toptane toptane .

toptane

بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج کیست؟

بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج شخصی است که به صورت تخصصی در حوزه طلاق توافقی فعالیت داشته و با توجه به مهارت و توانایی که در این زمینه دارد در کوتاه ترین زمان ممکن حکم طلاق را بدون نیاز به حضور زوجین از دادگاه دریافت می کند. با توجه به این که در این نوع طلاق زوجین از قبل در مورد کلیه مسائل و تعهدات به تفاهم و توافق رسیده اند لذا دادگاه ضمن بررسی این توافق نامه و تایید آن گواهی عدم سازش را برای آنان صادر خواهد کرد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران می تواند به مردم عزیز شهر تهران کمک کند تا بتواند در زمینه طلاق به مشکل برنخورند و از پس مسائل طلاق بربیایند.

ویژگی های بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج
بهترین وکیل طلاق در کرج دارای تجربه و سابقه کافی در امور حقوقی و خانواده می باشد و از بضاعت علمی و آگاهی بر اساس قوانین روز برخوردار است. بهترین وکیل خانواده در کرج علاوه بر علم وکالت در پیگیری و رسیدگی به پرونده مدارک و مستندات کافی را برای دفاع از موکل خود و ارائه به دادگاه از قبل جمع آوری کرده و بدین ترتیب سعی دارد نتیجه پرونده را به نفع موکل خود دریافت نماید. بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج دارای شخصیت پر انرژی و مثبت بوده و از علم روانشناسی نیز بهره مند می باشد و برای ارائه خدمات حقوقی به مراجعه کنندگان و همچنین ارائه جلسات مشاوره محیط مناسبی با دسترسی آسان را فراهم می کند.

مشاوره های اجباری طلاق توافقی به چه صورت است؟
بر اساس آنچه که در ماده 25 قانون ذکر شده مشاوره جزء الزامات و تکالیف دادگاه خانواده در طلاق توافقی می باشد در حقیقت دادگاه خانواده بدون تایید مشاوره خانواده در عدم سازش میان زوجین گواهی عدم امکان سازش را برای آنان صادر نخواهد کرد. با توجه به این که در ماده قانونی مربوط به طلاق توافقی کلمه باید برای انجام مشاوره خانواده ذکر شده لذا دادگاه در این مورد هیچگونه اختیاری نداشته و قبل از صدور رای بایستی مشاوره انجام گیرد. بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج روند پرونده در این مورد رادر مدت زمان کوتاهی انجام داده و زوجین تنها بایستی در این جلسات حضور یابند.

در بخشنامه جدید طلاق توافقی به این نکات بسیار بهتر اهمیت داده شده است و شما می توانید با خواندن این نکات، بهتر اقدام به طلاق کنید.


حداقل 5 جلسه مشاوره برای زوجین الزامی است که فاصله میان هر جلسه نیز به شلوغی و یا خلوتی مرکز مشاوره بستگی دارد که البته حداقل پروسه زمانی میان جلسات 45 روز و حداکثر 3 ماه می باشد اگر می خواهید فاصله زمانی میان جلسات اجباری مشاوره قبل از طلاق را کمتر کنید، تنها کافی است رسیدگی و پیگیری پرونده خود را به بهترین وکیل طلاق در ایران بسپارید.

بهترین وکیل طلاق در تبریز می تواند به خوبی در این زمینه به موکلین خود کمک کند و جلسات مورد نیاز را برای زوجین برگزار می کند تا مشکلشان را برطرف کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل طلاق توافقی در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل طلاق توافقی در کرج را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در خصوص طلاق توافقی نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۹:۵۸ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)