toptane toptane .

toptane

بهترين وكيل در تهران كيست؟


براي حل هر يك از مشكلات حقوقي خود مي توانيد از يك وكيل معتبر كمك بگيريد تا مشكل تان به سرعت حل شود و برطرف گردد؛ لازم به ذكر است كه همه افراد در طول زندگي خود دچار مشكلات حقوقي شده اند و كمتر كسي پيدا مي شود كه به دادگاه رجوع نكرده باشد؛ از اين رو با يافتن بهترين وكيل در تهران مي توانيد از شر بسياري از مشكلات خلاص شويد و به آرامش برسيد.
بهترين وكيل در تهران با صبر و حوصله كافي كه دارد مي تواند به تك تك پرونده ها به خوبي رسيدگي كند؛ بهترين وكيل كسي است كه مي تواند بسياري از اختيارات قانوني يك پرونده را به نيابت از موكل خود داشته باشد و با تلاش و پشتكار خود اقدام به رفع مشكلات فرد كند.
همان گونه كه مي دانيد بهترين وكيل خانواده در تهران وظايف بسيار زيادي دارد كه آن ها از دادگاه اساسي فراتر مي باشند؛ برخي از وظايف ايشان شامل تحقيق كردن در رابطه با اطلاعات، تهيه كردن اسناد و اطلاعات، واسطه شدن در اختلافات و ارائه دادن مشاوره حقوقي به مشتري هاي خود در مورد حقوق قانوني شان و … است كه بايد به خوبي انجام شوند.
ويژگي هاي بهترين وكيل در تهران
بهترين وكيل در تهران بايد از ويژگي ها و خصوصيات منحصر به فردي برخوردار باشد و بتواند وظايف خود را به خوبي انجام دهد؛ ويژگي هاي يك وكيل معتبر به شرح زير است :
صادق و درست كار بودن
اختيارات و حدود خود را در وكالت رعايت كند.
اسرار موكل خويش را حفظ كند.
در صورت تعقيب دعوي بايد مراقبت و پيگيري لازم داشته باشد.
بايد مصلحت موكل را در نظر بگيرد.
نسبت به موكلين خويش احساس وفاداري داشته باشد.
بين دو طرف پرونده، سازش به وجود آورد.
چند نوع وكالت وجود دارد؟
وكالت انواع مختلفي دارد كه در ادامه آن ها را براي شما نام خواهيم برد و توضيح مختصري خواهيم داد :
وكالت قضايي: در اين نوع وكالت مي توان امور قضايي موكل را انجام داد كه به دانش و تخصص كافي نياز دارد؛ اين نوع وكالت به وكيل دادگستري سپرده مي شود.
وكالت مقيد: در اين نوع وكالت موكل سعي دارد كه با انجام يك عقد قرارداد، امور و مشكلات خود را به دست وكيل مورد نظر بسپارد؛ در اين نوع وكالت، وكيل تنها مي تواند امور تعيين شده را در اختيار داشته باشد.
وكالت ساده: در اين وكالت، وكيل بايد نسبت به انجام دادن امور سپرده شده توسط موكل در زمان دلخواه عزل شود.
وكالت مطلق: موكل به وكيل مورد نظر خود اين اجازه را مي دهد كه امور توافق شده را انجام دهد؛ در حقيقت موكل به نوعي انجام هر يك از امور خود را به وكيل مربوطه مي سپارد.
وكالت عادي: در عقد اين نوع وكالت نامه بين دو طرفين، نيازي به مراجعه به دفاتر رسمي نيست و تنها با نوشتن يك قولنامه انجام مي گيرد.
وكيل غير قضايي: در اين صورت يك نفر امور اداري خود را به يك نفر ديگر مي سپارد تا پيگيري كند.
وكيل تام الختيار: در اين نوع وكالت، وكيل ديگر نياز به اجازه گرفتن از موكل خود براي انجام امور ندارد.
وكالت بلاعزل: وكالتيست كه موكل اجازه فسخ قرارداد و عزل وكيل را ندارد.
وكالت نامه رسمي: در اين نوع وكالت نامه بين موكل و وكيل يك قرار داد عقد مي گردد كه بايد در دفاتر رسمي ثبت گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۷:۵۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

