toptane toptane .

toptane

انواع وكيل براساس حيطه هاي تخصصي كدام اند؟

ممكن است عبارات مختلفي براي بهترين وكيل در ساري مانند وكيل اداري، وكيل پايه يك، وكيل قضايي و غيره را شنيده باشيد كه در ادامه به مهم ترين اين دسته بندي ها براي انواع وكيل مي پردازيم:

وكيل قضايي: منظور وكيل و يا نماينده قانوني است كه به واسطه داشتن پروانه وكالت امكان حضور در مراجع قضايي و دفاع و پيگيري امور موكل خود را داشته باشد. وكيل قضايي بايستي براي دريافت پروانه وكالت در رشته حقوق تحصيل كرده و در آزمون وكالت نيز نمره قبولي را كسب نمايد.
وكيل اداري: منظور شخصي است كه به موجب يك قرارداد، تمام امور اداري شخص را در ادارات مختلف انجام دهد، وكيل اداري نياز به پروانه وكالت ندارد و صرفا مي تواند به امور اداري بپردازد و حق وكالت در مراجع قضايي و همچنين ارائه مشاوره حقوقي را ندارد.
وكيل تسخيري: نوعي وكالت است كه از طرف دادگاه براي دعاوي كيفري و به منظور دفاع از متهم در اختيار وكلاي دادگستري قرار داده مي شود، در اين نوع دعاوي هم شاكي و هم متهم اين حق رادارند كه براي خود وكيل انتخاب كنند و در صورتي كه متهم به دليل عدم توانايي مالي نتواند براي خود وكيل تعيين كند دادگاه با استفاده از بودجه دادگستري وكيل تسخيري در اختيار او او قرار مي دهد.
وظايف بهترين وكيل در ساري
ارائه مشاوره حقوقي به مراجعه كنندگان در خصوص موارد قانوني
شركت در جلسات دادگاه به عنوان نماينده موكل خود و دفاع از حقوق او
تهيه قراردادها و نامه هاي مورد نياز براي قرار گيري در پرونده به منظور تسريع در روند امور حقوقي و قضايي موكل
پيگيري و جمع آوري مدارك و مستندات جهت ارائه به دادگاه براي دفاع از موكل
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۱۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي بهترين دكتر روانشناس در تهران

