toptane toptane .

toptane

بيمارستان دولتي كجاست؟

در پاسخ به اين سوال كه بيمارستان دولتي كجاست بايد بگوييم كه در سطح شهر بيمارستان ها و مراكز درماني اي نيز وجود دارند كه دولتي هستند و با هزينه و مخارج كم تر زير نظر دولت، فعاليت مي كنند و به درمان بيماري ها و مشكلات قشر مختلف مردم مي پردازند.

امروزه با توجه به وضعيت اقتصاد و هزينه ها، بيشتر مردم ترجيح مي دهند به هنگام بيماري، به جاي آن كه به بيمارستان هاي خصوصي مراجعه كنند و هزينه هاي بسيار هنگفت و بالايي را براي درمان پرداخت نمايند، بهترين بيمارستان دولتي در تهران را بيابند و با هزينه هاي خيلي كمتر و منصفانه تر، همان خدمات را نيز دريافت كنند و بيماري هاي خود را درمان نمايند.

تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد تا شما را با بهترين بيمارستان دولتي در تهران آشنا كنيم. بيمارستان هاي دولتي مزيت هاي بسيار زيادي نيز دارند و به همين دليل است كه متقاضيان زيادي هم از قشر هاي مختلف دارند. افراد براي درمان بيماري هاي مختلف و در برخي موارد براي انجام خدمات زيبايي خود، به بيمارستان هاي دولتي مراجعه مي كنند زيرا هم هزينه ها در بيمارستان هاي دولتي منصفانه تر است و هم كيفيت خدمات رساني بالاست.

ويژگي بهترين بيمارستان دولتي در تهران
بهترين بيمارستان دولتي در تهران داراي ويژگي ها و خصوصيات بسيار زيادي است كه بر اساس همان ويژگي ها و خصوصيات، لقب بهترين بيمارستان دولتي در تهران را به آن جا نسبت مي دهند. اين ويژگي ها و خصوصيات بايد به گونه اي باشد تا بتوان با خيالي راحت و خاطري آسوده تر به آن جا مراجعه كرد و خدمات درماني و همچنين برخي از خدمات زيبايي را نيز در آن بيمارستان انجام داد.

در ادامه به برخي از مهم ترين ويژگي ها و خصوصيات بهترين بيمارستان دولتي در تهران  اشاره خواهيم كرد:

بهترين بيمارستان دولتي در تهران بايد داراي پزشكان و پرسنل و كادر درمان بسيار با تجربه و با سابقه و با مهارت در اين زمينه نيز باشد.
همچنين تمامي پزشكان در بهترين بيمارستان دولت در تهران بايد داراي تحصيلات و مدارك عالي از معتبر ترين مراكز آموزشي و بهترين دانشگاه ها باشند.
همچنين بهترين بيمارستان دولتي در تهران بايد زير نظر وزارت بهداشت فعاليت كند و داراي جواز و پروانه طبابت معتبر باشد.
بهترين بيمارستان، بايد هميشه تميز و پاكيزه و كاملا به دور از هرگونه آلودگي باشد.
در بهترين بيمارستان دولتي در تهران لازم است كه از لوازم و تجهيزات تميز و بهداشتي و استريل شده براي خدمات رساني هايشان استفاده كنند.
كادر درمان در بهترين بيمارستان دولتي در تهران بايد در خدماتي كه ارائه مي دهند، حتما تخصص كافي و لازم را داشته باشند.
يك پزشك خوب در بهترين بيمارستان دولتي در تهران كسي است كه سلامت بيمارانش برايش در اولويت قرار دارد و فقط به خاطر جنبه هاي مالي به فعاليت هاي خود ادامه نمي دهد.
بهترين بيمارستان دولتي در تهران به گونه اي است كه ديگر مراجعان نيز رضايت كامل و مثبت خود را از آن جا و پزشكان فعال در آن جا داشته باشند.
يك بيمارستان خوب دولتي، با بيمه طرف قرار داد است؛ فقط نوع قرارداد بيمه در بيمارستان ها، با يكديگر متفاوت مي باشد.
بهترين بيمارستان دولتي در تهران بايد كاملا استريل باشد و با مواد ضدعفوني كننده، مدام تميز بشود.
همچنين بهترين پزشكان در آن جا كساني هستند كه همواره به دنبال كسب علم و آگاهي و اطلاعات در زمينه بيماري هاي مختلف مي باشند و با توجه به جديد ترين متد و روش هاي روز دنيا پيش مي روند.
پزشك خوب در بهترين بيمارستان دولتي در تهران بايد شناخت كافي از درمان بيماري اي كه در آن زمينه فعاليت مي كند را نيز داشته باشد و راه هاي درمان بيماري را به خوبي بشناسد.
روش هاي شناخت بهترين بيمارستان دولتي در تهران
براي شناختن و يافتن بهترين بيمارستان دولتي در تهران راه و روش هايي نيز وجود دارد كه بر اساس همان راه و روش ها مي توانيد به يك بيمارستان خوب  در اين زمينه دست يابيد و خدمات درماني و زيبايي خود را نيز انجام بدهيد.

در ادامه به برخي از مهم ترين روش هاي يافتن و شناختن بهترين بيمارستان دولتي در تهران اشاره خواهيم كرد:

لازم به ذكر است كه خيلي از پزشكان بيمارستان هاي دولتي، در فضاي مجازي نيز صفحاتي دارند و فعاليت مي كنند. براي شناخت بهترين بيمارستان دولتي در تهران مي توانيد به فضاي مجازي مانند گوگل، اينستاگرام و…. مراجعه كنيد و اطلاعاتي از آن بيمارستان و پزشكانش به دست آوريد و در صورت مورد قبول بودن، به آن جا مراجعه كنيد.
از مراجعان قبلي آن بيمارستان پرس و جو كنيد و در صورتي كه ديگر مراجعين، از آن جا و خدماتش رضايت كامل داشتند، به آن بيمارستان مراجعه كنيد.
از دكتر عمومي محل زندگيتان، درباره بهترين بيمارستان دولتي در تهران سوال كنيد و پس از دريافت اطلاعات كامل از آن جا، به آن بيمارستان مراجعه كنيد و درمان را نيز آغاز كنيد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۲۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

دسته بندي دعاوي ملكي

دعاوي ملكي را مي توان توسط بهترين وكيل ملكي در اروميه تحت نظر قرار داد كه در سه دسته طبقه بندي كرد. انواع دعاوي ملكي عبارتند از :

دعاوي حقوقي: دعاوي ملكي حقوقي كه در مراجع قضايي پيگيري مي شوند و در حوزه املاك و اراضي مي باشند، بخش گسترده‌اي از دعاوي ملكي را در بر دارند. اين دعاوي مربوط به فسخ قرارداد و تنظيم آن، دعاوي ابطال اسناد رسمي، تنظيم اسناد و املاك، موجر و مستاجر و… مي باشد. اختتاميه اين نوع پرونده ها با پرداخت خسارت از طرف خوانده و رضايت خواهان به پايان مي رسد و در اين مسير مي توان از بهترين وكيل ملكي در اروميه كمك گرفت.

دعاوي كيفري: دعاوي ملكي كه از نوع كيفري هستند تنها با جبران خسارت مالي فرد شاكي به پايان نمي رسند و كسي كه در اين ميان متهم است، علاوه بر جبران ضرر و زيان خواهان، بايد از نظر قانوني دوره حبس را نيز بگذراند. جرايم ملكي كيفري عبارتند از: جعل سند و استفاده از سند هاي اين چنيني در معاملات، كلاهبرداري در املاك و اراضي، فروش ملك به بيش از يك نفر و تصرف عدواني كه همه اين دعاوي، توسط بهترين وكيل ملكي در اروميه مي تواند پيگيري شود.

