toptane toptane .

toptane

بهترين وكيل طلاق توافقي چه كسي است؟


بهترين وكيل طلاق در تهران به فردي اطلاق مي شود كه ضمن برخورداري از پروانه وكالت پايه يك داراي تجربه و مهارت بالايي در پيگيري و رسيدگي به پرونده طلاق توافقي باشد و با توجه به تسلطي كه بر قوانين در اين حوزه دارد قادر باشد پرونده را در مسير قانوني و در كوتاه ترين زمان ممكن به نتيجه مثبت برساند.
ويژگي ها و مهارت هاي بهترين وكيل طلاق توافقي در اروميه
بهترين وكيل در تهران كه در حوزه طلاق توافقي به صورت تخصصي فعاليت مي كند بايستي داراي ويژگي ها و مهارت هايي به قرار ذيل باشد:
آشنايي و تسلط بر قوانين طلاق توافقي و ديگر موارد مرتبط با آن و همچنين به روز بودن اطلاعات ودانش حقوقي در اين زمينه
برخورداري از روحيه قوي و پرتلاش براي احقاق حقوق موكل خود
داشتن تجربه، مهارت و توانايي لازم در پيگيري پرونده هاي طلاق توافقي
برخورداري از تحصيلات مرتبط
صبوري و پشتكار از ديگر ويژگي هاي بهترين وكيل طلاق توافقي در اروميه مي باشد.
توانايي در تجزيه و تحليل مسائل پرونده و حل و فصل آن براساس مواد قانوني مرتبط
انتخاب بهترين و سريع ترين راهكار و مسير براي به نتيجه رساندن پرونده طلاق توافقي
بهره مندي از هوش بالا و روانشناسي فردي
هزينه وكيل طلاق توافقي
متاسفانه برخي افراد تصور مي كنند كه براي پيگيري پرونده طلاق توافقي در دادگاه خانواده نيازي به وكيل نبوده ودر نتيجه پرداخت حق الوكاله به وكيل هزينه و خرج اضافي خواهد بود در صورتي كه اين تصور كاملا اشتباه بوده و شما با در اختيار داشتن بهترين وكيل توافقي در اروميه نه تنها نياز به حضور در دادگاه و جلسات دادرسي نخواهيد داشت بلكه به دليل تسلط وآشنايي او با قوانين مربوطه در اين زمينه رسيدگي و پيگيري پرونده در سريع ترين زمان ممكن انجام مي شود. لازم است كه بدانيد هزينه حق الوكاله وكيل به مواردي نظير ميزان تجربه و تخصص او در پرونده هاي طلاق توافقي بستگي دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۴۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

وكيل طلاق توافقي چه كسي است؟


وكيل طلاق توافقي را به عنوان يكي از بهترين وكيل خانواده در تهران مي توان معرفي كرد كه در علم حقوق تحصيل كرده و داراي پروانه وكالت پايه يك مي باشد و از نظر حقوقي با توجه به اين كه پرونده هاي زيادي را در زمينه طلاق توافقي به موفقيت رسانده است تجربه زيادي داشته در نتيجه به عنوان يكي از وكلاي متخصص در اين زمينه شناخته مي شود. بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز براساس مهارت و توانايي هاي خود با سرعت بالايي پرونده طلاق را پيگيري و به نتيجه مي رساند.
مزاياي بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز
از مهم ترين مزاياي بهترين وكيل طلاق توافقي در مشهد مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:
جهت اقدام براي طلاق توافقي بايستي دادخواست مربوط به آن تنظيم و به دادگاه ارائه شود كه افراد عادي با توجه به عدم آشنايي با قوانين مربوط به طلاق ممكن است اين دادخواست را به صورت ناقص و يا به اشتباه تنظيم كنند كه ين امر موجب طولاني شدن روند رسيدگي به پرونده خواهد شد لذا بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز با تسلطي كه بر قوانين مربوطه دارد بهترين دادخواست را تنظيم و ارائه مي دهد.
وكيل طلاق توافقي مانع از طولاني نشدن روند دادرسي خواهد شد.
بهره مندي از وكيل طلاق از متحمل شدن هر گونه هزينه اضافه در آينده جلوگيري خواهد كرد.
بهترين وكيل طلاق در شيراز بيشترين منفعت را از روند دارسي به نفع موكل خود دريافت مي كند.
وكيل طلاق به عنوان نماينده زوجين در دادگاه حضور پيدا كرده و ديگر نياز به حضور آنان نخواهد بود.
مدت زمان طلاق توافقي چقدر است؟
يكي از مهترين مسائل براي زوجين در طلاق توافقي مدت زمان آن است كه البته اين امر قبل از هر چيز به ميزان و تجربه بهترين وكيل طلاق در تهران در پيش بردن پرونده بستگي دارد اما در بهترين حالت ممكن بين 6 الي 9 ماه زمان لازم است كه بعد از روند دادرسي گواهي عدم سازش زوجين صادر شود كه البته با در اختيار داشتن اين گواهي آنها به مدت 3 ماه فرصت دارند براي جاري شدن صيغه طلاق به دفاتر ازدواج و طلاق مراجعه كنند.
مدارك موردنياز براي طلاق توافقي
زوجين بايستي مداركي را كه در ذيل به آن ها اشاره مي كنيم به منظور ارائه به دادگاه خانواده در اختيار بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز قرار دهند:
اصل عقدنامه و يا رونوشت آن، اصل شناسنامه زوجين و كپي كارت ملي آنان
وكالتنامه زوجين و يا هر كدام از آن ها به وكيل طلاق توافقي
توافقنامه زوجين بر توافقي كه بر سر مسائلي نظير جهيزيه، مهريه، حق حضانت و غيره داشته اند.
دريافت گواهي عدم بارداري از پزشكي فانوني
در صورتي كه طلاق در دوران عقد و نامزدي باشد دريافت گواهي بكارت از پزشكي قانوني نيز الزامي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۵۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان كيست؟


بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان شخصي است كه در زمينه دعاوي خانواده از جمله طلاق تجربه و سابقه داشته و وكالت پرونده هاي زيادي را در اين زمينه بر عهده گرفته است در نتيجه با تمامي روند پيگيري و رسيدگي پرونده و همچنين قوانين مربوط به طلاق توافقي آشنايي كامل دارد. بهترين وكيل طلاق توافقي در تهران داراي پروانه وكالت پايه يك دادگستري مي باشد و با توجه به اين كه بيشترين فعاليت او در اين زمينه است به عنوان وكيل متخصص نيز شناخته مي شود و براساس مهارت ها و توانايي هاي خود پرونده را حل و فصل مي كند.
وكيل طلاق توافقي چه كمكي چگونه مي تواند به شما كمك كند؟
اگرچه زوجين براي طلاق به تفاهم هر رسيده باشند اما ممكن است در زمان ارائه دادخواست طلاق و كنترل فرايندهاي دادرسي مشكلاتي به وجود آيد كه هيچكدام از زوجين قادر به حل آن نبوده و حتي در مواردي ممكن است در مورد برخي از مسائل به آساني به توافق نرسند كه در چنين شرايطي دادگاه سعي مي كند تا به نحوي طلاق به صورت توافقي انجام شود و از سوي ديگر حق هيچكدام از طرفين نيز ضايع نگردد كه براي اين منظور لازم است كه با فردي متخصص و مجرب با دانش حقوقي و تجربه بالا مشورت كنند كه بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان همان فردي است كه مي تواند به شما در احقاق حق كمك كرده و در تمامي مراحل قضايي پرونده در كنار شما باشد.
آيا در طلاق توافقي اجرت المثل به زن تعلق مي گيرد؟
اجرت المثل زماني به زن تعلق مي گيرد كه در امور خانه داري شرط ضمن عقد نداشته باشد، زوجه نبايستي در امور خانه داري قصد تبرع داشته باشد زيرا در اين صورت نمي تواند اجرت المثل در زماني كه در منزل شوهر بوده را دريافت كند. اگر درخواست طلاق از طرف زوجه باشد و يا اينكه تقاضاي طلاق از طرف زوج به دليل تخلف زوجه در وظايفش باشد اجرت المثل به او تعلق نخواهد گرفت.
در طلاق توافقي زوجين بايستي در اين مورد نيزبه توافق برسند در غيراين صورت زن مي تواند براي اثبات كارهايي كه در منزل شوهر و به دستور او انجام داده در صورتي كه شرعا وظيفه او نبوده از بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان كمك بگيرد و در صورتي كه اين امر به دادگاه ثابت شود زوج موظف به پرداخت اجرت المثل كارهاي انجام گرفته مي باشد.
تكليف مهريه در طلاق توافقي چگونه است؟
مهريه مالي است كه در زمان عقد براي زن تعيين شده و مرد مكلف است كه آن را پرداخت كند. در حقيقت مهريه نوعي پشتوانه اجتماعي براي زن مي باشد و هر زمان كه زن تقاضا كند مرد بايستي آن را بپردازد اما معمولا موضوع مهريه زماني كه زوجين در زندگي دچار مشكل شده و قصد طلاق داشته باشند به ميان مي آيد. يكي از مواردي كه در زمان طلاق توافقي زن و مرد بايد در مورد آن به توافق برسند مهريه است كه اين طلاق مي تواند در برابر بخشش كل مهريه و يا نيمي از آن باشد و يا در مواردي مرد تمامي مهريه را به زن پرداخت مي كند. اما زن در اين مورد مي تواند با بهترين وكيل مهريه در تهران مشورت داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۱:۱۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