بهترين دكتر روانشناس در تهران خوب داراي ويژگي هاي زير مي باشد:
در برخورد با مراجعه كننده داراي اعتماد به نفس كافي بوده و همچنين منصفانه عمل مي كند.
داراي مهارت و دانش بالايي در اين زمينه مي باشد.
به انسان ها علاقه مند بوده و براي حل مشكلات آن ها تمام تلاش خود را مي كند.
داراي شخصيت سالمي بوده و افراد را بدون هيچ گونه قضاوتي درك مي كند.
شخصيت انعطاف پذيري دارد و فردي راز دار، قابل اعتماد و صبوري است.
ثبات احساسي داشته و مشكلات بيمار روي او تاثيري ندارد.
از سلامت روحي و رواني برخوردار است و داراي روحيه همدلي و مهارت ارتباطي بالايي مي باشد.
بسياري از افراد با مراجعه به مشاوره و روانشناس، به نتيجه دلخواه خود نرسيده است. بهتر است كه با تحقيقات بسيار در اين زمينه قدم برداريد و توصيه ما اين است كه براي دست يابي به نتيجه مطلوب به بهترين دكتر روانشناس در ايران مراجعه كنيد.
فوايد مراجعه به روانشناس
همان طور كه مي دانيد مهم ترين هدف هر روانشناس، سلامت روح و روان انسان است. يك روانشناس علاوه بر درمان مشكلات فردي اعم از افسردگي، نگراني، اضطراب و ساير اختلالات روحي، قادر است مشكلات خانوادگي را برطرف كند. در ادامه به چند مورد از فوايد مراجعه به روانشناس مي پردازيم:
پيدا كردن راه آسان براي مقابله با مشكلات زندگي: با مراجعه به روانشناس و تخليه احساسات خود، احساس سبك تري پيدا خواهيد كرد و صحبت كردن با او در رابطه با مشكلات و مشورت گرفتن از آن مي تواند به شما در مقابله با مشكلات زندگي كمك بسياري كند. صحبت با روانشناس يك چرخه مفيد ايجاد مي كند كه مي تواند تمركز را افزايش دهد و تغييراتي مثبت در زندگي فرد ايجاد كند كه به نوبه خود روحيه شان را بالا مي برد.
رسيدن به درجه بالايي از خودآگاهي: زماني كه با روانشناس در خصوص مشكلات خود صحبت مي كنيد، احساسات خود را مورد بررسي قرار مي دهيد. اين مسئله موجب مي شود كه شما خود را از بيرون مشاهده كنيد، در نتيجه احساس افزايش هوشياري و انرژي مثبت در شما ايجاد مي شود.
موجب بهبود بهزيستي جسمي مي شود: علم روانشناسي معمولا ذهن را درگير مي كند. اما سلامت ذهن و جسم، هر دو وابسته به هم اند و با درمان ذهن، جسم نيز درمان خواهد شد. خواب مراجعين پس از طي كردن جلسات روانشناسي تنظيم شده و در نتيجه اشتها و انرژي آن ها بيشتر مي شود.
با مشكلات خود احساس تنهايي نمي كنيد: از آن جايي كه بسياري از افراد در مورد مشكلات خود با دوست و يا خانواده صحبت نمي كنند، مراجعه به روانشناس مي تواند گزينه مناسبي براي آن ها باشد. يكي از مهم ترين دلايل مراجعه به روانشناس، صحبت با شخص غريبه اي است كه هيچ گونه قضاوتي شما را درك مي كند.
برخي از والدين به دليل داشتن فرزندان پرخاشگر و بيش فعال، اقدام به درمان آن ها دارند. بدين جهت توصيه مي كنيم براي درمان مشكلات كودكان خود و دست يابي به نتيجه ايده آل، به بهترين روانشناس كودك در ايران مراجعه كنيد.
انواع روانشناسي
برخي از علوم روانشناسي به شرح زير است:
روانشناسي شخصيتي: بر درك و چگونگي رشد شخصيت افراد و الگوهاي رفتاري، فكري مي پردازد.
روانشناسي اجتماعي: تمركز بر رفتار گروهي، تاثيرات اجتماع بر رفتار فردي، نگرش، پيش داوري و پرخاشگري دارد.
روانشناسي رشدي: براي شناخت بهتر توانايي‌ هايي فرد مثل اخلاق، هويت،عملكرد اجتماعي و ساير زمينه‌هاي زندگي، به كار گرفته مي شود.
روانشناسي باليني: جهت ارزيابي، تشخيص و درمان اختلال رواني به كار گرفته مي شود.
روانشناسي شناختي: براي شناخت فرآيند هاي فكري افراد مثل حافظه، توجه، ادراك، تصميم‌ گيري و توانايي حل مسئله كاربرد دارد.
روانشناسي قياسي: اين نوع روانشناسي، بر روي رفتار حيوانات تمركز مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۳۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ظرف غذاي كودك چيست؟

