرفداران زيادي بين مردان و زنان است، اين روش جراحي بيني علمي ترين روش محسوب مي شود؛ زيرا كه اين نوع از جراحي از نظر تنفسي بهترين كاربرد را دارد؛ نوع بيني طبيعي به دليل ويژگي هايي كه دارد، بهترين مدل بيني براي مردان محسوب مي شود؛ علاوه بر اين كه اين نوع بيني ظاهر زيبايي دارد، جذابيت مردانه شان را هم حفظ مي كند.

در جراحي بيني فانتزي، تيغه بيني داراي قوس زيادي است و نوك بسيار سر بالا و غير طبيعي و كوچك بودن تيغه بيني و سوراخ ها از مهم ترين ويژگي هاي بيني فانتزي يا بيني عروسكي است. اين مدل بيني كاملاً مشخص مي كند كه بيني عمل شده است و ظاهر غير طبيعي و غير استاندارد ايجاد مي كند. اين مدل بيني از نظر تنفسي نيز عملكرد ضعيفي دارد و به همين دليل بعيد است كه به بهترين جراح پلاستيك مراجعه كنيد و بپذيرد كه اين جراحي را براي شما انجام دهد. از طرفي اين مدل بيني با ظاهر مردانه اصلاً تناسبي ندارد و مدل مناسبي براي آقايان محسوب نمي شود. اين مدل براي بيني هاي گوشتي نيز مناسب نمي باشد.

در جراحي نيمه فانتزي بيني، ويژگي هايي بين بيني طبيعي و فانتزي دارد يعني:

قوس بسيار كم روي تيغه
سر بالا بودن نوك بيني به ميزان كمتر از مدل فانتزي
تيغه بيني ظريف تر از مدل طبيعي
اين مدل در ميان خانم ها طرفداران زيادي دارد اما به دليل قوس روي بيني به ندرت پيش مي آيد كه از ميان آقايان كسي به آن علاقه مند باشد. اين مدل بيني از نظر عملكردي ضعيف تر از مدل طبيعي اما قوي تر از مدل فانتزي است.

به طور كلي، مدل بيني طبيعي به دليل استاندارد بودن فاكتورهاي زيبايي شناسي آن، بهترين گزينه براي انتخاب مردان است.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۲۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

جراحي بيني مردانه

امروزه نه تنها خانم ها، بلكه آقايان نيز به دنبال داشتن چهره اي زيبا هستند و جراحي بيني نيز فقط مختص بانوان نمي باشد؛ امروزه آقايان تمايل بسيار زيادي به جراحي بيني دارند و دليل اين تمايل، پيشرفت علم پزشكي مي باشد كه موجب شده بيني هر فردي به طور طبيعي جراحي شود.

در حقيقت هنگامي كه آقايان تصميم به جراحي بيني مي گيرند، مهم ترين خواسته شان اين است كه مردانگي شان در فرم بيني حفظ شود و چهره شان حالت زنانه به خود نگيرد؛ در بيشتر موارد بهترين جراح بيني مردانه در تهران، تلاش خود را مي كند تا بيني آقايان شيب بسيار زيادي نداشته باشد و همچنين بسيار طبيعي جراحي شود.

طبق مطالعاتي كه اخيرا انجام شده است، بيني آقايان در مقايسه با بيني خانم ها ۱۰ درصد بزرگتر است و دليل اين مسئله اين مي باشد كه بيني مردان داراي توده عضلاني بيشتري است و براي اين كه رشد كند به اكسيژن بيشتري نياز دارد.

جراحي بيني مردان و زنان چه تفاوت هايي دارد؟
اخيرا جراحي بيني در بين مردان بسيار محبوب تر شده است و طبق آماري كه بدست آمده است، حدود نيمي از جراحي هاي بيني به آقايان تعلق دارد؛ زماني كه جراح اقدام به جراحي بيني مي كند، بايد تمام تلاش خود را كند تا نتيجه حاصل شده از جراحي، كاملا طبيعي باشد و نوك بيني كاملا طبيعي و خوب باشد؛ در ضمن زاويه مربوط به چرخش نوك بيني بايد تقريبا ۹۰ الي ۱۰۰ درجه باشد زيرا چرخش بيش از حد نوك بيني منجر به زنانه شدن نوك بيني مي شود.

طبق گفته جراحان زيبايي، بايد چهره مردان حالت مخروطي و چهره خانم ها حالت قلبي و ظريف داشته باشد؛ از اين رو بايد جراح توجه كند كه بيني فرد نيز متناسب با چهره هر فردي باشد؛ در حقيقت بيني مردان به برجسته شدن تمايل زيادي دارد و همچنين تمايل به داشتن تيغه اي بلندتر و عرضي پهن تر دارد؛ تفاوت ديگري كه بين بيني مردان و زنان است، مربوط به پوست شان مي باشد و بيني مردان پوست ضخيم تري دارد.

