toptane toptane .

toptane

هایفوتراپی در ایران

دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی می باشد و یکی از دستگاه های شناخته شده جهان است. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد و این امواج قوی و با نفوذ بالا از لایه اپیدرم پوست می گذرند و خود درم و چربی زیر پوستی را تحت درمان قرار می دهند. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و همین طور موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

امواج اولتراسوندی که از دستگاه هایفو به عمق پوست ارسال می شود، در مدت زمان 2 تا 3 ماه پوست را تحریک به کلاژن سازی می نماید و هم چنین تقریبا 11 سال است که هایفو در زمینه زیبایی نیز به کار می رود.

هم چنین هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کاهش چربی است و با متمرکز کردن انرژی در لایه‌ های چربی، باعث نکروز سلول های چربی ناشی از حرارت می‌ شود و این عمل به طور انتخابی موجب حذف سلول‌ های چربی در مناطق مشکل ساز می‌ شود.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟
به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است. ولی باز هم بیشتر باید از بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران مشاوره گرفت تا مشاوره های که لازم است را به طور کامل به شما بدهد.

هدف اصلی از روش هایفوتراپی کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند. افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه درمانی دارند.

افراد مسن‌ تر که از شل‌ شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه‌ گردن رنج می‌برند، به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی و زیبایی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.

نواحی مناسب جهت هایفوتراپی
برای انجام هایفوتراپی باید ناحیه مورد نظر مشخص شود زیرا این روش تنها برای برخی موارد می تواند گزینه مناسبی باشد؛ این نواحی را برای شما شرح خواهیم داد :

لیفت کردن غبغب
لیفت کردن صورت
از بین بردن شلی پوست
از بین بردن منافذ باز پوست
از بین بردن خطوط آرواره‎‌ها
رفع افتادگی ابرو (لیفت ابرو)
رفع هر گونه چین و چروک های پیشانی
از بین بردن خطوطی که بر روی گردن اند.
رفع خطوط ریز و چین و چروک های پوستی
از بین بردن خطوط مبهم فک (ایجاد شکل V صورت)
از بین بردن خطوط پنجه کلاغی (خطوط ریز دور چشم)
بهبود یافتن میزان کشسانی و رفع ناهمواری بافت پوست
از بین بردن خطوط نازولابیال (چین و چروک های دور دهان)
هزینه هایفوتراپی در تهران
برای هایفوتراپی در تهران باید هزینه هایی به کلینیک یا پزشک متخصص پرداخت شود که مقدار مبلغ پرداختی به موارد مختلفی می تواند بستگی داشته باشد؛ اولین و مهم ترین فاکتوری که در این زمینه در نظر گرفته می شود، ناحیه تحت درمان است زیرا برخی نواحی که مشکلات بسیار زیاد دارند، نیاز به پرداخت مبلغ بیشتری جهت درمان است؛ مورد موثر دیگر مربوط به میزان چین و چروک و افتادگی های پوستی است زیرا هر چه از دستگاه هایفوتراپی برای مدت زمان بیشتری استفاده شود، هزینه درمان افزایش می یابد.

موارد مختلف دیگر هستند که تاثیر بسزایی بر روی هزینه هایفوتراپی می گذارند به عنوان مثال میزان تجربه و سابقه ای که دکتر مورد نظر دارد، بسیار مهم است زیرا هر چه تجربه دکتر بیشتر باشد، این روش با موفقیت بیشتری انجام می گیرد و احتمال افرایش هزینه پرداختی نیز بیشتر می شود؛ در ضمن کلینیکی که بیمار برای درمان انتخاب می کند نیز مورد کاملا موثری است، در صورت بهتر بودن موقعیت مکانی و شرایط ظاهری و ابزار کلینیک، هزینه های درمان بیشتر می شود.

اگر ساکن منطقه شهرک غرب در تهران هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر هایفوتراپی در شهرک غرب مراجعه نمایید تا دکتر مورد نظر خود را بیابید.