بهترين وكيل در شيراز كيست؟


وكيل به معناي نماينده قانوني براي رسيدگي به هر موضوع و مشكل حقوقي مي باشد كه در اين ميان عقدي كه ميان فرد و بهترين وكيل در شيراز براي انجام امور حقوقي تنظيم مي شود وكالت ناميده مي شود كه براساس آن وكيل براي انجام امري نايب مي گردد و به عنوان نماينده شخص طرف قرار دارد در دادگاه و مراجع قضايي شركت كرده و با توجه به قوانين حقوقي كه به آن تسلط و آشنايي كامل دارد به دفاع از او مي پردازد.
ويژگي هاي بهترين وكيل در شيراز
يك وكيل خوب در هر زمينه حقوقي كه فعاليت مي كند بايستي داراي ويژگي هايي به شرح ذيل باشد:
علاقه به شغل خود: بهترين وكيل در شيراز براي اين كه بتواند در حرفه خود موفق شده و به عنوان يكي از وكلاي خوب در زمينه تخصصي مورد نظرشناخته شود قبل از هر چيز بايد به شغل خود علاقه داشته باشد زيرا وكالت در زمره يكي از شغل هاي پرفشار و پراسترس قرار دارد لذا در صورتي كه علاقه به آن وجود نداشته باشد به طور قطع نمي تواند در پيگيري امور قضايي موفق باشد.
مهارت هاي ارتباطي: يكي ديگر از ويژگي هايي كه بهترين وكيل در تهران بايداز آن برخوردار باشد توانايي برقراري ارتباط با مخاطب پرونده و اعضاي قضايي در دادگاه است. يك وكيل خوب بايد در برقراري ارتباطات تلفني و همچنين نوشتن مكاتبات رسمي نيز مهارت لازم را داشته باشد.
آشنايي با قانون: دانش حقوقي در تمامي زمينه ها اعم از كيفري، خانواده و… لازمه شغل وكالت است كه البته بهترين وكيل در شيراز با توجه به حوزه تخصصي كه در آن فعاليت مي كند بايستي آشنايي كاملي با مفاد قانوني آن داشته و توانايي و مهارت لازم براي مستندسازي اسناد و شواهد را براساس قانون را كسب نموده باشد.
صبوري: مشكلات قانوني به نوبه خود مي توانند بسيار خشن و پر از درگيري باشد لذا بهترين وكيل در شيراز بايستي صبوري لازم در موقعيت هاي دشوار و سخت را داشته باشد.
وظايف بهترين وكيل در شيراز
بهترين وكيل در شيراز با توجه به شاخه تخصصي كه در آن فعاليت مي كند داراي وظايفي به قرار ذيل است:
حاضر شدن در زمان مقرر در دادگاه به عنوان نماينده قانوني موكل و دفاع از وي براساس قانون
پيگيري تمامي اموري كه در وكالت نامه قيد شده است.
تهيه و تنظيم پيش نويس و نامه هاي مورد نياز براي قرارگيري در پرونده
پيگيري و جمع آوري مدارك و مستندات مورد نياز پرونده براي ارائه به دادگاه در دفاع از موكل
حاضرشدن در تمامي جلسات مورد نياز براي بررسي پرونده و ارائه دلايل و مدارك لازم به نفع موكل
ارائه مشاوره حقوقي به موكل و ذي نفعان
تحليل نتيجه براساس دانش و علم قضايي كه از آن برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۶:۰۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