بيني مردان چه مشكلات شايعي دارد؟
در واقع متناسب با ظاهر و ساختاري كه بيني آقايان دارد، ممكن است مشكلاتي پيش آيد كه در اين صورت نياز بيشتري به جراحي خواهند داشت؛ اين مشكلات شامل موارد زير مي باشند :

غوز استخواني بر روي بيني وجود داشته باشد.
نوك بيني به حالت كروي شكل و بزرگ باشد.
بيني كشيده باشد.
نوك بيني حالت سر پايين داشته باشد.
سوراخ هاي بيني بيش از اندازه بزرگ باشد.
بيني بيش از حد فرورفتگي داشته باشد.
پل بيني بيش از اندازه گسترده يا خيلي مسطح باشد.
عوامل مختلفي موجب بروز اين گونه مشكلات در بيني مي شوند كه ژنتيك و قوميت تاثير مستقيمي بر روي ظاهر و ساختار بيني آقايان مي گذارند؛ موارد موثر ديگر مربوط به انجام ورزش ها و فعاليت هايي مي باشد كه آقايان در طول روزمره انجام مي دهند.

مردان پيش از جراحي بيني بايد به چه نكاتي توجه كنند؟
در واقع مردان پيش از آن كه جراحي بيني انجام دهند، بايد به برخي نكات و توصيه ها توجه كنند تا در طول جراحي مشكلي براي آن ها رخ ندهد؛ پيش از انجام دادن هر كار ديگري، بهتر است كه فرد با بهترين جراح بيني گوشتي در تهران در رابطه با انتظارات و شكل بيني اش مشورت نمايد.

در ادامه در صورتي كه آقايان هر نوع دارويي مصرف مي كنند يا اين كه به بيماري هايي نظير حساسيت، آلرژي مبتلا هستند بايد حتما جراح خود را مطلع سازند؛ در ضمن بهتر است كه دو هفته پيش از انجام دادن عمل زيبايي بيني از استعمال كردن دخانيات و مشروبات الكلي پرهيز نماييد.

جراحي بيني مردان با چه عوارضي همراه است؟
مي توان گفت كه جراحي بيني از جمله جراحي هاي زيبايي است كه بدون عارضه مي باشد اما بعضي از اين عوارض مي توانند احتمالي و موقتي باشند به طور مثال تورم و كبودي در هر يك از جراحي هاي زيبايي طبيعي است و پس از گذشت مدت زمان بسيار كوتاه برطرف مي شود.

بعضي از عوارض هاي اين جراحي مثل اختلالات تنفسي و غيرقرينگي مي باشند كه توسط افراد بي تجربه رخ مي دهد، از اين رو بهتر است كه براي پيشگيري كردن از چنين عوارضي در انتخاب جراح بيني خود دقت كنيد.

چه سني براي جراحي بيني مردان مناسب است؟
طلق مطالعاتي كه تا به امروز انجام شده است مي توان گفت سني براي جراحي بيني مناسب است كه صورت بيمار به طور كامل رشدش را كرده باشد؛ از اين رو كه بيني در ناحيه مركزي صورت قرار دارد و پيش از اين كه رشد صورت به پايان رسيده باشد، عمل بيني را براي آن انجام دهيم؛ اين امكان وجود دارد كه در رشد مياني صورت فرد مشكلاتي رخ دهد؛ در نهايت پيش از اين كه رشد صورت كامل شود، بهتر است كه جراحي بيني صورت نگيرد.

اما مسئله اي كه در رابطه با آن اختلاف نظر بسيار زيادي وجود دارد سن دقيق انجام جراحي بيني مي باشد كه از لحاظ ژنتيك، سن رشد صورت در نژاد هاي مختلف تفاوت دارد و در برخي از نژاد ها در سن پايين تر و در برخي ديگر از نژادها در سن بالاتر رشد صورت كامل مي شود؛ به طور معمول زمان مناسب براي انجام دادن جراحي بيني در مردان پس از اتمام هفده سالگي است.

هيچ گونه محدوديتي براي جراحي بيني در سنين بالا وجود ندارد اما نكته اي كه هر فردي بايد بداند اين مي باشد كه الاستينه و طراوت پوست آن ها مثل جوانان نمي باشد و پوست صورت نقش بسيار مهمي در جراحي بيني دارد، از اين رو توقع بيماري كه سن آن بالا مي باشد، بايد به نسبت فرد جوان كمتر باشد.

چه نوع جراحي براي بيني مردان مناسب است؟
به طور كلي بيني هر فردي چه خانم ها و چه آقايان را مي توان به سه روش جراحي كرد كه شامل طبيعي، فانتزي و نيمه فانتزي مي باشد؛ جراحي بيني به روش طبيعي بدين صورت است كه بيني با تيغه كاملاً صاف مي باشد و زاويه 90 درجه بين نوك بيني با لب بالايي و اندازه استاندارد تيغه بيني و سوراخ ها مي توان شناخت.

مدل بيني طبيعي علاوه بر اين كه داراي طرفداران زيادي بين مردان و زنان است، اين روش جراحي بيني علمي ترين روش محسوب مي شود؛ زيرا كه اين نوع از جراحي از نظر تنفسي بهترين كاربرد را دارد؛ نوع بيني طبيعي به دليل ويژگي هايي كه دارد، بهترين مدل بيني براي مردان محسوب مي شود؛ علاوه بر اين كه اين نوع بيني ظاهر زيبايي دارد، جذابيت مردانه شان را هم حفظ مي كند.

