toptane toptane .

toptane

جراحی بینی چیست؟

رینوپلاستی یا جراحی بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی در جهان است که با هدف بهبود ظاهر بینی، جذابیت بیشتر بینی و درمان مشکلاتی مانند پولیپ، مجرای بینی و انحراف بینی انجام می شود که یکی از دلایل پزشکی رایج برای جراحی بینی، تنفس مشکل ساز بینی است.
رینوپلاستی می تواند بسیاری از مشکلات بینی از جمله اندازه بینی نسبت به صورت، پهنای بینی، اندازه و موقعیت سوراخ های بینی و ظاهر بینی را با کاهش برجستگی ها یا فرورفتگی های قابل مشاهده اصلاح کند و جالب است بدانید که برخی از جراحان پلاستیک با گذراندن دوره های قوم شناسی و کسب تخصص در این زمینه، قادر به تغییر ظاهر بینی افراد از قومیت ها و نژادهای مختلف هستند که به دنبال تغییر ظاهر بینی خود هستند.
انواع جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تبریز
جراحی بینی انواع مختلفی دارد که بر اساس تناسب صورت هر فرد انتخاب می شود و ما در ادامه به توضیح انواع عمل بینی می پردازیم:
عمل بینی طبیعی: طبیعی به معنای تناسب بینی با اجزای صورت است که نوع جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران انجام می شود و محبوبیت بیشتری دارد که مشکلاتی مانند برآمدگی بینی، افتادگی نوک بینی، انحرافات خارجی را برطرف می کند و ظاهری طبیعی به بینی می دهد.
جراحی بینی استخوانی: بینی استخوانی نوعی بینی با استخوان و غضروف قوی و پوست نازک است که توسط بهترین جراح بینی در تبریز به بهترین شکل انجام می شود و معمولاً نتیجه عمل بینی استخوانی و تغییرات آن مطلوب خواهد بود زیرا تغییرات ایجاد شده در زیر پوست نازک بینی قابل مشاهده است.
عمل بینی گوشتی: بینی گوشتی با علائمی مانند ضخیم شدن پوست بینی و پهن تر بودن تیغه های بینی مشخص می شود که انجام این نوع جراحی بینی نسبت به سایر انواع جراحی های بینی دارای ظرافت ها و تفاوت هایی است.
کاندیدای مناسب جراحی بینی
در واقع بیش از 80 درصد افرادی که در ظاهر یا ساختار بینی خود مشکل دارند، کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند اما به طور کلی، افرادی که هر یک از مشکلات زیر را دارند می توانند به دنبال جراحی بینی باشند:
افرادی که بینی آن ها در مرکز صورت نیست.
افرادی که به دلیل مشکلات ساختاری بینی دچار مشکل تنفسی هستند و با دهان باز می خوابند.
کسانی که به دلایل ژنتیکی بینی بزرگی دارند می توانند با مراجعه به بهترین جراح بینی در تبریز این مشکل را برطرف کنند.
اگر بینی فردی در تصادف یا حوادث خاصی آسیب زیادی دیده باشد، کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در ایران هستید.
نوک بینی ضخیم یا بیرون زده که افتادگی بینی را نشان می دهد.
افرادی که مشکل برآمدگی در پل بینی دارند.
افرادی که بینی های بسیار بزرگی دارند نیز ممکن است گزینه خوبی برای جراحی بینی باشند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۰۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)