toptane toptane .

toptane

جراحی زیبایی واژن


یکی از جراحی های پر طرفدار و شایع بین خانم ها جراحی زیبایی واژن است و در سراسر کشورمان ایران رواج دارد. خانم ها علاوه بر زیبایی ظاهری که در دید همگان است تمایل زیادی به زیبا سازی نواحی تناسلی خود دارند. جراحی زیبایی واژینال به منظور جوانسازی ، برطرف شدن خشکی، تنگ کردن و کوچک کردن واژینال ،رفع گشادی و برطرف کردن بی اختیاری ادرار انجام می شود. در این مقاله شما را با 10 تا از بهترین جراح زیبایی زنان در تهران آشنا خواهیم کرد.
برخی بر این باورند که جراحی های زیبایی زنان باعث کاهش یافتن میل جنسی آن ها می شود. اما نه تنها تاثیر منفی بر روی میل جنسی ندارد بلکه تمایل جنسی بین زوجین بیشتر می شود.
لابیاپلاستی (عمل زیبایی واژن) چیست؟
لابیاپلاستی (labiaplasty) نوعی عمل جراحی زیبایی مخصوص زنان است که، در این جراحی شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تغییر می یابد و بهبود می یابد. بر اساس آمار، بیشتر خانم هایی که متقاضی عمل لابیاپلاستی هستند، تمایل دارند اندازه و یا طول لبه داخلی واژن خود را کاهش دهند.
اگرچه تا کنون از نظر تئوری، اندازه مشخصی برای لبه واژن تعریف نشده است، اما بهترین حالت برای اکثر زنان، حالتی است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند. همچنین در این جراحی، مقدار اضافی کلاهک کلیتوریس نیز می تواند برداشته شود. جراح زیبایی در زنان باید توسط بهترین جراح زیبایی زنان در تهران انجام گیرد تا نتیجه مطلوب داشته باشد. همچنین می توانید به بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.
چرا زنان به دنبال عمل زیبایی واژن هستند؟
آناتومی شکل لابیا در زنان و دختران به صورت قابل توجهی با یکدیگر متفاوت است و می تواند در طول زمان به ویژه پس از زایمان تغییر کند. لب های واژن بزرگ یا ناهموار می تواند مشکلات مختلفی را برای خانم ها ایجاد کند.
بافت عضلانی بیش از حد یا ناهموار و چین و چروک های زیاد برای بسیاری از خانم ها یک مسئله در مورد زیبایی شان به شمار می رود. معمولا زنانی که از اندازه و شکل لابیای خود ناراضی هستند به دلیل کاهش اعتماد به نفس یا خجالت در مقابل شریک جنسی و یا حتی درد در هنگام مقاربت جنسی توانایی برقری یک ارتباط باکیفیت و لذت بخش را از دست می دهند.
لابیای ( لب های واژن ) بزرگ وقتی که یک خانم کت و شلوار تنگ یا بیکینی می پوشد نمود پیدا می کند. که این امر باعث می شود فرد برای رهایی از این نگرانی دائما از لباسهای آزاد استفاده کند که محدودیت های زیادی در انتخاب لباس مورد علاقه اش برای وی ایجاد می کند.
برای برخی افراد مشکل کمی پیچیده تر است و لب های واژن بزرگ باعث تحریک مزمن و ایجاد ناراحتی در هنگام کار، تمرین و حتی انجام وظایف زندگی روزمره می شود، که البته تمامی این مشکلات و نگرانی ها با عمل رایج لابیاپلاستی که عموما توسط متخصص زنان بصورت سرپایی انجام می گیرد قابل حل است.
اگر شما ساکن شهری جز تهران می باشید، می توانید به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید و طبق پزشکان معرفی شده بهترین دکتر را انتخاب کنید و برای برطرف شدن مشکل خود به ایشان مراجعه کنید.
کلام آخر
از شما سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت پزشکا سعی بر این داشته تا شما را با بهترین جراح زیبایی زنان در تهران آشنا کند. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

https://pezeshka.com/the-best-gynecological-غیر مجاز می باشدmetic-surgeon-in-tehran-list-of-10/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۳:۴۸ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)