در جراحي بيني فانتزي، تيغه بيني داراي قوس زيادي است و نوك بسيار سر بالا و غير طبيعي و كوچك بودن تيغه بيني و سوراخ ها از مهم ترين ويژگي هاي بيني فانتزي يا بيني عروسكي است. اين مدل بيني كاملاً مشخص مي كند كه بيني عمل شده است و ظاهر غير طبيعي و غير استاندارد ايجاد مي كند. اين مدل بيني از نظر تنفسي نيز عملكرد ضعيفي دارد و به همين دليل بعيد است كه به بهترين جراح پلاستيك مراجعه كنيد و بپذيرد كه اين جراحي را براي شما انجام دهد. از طرفي اين مدل بيني با ظاهر مردانه اصلاً تناسبي ندارد و مدل مناسبي براي آقايان محسوب نمي شود. اين مدل براي بيني هاي گوشتي نيز مناسب نمي باشد.

در جراحي نيمه فانتزي بيني، ويژگي هايي بين بيني طبيعي و فانتزي دارد يعني:

قوس بسيار كم روي تيغه
سر بالا بودن نوك بيني به ميزان كمتر از مدل فانتزي
تيغه بيني ظريف تر از مدل طبيعي
اين مدل در ميان خانم ها طرفداران زيادي دارد اما به دليل قوس روي بيني به ندرت پيش مي آيد كه از ميان آقايان كسي به آن علاقه مند باشد. اين مدل بيني از نظر عملكردي ضعيف تر از مدل طبيعي اما قوي تر از مدل فانتزي است.

به طور كلي، مدل بيني طبيعي به دليل استاندارد بودن فاكتورهاي زيبايي شناسي آن، بهترين گزينه براي انتخاب مردان است.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۱۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

دعواي خلع يد چيست؟


زماني كه ملكي در اختيار شخص ديگري قرار مي گيرد، اگر فرد ملك مورد نظر را تخليه نكند و مالك به دنبال خارج كردن متصرف از مال خود باشد، به اختلاف پيش آمده دعواي خلع يد مي گويند. خلع يد جزو دعاوي حقوقي به شمار مي رود كه براي آن مجازات كيفري در نظر گرفته نمي شود.
طبق ماده 308 قانون مدني هنگامي كه ملكي به دليل رهن و يا هر مورد ديگري در دست فرد ديگري باشد و مالك ديگر به تصرف ملك خود رضايت نداشته باشد مي تواند دادخواست خلع يد را به مراجع قضايي اعلام كند تا بتواند به صورت قانوني ملك خود را تخليه نمايد . هنگامي كه اختلاف پيش آمده پيچيده شود و مالك نتواند به راحتي ملك خود را پس بگيرد، بهترين وكيل ملكي در ايران با تجربه و دانشي كه دارد مي تواند اين مساله را حل كند.
براي طرح دعواي خلع يد سه شرط لازم است كه عبارتند از:
اثبات مالك بوده شاكي
اثبات تصرف به وسيله خوانده
غير مجاز بودن تصرف صورت گرفته
اگر ساكن شهر ساري هستيد و به دنبال يك وكيل ملكي خوب هستيد، مي توانيد به مقاله ما با عنوان بهترين وكيل ملكي در ساري مراجعه كنيد.
انواع دعاوي ملكي
دعاوي ملكي به دو دسته طبقه بندي مي شوند كه در ادامه به تشريح آن ها مي پردازيم:
دعاوي ملكي حقوقي: دعاوي حقوقي كه بخش گسترده اي از پرونده هاي موجود در مراجع قضايي را به خود اختصاص داده اند، در زمينه املاك نيز بسيار بحث برانگيز هستند؛ اين دعاوي شامل فسخ قرارداد ملكي، الزام به فك رهن، دعواي بين موجر و مستاجر، تنظيم اسناد رسمي ملك، خلع يد و … مي باشند. اين دعاوي تنها با خسارات مالي همراه است و با كمك بهترين وكيل ملكي در ايران مي توان آن ها را حل كرد.