كودك در سن 6 ماهگي شروع به خوردن غذا هاي جامد مي كند و از آن جايي كه بدن كودكان حساس مي باشد بايد از وسايل مخصوص غذا دهي به كودكان استفاده كنيد. انتخاب بهترين ظرف غذاي كودك يكي از دغدغه هاي مهم مادراني است كه كودكان آن ها شروع به غذا كرده اند. سلامتي كودكان رابطه مستقيمي با برنامه غذايي آن ها دارد و سرگرم كردن كودكان با رنگ و مدل ظرف غذا يك راهكار مناسبي است. امروزه تنوع زيادي در نوع، برند و رنگ هاي ظرف غذا در بازار موجود مي باشد تا كودكان از لحظه هاي ميل كردن غذا لذت ببرند. ظرف غذاي كودك علاوه بر ظاهر زيبايي كه بايد داشته باشد، داشتن جنس خوب و استفاده از مواد اوليه مرغوب اهميت ويژه اي دارد.
هدف از خريد بهترين ظرف غذاي كودك
قبل از خريد بهترين ظرف غذاي كودك هدف خود را مشخص كنيد. مثلا اگر هدف شما از خريد براي استفاده كودك تان در مهد كودك است، هم بايد حجم كافي براي قرار دادن چند تكه از مواد غذايي مختلف را داشته باشد و هم بخش هاي جدا كننده براي خوراكي مختلف را داشته باشد. سعي كنيد بيشتر از جنس هاي استيل يا بامبو استفاده كنيد، چون در طول زمان دچار زنگ زدگي نمي شوند و هم مواد شيميايي مضر كه قابل انتقال به محتويات درون خود باشد را ندارند. اين جنس ها در اثر چند بار استفاده و مواد غذايي مختلف، رنگ و بوي غذا ها را به خود جذب نمي كند و نگراني از بين رفتن خاصيت مواد غذايي درون آن وجود ندارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۲۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

تكليف مهريه در طلاق توافقي چگونه است؟

مهريه مالي است كه در زمان عقد براي زن تعيين شده و مرد مكلف است كه آن را پرداخت كند. در حقيقت مهريه نوعي پشتوانه اجتماعي براي زن مي باشد و هر زمان كه زن تقاضا كند مرد بايستي آن را بپردازد اما معمولا موضوع مهريه زماني كه زوجين در زندگي دچار مشكل شده و قصد طلاق داشته باشند به ميان مي آيد. يكي از مواردي كه در زمان طلاق توافقي زن و مرد بايد در مورد آن به توافق برسند مهريه است كه اين طلاق مي تواند در برابر بخشش كل مهريه و يا نيمي از آن باشد و يا در مواردي مرد تمامي مهريه را به زن پرداخت مي كند. اما زن در اين مورد مي تواند با بهترين وكيل مهريه در اصفهان مشورت داشته باشد.
آيا در طلاق توافقي اجرت المثل به زن تعلق مي گيرد؟
اجرت المثل زماني به زن تعلق مي گيرد كه در امور خانه داري شرط ضمن عقد نداشته باشد، زوجه نبايستي در امور خانه داري قصد تبرع داشته باشد زيرا در اين صورت نمي تواند اجرت المثل در زماني كه در منزل شوهر بوده را دريافت كند. اگر درخواست طلاق از طرف زوجه باشد و يا اينكه تقاضاي طلاق از طرف زوج به دليل تخلف زوجه در وظايفش باشد اجرت المثل به او تعلق نخواهد گرفت.
در طلاق توافقي زوجين بايستي در اين مورد نيزبه توافق برسند در غيراين صورت زن مي تواند براي اثبات كارهايي كه در منزل شوهر و به دستور او انجام داده در صورتي كه شرعا وظيفه او نبوده از بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان كمك بگيرد و در صورتي كه اين امر به دادگاه ثابت شود زوج موظف به پرداخت اجرت المثل كارهاي انجام گرفته مي باشد.
بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان كيست؟
بهترين وكيل طلاق توافقي شخصي است كه در زمينه دعاوي خانواده از جمله طلاق تجربه و سابقه داشته و وكالت پرونده هاي زيادي را در اين زمينه بر عهده گرفته است در نتيجه با تمامي روند پيگيري و رسيدگي پرونده و همچنين قوانين مربوط به طلاق توافقي آشنايي كامل دارد. بهترين وكيل طلاق توافقي در تهران داراي پروانه وكالت پايه يك دادگستري مي باشد و با توجه به اين كه بيشترين فعاليت او در اين زمينه است به عنوان وكيل متخصص نيز شناخته مي شود و براساس مهارت ها و توانايي هاي خود پرونده را حل و فصل مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۱۸ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

