toptane toptane .

toptane

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟


موها از قسمت پشت سر به ناحیه ابروها پیوند زده می شود که تا آخر عمر رشد می کنند. برای داشتن ظاهر طبیعی ، موهای پیوند شده گاهی به صورت تکی و گاهی به صورت دوتایی کاشت می شود. کاشت مو طبیعی جزء عمل های بسیار ظریف است که باید در عمق ، زاویه و جهت مناسب انجام شود. به طوری که حداقل آسیب به گرافت های مو وارد شود.
قبل از انجام پیوند مو ، مدل ابروها با توجه به ویژگی و ساختار صورت و با توجه به خواسته فرد طراحی می شود و در حین جراحی متخصص کاشت ابرو باید به شکل قوس ابروها ، طول و فضای ابرو ، ضخامت مناسب مو توجه کافی داشته باشد.
روش های پیوند مو برای ابرو
جراح پیوند ابرو در ابتدا با استفاده از روش استخراج واحد فولیکولی گرافت ها از نواحی دیگر مانند پشت سر و گردن برداشت شده و برای پیوند به ناحیه ابرو ادامه داده می شود، سپس برای انتقال پیوندها برش های بسیار کوچک ایجاد می شود. برای جراحی کاشت ابرو نیاز به بیهوشی نمی باشد و تنها با بی حسی موضعی انجام می شود. این عمل ممکن است حدود ۴ ساعت طول بکشد، زیرا که برداشت و پیوند گرافت ها باید با دقت کافی انجام شود.
انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران
اولین قدم برای کاشت ابرو انتخاب بهترین دکتر است. دقت داشته باشید ، دکتری که انتخاب می کنید سابقه خوبی داشته باشد. در ادامه مقاله به ویژگی بهترین دکتر می پردازیم:
استفاده از جدیدترین متدها: نکته ای که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که دکتری که انتخاب می کنید باید از به روزترین متدها و روش های جدید دنیا برای کاشت ابرو استفاده کند.
مشاهده نمونه های کاشت ابرو: برای انتخاب بهترین دکتر پیشنهاد می شود که به سراغ صفحات وب دکتر های کاشت ابرو بروید و نمونه های کاشت ابروی آنها را مشاهده کنید. در صورتی که نمونه های انجام شده با سلیقه شما همخوانی داشته باشد ، بی شک گزینه مناسبی برای کاشت ابرو خواهد بود.
هنر انجام کاشت ابرو: کاشت ابرو همانند سایر اقدامات زیبایی نیاز به هنر و خبره بودن متخصص دارد. داشتن ابروهای طبیعی و زیبا می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی صورت دارد. همان طور که می دانیم انجام مراحل کاشت ابرو کاملا باید هنرمندانه باشد و تنها توسط متخصص کاشت ابرو حرفه ای انجام شود.
نکات مهم در کاشت ابرو
گاهی اوقات برخی از افراد از نتیجه ابروهای کاشته خود ناراضی هستند، چرا که موهای پیوند شده به حالت سیخ سیخ و غیر طبیعی رشد می کنند. رشد غیر طبیعی ابروها بخاطر پیوند چند شاخه ای ابروهاست و این مسئله باعث شده که ابروها فرم زیبایی نداشته و شخص از نتیجه جراحی ناراضی باشد. پس مهم ترین نکته برای کاشت ابرو ، تکنیک مورد استفاده برای پیوند گرافت هاست. اگر به این قضیه توجه کافی نداشته باشید ، هر اندازه ابروها پر شود و به اندازه کافی رشد کند ، مدل ابروها به دلخواه شما نخواهد بود. بنابراین بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران فردی است که از تکنیکی برای پیوند استفاده کند که حالت طبیعی داشته باشد و فولیکول های مو به صورت تکی کاشته شود.
فاکتورهای تاثیرگذار بر روی کاشت ابرو:
داشتن یک جلسه مشاوره با متخصص کاشت ابرو در رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده آل الزامی است. بهترین دکتر کاشت ابرو فردی است که با توجه به فاکتورهای مهم در طراحی ابرو مراحل کاشت ابرو را به پیش ببرد. عوامل مهم در طراحی ابرو شامل نوع صورت ، اجزای صورت ، ضخامت موهای ابرو ، فضای بین دو ابرو ، طول ابرو ، ضخامت رنگ ، میزان لخت یا فر بودن موهای برداشت شده ، شکل کمان ابرو و مدل درخواستی ابروی شما می باشد.
رسیدن به ظاهر طبیعی ابروها:
انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو برای داشتن ابروهای طبیعی و متناسب با فرم صورت شما بسیار کمک کننده است. بهترین نتیجه کاشت ابرو زمانی ست که فرم غیر طبیعی ساختگی و عجیب نداشته باشد و به گونه‌ای باشد که حتی از نزدیک قادر به تشخیص نباشد.
نکات مراقبتی کاشت ابرو
از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.
قبل از جراحی باید آزمایش های مربوط به HIV و هپاتیت B ، هپاتیت Cانجام دهید.
قبل از این که برای جراحی به مطب مراجعه کنید ، بهتر است موهای سر خود را با شامپو بشورید.
قبل از مراجعه به مطب غذا خود را کامل میل کنید.
کلام آخر
در این مقاله ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم 10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید به بهترین پزشک متخص مراجعه کنید. توصیه می شود قبل از مراجعه به پزشکان معرفی شده در این مقاله درباره آنها تحقیق کنید تا دچار هیچگونه مشکلی نشوید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما کمال تشکر را داریم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در ارتباط باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۰:۴۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)