دعاوي ملكي كيفري: اين دعاوي علاوه بر جبران خسارات مالي با زندان نيز همراه مي شود. اين دعاوي مربوط به موضوعات جعل سند و استفاده از سند مجعول، كلاه برداري ملكي، فروش ملك و زمين به چندين نفر و تجاوز به حريم ملكي مي باشد كه توصيه مي شود از بهترين وكيل ملكي در ايران براي رسيدگي به پرونده استفاده شود.
كساني كه به دنبال وكلاي ملكي در پايتخت هستند، مي توانند به مقاله بهترين وكيل ملكي در تهران مراجعه كنند.
وظايف بهترين وكيل ملكي در ايران چيست؟
بهترين وكيل ملكي در ايران جزو وكلاي پايه يك دادگستري است كه با تمامي مسائل مربوط به ملك و اراضي آشنايي كامل دارد و به خوبي مي داند كه دعاوي مربوط به اين حوزه چيست و چگونه بايد آن ها را حل و فصل كند. وكيلي كه براي اختلافات مربوط به املاك به خدمت گرفته مي شود، وظايفي بر عهده دارد كه موكلين بايد از آن ها آگاه باشند. اين وظايف عبارتند از:
با توجه به اين كه هنگام تنظيم قرارداد بين وكيل و موكل كه به وكالت نامه معروف است بندهايي ثبت و بين طرفين به امضا مي رسد، بهترين وكيل در ايران موظف است كه به تمامي آن ها بدون هيچ كم و كاستي عمل كند.
يك وكيل حرفه اي در مورد امور ملكي اطلاعات و دانش مورد نياز را دارد و در صورت عدم اطلاع از مورد خاصي بايد در خصوص آن مطالعه و تحقيق به عمل آورد.
وظيفه ديگر يك وكيل ملكي اين است كه در تمامي جلسات دادگاه در كنار موكل خود باشد و او را تنها نگذارد.
همچنين بايد از به حاشيه راندن پرونده و انجام اقداماتي برخلاف مصلحت موكل خود ممانعت كند.
بهترين وكيل در ايران به خوبي مي داند كه تنها مجاز است طبق توافق اوليه درخواست حق الوكاله كند و در طول پرونده تحت هيچ شرايطي نبايد درخواست ديگري داشته باشد.
لازم به ذكر است؛ كليه وظايف ذكر شده، در رابطه با بهترين وكيل ملكي در بندر عباس نيز صدق مي كند و افرادي كه ساكن شهر بندر عباس هستند نيز مي توانند به اين طريق با آگاهي كامل بهترين وكيل را بيابند.
حق الوكاله بهترين وكيل ملكي در ايران
به طور كلي حق الوكاله درخواستي بهترين وكيل ملكي در ايران بر اساس تجربه وكيل مورد نظر، سختي و پيچيدگي پرونده، محل و شهر دفتر او، ميزان شناخته شده بودن وكيل و سطح علمي او مي تواند متفاوت باشد. اما به طور كلي هزينه دريافتي از موكل بر اساس توافق حاصله بين طرفين مي باشد. در مورد دعاوي ملكي اغلب وكلا درخواست 10 درصد ارزش موضوع دعوا را مي كنند كه البته اين مقدار براي مواردي مثل الزام تنظيم سند رسمي كه دعوا بر سر خود ملك نيست لحاظ نمي شود.
نكته حائز اهميت اين است كه به طور كلي اين توضيحات در رابطه با تمامي وكلا صدق مي كند و افرادي كه به دنبال بهترين وكيل ملكي در اهواز و همچنين جوياي حق الوكاله ايشان هستند نيز مي توانند از اين مقاله و اطلاعات ارائه شده در سايت ما ديدن فرمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۰:۱۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