وظايف بهترين وكيل ملكي در اروميه
از جمله وظايفي كه بر عهده بهترين وكيل ملكي در اروميه است و بايد در طول پرونده اي كه وكالت آن را بر عهده گرفته است به آن ها عمل كند، به شرح زير مي باشد:

تعهد به وكالت نامه و قراردادي كه بين وكيل و موكل تنظيم شده است. بهترين وكيل ملكي در اروميه نبايد سعي در فريب دادن موكل خود براي فرار از مسئوليت خود كند.
بهترين وكيل در اروميه كه به پرونده هاي ملكي رسيدگي مي كند، در تمام جلسات دادگاه حضور دارد و حتي در صورت عدم حضور موكل خود، به نيابت از او در جلسات شركت كرده و از او دفاع مي نمايد.
وظيفه ديگر وكيل ملكي، پيگيري پرونده و رساندن مشاهدات و مدارك مورد نياز به جلسات دادگاه در موعد مقرر است.
وكيلي كه وظايف خود را به خوبي مي داند بر روي موضوع اشراف كامل دارد و از تمامي علم و دانش خود براي رسيدگي به پرونده استفاده مي كند و در صورت نداشتن اطلاعات لازم در مورد موضوع خاصي، با وكلاي ديگر مشورت مي كند و مطالعات خود را بالا مي برد.
منظور از اموال غير منقول چيست؟
تاكنون شايد بارها كلمه اموال منقول و غيرمنقول به گوش شما رسيده باشد و بخواهيد بدانيد منظور از اموال غير منقول چيست. در صورت بروز اختلاف و داشتن دعاوي در زمينه اموال غير منقول، وظيفه رسيدگي به آن و پذيرش وكالت پرونده مربوط به آن، برعهده بهترين وكيل ملكي در اروميه مي باشد. منظور از اموال غير منقول دارايي هايي است كه امكان جابجايي آن وجود ندارد و مكان آن ثابت است، از جمله املاك و اراضي. املاكي كه در دسته اموال غير منقول جاي مي گيرند به دو دسته املاك تجاري و مسكوني تقسيم مي شوند.

منظور از املاك تجاري، مكان هايي هستند كه براي فعاليت هاي تجاري، فروشگاه ها، مكان هاي صنعتي، بانك ها و دفاتر مورد استفاده قرار مي گيرند. املاك مسكوني نيز همان ساختمان ها و املاكي هستند كه براي سكونت استفاده مي شوند؛ مثل خانه هاي يك طبقه و يا آپارتمان ها.

اراضي نيز جزو اموال غير منقول مي باشند. اراضي داخل محدوده شهري و خارج آن؛ اراضي شهري قابليت استفاده براي مكان هاي اداري، تجاري، اقامتي و مسكوني را دارند. ولي اراضي خارج از محدوده شهري همان زمين هاي كشاورزي، سوله ها و زمين هاي زراعي مي باشند كه از شهر فاصله دارند و امكان ساخت و ساز در آن ها وجود ندارد مگر آن كه تغيير كاربري دهند.

تصرف عدواني چيست و چه مجازاتي دارد؟
تصرف عدواني كه در حوزه وكالت بهترين وكيل ملكي در اروميه مي باشد، به مواردي اطلاق مي گردد كه فردي بدون مجوز و رضايت مالك، ملكي را به تصرف خود در آورد و مالك را درگير نمايد. دعاوي مربوط به تصرف عدواني اموال غير منقول، ممكن است در حوزه دعاوي ملكي كيفري قرار دارد كه مجرم مجبور به جبران ضرر و زيان مالك و تحمل احكامي مثل حبس مي شود كه از سوي مراجع قضايي براي او تعيين مي گردد. براي رسيدگي به دعاوي تصرف عدواني بايد از كمك هاي يك وكيل متخصص در اين امر بهره برد. اما اگر اين دعاوي در دسته تصرف عدواني حقوقي قرار گيرد با دادخواست حقوقي پيگيري مي شود.

اگر شما نيز براي پرونده هايي با موضوعات ملكي به دنبال وكيلي در شهر تهران هستيد، مي توانيد به مقاله بهترين وكيل ملكي در تهران مراجعه كنيد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۸:۳۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

وكيل پايه يك دادگستري چه كسي است؟

وكيل پايه يك دادگستري كسي است كه پروانه وكالت خود را توانسته است از دو مرجع قوه قضاييه و يا كانون وكلا دريافت كند و به عضويت يكي از كانون هاي وكالت دادگستري در آيد. از جمله اختيارات بهترين وكيل خانواده در اروميه كه به عنوان وكيل پايه يك دادگستري شناخته مي شود، اين است كه مي تواند از طرف اشخاص حقيقي و حقوقي اقداماتي را متناسب با آن چه كه در وكالت نامه ثبت شده است انجام دهد و در دادگاه ها و دادسراها به دفاع از آن ها بپردازد.

بهترين وكيل در اروميه علاوه بر دفاع از موكلين، در صورت بروز اختلافات حقوقي و كيفري مي تواند به عنوان مشاور حقوقي براي انجام اقدامات تجاري و انواع قراردادها و مناسبات مالي در كنار موكل خود باشد و همه امور را از نظر صحت و سقم داد و ستدها مورد بررسي قرار دهد تا بدون بروز مشكل، روابط تجاري و مالي صورت گيرد.

هر وكيلي با توجه به تجربياتي كه دارد و بر اساس علاقه و تخصص خود، در حوزه خاصي فعاليت مي كند. براي مثال ممكن است وكيلي ترجيح دهد كه بيش تر، پرونده هاي مربوط به خانواده و طلاق را قبول كند و وكيل ديگري در حوزه ملكي به دفاع از موكلين بپردازد.

كساني كه به دنبال يك وكيل خانواده هستند، مي توانند به مقاله بهترين وكيل خانواده در ايران مراجعه كنند.

انواع وكيل بر اساس تخصص
بهترين وكيل در اروميه مي تواند در بخش هاي مختلفي فعاليت كند. تخصص در يك بخش خاص به اين معني نيست كه وكيل مورد نظر از اخذ دعاوي ديگر ناتوان است؛ بلكه منظور اين است كه در اين زمينه تبحر بيش تري دارد. تخصص وكلا در انواع زير مي باشد:

وكيل خانواده: از جمله تخصص هاي وكلاي دادگستري فعاليت در حوزه امور خانواده مي باشد. چنين فردي با تسلطي كه در اين موضوع دارد مي تواند براي تحقق حقوق ضايع شده اعضاي خانواده، چه زن چه مرد و چه فرزندان اقدام كند.

وكيل ملكي: بهترين وكيل ملكي در اروميه در صورتي كه در حوزه املاك تخصص داشته باشد مي‌تواند به عنوان وكيل ملكي معرفي شود و پرونده هاي مربوط به فك رهن، موجر و مستاحر، اسناد ملكي، تصرف و خلع يد و … را وكالت كند.

وكيل كيفري: امور كيفري بيش از هر مورد ديگري نياز به تخصص و مهارت دارد و بهترين وكيل كيفري در اروميه از نوع كيفري، بايد تجربه وكالت چنين پرونده هايي را داشته باشد.

از ديگر تخصص هاي وكلا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

وكيل مهاجرت
وكيل امور قراردادها
وكيل شركت
وكيل چك و سفته
وكيل طلاق و وكيل مهريه
تعهدات وكيل و موكل در برابر يكديگر
اگر وكيل به دليل اهمال در انجام كار و يا جرم انجام داده خسارتي به موكل خود وارد كند، بايد آن را رفع كند. همچنين بهترين وكيل در اروميه بر اساس توافق صورت گرفته در وكالت نامه عمل مي كند و از حدود خود تجاوز نمي كند. يك وكيل موظف است كه اگر به جاي موكل خود منافعي را به دست آورده است حتما آن را به فرد تحويل دهد. از ديگر تعهدات وكيل نسبت به موكل، حفظ مصلحت او مي باشد، به نحوي كه باعث آسيب رسيدن به موكل و اختلال در روند پرونده نشود. در صورتي كه براي پرونده اي بيش از يك وكيل تعيين شده باشد، هيچ كدام از وكلا حق ندارند بدون ديگري در مساله ورود كنند و يا تصميمي بگيرند.

موكل نيز نسبت به وكيل خود تعهداتي بر عهده دارد. موكل بايد تمام هزينه هايي كه در وكالت نامه قيد شده است پرداخت كند. همچنين در طول مسير پرونده ممكن است هزينه هايي مثل كارشناسي صرف شود و تمام اين هزينه ها بر عهده موكل مي باشد.

