toptane toptane .

toptane

دلیل ایجاد موهای زائد

براساس قانون هر کدام از والدین که حضانت فرزند به او سپرده شده است حق ندارند از نگهداری فرزند خود شانه خالی کنند و یا این که از طرف دیگر انتظار دستمزد داشته باشد البته ذکر این نکته لازم است که نفقه فرزند در هر صورت با پدر است که می توانید به بهترین وکیل حضانت در تهران مراجعه کنید.
حضانت فرزند قابلیت انتقال به فرد دیگری را ندارد و شخصی که حضانت به او سپرده شده بایستی تربیت و نگهداری از کودک را به بهترین نحود ممکن بدون وارد آمدن هرگونه ضربه روحی و یا جسمی به او را انجام دهد لذا می توان گفت که حضانت یک تکلیف قانونی بوده و در صورتی که به کودک هر گونه آسیبی وارد شود تعقیب کیفری و حقوقی خواهد داشت.
نکاتی مهم در مورد حضانت فرزند
در صورت فوت یکی از والدین کودک براساس ماده 1171 قانون مدنی حضانت فرزند به والد در قید حیات داده می شود لذا در صورتی که یکی از خویشان کودک مانند پدربزرگ ادعای حضانت او را داشته باشند تنها کافی است به بهترین وکیل حضانت در تهران مراجعه کنید و جریان پرونده را به او بسپارید.
در صورت فوت پدر و مادر کودک حضانت به جد پدری او واگذار می شود و چنانچه جد پدری نیز در قید حیات نباشد حضانت به دیگر خویشان براساس درجات ارث تعلق خواهد گرفت.
بعد از این که کودک سن 7 سالگی را به پایان رساند دادگاه براساس مصلحت کودک و همچنین در نظر گرفتن شرایط پدر و مادر حضانت را به یکی از آن ها واگذار می کند ولیکن در هر حال پدر موظف به پرداخت نفقه کودک می باشد.
حضانت به چه معنا است؟
حضانت را از نظر لغوی نگهداری وتربیت فرزند کمتر از سن قانونی می توان معنا کرد و شخصی که حضانت بر عهده او است بایستی تمام امور مادی و معنوی طفل را به عهده بگیرد. زمانی که زن و شوهر از هم جدا می شوند و صیغه نکاح فسخ می گردد در صورتی که صاحب فرزند باشند کماکان هر دوی آن ها مسئول فرزندشان می باشند و به هیچ عنوان نمی توانند ار نگهداری کودک خود شانه خالی کنند و بایستی یکی از والدین حضانت فرزند را بر عهده بگیرد که البته هر کدام از والدین می توانند از طریق بهترین وکیل حضانت در تهران برای گرفتن حق حضانت فرزند اقدام کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۴:۳۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)