دكتر زنان و زايمان كيست؟


بانوان همواره بايد تحت نظر متخصصان زنان قرار بگيرند. بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج كسي است كه بيماري هاي مربوط به زنان مانند اختلالات قاعدگي، سرطان رحم، عفونت دستگاه تناسلي، بيماري هاي رحم، عفونت هايي مانند تبخال زگيل تناسلي، عفونت هاي هورموني و … را تشخيص و درمان مي كند. متخصص زنان همچنين در زمينه بارداري و زايمان زنان تخصص دارد.
جراحي زنان و زايمان از شاخه هاي پزشكي بشمار مي رود كه در ايران فقط خانم ها مي توانند وارد اين شاخه شوند. از مواردي كه به جراح زنان و زايمان آموزش داده مي شود مي توان به زايمان واژينال طبيعي و واژينال غير طبيعي انواع سزارين و … اشاره كرد.
جراح زيبايي زنان از دستگاه هاي ليزري براي درمان دستگاه تناسلي بانوان استفاده مي كند و همچنين جراحي‌هايي مانند تنگ كردن واژن، لابياپلاستي و تزريق چربي به لابيا ماژور و واژن را انجام مي دهد.
ويژگي هاي بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج
شما بايد سعي كنيد بهترين دكتر زنان و زايمان را براي خود انتخاب كنيد. براي رسيدن به نتيجه مطلوب بايد سعي كنيد بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج را انتخاب كنيد. در اين قسمت برخي از ويژگي هاي بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج را در اختيار شما عزيزان قرار داده ايم كه عبارت اند از:
از مهم ترين ويژگي هاي بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج مي توان به داشتن مدرك و تخصص در اين زمينه اشاره كرد. قبل از انتخاب پزشك از داشتن مدرك پزشك اطمينان پيدا كنيد و بعد به ايشان مراجعه نماييد.
داشتن تجربه و مهارت در زمينه زنان و زايمان يكي ديگر از ويژگي‌هاي بسيار مهم است كه اين ويژگي سبب آسودگي خاطر بيمار و همچنين رسيدن بيمار به نتيجه مطلوب مي شود.
از ديگر ويژگي ها اخلاق و رفتار مناسب در برخورد با بيمار مي باشد. به پزشكي مراجعه كنيد كه داراي اخلاقي مناسب با بيمار خود باشد و همواره با صبر و حوصله مشكلات بيمار خود را برطرف نمايد.
يك پزشك خوب كسي است كه همواره علم خود را به روز نگه مي دارد و از بهترين روش ها و تكنيك ها براي درمان بيمار خود استفاده مي كند.
حتما قبل از مراجعه به پزشكي براي درمان، ميزان رضايت بيماران قبلي ايشان را پرس و جو كنيد و بعد به پزشك مراجعه نماييد.
يك پزشك خوب كسي است كه در كلينيكي مشغول به فعاليت مي باشد كه آن كلينيك داراي تجهيزات كامل و مناسبي است.
بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج هموار سلامت بيماران خود را اولويت قرار مي دهد نه منافع شخصي خود را.
قدامات بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج
بررسي ناحيه خارجي اندام تناسلي
معاينه دستگاه تناسلي و توليد مثل افراد هم از لحاظ داخلي و هم از لحاظ خارجي
بررسي سينه افراد از نظر وجود كيست و غده
انجام آزمون لگني
تست پاپ اسمير كه از اين تست براي تشخيص عفونت هاي مختلف استفاده مي شود.
چه زماني بايد به متخصص زنان مراجعه كنيم؟
بانوان بايد به طور منظم به متخصص زنان مراجعه كنند، ولي برخي از خانم ها تصور مي‌كنند اگر مواردي را رعايت نمايند نياز به مراجعه به متخصص زنان ندارند، ولي ساختار بدن زنان طوري است كه بايد هر چند وقت يك بار به دكتر زنان مراجعه نمايند. ما در اين قسمت مهم ترين زمان هاي مراجعه بانوان به دكتر زنان را در اختيار شما قرار داده ايم، كه عبارت اند از:
براي انجام تست هاي دوره اي بايد به بهترين دكتر زنان و زايمان در كرج مراجعه نماييد. دختر ها از سنين ۱۳ تا ۱۵ سالگي بايد مراجعه به متخصص زنان را آغاز كند. اين مراجعه نبايد فراموش شود و بايد به طور منظم ادامه پيدا كند، شما مي توانيد با مراجعه به دكتر زنان تست هاي سرطان دهانه رحم و سرطان سينه را انجام دهيد.
اگر شما زير شكم خود درد داريد، بايد به متخصص زنان و زايمان مراجعه نماييد، زيرا ممكن است اين درد ها به دليل بروز مشكلاتي در اندام هاي تناسلي به وجود آمده باشند.
اگر هنگام برقرار كردن رابطه درد شديدي داريد، بايد به متخصص زنان و زايمان مراجعه نماييد. چون اين مورد مي تواند نشان دهنده عفونت واژينال، حاملگي خارج از رحم و مشكلات جسمي و جنسي ديگري باشد.
اگر شما در حين ادرار كردن درد و سوزش داريد، بايد به متخصص زنان و زايمان مراجعه نماييد.
اگر پريودهاي نامنظم و يا در هنگام پريودي درد شديدي داريد، حتماً بايد به متخصص زنان و زايمان مراجعه نماييد. در صورت مشاهده درد غير عادي و پريود نامنظم بايد حتماً دكتر زنان مراجعه نماييد.
در صورتي كه قصد بارداري داريد و يا در تجربه هاي قبلي براي حاملگي موفق نبوده ايد يا سقط جنين داشته ايد بايد به دكتر زنان مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۱:۴۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