كلينيك دندانپزشكي چيست؟

كلينيك در لغت به معناي مطب يا درمانگاه و در اصطلاح به ساختمان يا بخشي از يك بيمارستان يا مركز بهداشتي و درماني مي گويند. همچنين كلينيك دندانپزشكي بايد داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت و درمان و پروانه تخصصي دندان را داشته باشد. اين مركز فقط بايد به خدمات درمان و زيبايي دهان و دندان بپردازد. كلينيك دندانپزشكي مكاني مي باشد كه انواع خدمات دندانپزشكي را براي افرادي كه از مشكلات دهان و دندان رنج مي برند، ارائه مي دهد. مجوز كلينيك را تنها به پزشكي مي دهند كه تخصص دندان داشته باشد.
از آن جايي كه كار دهان و دندان بسيار مهم مي باشد، قبل از انتخاب كلينيك تحقيقات لازم را انجام دهيد و سعي كنيد بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران را انتخاب كنيد. كلينيكي كه انتخاب مي كنيد حتما بايد داراي بهترين دكتر دندان پزشك زيبايي و ترميمي در تهران باشد. يك كلينيك دندانپزشكي براي ارائه انواع خدمات مربوط به دندانپزشكي نياز دارد كه پزشكان با تخصص هاي مختلف را به كار گيرد تا بتواند تمامي خدمات را با بهترين كيفيت به مراجعه كنندگان ارائه دهد.
ويژگي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران
بهترين كلينيك دندان پزشكي در تهران بايد داراي ويژگي هاي منحصر به فردي باشد تا افراد با خيال راحت تمامي خدمات دندان خود را به آن كلينيك بسپارند. در ادامه به چند مورد مهم از اين ويژگي ها مي پردازيم:
بهترين متخصصين: بهترين كلينيك دندانپزشكي بايد داراي متخصصيني باشد كه از بهترين و معتبر ترين دانشگاه هاي كشور و دنيا مدرك خود را دريافت كرده باشند و با معدل الف فارغ التحصيل شده باشند.
موقعيت مكاني مناسب: بهتر است كلينيك در نقطه اي از شهر باشد كه دسترسي به آن هم از طريق وسايل حمل و نقل عمومي و هم وسيلع نقليه شخصي ممكن باشد. همچنين از امكاناتي چون پاركينگ و آسانسور برخوردار باشد.
محيط استريليزه: محيط كلينيك بايد كاملا بهداشتي و استريليزه باشد تا انتقال انواع بيماري به مراجعه كنندگان به صفر برسد.
تجهيزات و امكانات: بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران بايد مجهز به بهترين و به روز ترين دستگاه هاي دنيا براي ارائه بهتر خدمات باشد.
ارائه دهنده ي انواع خدمات: بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران بايد در جهت فراهم كردن راحتي مراجعه كنندگان انواع خدمات درماني دندان را توسط متخصصين آن حوزه ارائه دهد.
پرسنل خوب: تمامي كاركنان بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران بايد رفتار مناسب و خوشايندي با مراجعه كنندگان داشته باشند. همچنين بايد دانش خود را هميشه با به روز ترين متد ها و روش هاي درماني آپديت كنند.
نوبت دهي سازمان يافته: نوبت دهي به مراجعه كنندگان يك مسئله ي مهم هم براي بيماران و هم پزشكان است. كوچكترين خلل و اشتباه در پروسه نوبت دهي باعث بي نظمي در كلينيك شده و به نوعي بي احترامي به بيماران تلقي مي شود.
مجهز به امكانات خاص: محيط بهترين كلينيك دندانپزشكي بايد امكانات رفاهي و مسيرهاي عبور مختص به افراد كم توان و ناتوان جسمي را داشته باشد.
انواع خدمات زيبايي و درماني بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران
همان گونه كه گفته شد بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران داراي انواع خدمات براي درمان و هرچه زيباتر شدن دندان هاي شما مي باشد. در ادامه به چند مورد از اين خدمات مي پردازيم:
خدمات عمومي دندانپزشكي:
چكاب دندان
بليچينگ دندان (سفيد كردن دندان ها)
عصب كشي دندان ها
جراحي لثه
كشيدن دندان عقل
پر كردن دندان (ترميم)
جرم گيري دندان
خدمات تخصصي و زيبايي دندان:
كاشت دندان به روش هاي مختلف مانند بريج، ايمپلنت و دندان مصنوعي
اصلاح طرح لبخند
كامپوزيت دندان
لمينت دندان
ايمپلنت دندان
ارتودنسي دندان
چگونگي هزينه استفاده از خدمات بهترين كلينيك دندانپزشكي تهران
هزينه استفاده از خدمات بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران به دلايل مختلف متفاوت است. هر كلينيك با توجه به معيار ها و ويژگي هايي كه دارد هزينه خاص خود را دارا مي باشد. اما اين موضوع به اين معنا نيست اگر كلينيكي هزينه بالايي دريافت كند قطعا بهترين خدمات را هم ارائه مي دهد. بنابراين تحقيقات لازم را ابتدا انجام دهيد و حتما با مراجعه كنندگان آن كلينيك صحبت كنيد و سپس نتيجه گيري نماييد.
يكي از عوامل موثر در هزينه خدمات دندان پزشكي، موقعيت مكاني كلينيك مي باشد كه با توجه به موقعيت جغرافيايي، هزينه آن كلينيك به تناسب نيز بالاتر است. همچنين هزينه پزشك متخصص دندان با پزشك عمومي دندان نيز متفاوت مي باشد. از آن جايي كه كار با كودكان بسيار سخت است هزينه بهترين دندانپزشك كودكان در شرق تهران هم نيز به مراتب بالاتر از هزينه بزرگ سالان مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۰۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