مدارك موردنياز براي طلاق توافقي

زوجين بايستي مداركي را كه در ذيل به آن ها اشاره مي كنيم به منظور ارائه به دادگاه خانواده در اختيار بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز قرار دهند:
اصل عقدنامه و يا رونوشت آن، اصل شناسنامه زوجين و كپي كارت ملي آنان
وكالتنامه زوجين و يا هر كدام از آن ها به وكيل طلاق توافقي
توافقنامه زوجين بر توافقي كه بر سر مسائلي نظير جهيزيه، مهريه، حق حضانت و غيره داشته اند.
دريافت گواهي عدم بارداري از پزشكي فانوني
در صورتي كه طلاق در دوران عقد و نامزدي باشد دريافت گواهي بكارت از پزشكي قانوني نيز الزامي مي باشد.
مدت زمان طلاق توافقي چقدر است؟
يكي از مهترين مسائل براي زوجين در طلاق توافقي مدت زمان آن است كه البته اين امر قبل از هر چيز به ميزان و تجربه بهترين وكيل طلاق در تهران در پيش بردن پرونده بستگي دارد اما در بهترين حالت ممكن بين 6 الي 9 ماه زمان لازم است كه بعد از روند دادرسي گواهي عدم سازش زوجين صادر شود كه البته با در اختيار داشتن اين گواهي آنها به مدت 3 ماه فرصت دارند براي جاري شدن صيغه طلاق به دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه كنند.
وكيل طلاق توافقي چه كسي است؟
وكيل طلاق توافقي را به عنوان يكي از بهترين وكيل خانواده در تهران مي توان معرفي كرد كه در علم حقوق تحصيل كرده و داراي پروانه وكالت پايه يك مي باشد و از نظر حقوقي با توجه به اين كه پرونده هاي زيادي را در زمينه طلاق توافقي به موفقيت رسانده است تجربه زيادي داشته در نتيجه به عنوان يكي از وكلاي متخصص در اين زمينه شناخته مي شود. بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز براساس مهارت و توانايي هاي خود با سرعت بالايي پرونده طلاق را پيگيري و به نتيجه مي رساند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۱۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

زمينه هاي مراجعه به روانشناس

افراد در زمينه هاي مختلفي مي توانند به دكتر روانشناس مراجعه كنند. روانشناسان اين مشكلات را براي فرد حل مي كنند و فرد به بهترين نتيجه ممكن دست پيدا خواهد كرد. برخي از اين زمينه ها شامل موارد زير است:

1- دوران بلوغ و نوجواني: افراد در دوران بلوغ با چالش هاي تازه اي روبرو مي شوند و با تغييرات ناگهاني در بدنشان شخصيت جديدي در آن ها شكل مي گيرد. بيشتر افراد آمادگي اين موقعيت را ندارند و بحران هايي برايشان پيش مي آيد. بهتر است اين افراد و والدينشان به دكتر روانشناس مراجعه كنند.

2- شكست خوردن در روابط صميمانه: از دادن افراد صميمي و نزديك كه باعث وابستگي فرد شده اند مي تواند يك بحران بزرگ در زندگي فرد باشد. افراد ممكن است با اين موضوع به راحتي كنار نيايند و در اين مواقع بهتر است به روانشناسان مراجعه كنند.

3- انتخاب همسر و مشاوره قبل از ازدواج: انتخاب همسر مهم ترين انتخاب زندگي هركس مي تواند باشد به همين خاطر زوجين ممكن است در اين زمينه دچار ترديد در انتخاب خود شوند. در اين مواقع مي توانند به مشاور يا دكتر روانشناس مراجعه كنند و او آن ها را راهنمايي كند. دكتر روانشناس از طرفين تست هاي شخصيت مي گيرد و از روي نتايج تست ها پي مي برد كه دو نفر مي توانند شريك زندگي خوبي براي هم باشند يا خير.