ويژگي هاي بهترين وكيل در اروميه
بهترين وكيل در اروميه ويژگي هايي دارد كه باعث تمايز او با وكلاي ديگر مي شود. اين ويژگي ها عبارتند از:

داشتن سابقه وكالت در موضوع مورد نظر و موفقيت در آن
پيگيري پروندده و حضور مستمر در كنار موكل
آماده سازي اوراق و مستندات مورد نياز
در دسترس بودن وكيل
حفظ اسرار و مصلحت موكل
لازم به ذكر است كليه ويژگي هاي ذكر شده در رابطه با بهترين وكيل طلاق توافقي در اروميه نيز صدق مي كند.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۲۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

چگونه بهترين كلينيك زيبايي در تهران را بشناسيم؟

براي انتخاب يك كلينيك حرفه اي خوب در زمينه زيبايي بايد به متخصصان و تجهيزات مورد استفاده در كلينيك توجه كرد. همچنين تعداد مراجعه كنندگاني كه به كلينيك مراجعه مي كنند را بررسي كنيد، هر چه تعداد مراجعين به كلينيك بيشتر باشد، كيفيت خدمات ارائه شده بالاتر خواهد بود. به طور كلي در انتخاب بهترين كلينيك زيبايي در تهران بايد نكات مختلفي را در نظر بگيريد تا به نتيجه اي كه مد نظر داريد برسيد.

براي انتخاب بهترين كلينيك زيبايي مي توانيد در ابتدا از موتور جستجوي گوگل كمك بگيريد و كلمه كلينيك زيبايي در تهران را جستجو كنيد تا ليست كامل كلينيك هاي اين حوزه را به دست آوريد. سپس با توجه به ويژگي هاي مهمي كه براي شما ذكر كرده ايم، در مورد هر يك از كلينيك ها تحقيقات لازم را انجام دهيد.

ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي
بهترين كلينيك زيبايي در تهران و تهران از ويژگي هايي برخوردار هستند كه آن ها را متمايز از ديگر مراكز زيبايي مي كند .

برخي از ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي در تهران اين است كه :

قبل از هر چيزي دكتر ها و متخصصين آن كلينيك را بررسي كنيد .
كلينيك بايد صددرصد زير نظر وزارت بهداشت فعاليت داشته باشد.
پروانه تخصصي و مجوز داشته باشد.
برخورداري از محيط آرام از ديگر ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي در تهران مي باشد .
همچنين بهترين كلينيك زيبايي در تهران بايد استريل شده باشند.
استفاده از تجهيزات روز دنيا نيز از ديگر ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي در تهران است.
كادر درماني كلينيك بايد تخصص لازم را در خدماتي كه ارائه مي دهند داشته باشند و رفتار پرسنل با مراجعين مشتري مدار و با احترام باشد.
يكي ديگر از ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي در تهران،قابل دسترس بودن آن مركز است. به طوري كه امكان دسترسي آسان با وسيله هاي نقليه به آن جا وجود داشته باشد و يا آن مركز در محدوده طرح ترافيك نباشد و يا داراي جاي پارك خودرو باشد .
خدمات كلينيك زيبايي معتبر
بايد بدانيد كه بهترين كلينيك زيبايي در تهران كه داراي اعتبار ويژه اي مي باشد ، خدماتي از جمله : تزريق بوتاكس، زيباسازي و جوان سازي پوست، ليزر موهاي زائد، پاك سازي پوست، درمان تمام عارضه هاي پوستي، ليزر موهاي زائد آقايان و …  را زير نظر وزارت بهداشت انجام مي دهند . خدمات نام برده شده ، جزء خدمات اصلي بهترين كلينيك زيبايي در تهران مي باشد . پس در صورتي كه اين خدمات اصلي توسط كلينيك زيبايي به بيمار ارائه نشود ، آن كلينيك زيبايي جزو بهترين كلينيك زيبايي در تهران به شمار نمي رود و معتبر نمي باشد . بهترين كلينيك زيبايي در تهران در هر زمينه اي خدمات زيبايي به بيمار ارائه مي دهند .

ممكن است در بعضي از  آرايشگاه ها و مراكز غير پزشكي هم خدمات زيبايي همچون تاتو ابرو، كاشت ابرو و … ارائه شود اما از آنجايي كه اين مراكز در برابر با كلينيك هاي معتبر زيبايي از اعتبار خيلي كمتري برخوردار هستند و توسط وزارت بهداشت تاييد نشده اند ، ممكن است خطرات جبران ناپذيري براي فرد مراجعه كننده به همراه داشته باشد. پس حتما براي انجام هرگونه خدمات زيبايي به بهترين كلينيك  زيبايي در تهران برويد .تا از خطرات جبران ناپذير احتمالي كه ممكن است دچارش بشويد ، جلوگيري كنيد . بهتر است بدانيد تمامي وسيله ها و دستگاه هايي كه در بهترين كلينيك زيبايي در تهران مورد استفاده قرار مي گيرند ، ايمني و استاندارد بالايي دارند  و به همين دليل شما مي توانيد با خيال راحت تري خودتان را به دست پزشك متخصص در اين زمينه بسپاريد .

كادر درمان در بهترين كلينيك زيبايي در تهران
يكي از مهم ترين مسائل در رابطه با بهترين كلينيك  زيبايي در تهران ، كادر درمان و پزشك متخصص و جراح  آن كلينيك مي باشند . پزشك متخصص بايد بداند كه فقط به دليل درخواست بيمار نبايد اقدام به انجام جراحي هاي زيبايي كند . زيرا خيلي از افراد معمولي ، هيچ گونه اطلاعاتي درباره عوارض و مزاياي جراحي هاي مختلف ندارند. پس پزشكي متخصص در بهترين كلينيك زيبايي در تهران موظف است قبل از انجام هرگونه خدمات زيبايي ، جلسات مشاوره اي براي بيمارانش در نظر بگيرد و بيماران خود را از عوارض و مزاياي جراحي هاي مختلف مطلع كند . سپس براي انجام هرگونه جراحي براي بيمار ،بايد بررسي هاي لازم بر روي بيمار را انجام دهد تا مطمئن بشود كه آيا انجام آن جراحي براي فرد مورد نظر مناسب است يا خير ! اگر فرد براي انجام آن جراحي كانديد مناسبي بود ، پزشك مي تواند جراحي را انجام بدهد .

فراموش نكنيد زماني جراحي زيبايي با بدون عوارض و يا با عوارض خيلي كمتري همراه خواهد بود كه توسط پزشك متخصص در يكي از بهترين كلينيك  زيبايي در تهران انجام گيرد . در غير اين صورت براي بيمار مشكلات بسيار خطرناك و شديدي ايجاد مي شود .

در كنار مهارت و تجربه، پزشك و كادر درماني در بهترين كلينيك  زيبايي در تهران بايد افرادي باشند، كه اطمينان و آرامش از كسب نتيجه مطلوب را به بيمار منتقل نمايند. بيمار در صورتي كه بدون استرس اقدام به انجام جراحي زيبايي نمايد، مي تواند نتيجه بهتري از جراحي به دست آورد .

كه اين مسئله به ميزان مهارت و حس امنيت و آرامشي كه پزشك در اختيار بيمار قرار مي دهد بستگي دارد. پس زماني كه هر يك از اين ويژگي ها در كنار يكديگر قرار گرفتند، فرد متقاضي مي تواند از نتيجه بعد از عمل رضايت به دست آورد
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۵:۱۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

منظور از طلاق عاطفي چيست؟

طلاق عاطفي يكي از انواع طلاق از نظر روانشناسان محسوب مي شود و به طلاقي گفته مي شود كه ممكن است در سال‌هاي اوليه زندگي مشترك و يا پس از گذشت مدت طولاني، با وجود عشقي كه زوجين در ابتداي ازدواج داشتند به وجود بيايد. در اين شرايط، زن و مرد ديگر علاقه اي به هم ندارند و كم كم رابطه شان را با يكديگر قطع مي كنند. اين سردي ممكن است تنها در روابط عاطفي و يا جنسي و يا هر دو باشد، اما طبيعتا نداشتن رابطه عاطفي كم كم به سردي زوجين نسبت به هم در رابطه جنسي نيز منجر خواهد شد.