دندانپزشكي چيست؟

تاريخچه پيدايش رشته دندانپزشكي و اولين اقدامات در زمينه آن، به هفت هزار سال پيش از ميلاد باز مي‌ گردد كه مربوط به كشور چين و فرانسه مي باشد. در كشور ما ايران نيز از ساليان دور تا كنون براي رفع دندان درد، از داروهاي گياهي استفاده مي كردند تا اينكه در سال ۱۳۰۷ نخستين مدرسه دندانپزشكي در ايران تاسيس گرديد. دندانپزشكي تخصصي از صد ها رشته پزشكي مي باشد كه به درمان و رفع مشكلات موجود در زمينه دهان و دندان مي پردازد. به كمك اين علم مي توان بيماري هاي مختلف دندان را در ابتدايي ترين مراحل شناسايي كرده و مانع از پيشروي آن و آسيب وارد كردن به دهان شد.
دندانپزشكي در دو حوزه زيبايي و درماني كاربرد داشته كه از طريق آن مي توان زيبايي را براي لبخند نيز به ارمغان آورد. حوزه درماني دندانپزشكي به خدماتي مانند پر كردن دندان، عصب كشي، درمان ريشه دندان و درمان دندان عقل باز مي گردد و حوزه زيبايي آن به خدماتي مانند بليچينگ و سفيد كردن، كامپوزيت و لمينت كه شما عزيزان مي توانيد به منظور برخورداري از هر يك از خدمات زيبايي و يا درماني، به بهترين كلينيك دندانپزشكي در ايران مراجعه كرده و زيبايي و سلامت دندان خود را به آن ها بسپاريد.
اهداف بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران
در كلينيك دندانپزشكي روش هاي مختلف پيشرفته و تخصصي براي درمان مشكلات دندان و دهان ارائه مي شود كه در ديگر كلينيك ها فقط يك روش معمول براي فرايند درمان عرضه مي شود. در بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران خدماتي چون معاينه، جرم گيري و عكس برداري از دندان ها و ديگر خدمات ضروري به مراجعه كنندگان ارائه مي شود. در ادامه به اهداف كلينيك دندانپزشكي در تهران مي‌پردازيم:
ارائه خدمات متناسب با نيازهاي روز جامعه يكي از مهم ترين اهداف بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران است. به طور كلي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران نسبت به كادر پرسنل خود بايد متعهد باشد و با آموزش به آن ها از بروز بيماري‌هاي دهان و دندان مراجعه كنندگان پيشگيري نمايند.
كليه كادر خدمات بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران با فراهم كردن محيط حرفه اي براي كليه بيماران، ارزش و احترام قائل مي شوند و يكي از اهداف اصلي خود مي دانند و همچنين نهايت سعي را دارند كه خدمات درماني را به نحو احسنت به مراجعه كنندگان عرضه نمايند.
بهترين كلينيك دندانپزشكي، برنامه‌هاي آموزشي و رشد حرفه اي را براي كادر درمان خود ضروري مي داند.
برآورده ساختن نيازهاي مربوط به سلامت دهان و دندان از طريق دستگاه هاي پيشرفته و استفاده از مواد با كيفيت براي ارائه خدمات تخصصي نيز يكي ديگر از اهداف بهترين كلينيك دندان پزشكي است.
يكي ديگر از اهداف بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران؛ عدالت در تعاملات خود و در نهايت صداقت و مسئوليت پذيري كادر درمان است.
راحتي بيماران در طول درمان و به حداكثر رساندن درد يكي از عامل هاي مهم در ترغيب مراجعه كنندگان براي ادامه درمان است.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران، همواره حامي رشد حرفه اي كادر درمان در تمامي سطوح است. بهترين كلينيك دندان پزشكي در تهران استفاده از تكنولوژي پيشرفته را سرلوحه كاري خود قرار داده است.
ويژگي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران
در شهر تهران كلينيك هاي دندانپزشكي فراواني وجود دارد كه برخي از آن ها تنها به منظور دريافت پول از مراجعان تاسيس شده اند و سطح كيفيت خدمات آن ها بسيار پايين مي باشد. سلامت دندان يكي از مهمترين اولويت هاي بدن مي باشد كه مي بايست به دست متخصص ترين افراد و بهترين كلينيك دندانپزشكي در ايران سپرده شود. بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران داراي ويژگي هايي باشد كه آن را از ساير كلينيك هاي متعدد در سطح تهران متمايز ساخته و اعتبار او را در نزد مراجعان بالا برده و مراجعان را مجاب سازد كه به آن مراجعه نمايند. از مهم ترين ويژگي هايي كه بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي‌ بايست دارا باشد مي توان به موارد زير اشاره كرد:
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي بايست داراي متخصص ترين و مجرب ترين اساتيد و جراحان در حوزه هاي گوناگون دندانپزشكي باشد.
كلينيك انتخابي شما مي بايست داراي برترين دستيار هاي دندانپزشكي و بهداشتي و فارغ الاتحصيل معتبرترين دانشگاه هاي پزشكي باشد.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي بايست داراي محيطي پاكيزه بوده و به شما حس امنيت و آرامش را القا نمايد.
كلينيك منتخب شما مي بايست در منطقه اي ايمن و قابل دسترسي در تهران واقع شده باشد.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران شما مي بايست تمامي بيماران را در زمان مشخص شده از پيش، ويزيت نموده و براي وقت بيمار خود ارزش قائل باشد.
كلينيك منتخب شما مي بايست از بهترين و پيشرفته ترين تجهيزات و دستگاه ها جهت ارائه انواع خدمات دندانپزشكي به مراجعان استفاده نمايد‌.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي‌ بايست مورد تاييد سازمان بهداشت بوده و داراي تمامي مجوز هاي لازم در زمينه پزشكي باشد.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي بايست مشاوره هاي مفيد و رايگاني را از نحوه ارائه خدمات و نوع آن در اختيار بيماران و مراجعان خود قرار دهد.
كلينيك دندانپزشكي منتخب شما مي بايست داراي پزشكان و دستياراني متخصص باشد كه بتوانند ارتباط خوبي را با بيمار برقرار كرده و استرس آن ها را تا حد بسياري كاهش دهند.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي بايست در تمامي تخصص هاي دندانپزشكي داراي چندين دندانپزشك باشد و به مراجعان خود حق انتخاب دهد.
كلينيك منتخب شما مي بايست با تمامي بيمه هاي تكميلي و درماني طرف قرارداد بوده و از مناسب ترين سطوح قيمتي برخوردار باشد.
پس از يافتن بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران، مي بايست در خصوص پزشكان مشغول در آن نيز به‌ خوبي تحقيق نماييد تا بتوانيد بهترين نتيجه را از مراجعه خود دريافت نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۴:۴۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ويژگي هاي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران

از ويژگي هاي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي توان موارد زير را نام برد:
يكي از ويژگي هاي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران كيفيت بالاي كاري است؛ در كنار كيفيت بالا ، قيمت و هزينه ي منصفانه اي هم دارند.
رعايت اصول و پروتكل هاي بهداشتي يكي ديگر از ويژگي هاي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران است. در يك كلينيك دندانپزشكي خوب، بايد تمامي موارد بهداشتي رعايت بشود. تا مراجعين احساس آرامش و اطمينان خاطر داشته باشند و تعداد مكرري به آن كلينيك مراجعه داشته باشند .
امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي و وجود دستگاه هاي پيشرفته و مدرن ، از هر مطبي توقع مي رود كه مجهز به دستگاه هاي مدرن و بهداشتي باشد و كادر درمان از همه روش هاي درمان آگاه باشند؛ پس استفاده از دستگاه هاي مدرن و بهداشتي و آگاهي از تمام روش هاي درمان يكي از ويژگي هاي مهم بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران است.
همه ي افراد از بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران انتظار تنوع ارائه خدمات دارند. خدماتي مانند: ارتودنسي ، كامپوزيت ، لمينيت و …
در اختيار گذاشتن مشاوره رايگان به بيماران، يكي ديگر از بهترين ويژگي هاي كلينيك دندانپزشكي در تهران است.
از مهم ترين ويژگي هاي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران اين است كه با تمامي بيمه هاي درماني قرارداد داشته باشند.
محيطي زيبا و تميز براي جذب مراجعين بيشتر، بسيار حائز اهميت است. مراجعه كننده در مرحله ي اول توجه بالايي به كلينيك و تميزي و زيبايي آن دارد. اگر كلينيك از نظر زيبايي، پاكيزگي و تميزي و خدمات، مورد پسند مراجعين باشد، قطعا مراجعه كنندگان به طور دائمي و هميشگي ،به سراغ همان كلينيك مي روند .
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران ، داراي كادر درمان با حوصله و خوش برخورد و با تجربه است . طرز برخورد كادر درمان با بيماران از اهميت خاصي برخوردار است . برخورد خوب و درست كادر درمان با بيماران ، موجب دل گرمي و صميميت بيماران شده و همين موضوع مي تواند باعث شود كه مراجعه كنندگان به طور دائم به آن كلينيك مراجعه كنند .
وقت شناسي، يكي ديگر از ويژگي هاي بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران است. يك كلينيك دندانپزشكي خوب بايد همه ي بيماران را در وقت و زمان مشخص شده اي ويزيت كنند و براي وقت بيمار خود ارزش قائل باشد.
بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران بايد در مكاني قرار داشته باشد كه دسترسي به آن ها از طريق حمل و نقل عمومي راحت و آسان باشد. تا بيماران بتوانند به راحتي براي مراجعات حضوري خود به آن كلينيك بروند.
خدمات بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران چيست؟
معمولا خدماتي كه در بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران انجام مي شود به دو دسته تقسيم بندي مي شوند .
دسته اول، خدمات يك دندانپزشك عمومي در بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران است كه شامل عصب كشي ، پر كردن ،كشيدن و… مي باشد .
دسته دوم ، خدمات يك دندانپزشك متخصص در بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران مي باشد كه شامل ايمپلنت، زيبايي، كاشت، و … است .
ولي مي توان به صورت خلاصه خدمات زير را هم عنوان كرد :
عصب كشي يا اندو
ترميم يا پر كردن دندان
اصلاح طرح لبخند
بستن فاصله دندان ها با كامپوزيت ونير
كاشت دندان
دندانپزشك اطفال
سفيد كردن دندان يا همان بليچينگ
پروتز دندان يا روكش دندان و دندان هاي مصنوعي
ايمپلنت دندان
كشيدن دندان عقل
جراحي لثه
مرتب كردن دندان يا ارتودنسي
در بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران با بهره گيري از دانش روز دندانپزشكي و مهارت هاي بالاي متخصصين ، كليه خدمات درماني در يك محيط آرام و دوستانه به بيماران و مراجعه كنندگان ارائه داده مي شود . تا در نهايت مراجعين احساس راحتي كنند و از لبخندي رويايي با دندان هايي سالم و زيبا برخوردار شوند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۰۳ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ارتودنسي دندان چيست؟