4- انتخاب رشته تحصيلي و شغل: افراد ممكن است در هنگام انتخاب رشته تحصيلي و شغل دچار سردرگمي شوند. روانشناسان با گرفتن تست شخصيت از افراد استعدادهاي آن ها را كشف مي كنند و آن ها را به سمتي كه استعداد و توانايي دارند سوق مي دهند.

5- از دست دادن و مرگ عزيزان: از بدترين اتفاقات زندگي هركس از دست دادن عزيزان و خانواده است. برخي از افراد تا مدت ها در سوگ آن ها مي مانند و دچار بحران هاي روحي و رواني مي شوند. اين افراد براي كنار آمدن با اين غم بزرگ بهتر است به بهترين كلينيك روانشناسي در تهران مراجعه كنند.

6- تغييرات ميانسالي: در ميانسالي هم مانند بلوغ افراد دچار تغييراتي مي شوند و با بحران ها و چالش هاي جديدي روبرو مي شوند. بهتر است افراد در آستانه ورود به ميانسالي به دكتر روانشناس مراجعه كنند تا آن ها را راهنمايي كند.

7- مهاجرت: مهاجرت به كشور ديگر و دور شدن از عزيزان مي تواند سخت ترين تصميمي باشد كه هر فرد در زندگي خود مي گيرد. مهاجرت مي تواند باعث بحران ها و چالش هاي زيادي در فرد شود. بهتر است قبل از مهاجرت به كشور ديگر فرد به روانشناس مراجعه كند تا با اين موضوع كنار بيايد.

بعد از مراجعه به روانشناس چه اتفاقي مي افتد؟
افراد از رفتن پيش روانشناس هراس دارند، چرا كه نمي دانند بعد از مراجعه به آن ممكن است چه اتفاقاتي براي فرد بيفتد و پروسه درمان به چه صورت است. در اينجا به اختصار بيان مي كنيم كه بعد از مراجعه به روانشناس چه اتفاقي مي افتد.

1- در اولين جلسه دكتر روانشناس فرد را ارزيابي مي كند. او از فرد سوالات مختلفي مي پرسد تا به دنياي دروني او راه پيدا كند. هر روانشناس روش و رويكرد درماني متفاوتي دارد و ممكن است نحوه سوالاتش از افراد متفاوت باشد.

2- مراجعه به روانشناس و روان درماني به فرد كمك مي كند تا دست به كار شود و از چالش ها و بحران هاي زندگي عبور كند. چرا كه بعد از شروع روان درماني فرد بايد مسئوليت درمان و تغيير خود را برعهده بگيرد. فرد خود بايد تصميم بگيرد تا تغيير كند و جلسات درماني فقط به او كمك مي كنند.

3- افراد بايد قبل از مراجعه به مشاوره اهداف خود را مشخص كنند. در اين صورت آن ها مي توانند تشخيص دهند كه روند درماني براي آن ها مفيد بوده است يا نيازي به ادامه درمان نيست. پس افراد بايد قبل از شروع روان درماني اهداف كوتاه مدت و بلند مدت براي خود تعيين كنند تا ميزان اثربخشي روان درماني را بسنجند.

4- ممكن است قبل از دست يافتن به حال خوب و بهبودي كامل حال فرد بدتر شود و انرژي هاي منفي سراغ او بيايند. چرا كه در روند درماني برون ريزي هايي اتفاق مي افتد و طبيعي است كه قبل از تجربه احساس مثبت فرد دچار حال پريشان و آشفته اي شود.

5- روانشناس با استفاده از روان درماني به فرد كمك خواهد كرد تا ديدگاهش نسبت به مسائل تغيير كند. در نتيجه احساس پذيرش مسائل و خود پذيري او بيشتر خواهد شد. پس رفته رفته ديدگاه و نظر فرد نسبت به مسائل و بحران هاي زندگي عوض خواهد شد و سبك زندگيش تغيير خواهد كرد.

6- در نتيجه روان درماني و مراجعه به روانشناس بايد تغييراتي در روابط فرد با اطرافيان ايجاد شود. همچنين اختلالات مختلف فرد حل شود. پس در مرحله آخر بحران هاي شخصيتي فرد حل مي شود و جلسات روانشناسي روي ارتباط متقابل فرد و نزديكانش اثر خواهد گذاشت.

