toptane toptane .

toptane

وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز

به طور قطع زمانی که زوجین و یا هر کدام از آن ها به بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز مراجعه می کنند از او انتظار دارند در تسریع روند پرونده در مسیر قانونی به آن ها کمک کند که در این میان از اصلی ترین وظایف وکیل طلاق توافقی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
مشاوره حقوقی: یک وکیل طلاق توافقی خوب در جلسات مشاوره ای که با موکل خود برگزار می کند او را در جریان تمام جزئیات پرونده قرار می دهد و تمام روند قانونی را با او مورد بررسی قرار می دهد.
توافق میان زوجین: یکی از مهم ترین وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز ایجاد توافق میان زوجین برای طلاق است که این توافق می تواند شامل مسائل مادی و غیرمادی شود.
پیگیری مراحل قضایی: وکیل طلاق توافقی در جلسات دادگاه به نمایندگی از طرف موکل خود حضور پیدا کرده و با فن بیان و همچنین آگاهی و اطلاعاتی که در مورد قوانین طلاق دارد از موکل خود به بهترین نحو ممکن دفاع می کند.
مراحل طلاق توافقی
جزئیات مراحل طلاق توافقی به قرار ذیل است:
در اولین مرحله از طلاق توافقی دادگاه پرونده زوجین را برای مراکز قانونی مشاوره خانواده ارجاع خواهد داد تا مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان حل و فصل شده و آنان را از طلاق منصرف کنند و در صورت تشخیص عدم سازش آن ها توسط مشاور، مجددا به دادگاه مراجعه خواهند کرد.
دادگاه خانواده دوباره برای ایجاد سازش میان زوجین تلاش می کند و در صورتی که محقق نگردد گواهی عدم سازش برای آن ها صادر می گردد و آن را به زوجین می دهد.
زوجین بایستی حداکثرتا 3 ماه این گواهی را به دفتر اسناد رسمی ثبت ازدواج و طلاق ارائه دهند در غیر این صورت این گواهی باطل می شود.
در آخرین مرحله دفتردار صیغه طلاق را اجرا خواهد کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۲۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)