ارتودنسي يكي از شاخه هاي دندانپزشكي است كه بهترين دكتر ارتودنسي در تهران ابتدا ساختار كلي دندان ها را نظارت كرده و سپس به كمك تجهيزات ارتودنسي، ساختار دنداني را اصلاح نموده و به وسيله روش هاي ويژه دندان ها را حركت مي دهد و بد فرمي(مالفورماسيون ها) آن ها را تصحيح مي كند و سپس استخوان فك ها را مرتب مي سازد. زماني كه شما براي انجام ارتودنسي نزد بهترين دكتر ارتودنسي در تهران برويد، اولين گام پزشك متخصص، بررسي هاي باليني، گرفتن راديوگرافي هاي لازم و نيز وضعيت دندان ها را مورد بررسي قرار مي دهد. سپس اقدامات زير را انجام مي دهد.
نوع درمان را انتخاب مي نمايد(ثابت يا متحرك)
مدت زمان درمان را تقريبي تخمين مي زند.
مشاوره هاي لازم را با شما در مورد مدت پيچيدگي درمان و ضرورت انجام آن، هدف ها و خواسته هاي شما در ميان مي گذارد.
چگونه بهترين دكتر ارتودنسي در تهران را پيدا كنيم؟
اولين قدم براي پيدا كردن بهترين دكتر ارتودنسي در تهران اين است كه تحقيقات محلي انجام دهيم و از اطرافيان سراغ بهترين دكتر ارتودنسي در تهران را بگيريم و يا از طريق فضاي مجازي شروع به تحقيق راجع به پزشك مورد نظر نماييم.
قدم بعدي در يافتن دكتر مورد نظر پرس و جو از پزشك خانوادگي خويش مي باشد به اين دليل كه دكتر خانوادگي از خصوصيات و هدف شما در انتخاب پزشك موردنظر كاملا آگاهي دارد و مي تواند بهترين گزينه را به شما پيشنهاد دهد.
پس از يافتن بهترين دكتر ارتودنسي در تهران زمان آن رسيده كه سوابق و نمونه كارهاي قبلي پزشك را مورد بررسي قرار دهيد و سپس دست به اقدام ارتودنسي نماييد.
ويژگي هاي بهترين دكتر ارتودنسي در تهران
بهترين دكتر ارتودنسي در تهران بايد ويژگي هاي زير را داشته بايد تا جزء بهترين ها قرار گيرد:
با مراجعه كنندگان ارتباط صميمي و خوبي برقرار نمايد تا بيماران حس صميميت و راحتي نسبت به دكتر مورد نظر داشته باشند. بسياري از مردم از دندانپزشك و كارهاي وي ترس و گريز دارند اما بهترين دكتر ارتودنسي در تهران با به كار گرفتن مهارت هاي ارتباطي سعي مي نمايد تا عالي ترين خدمات را به اين بيماران ارائه دهد تا ترس و نگراني براي انجام آن نداشته باشند.
يك پزشك متخصص همواره بايد به روز ترين علم و روش را به كار گيرد تا به راحتي بتواند از متدهاي روز دنيا در درمان بيماران استفاده كند. علاوه بر دانش و مهارت، بهره گيري از تجهيزات و تكنولوژي هاي پيشرفته نيز يكي ديگر از ويژگي هاي دكتر ارتودنسي مي باشد. بهترين دكتر ارتودنسي در تهران بايد دستگاه هاي لازم را جهت راحتي و آرامش خاطر مراجعين فراهم آورد.
بهترين دكتر ارتودنسي در تهران بايد كاملا قابل اعتماد باشد و تمامي جزئيات مربوط به تشخيص و درمان را به بيمار توضيح دهد تا اضطراب و نگراني بيمار كاهش يابد.
يكي ديگر از ويژگي هاي بهترين دكتر اين است كه خلاقيت در انتخاب روش درمان داشته باشد. در بسياري از مواقع روش ارتودنسي بايد با روش هاي قديمي متفاوت باشد و بهترين دكتر ارتودنسي بايد اين مهارت را داشته باشد تا به روز باشد و راه حل هاي موثري را براي درمان ارائه دهد و باعث شود درمان به بهترين شكل ممكن صورت گيرد.
ارتودنسي با ديگر فرايندهاي دندانپزشكي مانند كشيدن دندان يا پركردن دندان بسيار متفاوت و پيچيده مي باشد. بهترين دكتر ارتودنسي در تهران بايد هنگام نصب براكت يا دندان مصنوعي بسيار دقيق عمل كند.
بهترين دكتر ارتودنسي در تهران بايد كارنامه نمونه كارهاي قبلي خود را به بيماران نشان دهد و هم چنين لازم است به نظر مراجعين قبلي دكتر مورد نظر توجه بسيار كرد و نظرات آن ها راجع به بهترين دكتر ارتودنسي در تهران را پرس و جو كرد و سپس نظرات را تجزيه و تحليل نمود و بهترين دكتر را با بهترين نظرات انتخاب كرد.
در آخر به شما پيشنهاد مي شود كه به سراغ دكتري برويد كه اولويت وي جلب رضايت بيماران خويش باشد و پولكي نباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۴۸ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ارتودنسي چيست؟