مزایای هایفوتراپی در ایران
اگر هایفوتراپی زیر نظر بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران صورت گیرد، مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

بدون جراحی می باشد در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خون ریزی و … را ندارد.
فقط در یک جلسه انجام می شود.
نتایج ماندگار دارد.
درد ندارد و درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی حسی موضعی نیز ندارد.
نیاز به بستری ندارد. (به صورت سرپایی انجام می شود).
روشی بی خطر و ایمن برای انسان می باشد، چون هیچ نوع اشعه ای ندارد یعنی هایفو (HIFU) دقیقا مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می کند که کاملا بی خطر است
هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی کند
چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام هایفوتراپی در ایران نمی باشند؟
افراد زیر نمی توانند هایفو را روی پوست خود انجام دهند زیرا ممکن است برایشان خطراتی به دنبال داشته باشد:

خانم های باردار
داشتن زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان
وجود پروتز فلزی یا استنت قلبی
بیماران صرعی
عوارض هایفوتراپی در ایران چیست؟
به طور کلی هایفوتراپی عوارض خاصی ندارد، ولی در بعضی از افراد درد صورت که بعد از چند ساعت نیز رفع شده، دیده می شود و می توان این گونه نتیجه گرفت که عوارض هایفوتراپی زیر نظر بهترین دکتر هایفوتراپی در تهرانپارس تقریبا صفر می باشد؛ تنها عوارض هایفوتراپی، ورم خفیف و احتمالا سوزش پوست بعد از عملیات هایفوتراپی است که طی چند ساعت بعد از هایفوتراپی صورت از بین می رود.

مراحل انجام هایفوتراپی
پیش از انجام هایفو‌تراپی نیازی به آماده‌سازی خاصی وجود ندارد. فقط اگر آرایش دارید یا از محصولات مراقبت پوست مثل کرم ضد آفتاب استفاده کرده‌اید، باید آن‌ها را پاک کنید. در طی انجام درمان مراحل زیر طی می‌شوند:

پزشک یا تکنسین محل هدف درمان را تمیز می‌کند.
ممکن است از کرم بی‌حس کننده‌ی موضعی در محل هدف درمان استفاده شود.
پزشک یا تکنسین ژل مخصوصی را روی پوست شما قرار می‌دهد. این ژل مانند لوبریکانت استفاده شده در سونوگرافی است.
دستگاه هایفو روی پوست شما قرار گرفته و روند درمانی آغاز می‌شود.
با استفاده از مانیتور دستگاه، پزشک یا تکنسین امواج فراصوت را تنظیم می‌کند.
امواج فراصوت با پالس‌های کوتاهی به محل هدف فرستاده می‌شوند. جلسه‌ی درمانی بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.
دستگاه از روی پوست برداشته می‌شود.
در زمان ارسال امواج فراصوت ممکن است سوزن سوزن شدن یا گرمای خفیفی را احساس کنید. برای حل مشکل می‌توانید پیش از جلسه از داروهای مسکن استفاده کنید. البته قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید. بعد از اتمام جلسه درمانی می‌توانید بلافاصله به خانه یا محل کار رفته و به انجام کارهای روزمره خود مشغول شوید. برای آشنا شدن با بهترین دکتر هایفوتراپی در نیاوران به سایت مربوطه مراجعه کنید و بهترین پزشکان را برای هایفوتراپی انتخاب کنید و نتیجه مناسب را کسب کنید.

کلام آخر

از شما عزیزان بابت همراهی ما تا پایان مقاله بسیار سپاس گزاریم. سایت تاپتنا همواره سعی داشته تا شما عزیزان را با بهترین دکتر هایفوتراپی در ایران آشنا کند. هم چنین می توانید اطلاعاتی از بهترین دکتر اندولیفت در ایران به دست آورید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

https://toptena.ir/top-10-best-hypnotherapy-doctors-in-iran/
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۳:۴۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)