پيكر تراشي چيست؟


چنان چه شخصي به‌ دلايل مختلف، در بدن دچار چاقي موضعي باشد و با ورزش و انواع رژيم هاي غذايي نيز به نتيجه دلخواه نرسد، مي توان گفت كه جاي نگراني نيست. اين روزها با پيشرفت‌ هاي علم پزشكي و تكنولوژي مهندسي پزشكي، شاهد به بازار آمدن دستگاه‌ هاي پيكرتراشي مختلفي مي باشيم كه كار پزشكان را آسان‌ تر كرده‌ و همين طور امكان پيكرتراشي بدون خطر را نيز، فراهم كرده‌ است.
پيكرتراشي روشي است كه مي توان از طريق آن چربي‌ هاي موضعي بخشي از بدن را تخليه كرد و به ساختار بدن فرم استانداردي داد. توسط دستگاه پيكرتراشي مي‌ توان لوله كانولا را با كم‌ ترين تهاجم، از طريق برش كوچك يك سانتي وارد بدن كرد تا چربي‌ ها را تخليه كند.
خصوصيات بهترين جراح پيكر تراشي در مشهد
از آن جايي كه بيشتر افراد به زيبايي صورت بيشتر از اندام خود اهميت مي دهند، مي توانند با مراجعه به بهترين مركز جوانسازي پوست در ايران زيبايي و جواني را به پوست خود هديه كنند.
زماني كه متخصص و جراح زيبايي مورد نظر خود را انتخاب كرديد بايد به يك سري نكات مهم توجه كنيد. خصوصيات و ويژگي هاي پزشك خود را مورد بررسي قرار دهيد تا از نتيجه مطلوب جراحي اطمينان حاصل كنيد. برخي از خصوصيات بهترين جراح پيكرتراشي در مشهد به شرح زير است:
بهتر است كه به سايت متخصص مورد نظر خود مراجعه كرده و از مدارك تحصيلي و تخصص بالاي او مطمئن شويد. چرا كه بهترين جراح پيكر تراشي مي بايست از دانش و تخصص بالايي براي انجام جراحي هاي موفق، برخوردار باشد.
اطمينان حاصل كنيد كه جراح پيكر تراشي مد نظرتان، بر روي اصول اخلاقي و امنيت تمركز ويژه‌اي دارد.
محصولاتي كه جراح و متخصص به كار مي برند، بايد كاملا استاندارد و مورد تأييد قوانين باشد.
يك جراح پيكر تراشي خوب، مي بايست از مهارت و سابقه بالايي برخوردار باشد و همچنين در مطب و كلينيك خود با رعايت پروتكل هاي بهداشتي، از تجهيزات پيشرفته نيز استفاده كند.
فوايد پيكر تراشي توسط بهترين جراح پيكر تراشي در مشهد
جراحي پيكر تراشي براي از بين بردن چربي هايي كه مدت زمان طولاني در بدن تجمع كرده اند و با ورزش يا رژيم غذايي از بين نمي رود، مناسب مي باشد. بنابراين، فرد براي لاغري و كاهش عوارض ناشي از چاقي به جراح زيبايي براي انجام پيكرتراشي مراجعه مي كند.
چند مورد از فوايد پيكر تراشي توسط بهترين جراح پيكر تراشي در مشهد عبارت اند از:
پيكرتراشي تاثير زيادي در فرم دهي بدن دارد و فرد با انجام اين جراحي به فرم دلخواه بدن خود خواهد رسيد.
با انجام جراحي پيكرتراشي، كاهش سايز و كاهش حجم قابل توجهي خواهيد داشت.
بهبود ظاهر بدن فرد باعث بالا رفتن اعتماد به نفس او شده و مي توان گفت كه كيفيت زندگي اجتماعي او نيز افزايش پيدا مي كند.
مي توان در يك جلسه، جراحي پوست و چربي‌ هاي شل شده در قسمت‌ هاي مختلف بدن را حذف كرد و به نتيجه مطلوب و ايده آلي رسيد.
چربي هاي شكم، ران، زانو و پلو از بين مي رود و همچنين اين جراحي باعث رفع قوز بدن نيز مي شود.
لازم به ذكر است كه در خصوص انجام هر گونه جراحي زيبايي و رسيدن به نتيجه دلخواه، مي بايست به بهترين دكتر پيكرتراشي در مشهد مراجعه نماييد.
عوارض پيكر تراشي چيست؟
از نظر تمامي پزشكان اين نوع عمل جراحي مانند ساير جراحي ها عوارض و معايب مخصوص به خود را دارد. چند مورد از اين عوارض به شرح زير است:
كبودي شديد ناحيه جراحي كه ممكن است تا چندين هفته باقي بماند.
ممكن است بهبود ورم حاصل از جراحي پيكر تراشي 6 ماه طول بكشد. همين طور ترشح مايعات از زخم ها نيز مي تواند مدت ها ادامه داشته باشد.
امكان دارد در مواردي بسيار نادر، عمل پيكر تراشي موجب عفونت پوستي شود. در برخي مواقع اين مشكل تنها با جراحي حل شده و ممكن است جاي بخيه حاصل از آن باقي بماند.
ناحيه جراحي شده ممكن است دچار بي حسي شود. البته اين حالت معمولا موقتي بوده و به زودي از بين خواهد مي رود.
در صورتي كه قابليت ارتجاعي پوست پايين باشد و زخم ها به صورت غير طبيعي بهبود پيدا كند، و يا اگر برداشت چربي از قسمت هاي مختلف بدن با دقت و به اندازه انجام نگرفته باشد، پوست بدن پس از پيكر تراشي خشك، چين خورده و برآمده به نظر مي رسد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۵۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

كاشت مو چيست؟

بسياري از افراد در طول عمر خود به دلايل مختلف دچار ريزش مو خواهند شد كه گاهي اوقات بسيار شديد مي باشد. ريزش مو شديد مي تواند بخش هايي از سر شمال خالي از مو كرده و منجر به طاسي نيز شود. يكي از راه هاي درمان خالي بودن بخش هايي سر، كاشت مو مي باشد كه در قرن 19 كشف شده است.

در اين روش ريشه هاي مو از نواحي پر پشت مو مانند پشت گوش و يا پايين سر برداشته مي‌ شوند و به نواحي در حال ريزش و يا خالي از مو انتقال داده مي شوند. از اين روش كاشت مو بيشتر براي درمان ريزش موي مردانه استفاده مي كنند و طي آن ريشه هايي را كه به صورت ژنتيكي مقاوم در برابر ريزش مو هستند را به نواحي طاس سر انتقال مي دهند.

همچنين از اين روش براي بازسازي مو، ابرو و موهاي سينه آقايان نيز استفاده مي‌ شود كه مي‌ تواند محل زخم هاي ناشي از تصادف را نيز بپوشاند. از هر پياز مو، يك تا چهار ريشه مو رشد مي كند كه توسط كاشت مو به قسمت هاي كم پشت مو انتقال داده مي شود. امروزه در انواع روش هاي كاشت مو پياز مو را دست نخورده انتقال مي دهند تا ظاهري طبيعي به موهاي كاشته شده شما دهد.