در روش ارتودنسي دندان بايد وسيله ارتودنسي كه به طور معمول در داخل دهان بيمار قرار مي گيرد استفاده شود تا از طريق آن دندان ها يا فك ها در موقعيت مناسبي قرار بگيرند.
يكي از متداول ترين وسيله هايي كه براي ارتودنسي استفاده مي شود، براكت يا همان سيم گرفتن دندان ها مي‌باشد كه در آن، قطعه فلز كوچكي به هر دندان فرد چسبانده مي شود و يك سيم فلزي به آن ها متصل مي شود كه در اصطلاح به آن، سيم كشي دندان ها گفته مي شكد اما براكتي كه آن را براكت فلزي مي ناميم تنها يكي از انواع گوناگون وسيله هاي ارتودنسي است.
ارتودنسي چه مراحلي دارد؟
براي ارتودنسي كردن دندان ها توسط بهترين دكتر ارتودنسي در تهران بايد در ابتدا به نوع مشكل دندان و نياز بيمار توجه كرد زيرا در هر فردي متفاوت مي باشد اما به طور كلي مراحلي بايد براي همه افراد طي شود كه اين مراحل به شرح زير مي باشند :
در اولين جلسه در ابتدا بايد بهترين پزشكان ارتودنسي در تهران، دندان هاي شما را معاينه كند و هر نوع مشكلي كه دندان هايتان دارد و نوع درمان و هزينه اي كه بايد بپردازيد را براي شما توضيح دهد.
پس از اين مرحله، دكتر براي اين كه بتواند به طور دقيق دندان هايتان را بررسي نمايد، از آن ها عكس راديولوژي مي گيرد.
پيش از آغاز شدن كار، دكتر ارتودنسي شرايط لثه ها و دندان هايتان را به خوبي بررسي مي كند و در صورتي كه لثه ها منجر به عفونت و يا تحليل رفتگي شده باشند، موجب مي شود ارتودنسي به خوبي انجام نشود يا اگر دندانتان پوسيده شده باشد يا اين كه به كشيدن نياز داشته باشد، باعث مختل شدن روند كار مي شود، پس بايد در ابتدا آن ها را رفع كنيد.
بايد اكنون متناسب با نوع ارتودنسي (متحرك، ثابت و يا نامرئي) كه مي خواهيد، دكتر كار را شروع كند.
چه مدت زماني براي درمان ارتودنسي نياز است؟
مدت زمان مورد نياز براي درمان با براكت به طور معمول يك الي دو سال است اما در صورتي كه مشكل ارتودنسي پيچيده تر يا شديدتر باشد، به مدت زمان بيشتري براي دوره درمان نياز است.
در ضمن اگر كه درمان ارتودنسي به صورا پيشگيرانه يا مقدماتي در سنين كودكي انجام شده باشد، مدت زمان مورد نياز براي درمان در بزرگسالي كوتاهتر مي شود؛ علاوه بر آن اگر نياز به جراحي فك نيز باشد طول درمان بيشتر مي شود.
چند نوع ارتودنسي وجود دارد؟
ارتودنسي انواع مختلفي دارد كه هر يك از آن ها ويژگي خاصي دارند و براي نوعي از دندان مناسب مي باشند و در ضمن بيمار متناسب با سليقه خود مي تواند آن را انتخاب كند؛ انواع ارتودنسي به شرح زير مي باشد :
ارتودنسي ثابت : يكي از درمان هايي كه با استقبال زيادي مواجه شده، ارتودنسي است كه متخصص در اين نوع از ارتودنسي ها با كمك گرفتن از سيم و نگين هايي كه بر روي دندان هاي شما وصل مي كند، با گذر زمان دندان هايتان را جا به جا مي كند و در ضمن با كمك گرفتن از كش هايي كه با نام كش هاي رنگي شناخته مي شود، ناهنجاري كه در فك وجود دارد و زاويه تماس دندان هاي بالا و پايين را درمان مي كند.
ارتودنسي سراميكي : ساختار و مراحلي كه ارتودنسي سراميكي دارد، به ارتودنسي ثابت شباهت دارد و زير مجموعه اي از ارتودنسي ثابت محسوب مي شود كه با اين تفاوت كه در ارتودنسي سراميكي، نگين هايي كه بر روي دندان ها وجود دارند (براكت)، جنسشان سراميك است.
براكت هايي كه سراميكي اند موجب زيبايي لبخند در طول درمان مي شود چون اين نوع از براكت ها، رنگي شبيه به دندان دارند و به سختي قابل تشخيص هستند؛ ارتودنسي سراميكي از جمله پرطرفدارترين روش هاي ارتودنسي است.
ارتودنسي لينگوال : در ارتودنسي لينگوال يا ارتودنسي پشت دنداني، براكت ها و سيم ها، بايد در پشت دندان هاي فرد چسبانده شوند، از اين رو ديگر نمي توان سيم ها و براكت مشاهده كرد و به همين دليل زيبايي لبخند و اعتماد به نفس فرد كاملا حفظ مي شود؛ در ضمن مي توان كه اين نوع ارتودنسي دندان را يكي از انواع ارتودنسي نامرئي دانست چون كه دستگاه هاي ارتودنسي به طور نامرئي در پشت دندان ها وصل مي شوند.
ارتودنسي ديمون : در ارتودنسي ديمون يا ارتودنسي هاي خودتنظيم، براكت هايي وجود دارند كه در صورت جا به جا شدن دندان، تنگ تر مي شوند و مي توان كه آن را به صورت اتوماتيك تنظيم كرد؛ اين نوع از براكت ها نسبت به براكت هاي ارتودنسي ثابت كوچك تر مي باشند و از اين رو با زيبايي بهتر و با جمع شدن باكتري كمتري در اطراف براكت همراه مي باشد.
ارتودنسي نامرئي : ارتودنسي نامرئي از روش هاي نوين ارتودنسي دندان مي باشد كه در آن با قالب گيري از دندان هاي شما، قالب هاي سراميكي شفافي براي شما ساخته مي شود، كه به كمك آن ها درمان ارتودنسي خود را آغاز مي كنيد.
ارتودنسي متحرك : ارتودنسي متحرك هم كمك بزرگي به قالب گيري مي كند تا آن ها براي دندان شما ساخته شوند و نامرتبي هايي كه در دندان هايتان وجود دارد را درمان كند؛ اين نوع از ارتودنسي ها را متحرك مي نامند زيرا هر وقت كه بخواهيد مي توانيد آن ها را از دهانتان خارج كنيد.
ارتودنسي رنگي : در حقيقت ارتودنسي رنگي هم رنگ كش هاي رنگي يا بريس ها بر روي دستگاه ارتودنسي مي باشند كه موجب مستحكم تر شدن و شكل دهي به ظاهر دندان هايتان مي شوند و به طور معمول بر روي نگين هاي ارتودنسي ثابت استفاده مي شود كه ظاهر آن ها فانتزي و زيبا هستند.
زماني كه شما صحبت مي كنيد يا لبخند مي زنيد، ظاهر سيم هاي ارتودنسي به طور رنگي و زيبا مشاهده مي شوند؛ در بيشتر مواقع ارتودنسي رنگي به دليل فانتزي بودن به طور معمول براي كودكان و نوجوانان مورد استفاده قرار مي گيرد؛ انتخاب كردن رنگ اين بريس هاي جذاب رنگي مي تواند براي آن ها بسيار سرگرم كننده باشد.
بهترين سن براي ارتودنسي چه زماني است؟
هنگامي ‌كه ساختمان‌هاي صورت انسان در حال رشد مي باشند، مي توان آسان تر و ساده تر ارتودنسي را انجام داد و همين مسئله موجب مي شوز كه در زمان كمتري موفقيت بيشتري كسب شود.
در بين دختر ها سن مناسب براي ارتودنسي قبل از 13 سالگي و در پسرها قبل از 15 سالگي مي باشد؛ در صورتي كه اين سن سپري شود درست كردن روابط به مدت زمان و انرژي بالاتري نياز دارد؛ اما اگر كه سن بيمار بالا‌تر باشد، بيشترين هدف درمان كردن و مرتب كردن دندان هاي او مي باشد و در صورتي كه سن بيمار كمتر باشد، بيشترين هدف درمان، از بين بردن اختلالات فكي و تغيير دادن چهره مي باشد؛ به طور كلي سن بيمار از اين لحاظ اهميت بسيار بالايي دارد كه بايد در ابتدا بررسي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۲:۱۳ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ارتودنسي چيست؟