ممكن است دلايل مختلفي باعث كشيده شدن يك زندگي به اين سو و ادامه آن با وجود تمام سختي ها در اين شرايط شود. تحمل چنين وضعيتي شايد به دلايل مختلفي مثل وجود فرزندان، كوتاه نيامدن بر سر حقوق زن، مسائل خانوادگي و اجتماعي و … باشد و باعث شود كه زوجين ادامه زندگي با همين وضعيت را ترجيح دهند كه طبيعتا مي تواند تبعات سنگيني براي آن ها داشته باشد.

در علم روانشناسي و آنچه كه در دادگاه هاي خانواده شنيده مي شود، به طلاق عاطفي طلاق خاموش نيز مي گويند، يعني با وجود اين كه زوجين زير يك سقف و به صورت مشترك زندگي مي كنند اما در واقع از يكديگر مدت‌ هاست كه جدا شده اند. در ادامه مقاله ما دلايلي كه باعث به وجود آمدن اين شرايط مي شود را توضيح خواهيم داد.

علل به وجود آمدن طلاق عاطفي
مي توانيم بارزترين دليلي كه باعث ايجاد طلاق عاطفي بين زوجين مي شود، عدم توجه و اهميت به يكديگر بدانيم. ممكن است زن و شوهر روزها در كنار هم باشند و به خاطر روزمرگي و يكنواختي، ديگر به جزئيات ظاهري و غير ظاهري همسرشان توجهي نكنند. به مرور زمان، همين نشنيدن صداي طرف مقابل و نديدن جزئيات ظاهري او، مي‌تواند حس عدم اهميت و خاموشي احساسات را در او به وجود بياورد و زمينه را براي آغاز طلاق عاطفي فراهم كند. اين وضعيت مثل فيلمي است كه بارها ديده شده است و ديگر لذتي به بيننده نمي دهد و اين نشانه هاي طلاق خاموش مي باشد.

همچنين ممكن است زوجين به دليل اختلافاتي كه با يكديگر دارند، خواسته ها و انتظاراتي كه در گذشته به صورت دوستانه مطرح مي كردند را حالا با دعوا و پرخاش بيان كنند.در نهايت اين موضوع باعث مي شود آرامش محل زندگي از بين برود. اين خشم به وجود آمده بين زوجين، منجر به سردي آن ها نسبت به يكديگر خواهد شد.

طلاق عاطفي عواقب سنگيني دارد و به مرور باعث عدم توجه فرد به سلامت رواني و جسمي و همچنين سلامت اجتماعي اش مي شود. علاوه بر آن، فرد آسيب ديده كم كم نسبت به بقيه افراد نيز بي تفاوت خواهد شد و باعث مي شود كه نتواند وظايف و مسئوليت هاي خود را در قبال ديگران به خوبي انجام دهد. داشتن رابطه سرد و خاموش بين زوجين، باعث آسيب ديدن بقيه اعضاي خانواده نيز خواهد شد و به مرور اين سردي و بي تفاوتي، در فرزندان عواقب جبران ناپذيري را به وجود خواهد آورد.

نشانه هاي وجود طلاق عاطفي بين زوجين
يكي از روش هايي كه مي تواند از بروز طلاق عاطفي جلوگيري كند، توجه به نشانه ها و اقدامات پيشگيرانه مي باشد. زوجين با آگاهي مي توانند قبل از وخامت اوضاع و سردتر شدن رابطه، از بروز طلاق عاطفي جلوگيري كنند. شناخت اين نشانه ها مي تواند كمك بزرگي به نجات زندگي كند. اين علائم به شرح زير مي باشند:

بروز تغييرات فردي: زن و شوهر به مرور زمان و پس از مدت ها زندگي مشترك با يكديگر، يا به رشد هم كمك خواهند كرد و يا اين كه ممكن است كم كم فاصله بين شان به قدري زياد شود كه براي هم غريبه شوند. مثلا ممكن است زوجين در ابتدا، زندگي عاشقانه اي داشته باشند و به صورت مرتب با يكديگر به سالن هاي ورزشي، پياده روي و كوهنوردي بروند و اين نقطه مشتركي براي وقت گذراني با يكديگر باشد. اگر به مرور زمان يكي از آن ها نسبت به اين عادت و علاقه سرد شود، اين اقدام باعث ايجاد فاصله بين زوجين خواهد شد.

خيانت: غالبا آنچه در مورد خيانت در ذهن جاي مي گيرد، خيانت فيزيكي و جنسي است كه باعث اختلاف و كاهش رابطه زوجين و سردي بين آن ها خواهد شد. اما بايد گفت كه بيش ترين خيانت ها در زمينه عاطفي شكل مي گيرد، مثلا ممكن است يكي از زوجين به ديگري خيانت كند كه اين باعث سردي احساس او به همسرش خواهد شد، چرا كه او نياز روحي و احساسي خود را با فرد ديگري جبران مي كند و اين بي اعتمادي به وجود آمده، باعث ايجاد فاصله و طلاق عاطفي مي شود.

دعواهاي پي در پي: اگر خانه محيطي امن و آرام براي زندگي نباشد و كلنجار رفتن ها آنقدر زياد شود كه محيط خانه را غير قابل تحمل كند، كم كم زوجين از آمدن به خانه صرف نظر خواهند كرد و ترجيح مي‌دهند كه به دليل اين تنش‌ها يا با يكديگر صحبت نكنند يا كم تر در خانه حضور داشته باشند.

صميمي نبودن: نشانه هايي كه طلاق عاطفي را نمايان مي كند، از بين رفتن صميميت بين زوجين مي باشد. بعد از مدتي ممكن است زن و شوهر ديگر حرفي براي گفتن نداشته باشند و ديگر انگيزه‌ اي براي بيان روياها و آرزوهاي خود نبينند. به مرور كاهش ابراز احساسات، باعث سردي در رابطه عاطفي و جنسي خواهد شد و موضوع را پيچيده خواهد كرد.

انتقادات بيش از اندازه: زندگي مشترك چالش ها و پيچيدگي هاي خاص خود را دارد. اگر زن و شوهر به عنوان ستون هاي اصلي خانواده نتوانند اين چالش ها را مديريت كنند، باعث آسيب هاي جبران ناپذيري در زندگي مي شوند. زن و شوهر در اوايل زندگي ممكن است وعده هاي زيادي به يكديگر بدهند و پس از چندين سال، در صورت عدم تحقق وعده ها، انتقادها از يكديگر آغاز مي شود. اگر اين بدبيني ها و انتقادات به قدري زياد شود كه باعث رنجش طرف مقابل گردد، باعث آسيب در زندگي و طلاق عاطفي مي شود.

نداشتن اعتماد: زن و شوهر بايد بدانند كه نمي توانند همسر خود را در تنگنا قرار دهند و به او اجازه داشتن روابط خارج از خانواده ندهند. اگر زوجين ازدواجي سالم و طبيعي داشته باشند بايد بپذيرند كه همسرشان مي تواند در محيط كاري روابط محترمانه و در چارچوب مناسب با همكارشان داشته باشد. اگر زوجين نتوانند در اين شرايط به يكديگر اعتماد كنند، باعث بروز تنش و شك در زندگي خواهد شد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۵:۵۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ليزر موهاي زائد چيست؟

موهاي ضخيمي كه در نواحي مختلف بدن مانند سينه، چانه و … رشد مي كنند، موهاي زائد هستند و براي از بين بردن آنها از اشعه استفاده مي شود. رشد موهاي زائد در بدن دلايل مختلفي دارد كه يكي از آنها مشكلات هورموني است و اگر فردي مشكل هورموني دارد بايد قبل از ليزر موهاي زائد مشكل خود را حل كند زيرا به دليل مشكل هورموني احتمال رشد موهاي زائد وجود دارد. بنابراين توصيه مي شود قبل از انجام ليزر موهاي زائد بدن و صورت، مشكل هورموني خود را برطرف كنيد.