جراح عمومي كيست و چه وظايفي دارد؟

جراح عمومي كيست و چه وظايفي دارد؟

يك جراح عمومي برخلاف نامش، قادر است جراحي هاي تخصصي را انجام دهد. در واقع جراح عمومي با توجه به دانش بالايي كه دارد عمدتا بر اندام هاي شكمي تمركز دارد و جراحي هاي او نيز بيشتر مربوط به اين بخش ها است و همين طور در مواقع اورژانسي نيز مي تواند جراحي هايي مثل ارتوپد و زنان را انجام دهد. تمام جراحان ابتدا مي بايست كه آموزش خود را از جراحي عمومي آغاز كنند. لازم به ذكر است؛ جراحان عمومي روي بيماري هاي دربردارنده پوست، پستان و فتق نيز تمركز دارند. اولين سطح ارائه خدمات جراحان عمومي، انجام اعمال مختلف به بيماران اورژانسي و بيماران تصادفي مي باشد.

مي توان گفت كه جراحان عمومي دامنه فعاليت ها و توانايي شان بسيار گسترده است. آن ها در مواقع ضروري مي توانند به انجام جراحي هاي اورژانسي مثل جراحي هاي ارتوپدي، جراحي هاي زنان، جراحي هاي اورولوژي و در مواردي به جراحي هاي مغز و اعصاب نيز بپردازند. به طور كلي وظايف يك جراح عمومي تمركز بر جراحي اندام ها و مديريت و درمان بيماري هايي مثل چاقي، گواتر، يبوست، آپانديسيت، هموروئيد، سرطان كبد و ساير بيماري ها مي باشد.

مراقبت هاي لازم بعد از جراحي عمومي
قبل از جراحي از داروهاي بيهوشي استفاده مي شود و پس از آن تمامي قسمت هاي بدن بايد به حالت طبيعي خود برگردد. در نتيجه مهم ترين دقايق براي بيمار، يك ساعت پس از بيهوشي است و كادر پزشكي مي بايست در قسمت ريكاوري، مراقبت‎ هاي بعد از عمل جراحي را انجام دهند تا از كار كردن قسمت هاي مهم بدن همچون سيستم قلبي و عروقي مطمئن شوند.
مراقبت هاي بعد از جراحي، در ساعات و روزهاي اوليه بر عهده پزشكان و كادر درمان است. اما پس از آن مسئوليت بر عهده بيمار و خانواده آن مي باشد. معمولا در جراحي، با توجه به شرايط بيمار و نوع بيماري از بيهوشي عمومي و يا موضعي استفاده مي‎ شود. برخي از عوارض جراحي، مربوط به داروهاي بيهوشي بوده، برخي ديگر نيز مربوط به عمل جراحي و وسعت آن است. عوارض داروهاي بيهوشي پس از چند ساعت به هوش آمدن بيمار، برطرف خواهد شد اما عوارض مربوط به عمل جراحي ممكن است چندين روز ادامه داشته باشد.

بعضي از عوارض داروهاي بيهوشي، حالت تهوع است. اين حالت كاملا طبيعي بوده و جاي نگراني نيست. عده اي از بيماران جدا از حالت تهوع، احتمال دارد كه تا مدتي گيج باشند، اين حالت باز هم به دليل مصرف داروهاي بي هوشي و يا كم خوني در حين عمل مي باشد. براي كنترل اين شرايط بيمار، بايد از سرم و داروهاي مسكن استفاده نمود.

خصوصيات بهترين جراح عمومي در تهران
چند مورد از خصوصيات بهترين جراح عمومي در تهران به شرح زير است:

به خدمت رساني و كمك به سلامت مردم علاقه بسياري دارد و توانايي هماهنگي بين پرسنل و دستياران و نظارت بر كارشان را دارد.
در حوزه پزشكي و فيزيولوژي مهارت و دانش بالايي دارد و همين طور از مهارت ارتباطي خوب و انجام كارهاي تيمي به صورت حرفه اي برخوردار است.
به بيماران آرامش مي بخشد و در جلب اعتماد آن ها نسبت به خود تلاش مي كند.
در تحمل فشار كاري بسيار توانمند بوده و در مواقعي كه فشار كاري زياد مي باشد، توانايي تصميم گيري درست را دارد.
هماهنگي زياد بين تمام اعضاي بدن به خصوص چشم و دست برقرار كرده و اطلاعات پزشكي و مهارت هاي خود را به روز مي كند.
كار را مطابق با بالاترين استانداردهاي حرفه اي انجام مي دهد و در حوزه آناتومي و فيزيولوژي از دانش بالايي برخوردار مي باشد.