ارتودنسي يك تخصص دندانپزشكي مي باشد كه به تشخيص، پيشگيري و اصلاح بي نظمي دندان ها مي پردازد. پزشك در ارتودنسي با استفاده از بريس دندان و ساير ابزارهاي ارتودنسي با حركت آرام دندان ها مي تواند ناهنجاري ها را درمان كند. ارتودنسي دندان براي افرادي به كار مي رود كه داراي دندان هاي ناهماهنگ و بي نظمي هستند. با انجام اين كار دندان ها هماهنگ مي شوند. ارتودنسي، دندان‌ها و فك هايي را كه در جاي نامناسبي قرار دارند اصلاح مي‌كند.
همچنين دندان ها كه در جايگاه نامناسبي قرار دارند مشكلات بهداشتي مختلفي را ايجاد مي كنند و تميز نگه داشتن اين دندان ها بسيار مشكل است. اگر ارتودنسي براي افرادي كه داراي دندان هاي ناهماهنگي هستند انجام نشود عوارضي براي افراد ايجاد مي كند كه از اين عوارض مي توان به پوسيدگي دندان ها و مشكلات لثه و … اشاره كرد.
اقدامات قبل و بعد توسط بهترين دكتر ارتودنسي در تهران
اقدامات قبل از ارتودنسي
از مهم ترين اقدامات قبل از انجام ارتودنسي و جراحي فك انتخاب بهترين دكتر ارتودنسي در تهران مي باشد.
براي انتخاب بهترين متخصص ارتودنسي بايد از دوستان و آشنايان خود كمك بگيريد.
قبل از انجام هر گونه عمل پزشك براي شما جلسه مشاوره را تعيين مي‌كند و شما تمامي انتظارات خود را در آن جلسه بيان ميكنيد، پزشك نيز تمامي اقدامات قبل و بعد از ارتودنسي و همچنين تمامي نكات لازم را براي شما بازگو مي كند.
قبل از انجام ارتودنسي از دندان هاي خود بايد عكس راديوگرافي تهيه كنيد تا اگر دندان ها دچار پوسيدگي باشند برطرف شوند و بعد ارتودنسي انجام شود.
اگر شخص داراي دندان اضافه در دهان خود باشد بايد قبل از انجام ارتودنسي توسط دندانپزشك كشيده شود.
اقدامات بعد از ارتودنسي
بعد از انجام ارتودنسي بيمار بايد تمام تلاش خود را بكند تا بهداشت دهان و دندان خود را به خوبي رعايت كند و بعد از هر وعده غذايي به صورت مرتب از نخ دندان استفاده نمايد.
اگر بعد از انجام ارتودنسي دستگاه نصب شده روي دندان فرد آسيب ديد و يا شل شد بايد سريعاً به متخصص ارتودنسي مراجعه كند.
بعد از انجام ارتودنسي امكان احساس درد وجود دارد كه در اين مواقع بيمار مي تواند با مشورت دندانپزشك از مسكن استفاده كند.
فرد بايد سعي كند از خوردن مواد غذايي مانند ته ديگ، ذرت و … پرهيز نمايد.
اگر بعد از انجام اين كار قصد انجام ورزش را داريد بايد با دندانپزشك خود صحبت كنيد و مشورت بگيريد و حتما از محافظ دندان استفاده كنيد.
ويژگي هاي بهترين دكتر ارتودنسي در تهران
براي انجام ارتودنسي دندان ها بايد به بهترين دكتر ارتودنسي در تهران و بهترين كلينيك دندانپزشكي مراجعه نماييد. در اين قسمت برخي از ويژگي هاي بهترين دكتر ارتودنسي در تهران را در اختيار شما قرار داده ايم. اين ويژگي ها شامل:
اولين و مهم ترين ويژگي بهترين دكتر ارتودنسي در تهران داشتن مدرك و تخصص در زمينه فعاليت مي باشد. قبل از مراجعه براي انجام هر كاري اطمينان حاصل كنيد كه دندانپزشك داراي مدرك معتبر باشد.
بهترين متخصص ارتودنسي بايد مهارت هاي ارتباطي خوبي داشته باشد و تلاش كند با صحبت كردن بيماران را در آرامش قرار دهد.
بهترين متخصص ارتودنسي بايد همواره دانش خود را به روز نگه دارد و از متد هاي روز دنيا در درمان بيماران استفاده كند. همچنين بايد از تجهيزات و تكنولوژي هاي پيشرفته بهره گيرد.
دقت زياد يك متخصص ارتودنسي بسيار مهم مي باشد. ارتودنتيست ها بايد هنگام نصب براكت يا دندان مصنوعي دقيق باشند تا بتوانند دندان ها را به طور موثر و صحيح درمان كنند.
بهترين دكتر ارتودنسي در تهران داراي تجربه و مهارت بسيار زيادي مي باشد. اگر پزشك شما داراي تجربه زيادي باشد مشكلي در دندان هاي شما ايجاد نمي شود و نتايج درمان دندان ها بسيار مطلوب خواهد شد. پس به پزشكي مراجعه نماييد كه داراي تجربه بسياري در زمينه فعاليت خود باشد.
يك پزشك خوب كسي است كه خدمات خود را با كيفيت بسيار بالايي به مراجعه كنندگان ارائه مي دهد و در قبال ارائه بهترين خدمات با كيفيت بالا هزينه مناسبي را از آن ها دريافت مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۲۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