شما عزيزان حتي اگر داراي بانك موي بسيار ضعيفي هم باشيد مي توانيد با استفاده از روش هاي مختلف كاشت مو به درمان طاسي سر خود بپردازيد و ظاهري زيبا براي خود به ارمغان آوريد. در واقع كاشت مو يكي از مهم ترين فعاليت هاي زيبايي مي باشد كه در آن فوليكول‌ هاي مو از يك نقطه در سر و يا بدن به قسمت هاي جلوي سر انتقال داده مي شوند.

قسمتي كه فوليكول ها از آن برداشته مي‌ شوند بانك مو ناميده مي شود و قسمتي كه فوليكول‌ هاي برداشته شده به آن انتقال داده مي‌ شود نيز قسمت دريافت كننده نام دارد. اين جراحي مي‌ تواند تا 8 ساعت در روز زمان ببرد و با توجه به نياز از بي حسي در قسمت هاي مختلف استفاده مي كنند. هم اكنون تمامي شما عزيزاني كه داراي موهاي كم پشت مي باشيد مي توانيد با مراجعه به بهترين كلينيك زيبايي در اهواز و با كمك متخصصان مو در آن جا، به كاشت موي طبيعي بپردازيد.

ويژگي بهترين دكتر كاشت مو در اهواز
پزشكان بسياري در سراسر شهر پهناور اهواز در زمينه انجام جراحي زيبايي همچون كاشت مو و يا ابرو و ساير جراحي هاي مربوط به اين حوزه در حال ارائه خدمات مي باشند كه برخي از آن ها داراي دانش كافي در اين زمينه نمي باشند و ممكن است عوارض جبران ناپذيري را نيز براي مراجعان خود رقم زنند.

بهترين دكتر كاشت مو در اهواز مي بايست داراي ويژگي هاي برتري نسبت به ساير پزشكان فعال در اين حوزه باشد كه او را از تمامي آن ها متمايز سازد و افراد را مجاب نمايد تا براي كاشت موي خود به او مراجعه نمايند. از مهم ترين ويژگي هاي بهترين دكتر كاشت مو در اهواز مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهترين دكتر كاشت مو در اهواز مي بايست در بهترين درمانگاه ها و كلينيك ها در اهواز مشغول به ارائه خدمات كاشت مو و ابرو به مراجعان خود باشد.
پزشك منتخب شما در حوزه كاشت مو و يا ابرو مي بايست فوليكول هاي مو را بدون هيچ گونه آسيبي از بانك مو برداشته و به قسمت هاي دريافت‌ كننده انتقال دهد.
بهترين دكتر كاشت مو در اهواز مي بايست پيش از اقدام به جراحي، اطلاعاتي دقيق از نحوه و مدت زمان نتيجه گيري اين روش در اختيار مراجعان خود قرار دهد.
پزشك منتخب شما در حوزه كاشت مو مي بايست سطوح قيمتي مناسبي را در برابر خدماتي همچون كاشت مو و ابرو به مراجعان خود ارائه دهد.
بهترين دكتر كاشت مو در اهواز مي بايست مدارك علمي و دانشگاهي خود در زمينه تخصصي پوست و مو را از برترين دانشگاه ها و يا مراكز علمي كشور كسب نموده باشد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۶:۰۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

بيني و انواع آن

جراحان متخصص بيني معمولاً با توجه به ظاهر بيني، آن ها را به دو دسته كلي اعم از: بيني گوشتي و بيني استخواني طبقه بندي مي نمايند. اين دو نوع بيني تفاوت هاي بسياري از نظر ظاهري دارند و نوع عمل آن ها نيز با ديگري متفاوت است. به عنوان مثال: بيني هاي گوشتي از ضخامت پوستي بسياري برخوردار مي باشند، فرم نوك بيني آن ها معمولاً گرد و پهن است، داراي غضروف بسيار ضعيفي مي باشند و منافذ بسيار زيادي بر روي پوست بيني هاي گوشتي قابل مشاهده است.

در مقابل بيني هاي استخواني از پوست نازكي برخوردار مي باشند، غضروف آن ها در مقايسه با غضروف هاي بيني گوشتي بسيار مستحكم تر و پايدارتر است و معمولاً داراي قوز روي بيني مي باشند.

به منظور نتيجه بخشي مطلوب تر جراحي بيني خويش توصيه مي شود؛ در صورتي كه از نوع بيني خود اطمينان داريد به متخصص مربوطه مراجعه نماييد. منظور از اين مطلب اين است، در صورتي كه داراي بيني استخواني هستيد؛ نزد بهترين جراح بيني استخواني در تهران برويد و تحت مشاوره و جراحي هاي لازم قرار بگيريد و اگر نوع بيني شما در دسته بندي بيني گوشتي قرار دارد، پيشنهاد مي كنيم نزد بهترين جراح بيني در تهران برويد و مورد بررسي هاي لازم قرار بگيريد.

انواع روش هاي لاغري
روش اندرمولوژي

يكي از روش هاي لاغري و درمان چاقي موضعي مي باشد. اندرمولوژي از جديدترين روش ها براي درمان سلوليت و درمان چاقي موضعي است. در اين روش با افزايش خون رساني، چربي ها آسان تر تخليه مي شوند. از طريق دستگاه اندرمولوژي بافت چربي تحريك مي شود و تنفس بافت افزايش مي يابد و همچنين كيسه هاي چربي تخليه مي شوند.

