toptane toptane .

toptane

جراحی بینی مردانه چیست؟


تمامی آقایانی که به دلایلی مانند مشکلات موجود در تنفس، شکستگی در نواحی مختلف بینی و یا عدم رضایت از فرم بینی به دنبال جراحی بینی خود هستند، طبیعی بودن بینی پس از جراحی برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است. جراحی بینی مردانه نیز مانند سایر جراحی های بینی می باشد اما نکته مهمی که در آن حائز اهمیت است این می باشد که جراحی می بایست توسط پزشکان متخصص در این زمینه، به گونه‌ ای انجام شود که بینی فرد حالت زنانه و مصنوعی به خود نگیرد و بسیار طبیعی شود. در جراحی بینی مردانه می بایست قوس بینی در حد بسیار کمی باشد و نوک بینی تا زاویه کمی از لب بالا فاصله بگیرد.
در یک جراحی بینی طبیعی مردانه، بینی خوکی و سر بالا نخواهد شد و نوک آن نباید به صورت استخوانی در بیاید. در جراحی بینی مردانه تمامی اجزای صورت می بایست تناسب خود را با بینی جراحی شده حفظ نمایند و تشخیص عملی بودن بینی پس از جراحی بسیار دشوار باشد. با توجه به ساختار چهره آقایان، بهترین نوع جراحی برای آن ها جراحی بینی طبیعی می باشد که ظاهری طبیعی و مردانه به بینی آن ها خواهد داد و تناسب بین بینی و سایر اجزای صورت حفظ خواهد شد.
در واقع انواع بینی مردانه شامل بینی استخوانی و بینی گوشتی می باشد که در بینی گوشتی می توان علائمی مانند پوست ضخیم، افتادگی نوک بینی ناشی از پوست ضخیم و پهن بودن نوک بینی را مشاهده نمایید. بینی های گوشتی دارای پوست چرب بر روی بینی می باشند و پره های آن بسیار پهن تر از حد معمول است.
اما بینی های استخوانی دارای پوست نازک و غضروف قوی هستند که بر روی بیشتر آن ها قوز طبیعی وجود دارد. شما آقایان می توانید انواع بینی های گوشتی و استخوانی خود را با مراجعه به بهترین جراح بینی مردانه در تهران جراحی نموده و فرم دلخواه خود را بر روی آن ها پیاده سازی نمایید.
ویژگی بهترین جراح بینی مردانه در تهران
شهر تهران یکی از بزرگ ترین شهر های ایران می باشد که در سراسر آن، جراحان بینی مردانه بسیاری وجود دارند که در رشته جراحی پلاستیک و یا جراحی گوش و حلق و بینی تحصیل نموده اند و در حال فعالیت می باشند. جراح بینی مردانه می بایست دارای ویژگی هایی باشد که او را از تمامی پزشکان متخصص در این زمینه متمایز ساخته و آقایان را مجاب سازد که برای جراحی طبیعی بینی خود، به او مراجعه نمایند. از مهم ترین ویژگی های بهترین جراح بینی مردانه در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بهترین جراح بینی مردانه می بایست با علم و تجربه بالای خود در رشته جراحی پلاستیک قادر باشد که انواع جراحی های طبیعی مردانه را بر روی بین اقایان پیاده سازی نماید و ظاهری زنانه به آن ندهد.
بهترین جراح بینی مردانه در ایران می بایست با عملکرد بی نظیر و کیفیت بالای جراحی خود، میزان رضایت بالایی را از تمامی مراجعان خود کسب نموده باشد.
جراح بینی منتخب شما می بایست درجات علمی و مدارک جراحی بینی مردانه خود را از معتبرترین دانشگاه ها و مراکز علمی کشور کسب نموده باشد.
بهترین جراح بینی مردانه در تهران شما می بایست نمونه کارهای خود را پیش از انجام جراحی در اختیار مراجعان قرار دهد تا شما بتوانید با آگاهی کامل اقدام به جراحی بینی نزد او کنید.
بهترین جراح بینی مردانه در تهران می‌ بایست در مجهز ترین کلینیک های زیبایی و بیمارستان ها مشغول به ارائه خدمات باشد.
جراح بینی منتخب شما می بایست در برترین و امن ترین مراکز جراحی بینی تهران مشغول به ارائه خدمات گوناگون خود باشد و قیمت های مناسبی را برای ارائه خدمات خود در نظر بگیرد.
کاندیدای مناسب و نامناسب جراحی بینی مردانه
برخی از آقایان به دلیل مشکلات مختلفی که در بینی شان دارند، مستلزم انجام جراحی بینی هستند و می توانند کاندیدای مناسبی برای این جراحی باشند؛ از این رو در ادامه این افراد را برای شما ذکر خواهیم کرد :
کسانی که در تیغه بینی شان شکستگی دارند.
افرادی که بینی شان رد مرکز صورت شان قرار نگرفته است.
کسانی که در ساختار بینی شان مشکل دارند و از این رو تنفس شان سخت است و مجبور به خواب با دهن باز هستند.
افرادی که به علت ارث و ژنتیک، بینی شان بسیار بزرگ است.
کسانی که به دلیل تصادف کردن یا رخ دادن سانحه، بینی شان بسیار بزرگ است و می توانند با جراحی مشکل بینی شان را برطرف کنند.
افرادی که نوک بینی شان بسیار ضخیم است یا بیرون زده است که در این صورت افتاده به نظر می رسد.
کسانی که در بخش پل بینی شان، مشکل دارند که در این صورت می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای جراحی زیبایی بینی باشند.
البته برخی از آقایان نمی توانند از این جراحی استفاده کنند و کاندیدای نامناسبی می باشند :
افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا هستند و زیرا این افراد نسبت به مواد بیهوشی حساسیت دارند و در نهایت ممکن است جان شان را از دست بدهند.
کسانی که به بیماری دیابت مبتلا می باشند زیرا روند بهبودی در بدن آن ها بسیار کند است.
افرادی که به بیماری کم خونی بسیار حاد مبتلا هستند زیرا در طول جراحی نیز مقداری خون از دست می دهند که در موارد بسیار حاد، فرد جانش را از دست می دهد.
کسانی که اختلالات تنفسی دارند؛ زیرا در روزهای ابتدایی جراحی باید فرد تنها از دهان نفس بکشد.
افرادی که از دخانیات استفاده می کنند یا این که مشروب به طور مکرر مصرف می کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۵۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)