اگر فرد داراي مشكلاتي است كه با روان درماني حل نمي شوند و بايد داروهاي اعصاب و روان مصرف كند بهتر است به بهترين كلينيك روانپزشكي در تهران مراجعه كند.

اقدامات لازم بعد از مراجعه به روانشناس
هنگام مراجعه به بهترين دكتر روانشناس در تهران، بهتر است آمادگي لازم داشته باشيد تا در جلسات مشاوره بتوانيد به راحتي با بهترين دكتر روانشناس در تهران ارتباط برقرار كنيد و مشكل خود را حل كنيد. برخي از اين اقدامات شامل موارد زير است:

با روانشناس خود صادق باشيد و تمام مشكلات خود را بدون خجالت و ترس از قضاوت به او بيان كنيد. در صورت بيان نكردن مشكلات و خجالت كشيدن جلسات درماني عملا بي فايده خواهد بود.
اگر سابقه بيماري روحي و رواني در خانواده خود داريد حتما آن را با روانشناس خود در ميان بگذاريد.
به سوالاتي كه روانشناس از شما مي پرسد با خونسردي و اعتماد به نفس بالا پاسخ دهيد.
اگر سابقه استفاده از داروهاي روانپزشكي داريد آن را با روانشناس خود در ميان بگذاريد.
در روند درمان خود صبور باشيد و در اولين جلسه ناميد نشويد.
بعد از مراجعه به روانشناس ممكن است او تمريناتي به شما بدهد، بايد آن تمرينات را با دقت تا جلسه بعد انجام دهيد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۵۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

وظايف بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز

به طور قطع زماني كه زوجين و يا هر كدام از آن ها به بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز مراجعه مي كنند از او انتظار دارند در تسريع روند پرونده در مسير قانوني به آن ها كمك كند كه در اين ميان از اصلي ترين وظايف وكيل طلاق توافقي مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:
مشاوره حقوقي: يك وكيل طلاق توافقي خوب در جلسات مشاوره اي كه با موكل خود برگزار مي كند او را در جريان تمام جزئيات پرونده قرار مي دهد و تمام روند قانوني را با او مورد بررسي قرار مي دهد.
توافق ميان زوجين: يكي از مهم ترين وظايف بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز ايجاد توافق ميان زوجين براي طلاق است كه اين توافق مي تواند شامل مسائل مادي و غيرمادي شود.
پيگيري مراحل قضايي: وكيل طلاق توافقي در جلسات دادگاه به نمايندگي از طرف موكل خود حضور پيدا كرده و با فن بيان و همچنين آگاهي و اطلاعاتي كه در مورد قوانين طلاق دارد از موكل خود به بهترين نحو ممكن دفاع مي كند.
مراحل طلاق توافقي
جزئيات مراحل طلاق توافقي به قرار ذيل است:
در اولين مرحله از طلاق توافقي دادگاه پرونده زوجين را براي مراكز قانوني مشاوره خانواده ارجاع خواهد داد تا مشكلات آن ها مورد بررسي قرار گرفته و در صورت امكان حل و فصل شده و آنان را از طلاق منصرف كنند و در صورت تشخيص عدم سازش آن ها توسط مشاور، مجددا به دادگاه مراجعه خواهند كرد.
دادگاه خانواده دوباره براي ايجاد سازش ميان زوجين تلاش مي كند و در صورتي كه محقق نگردد گواهي عدم سازش براي آن ها صادر مي گردد و آن را به زوجين مي دهد.
زوجين بايستي حداكثرتا 3 ماه اين گواهي را به دفتر اسناد رسمي ثبت ازدواج و طلاق ارائه دهند در غير اين صورت اين گواهي باطل مي شود.
در آخرين مرحله دفتردار صيغه طلاق را اجرا خواهد كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۲۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)