روش كويتيشن

در اين روش از امواج صوتي با فركانس هاي بالايي براي متلاشي كردن ديواره هاي سلوليت ها استفاده مي شود. چربي ها بعد از خروج از كيسه هاي چربي وارد فضاي مايع بدن مي شوند. بعد گردش اين مواد زائد توسط سيستم لنفاوي در بدن صورت مي گيرد و در كبد تصفيه مي شود و از طريق ادرار يا تعريق از بدن دفع مي شوند.

روش شاك ويو

در روش شاك ويو سلوليت ها تحت تاثير امواج صوتي با انرژي بسيار بالايي قرار مي گيرند. اين امواج صوتي كه داراي انرژي بسيار بالايي مي باشند زماني كه به چربي هاي زير پوستي برخورد مي‌كنند سبب كوچك شدن و از بين رفتن سلول هاي چربي مي شوند. روش شاك ويو يكي از روش هاي لاغري و درمان چاقي موضعي است.

روش آر اف

روش آر اف يكي از روش هاي لاغري و درمان چاقي موضعي مي باشد. پزشك در اين روش از دستگاه آر اف استفاده مي كند و امواج راديويي به همراه انرژي كنترل شده در بافت چربي وارد مي شود و سلول هاي چربي را تخريب مي كند و مي شكند. يكي از پر كاربرد ترين روش هاي درمان چاقي موضعي استفاده از امواج راديويي مي باشد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۱:۲۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

سلوليت چيست؟


در بخش هايي از بدن انسان نوعي چربي انباشته شده وجود دارد كه اين چربي ها در مقابل ورزش و همچنين رژيم غذايي بسيار مقاوم مي باشند و به آساني از بين نمي روند كه اين چربي هاي انباشته شده سلوليت‌ نام دارند. به همين دليل افراد به كلينيك هاي لاغري براي از بين بردن اين چربي ها مراجعه مي كنند. سلوليت ها چربي هاي زير پوستي مي باشند كه بين عضلات و همچنين فيبر هايي كه پوست بدن را به عضله متصل مي كنند قرار مي گيرند. روش هايي براي از بين بردن سلوليت و چربي هاي موضعي بدن وجود دارد كه اين روش ها، روش‌هاي غيرتهاجمي مي‌باشند كه نيازي به عمل جراحي ندارند و با استفاده از دستگاه و همچنين اشعه ليزر انجام مي شوند. شما مي توانيد با مراجعه به بهترين كلينيك لاغري در سعادت آباد از روش هاي لاغري استفاده نماييد.
ويژگي هاي بهترين كلينيك لاغري در غرب تهران
افراد براي گرفتن نتايج مطلوب بايد به بهترين كلينيك لاغري در تهران مراجعه كنند. ما در اين قسمت از مقاله برخي از ويژگي هاي بهترين كلينيك لاغري در غرب تهران را در اختيار شما عزيزان قرار داده ايم كه اين ويژگي ها عبارت اند از:
اولين و مهم ترين ويژگي بهترين كلينيك لاغري در غرب تهران داشتن مجوز رسمي از وزارت بهداشت مي باشد. يك كلينيك براي ارائه خدمات خود به مراجعه كنندگان بايد مجوز هاي لازم را داشته باشد. پس به كلينيكي مراجعه نماييد كه داراي مجوز از وزارت بهداشت است.
از ديگر ويژگي‌هاي بهترين كلينيك لاغري داشتن پزشكان و متخصصان حرفه اي در زمينه فعاليت خود مي باشد. يك كلينيك زماني خدمات خود را به بهترين شكل در اختيار مراجعه كنندگان قرار مي دهد كه از متخصصان حرفه اي و پزشكان مجرب برخوردار باشد.
بهترين كلينيك همواره تلاش مي كند تا خدمات خود را به گونه اي به مراجعه كنندگان ارائه دهد كه آنان رضايت بسيار زيادي از خدمات و كلينيك داشته باشند. قبل از مراجعه به كلينيك لاغري سعي كنيد از مراجعين آن كلينيك ميزان رضايت آنان را پرس و جو نماييد و بعد براي انجام لاغري به كلينيك مراجعه كنيد.
يك كلينيك لاغري موظف است نكات بهداشتي و همچنين مراقبتي را به خوبي رعايت كند تا بيماران دچار بيماري نشوند. سعي كنيد به كلينيكي مراجعه نماييد كه نكات بهداشتي و مراقبتي را به خوبي رعايت مي‌كند.
بهترين كلينيك لاغري در غرب تهران كلينيكي مي باشد كه در قبال خدمات با كيفيتي كه به مراجعه كنندگان ارائه مي دهد هزينه مناسبي را دريافت مي كند. هميشه گران قيمت بودن خدمات به معناي كيفيت بالاي آن نمي باشد.
از ديگر ويژگي‌هاي بسيار مهم مي‌توان به برخورد محترمانه با مراجعين اشاره كرد. يك كلينيك خوب كلينيكي است كه افرادي كه در آن مشغول به فعاليت هستند با مراجعه كنندگان با رفتار و اخلاقي مناسب برخورد كنند و سعي كنند با صبر و حوصله بسياري به سوالات افراد پاسخ دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۹:۴۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)