دليل ايجاد موهاي زائد
هيرسوتيسم عارضه اي مي باشد كه پس از گذر از دوران بلوغ براي بسياري از بانوان رخ مي دهد. اين عارضه موجب رشد غير طبيعي موهاي زائد در بدن افراد خواهد شد كه براي آن ها بسيار ناخوشايند مي باشد. هيرسوتيسم معمولا به دو دليل براي بانوان ايجاد مي شود كه يكي از مهم ترين دلايل ايجاد آن، ترشح هورمون هاي مردانه از تخمدان و غدد فوق كليوي زنان مي باشد.

اين عمل موجب افزايش ضخامت و تيرگي موهاي زائد در قسمت هاي مختلف بدن بانوان خواهد شد. به طور معمول بانواني كه داراي كيست هاي بسياري در تخمدان خود هستند، بيشتر در معرض اين مشكل قرار دارند. از ديگر دلايلي كه مي تواند موجب به وجود آمدن عارضه هيرسوتيسم شود مي توان به حساسيت گيرنده هاي مو در بدن برخي از بانوان اشاره كرد.

اين حساسيت موجب مي شود كه در صورت ترشح شدن مقدار بسيار كمي از هورمون مردانه نيز واكنش بسياري نشان دهند. اين عارضه همچنين مي‌ تواند آسيب‌ هايي به تخمدان و غدد داخلي زنان وارد نمايد و هورمون هاي بدن آن ها را نيز به هم ريزد.

به همين دليل هنگامي كه با رشد ناگهاني و سريع موهاي زائد خود مواجه شديد مي بايست هر چه زودتر به پزشك معالج خود مراجعه فرماييد تا از علائم اين عارضه باخبر شده و از عوارض آن جلوگيري نماييد. هم اكنون تمامي شما عزيزان مي توانيد با مراجعه به بهترين كلينيك زيبايي در اصفهان نيز به ليزر و حذف دائمي موهاي زائد خود بپردازيد.

ويژگي بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان
كلينيك هاي بسياري در حوزه ليزر موهاي زائد فعاليت دارند كه مي توانند خدمات مورد نياز شما را به شما ارائه دهند، اما برخي از آن ها از تجهيزات به روز برخوردار نبوده و يا به دلايلي مانند عدم رعايت بهداشت مي توانند عوارض جبران ناپذيري را براي شما به وجود آورند.

بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در ايران و اصفهان مي بايست داراي ويژگي هاي برتري نسبت به تمامي كلينيك هاي موجود در سطح شهر باشد و بتواند افراد را مجاب سازد تا براي حذف دائمي موهاي زائد خود به آن كلينيك مراجعه نمايند. از مهم ترين ويژگي‌ هاي بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان مي توان به موارد زير اشاره كرد:

بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان مي بايست ارتباط دائمي و آنلاين با تمامي مراجعين و كاربران خود برقرار نمايد.
كلينيك منتخب شما در حوزه ليزر موهاي زائد مي بايست پاسخگويي سريع براي مراجعين داشته و داراي پرسنلي با رفتار مناسب باشد.
كلينيك منتخب شما مي بايست تخفيفات ويژه براي تمامي مشتريان خود اعمال نمايد و از سطوح قيمتي مناسبي برخوردار باشد.
بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان مي بايست از پزشكان با تجربه و متخصص در حوزه ليزر موهاي زائد برخوردار باشد.
كلينيك منتخب شما مي بايست داراي محيطي پاكيزه و استريل شده باشد و از به روز ترين تجهيزات برخوردار باشد.
عوامل افزايش دهنده موهاي زائد
يكي از دلايلي كه موجب افزايش تستوسترون و در نهايت افزايش رشد موي زائد در بدن خواهد شد چاقي و اضافه وزن مي باشد كه موجب افزايش سطح انسولين در بدن نيز خواهد شد. انسولين مي تواند توليد هورمون مردانه را تحريك نمايند و رشد موهاي زائد در بدن شما را نيز افزايش دهد.

از ديگر دلايل افزايش رشد موهاي زائد مي توان به مصرف برخي از داروها همچون داروهاي ضد افسردگي، برخي از آنتي بيوتيك ها، داروهاي خواب آور و داروهاي هورموني مانند استروژن و پروژسترون اشاره كرد كه مي‌ توانند تاثير بالايي بر روي موهاي زائد شما بگذارند. اختلالات تيروئيد و فوليكول هاي موي حساس نيز از ديگر دلايل افزايش رشد موهاي زائد در بدن شما مي باشند.

فوايد ليزر در بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان
مراجعه به بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان مي تواند روش موثري براي حذف دائمي موهاي زائد در قسمت هاي مختلف بدن شما باشد كه در مواقعي مي تواند باعث خجالت شما شود. ليزر در اين مراكز مي تواند رشد موهاي جديد در نواحي بدن شما را به طور كامل متوقف سازد و شما را از استفاده از تيغ و يا اپيلاسيون نيز كاملاً بي نياز نمايد. همچنين مراجعه به بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در اصفهان مي توانند موجب افزايش لطافت پوست شما شود و با حذف دائمي موهاي زائد به درخشان شدن آن نيز كمك نمايد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۳۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

بيماري قلبي چيست؟

بيماري قلبي مشكلات و بيماري هايي است كه مربوط به قلب افراد مي باشد. قلب يكي از حياتي‌ترين عضو در بدن انسان ها است كه نياز است انسان همواره وضعيت قلب خود را كنترل كند. هرگونه اختلال در قلب مي تواند سبب آسيب به ساير اندام هاي بدن شود. شما بايد همواره سلامتي قلب خود را با مراجعه به دكتر قلب چك كنيد.

علائم و نشانه هاي بيماري هاي قلبي

از مهم ترين علائم و نشانه هاي بيماري هاي قلبي مي توان به بوي ناخوشايند دهان و دندان ها و همچنين خميازه كشيدن در حين فعاليت هاي ورزشي اشاره كرد. از ديگر علائم و نشانه هاي بيماري هاي قلبي، تنفس كوتاه و خستگي مي باشد.

همچنين گيجي و كسالت، بي خوابي، داشتن حالاتي مانند بيماري آنفولانزا، تغيير شكل در ناخن ها و ناراحتي هاي شديد معده، لب هاي رنگ آبي و كبود و داشتن درد در قفسه سينه مي باشد. در صورت مشاهده چنين علائم و نشانه هايي بايد هر چه سريع تر به بهترين دكتر قلب مراجعه نماييد.

ويژگي هاي بهترين دكتر قلب كودكان در كرج
ما در اين قسمت برخي از ويژگي هاي بهترين دكتر قلب كودكان در كرج را در اختيار شما عزيزان قرار داده ايم تا براي انتخاب بهترين دكتر بتوانيم به شما كمك كنيم. اين ويژگي ها عبارتند از:

بهترين دكتر قلب كودكان در كرج داراي مدرك و تخصص در زمينه قلب و عروق مي باشد. پس به دكتري مراجعه كنيد كه داراي مدرك باشد و قبل از اقدام براي درمان مدرك ايشان را بررسي نماييد.
يك پزشك خوب كسي است كه داراي تجربه زياد و مهارت بالا است. پس به پزشكي مراجعه كنيد كه تجربه و مهارت بسياري در اين زمينه داشته باشد. در صورت داشتن تجربه پزشك شما مي توانيد با خيال راحت تري به ايشان مراجعه نماييد.
بهترين دكتر قلب كودكان در كرج همواره سلامت بيماران خود را اولويت قرار مي‌دهد. پس به دكتري مراجعه كنيد كه اولويت قرار دادن سلامت بيماران براي ايشان اهميت بسياري داشته باشد.
از ديگر ويژگي ها مي توان به ميزان رضايت بيماران قبلي اشاره كرد. يك پزشك خوب كسي است كه بيماران وي ميزان رضايت بالايي از ايشان داشته باشند. قبل از مراجعه به پزشك درصد رضايت بيماران را پرس و جو كنيد.
اخلاق و رفتار مناسب در برخورد با بيماران از ديگر ويژگي‌هاي بهترين دكتر قلب كودكان در كرج است. همچنين يك دكتر خوب كسي است كه همواره با صبر و حوصله به سوالات بيماران خود پاسخ دهد.
بهترين دكتر قلب در كلينيك و مركزي مشغول به فعاليت مي باشد كه داراي تجهيزات مناسب باشد تا براي درمان بيماران مشكلات ايجاد نشود.
وظايف بهترين دكتر قلب كودكان در كرج
متخصص قلب در ابتدا بايد آزمايشات لازم و همچنين تست هاي لازم براي تعيين وضعيت قلب بيمار خود را انجام دهد.
بعد از آزمايشات پزشك آن ها را بررسي مي كند و معاينات فيزيكي را انجام مي دهد. براي بيمار يك پرونده پزشكي تشكيل مي شود و اين پرونده مجموعه آزمايش ها، تست هاي انجام شده، روش درمان و … مي باشد.
دكتر قلب و عروق در هنگام درمان مي تواند روش درماني را تغيير دهد. افراد بايد سعي كنند تابع نظر پزشك باشند. البته متخصص قلب و عروق خوب است كه قبل از شروع روش درماني شرايط بيمار را به خوبي بررسي كند و بعد تصميم آخر را بگيرد.
متخصص قلب تمام تلاش خود را مي كند تا درماني بدون جراحي و دارويي را براي بيمار انجام دهد و جراحي گزينه آخر مي باشد و زماني جراحي انجام مي شود كه روش هاي ديگر براي افراد جواب ندهد. اگر نوزاد شما دچار مشكلي شد حتما به بهترين دكتر نوزادان در كرج مراجعه نمايييد.
تست هايي كه توسط متخصص قلب انجام مي شود
متخصص قلب و عروق يك تست ورزش براي بيمار انجام مي دهد و در اين تست دكتر قلب مي‌تواند ريتم قلب را در وضعيت استراحت و ورزش تعيين كند و عملكرد قلب مشخص مي شود. تست بعدي تست الكترو كارديوگرام مي باشد كه پزشك با انجام اين تست مي تواند قدرت الكتريكي قلب را تعيين كند كه به صورت امواجي ثبت مي شود.

از ديگر تست ها تست راديو اكتيو است. مواد راديواكتيو وارد بدن مي شود و از قلب و عروق تصوير برداري مي كند در اين تست بيماري ها و ناهنجاري هاي مربوط به قلب براي پزشك مشخص مي شود. تست اكو كارديوگرام تستي است كه نوعي تصويربرداري از قلب مي باشد و با انجام اين تست پزشك مي تواند التهاب بافت هاي قلب، پمپاژ خون، عفونت هاي داخلي قلب را تشخيص دهد.

از ديگر تست ها كاتتريزاسيون قلب است كه در اين تست پزشك يك لوله كوچك را از طريق رگ به بدن وارد مي كند و تا نزديكي قلب مي برد. در اين تست متخصص قلب داده هايي را از مسير انتقال لوله و قلب به دست مي آورد. براي درمان بيماري هاي كودك خود مي توانيد به بهترين بيمارستان دولتي در كرج مراجعه نماييد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۵:۴۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

مهريه و انواع آن

صداق يا مهريه، چيزي است كه مرد در هنگام عقد دائم به عنوان قرض براي پرداخت به زن به صورت قانوني ثبت مي كند و موظف است كه آن را پرداخت نمايد. مهريه ممكن است پول نقد، سكه، ملك و يا هر چيزي كه ماهيت مالي داشته باشد، شود. در برخي موارد زن درخواست سفري زيارتي را به عنوان مهريه مي كند و اين نيز بر عهده مرد مي باشد. اما چيزي كه قابل توجه است اين است كه مهريه نبايد چيزي كه خارج از عرف است باشد، مثلا اعضاي بدن نمي توانند به عنوان مهريه ثبت و خواسته شوند.

در هنگام عقد برخي مهريه خود را با عنوان عند المطالبه و برخي ديگر عند الاستطاعه ثبت مي كنند. مهريه عندالمطالبه مهريه اي است كه هر زمان زن آن را درخواست كند مرد بايد آن را پرداخت نمايد. اما مهريه عندالاستطاعه به مهريه اي مي گويند كه در هنگام درخواست آن وضعيت مالي و شرايط مرد بررسي مي شود و در صورت داشتن توانايي، مرد را موظف به پرداخت آن مي كنند. در صورت درخواست مهريه و مشكلات پرداخت و دريافت آن مي توان از بهترين وكيل مهريه در تهران كمك گرفت.

بهترين وكيل مهريه در ايران كيست؟
بهترين وكيل مهريه در ايران، وكيلي است كه علاوه بر داشتن پروانه وكالت و فعاليت به عنوان وكيل پايه يك دادگستري، تجربه كافي در زمينه رسيدگي به دعاوي خانواده به عنوان بهترين وكيل خانواده در ايران و طلاق را دارد. همچنين دانش و تخصص لازم در مورد طلاق و پرداخت مهريه را دارد. كساني كه در هنگام طلاق درگير دريافت مهريه هستند و نمي توانند به تنهايي از پس آن برآيند، مي توانند به كمك بهترين وكيل مهريه در رشت يا هر شهري آن را به صورت يك جا و يا اقساط دريافت كنند.

مزيت انتخاب بهترين وكيل مهريه در ساري يا وكيل نزديك محل سكونت خويش؛ در اين راه اين است كه در صورت ادعاي مرد مبني بر عدم توانايي پرداخت مهريه، مي تواند با استعلام اموال و توقيف شان، آن را دريافت كنند.

نحوه دريافت مهريه
براي دريافت مهريه، زن بايد مراحلي را طي كند. اين مراحل به گفته بهترين وكيل مهريه در كرج به شرح زير مي باشند:

در اولين مرحله، زن بايد درخواست خود را در سامانه ثنا براي مهريه ثبت كند. براي مبالغ كم تر از 20 ميليون، پرداخت مهريه در شوراي حل اختلاف مطرح و در همان جا حل و فصل مي شود. زماني كه مبلغ ثبت شده براي مهريه بيش از اين مقدار باشد بايد از طريق دادسرا و به كمك بهترين وكيل مهريه در ايران براي درخواست مهريه اقدام شود.

در صورت عدم پاسخ دهي و اقدام براي پرداخت توسط مرد، زوجه مي تواند به كمك بهترين وكيل مهريه در ايران يا بهترين وكيل مهريه در كرمانشاه اموال و دارايي هاي زوج را توقيف كند و از طريق دادگاه براي مصادره آن اقدام نمايد.

اگر پس از تمام اين مراحل استطاعت مالي مرد اجازه پرداخت مهريه را ندهد، وكيل مرد مي تواند درخواست پرداخت به صورت اقساط را بدهد و مرد مطابق با درآمدي كه دارد آن را به صورت ماهانه و يا سالانه پرداخت كند.

ميزان دريافت مهريه طبق قانون چقدر مي تواند باشد؟
ممكن است در هنگام عقد جاري شده بين زوجين بنابر هر دليل مقداري بسيار بيش تر از وسع مرد به عنوان مهريه در عقدنامه ثبت شود، اما سوالي كه در اين ميان مطرح مي شود اين است كه آيا زن مي تواند تمام مبلغ ثبت شده را از مرد دريافت كند يا خير.