طلاق توافقي چيست؟


طلاق توافقي به نوعي از طلاق گفته مي شود كه زوجين با وجود تمام مشكلات و عدم سازگاري كه با هم دارند به اين نتيجه مي رسند كه تنها راه حل مشكلات آنان جدايي و يا طلاق توافقي است كه البته با نام طلاق تفاهمي نيز شناخته مي شود. در اين نوع طلاق زوجين براي تمامي مسائل و تعهدات نظير مهريه، نفقه، حضانت فرزندان و غيره به توافق مي رسند و آن را در دادخواست خود قيد كرده و به دادگاه اعلام مي كنند. طلاق توافقي اگرچه با رضايت طرفين انجام مي شود وليكن مراحل آن ممكن است تا حدودي پيچيده بوده كه براي جلوگيري از هرگونه ضايع شدن حق طرفين مي توانند به بهترين وكيل طلاق توافقي در تهران مراجعه كنند.
وظايف بهترين وكيل طلاق توافقي در تهران
با توجه به اينكه در طلاق تواقفي زوج و زوجه هر دو براي طلاق موافق هستند اما به دو دليل ذيل اقدام به اخذ بهترين وكيل طلاق در تهران مي كنند كه البته دلايل ذكر شده از مهمترين وظايف وكيل طلاق تواقفي محسوب مي شود:
اغلب زوجين تمايل ندارند در جلسات دادرسي و جلسات مشاوره خانواده شركت كنند كه در اين شرايط بهترين وكيل طلاق در تهران پيگيري روند پرونده را برعهده گرفته و به عنوان نماينده موكل خود در جلسات حضور مي يابد.
بهترين وكيل طلاق توافقي در تهران با توجه به آشنايي با قوانين طلاق و همچنين تجربه اي كه در زمينه اين دعاوي كسب نموده موجب تسريع در دريافت گواهي عدم امكان سازش زوجين مي شود.
توافق در مورد نفقه در طلاق تواقفي به چه صورت است؟
يكي ديگر از مسائلي كه در طلاق تواقفي بايد زوجين آن را روشن كنند اين است كه آيا نفقه اي بر عهده مرد مانده است يا خير؟ و اگر باقي مانده بايستي مقدار و حتي نحوه پرداخت آن نيزكاملا مشخص شود. توجه داشته باشيدكه نفقه نيز از حقوق مالي زن محسوب مي شود وليكن برخلاف مهريه جنس و مقدار آن مشخص نبوده و به صورت كتبي ثبت نشده است. اگر زوجين در مورد نفقه به توافق نرسند دادگاه گواهي عدم امكان سازش را براي آنان صادر نخواهد كرد و در اين صورت امكان طلاق توافقي نيز ميسر نمي گردد لذا در صورتي كه زوجين در اين مورد به تفاهم نرسيده اند توصيه مي كنيم حتما با بهترين وكيل طلاق توافقي در تهران مشاوره داشته باشند تا راهكار مناسب را به آنان پيشنهاد دهد.
وضعيت دريافت مهريه در طلاق تواقفي به چه صورت است؟
يكي از تعهداتي كه بعد از عقد نكاح بر مرد واجب است پرداخت مهريه زن است و زن هر زمان كه تمايل داشته باشد مي تواند مهريه خود را از مرد طلب كند اما معمولا زوجه مهريه خود را در صورتي كه قصد جدايي و طلاق داشته باشد از زوج طلب خواهد كرد و در طلاق توافقي نيز زوجين بايستي در مورد آن به توافق برسند در غير اين صورت دادگاه گواهي عدم سازش را براي آن ها صادر نخواهد كرد و پروند طلاق در مسير طلاق توافقي پيش نخواهد رفت كه البته زن مي تواند در اين مورد به بهترين وكيل توافقي در تهران مراجعه كرده و با او مشورت كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۰:۰۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)