هميشه اين بحث بين زوجين وجود دارد كه زن چه مقدار از مهريه خود را مي تواند از مرد طلب كند؛ در اين بخش از مقاله برخي از نكات اين مسئله را براي شما ذكر خواهيم كرد:

مطابق ماده 22 قانون، مهريه اي كه تا مبلغ 110 سكه در عقدنامه به صورت رسمي ثبت شده باشد، بايد قانون طبق ماده 2 محكوميت مالي با اين مورد برخورد و مرد را موظف به پرداخت مهريه نمايد.
اگر مهريه بيش از مقدار 110 سكه باشد، شرايط كمي تغيير مي كند و دادگاه به ميزان وسع مالي مرد توجه مي كند و مطابق آن حكم صادر مي كند. اگر تمكن مالي مرد در حدي باشد كه بتواند مبلغ مهريه را پرداخت كند، موظف است كه تمام آن را به زن بدهد. حكم جلبي كه براي مهريه صادر مي شود تنها براي ميزان 110 سكه است و براي مازاد آن دادگاه حكم جلب نمي دهد. بهترين وكيل مهريه در ايران براي تعيين ميزان دارايي هاي مرد و دريافت حكم توقيف تمام تلاش خود را كند و وقت را ازدست ندهد تا زن بتواند آنچه را كه حق اوست از مرد بگيرد.
روش هاي دريافت مهريه از ارثيه مرد
به چندين روش زن مي تواند از مبلغي كه به مرد ارث مي رسد مهريه خود را طلب كند. اگر كساني كه ارث شان به مرد مي رسد مثل پدر و مادر، در قيد حيات نباشند، زن مي تواند به كمك بهترين وكيل مهريه در ايران از ميزان ارثي كه به مرد مي رسد مهر خود را طلب كند. در اين صورت زن مي تواند به كمك بهترين وكيل مهريه در سمنان يا وكيل نزديك محل سكونت خود از دادگاه درخواست توقيف سهم الارث مرد را كند كه در اين حالت تمامي اموال موروثي خانواده به طور كامل تا زمان حل شدن موضوع مهريه توقيف مي شود .

همچنين گاهي اوقات ممكن است پدرشوهر در عقدنامه به طور رسمي ثبت كند كه عروسش مي تواند مهريه را از او بخواهد كه در اين صورت پس از فوت او زن مي تواند اموال را توقيف نمايد و از ماترك پدرشوهر خود مهريه خود را برداشت كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۱:۴۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

راه هاي شناسايي بهترين دكتر ريزش مو در ايران

با در نظر داشتن به اين موضوع كه موهاي سر افراد در زيبايي و شكل ظاهري فرد نقش به سزايي ايفا مي كند، به همين دليل در صورتي كه شروع به ريزش نمايند، از جذابيت و اعتماد به نفس فرد مي كاهد، از اين رو نياز است كه در كمترين زمان ممكن به درمان آن بپردازند. ما در ادامه راه هاي شناسايي بهترين دكتر ريزش مو در ايران را براي شما نشان مي دهيم تا در صورت بروز چنين مشكلي به سراغ پزشك متخصص برويد و نگران ريزش موي خويش نباشيد. از جمله روش هاي يافتن بهترين دكتر ريزش مو در ايران عبارتند از:

اولين قدم در پيدا كردن بهترين دكتر ريزش مو در ايران اين است كه در صورتي كه اطرافيان شما قبلا چنين مشكلي را پشت سر گذاشته اند، به شما پيشنهاد مي كنيم كه از آن ها در رابطه با پزشك معالج خويش پرس و جو نماييد و به تحقيقات محلي در ميان آشنايان و اقوام خود بپردازيد.
روش ديگر در شناسايي متخصص پوست و مو اين است كه از پزشك عمومي يا پزشك خانوادگي خود سوال بپرسيد. معمولا پزشكان همكاران خويش را به خوبي مي شناسند و با توجه به اين كه از مشكل شما نيز آگاهي كامل دارند، از اين رو در يافتن پزشك موردنظر نهايت كمك را به شما مي كنند.
جست و جو در فضاي مجازي جزء معتبر ترين روش ها محسوب مي شوند. به اين دليل كه در گوگل و يا هر فضاي مجازي ديگر ابتدا مهارت ها و تخصص پزشكان را با يكديگر مقايسه مي كنند و بهترين ها را به شما پيشنهاد مي كنند و جاي هيچ گونه شكي در انتخاب شما قرار نمي دهند.
خصوصيات بهترين دكتر ريزش مو در ايران
از جمله خصوصيات و ويژگي هاي بهترين دكتر ريزش مو در ايران به شرح زير مي باشد:

بهترين دكتر ريزش مو در ايران پزشكي مي باشد كه از مدرك تحصيلي معتبري برخوردار باشد و اين مدارك را از بهترين دانشگاه ها اخذ نموده باشد.
از رفتار و اخلاق صبورانه و در عين حال محترمانه اي در برخورد با بيماران بهره گيرد.
بهترين دكتر ريزش مو در ايران بايد داراي سابقه، تجربه و مهارت بالايي باشد.
در زمينه تخصصي خويش، همواره به فكر ارتقا سطح علمي باشد و از جديد ترين روش ها در درمان ريزش مو بهره گيرد.
مطب بهترين دكتر ريزش مو در ايران مي بايست عاري از هرگونه آلودگي و سر و صدا باشد.
دلايل ايجاد ريزش مو
بهترين دكتر ريزش مو در ايران خاطر نشان مي كند كه دلايل متعددي در پديد آمدن ريزش مو موثر مي باشند كه از جمله اين عوامل به شرح زير مي باشد:

در صورت بروز مشكل ريزش مو و مراجعه به پزشك متخصص، ابتدا بهترين دكتر ريزش مو در ايران در رابطه با مشكل طاسي ارثي در خانواده شما سوال مي پرسد و سپس مشكل را مورد بررسي قرار مي دهد.
هورمون هاي جنسي نيز در كاهش مو و ريزش آن تاثيرگذار مي باشند و در صورتي كه فرد دچار ريزش موي ارثي نيز شده باشد، آن را تشديد مي كند. نكته قابل توجه در رابطه با ريزش موي هورموني مي توان به ريزش موقتي آن اشاره نمود.
مصرف برخي از داروها نيز در ريزش مو موثر مي باشند و ممكن است پس از قطع داروي مصرفي، اين مشكل به كلي از بين برود.
داشتن برنامه غذايي نامناسب مانند: رژيم غذايي فاقد آهن، مواد مغذي و پروتئين نيز نقش بسياري در ريزش مو دارند.
انجام برخي جراحي ها و حادثه هاي ناگوار، افسردگي و اضطراب در زندگي نيز موجب ريزش مو مي گردند.
برخي از دوره هاي زندگي نيز منجر به ريزش مو مي شوند كه اين دوره ها شامل: دوران بارداري، دوران زايمان و هم چنين دوران يائسگي مي باشند.
وجود اغلب بيماري ها از قبيل: بيماري تيروئيد، بيماري آلوپسي آره آتا و عفونت هاي موجود بر روي پوست سر ريزش موي فرد را شدت مي بخشند.
لازم به ذكر است كه مصرف بعضي از داروها نيز منجر به كاهش مو و ريزش مو مي گردند كه اين نوع بيماري ها هم چون: وجود فشار خون بالا، انواع سرطان ها، آرتروز، مشكلات قلبي و افسردگي مي باشند.
روش هاي تشخيص ريزش مو توسط بهترين دكتر ريزش مو در ايران
امروزه با پيشرفت علم پزشكي، روش هاي بسياري به منظور تشخيص ريزش مو ايجاد شده است كه متخصصين پوست و مو به كمك آن علت اصلي ريزش و كم پشتي مو را شناسايي و مورد بررسي قرار مي دهند. از اين رو بهترين دكتر ريزش مو در ايران پس از معاينه كلي بيمار و سوال نمودن در زمينه سابقه پزشكي و ارثي بيمار، براي يافتن علت اصلي ريزش مو از روش هاي زير بهره مي گيرد:

تست كردن تارهاي مو به كمك كشيدن مو: بهترين دكتر ريزش مو در ايران به منظور تعيين كردن مرحله ريزش مو، چند تار مو را مي كشد و به اين طريق قرار گيري موها در مرحله ريزش را مورد بررسي قرار مي دهد.
آزمايش خون: به كمك آزمايش خون، پزشك متخصص مقدار آهن و مواد مغدي و ساير مواد تاثيرگذار در ريزش مو را بررسي مي كند و از اين روش به وجود بيماري نيز پي مي برد.
ميكروسكوپ نوري: بهترين دكتر ريزش مو در ايران به منظور يافتن مشكلات ايجاد شده در قسمت ساقه موها از ميكروسكوپ نوري استفاده مي كند. در اين روش متخصص مذكور به منظور معاينه دقيق تر ريشه موهاي ريخته شده را مشاهده مي نمايد.
نمونه برداري از پوست سر: پزشك متخصص براي يافتن وجود عفونت پوست سر، از نمونه برداري پوست سر استفاده مي كند.
براي جلوگيري از ريزش مو مي توانيد از روش مزوتراپي استفاده كنيد
مراقبت هاي مو و پيشگيري از ريزش مو
بهترين دكتر ريزش مو در ايران براي اينكه از موهاي سالم تري برخوردار باشيد و دچار ريزش مو نشويد، نكات پيشگيري را در اختيار شما قرار مي دهد تا به كمك آن ها موهايي سالم و در عين حال شاداب تري داشته باشيد، اين نكات عبارتند از:

بهره مندي از رژيم غذايي درست و سالم و هم چنين تشكيل شده از انواع مواد مغذي، پروتئين ها و آهن
از مصرف بيش از حد اتوي مو و سشوار و انواع وسايل حرارتي ديگر جلوگيري به عمل آوريد.
حتي الامكان از بستن سفت و سخت موها پرهيز نماييد.
از محصولات آرايشي معتبري استفاده نماييد.
از روبالشي هاي تميز استفاده كنيد.
بهترين دكتر ريزش مو در ايران به شما توصيه مي كند تا از رفتارهاي خشن و دردآور با موها اجتناب نمايد و در زمان شانه كردن موها به آرامي اين عمل را انجام دهيد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۴۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

جراحي بيني مردانه چيست؟


تمامي آقاياني كه به دلايلي مانند مشكلات موجود در تنفس، شكستگي در نواحي مختلف بيني و يا عدم رضايت از فرم بيني به دنبال جراحي بيني خود هستند، طبيعي بودن بيني پس از جراحي برايشان از اهميت بالايي برخوردار است. جراحي بيني مردانه نيز مانند ساير جراحي هاي بيني مي باشد اما نكته مهمي كه در آن حائز اهميت است اين مي باشد كه جراحي مي بايست توسط پزشكان متخصص در اين زمينه، به گونه‌ اي انجام شود كه بيني فرد حالت زنانه و مصنوعي به خود نگيرد و بسيار طبيعي شود. در جراحي بيني مردانه مي بايست قوس بيني در حد بسيار كمي باشد و نوك بيني تا زاويه كمي از لب بالا فاصله بگيرد.
در يك جراحي بيني طبيعي مردانه، بيني خوكي و سر بالا نخواهد شد و نوك آن نبايد به صورت استخواني در بيايد. در جراحي بيني مردانه تمامي اجزاي صورت مي بايست تناسب خود را با بيني جراحي شده حفظ نمايند و تشخيص عملي بودن بيني پس از جراحي بسيار دشوار باشد. با توجه به ساختار چهره آقايان، بهترين نوع جراحي براي آن ها جراحي بيني طبيعي مي باشد كه ظاهري طبيعي و مردانه به بيني آن ها خواهد داد و تناسب بين بيني و ساير اجزاي صورت حفظ خواهد شد.
در واقع انواع بيني مردانه شامل بيني استخواني و بيني گوشتي مي باشد كه در بيني گوشتي مي توان علائمي مانند پوست ضخيم، افتادگي نوك بيني ناشي از پوست ضخيم و پهن بودن نوك بيني را مشاهده نماييد. بيني هاي گوشتي داراي پوست چرب بر روي بيني مي باشند و پره هاي آن بسيار پهن تر از حد معمول است.
اما بيني هاي استخواني داراي پوست نازك و غضروف قوي هستند كه بر روي بيشتر آن ها قوز طبيعي وجود دارد. شما آقايان مي توانيد انواع بيني هاي گوشتي و استخواني خود را با مراجعه به بهترين جراح بيني مردانه در تهران جراحي نموده و فرم دلخواه خود را بر روي آن ها پياده سازي نماييد.
ويژگي بهترين جراح بيني مردانه در تهران
شهر تهران يكي از بزرگ ترين شهر هاي ايران مي باشد كه در سراسر آن، جراحان بيني مردانه بسياري وجود دارند كه در رشته جراحي پلاستيك و يا جراحي گوش و حلق و بيني تحصيل نموده اند و در حال فعاليت مي باشند. جراح بيني مردانه مي بايست داراي ويژگي هايي باشد كه او را از تمامي پزشكان متخصص در اين زمينه متمايز ساخته و آقايان را مجاب سازد كه براي جراحي طبيعي بيني خود، به او مراجعه نمايند. از مهم ترين ويژگي هاي بهترين جراح بيني مردانه در تهران مي توان به موارد زير اشاره كرد:
بهترين جراح بيني مردانه مي بايست با علم و تجربه بالاي خود در رشته جراحي پلاستيك قادر باشد كه انواع جراحي هاي طبيعي مردانه را بر روي بين اقايان پياده سازي نمايد و ظاهري زنانه به آن ندهد.
بهترين جراح بيني مردانه در ايران مي بايست با عملكرد بي نظير و كيفيت بالاي جراحي خود، ميزان رضايت بالايي را از تمامي مراجعان خود كسب نموده باشد.
جراح بيني منتخب شما مي بايست درجات علمي و مدارك جراحي بيني مردانه خود را از معتبرترين دانشگاه ها و مراكز علمي كشور كسب نموده باشد.
بهترين جراح بيني مردانه در تهران شما مي بايست نمونه كارهاي خود را پيش از انجام جراحي در اختيار مراجعان قرار دهد تا شما بتوانيد با آگاهي كامل اقدام به جراحي بيني نزد او كنيد.
بهترين جراح بيني مردانه در تهران مي‌ بايست در مجهز ترين كلينيك هاي زيبايي و بيمارستان ها مشغول به ارائه خدمات باشد.
جراح بيني منتخب شما مي بايست در برترين و امن ترين مراكز جراحي بيني تهران مشغول به ارائه خدمات گوناگون خود باشد و قيمت هاي مناسبي را براي ارائه خدمات خود در نظر بگيرد.
كانديداي مناسب و نامناسب جراحي بيني مردانه
برخي از آقايان به دليل مشكلات مختلفي كه در بيني شان دارند، مستلزم انجام جراحي بيني هستند و مي توانند كانديداي مناسبي براي اين جراحي باشند؛ از اين رو در ادامه اين افراد را براي شما ذكر خواهيم كرد :
كساني كه در تيغه بيني شان شكستگي دارند.
افرادي كه بيني شان رد مركز صورت شان قرار نگرفته است.
كساني كه در ساختار بيني شان مشكل دارند و از اين رو تنفس شان سخت است و مجبور به خواب با دهن باز هستند.
افرادي كه به علت ارث و ژنتيك، بيني شان بسيار بزرگ است.
كساني كه به دليل تصادف كردن يا رخ دادن سانحه، بيني شان بسيار بزرگ است و مي توانند با جراحي مشكل بيني شان را برطرف كنند.
افرادي كه نوك بيني شان بسيار ضخيم است يا بيرون زده است كه در اين صورت افتاده به نظر مي رسد.
كساني كه در بخش پل بيني شان، مشكل دارند كه در اين صورت مي‌توانند گزينه بسيار مناسبي براي جراحي زيبايي بيني باشند.
البته برخي از آقايان نمي توانند از اين جراحي استفاده كنند و كانديداي نامناسبي مي باشند :
افرادي كه به بيماري هاي قلبي و عروقي مبتلا هستند و زيرا اين افراد نسبت به مواد بيهوشي حساسيت دارند و در نهايت ممكن است جان شان را از دست بدهند.
كساني كه به بيماري ديابت مبتلا مي باشند زيرا روند بهبودي در بدن آن ها بسيار كند است.
افرادي كه به بيماري كم خوني بسيار حاد مبتلا هستند زيرا در طول جراحي نيز مقداري خون از دست مي دهند كه در موارد بسيار حاد، فرد جانش را از دست مي دهد.
كساني كه اختلالات تنفسي دارند؛ زيرا در روزهاي ابتدايي جراحي بايد فرد تنها از دهان نفس بكشد.
افرادي كه از دخانيات استفاده مي كنند يا اين كه مشروب به طور مكرر مصرف مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۵۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)