 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۵:۳۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ويژگي بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان

پزشكان بسياري در سراسر شهر پهناور اصفهان در زمينه انجام جراحي زيبايي همچون كاشت مو و يا ابرو و ساير جراحي هاي مربوط به اين حوزه در حال ارائه خدمات مي باشند كه برخي از آن ها داراي دانش كافي در اين زمينه نمي باشند و ممكن است عوارض جبران ناپذيري را نيز براي مراجعان خود رقم زنند.
بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان مي بايست داراي ويژگي هاي برتري نسبت به ساير پزشكان فعال در اين حوزه باشد كه او را از تمامي آن ها متمايز سازد و افراد را مجاب نمايد تا براي كاشت موي خود به او مراجعه نمايند. از مهم ترين ويژگي هاي بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان مي توان به موارد زير اشاره كرد:
بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان مي بايست پيش از اقدام به كاشت مو، اطلاعاتي دقيق از نحوه و مدت زمان نتيجه گيري اين روش در اختيار مراجعان خود قرار دهد.
پزشك معالج شما مي بايست بهترين روش كاشت مو را با توجه به مقدار ريزش مو و يا مقدار طاسي موهاي شما به كار بگيرد.
بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان مي بايست مدارك علمي و دانشگاهي خود در زمينه تخصصي پوست و مو را از برترين دانشگاه ها و يا مراكز علمي كشور كسب نموده باشد.
پزشك منتخب شما مي بايست سطوح قيمتي مناسبي را در برابر خدماتي همچون كاشت مو و ابرو به مراجعان خود ارائه دهد.
بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان مي بايست از نوين ترين روش هاي كاشت مو و با استفاده از مجهز ترين تجهيزات در مطب شخصي خود استفاده نمايند.
انواع روش هاي كاشت مو
كاشت مو به روش FUT: در اين روش از كاشت مو، پزشك معالج نواري باريك از پشت سر برداشته و فوليكول هاي مو را از اين نوار استخراج مي كند. روش داراي كيفيت بالايي از فوليكول هاي مو مي باشد كه مي تواند نتيجه بسيار خوبي را بر روي روند كاشت مو بگذارد. از معايب اين تكنيك مي توان از به جا ماندن اسكار در پشت سر اشاره كرد كه پس از بلند شدن موها ديگر به چشم نخواهند آمد.
كاشت مو به روش FUE: در اين روش فوليكول هاي مو به طور مستقيم از محل اهدا كننده خارج مي‌ شوند و ديگر اسكار و يا جاي زخم بر روي سر باقي نخواهند ماند. اين روش داراي كيفيت فوليكول هاي موي كم تري نسبت به روش قبلي مي باشد.
كاشت مو به روش SUT: در اين روش متخصصان از دستگاه هاي اتوماتيك براي استخراج فوليكول مو استفاده مي كنند كه موجب حفظ كيفيت آن و كاهش خطاي پزشكي خواهد شد. در اين روش از كاشت مو، فوليكول ها پس از استخراج منجمد مي شوند تا از تخريب آن ها جلوگيري شود.
كاشت مو به روش FIT: در اين روش كه يكي از محبوب ترين روش هاي كاشت مو مي باشد، فوليكول ها به صورت جداگانه خارج مي شوند كه اين عمل توسط پانچ دايره اي شكل كوچكي انجام مي شود.
كاشت مو به روش DHI: اين روش از كاشت مو مانند مورد قبلي مي باشد و پس از برداشته شدن فوليكول ها، حفره هايي به صورت جداگانه و دايره‌ اي در نواحي مورد نظر ايجاد مي شود تا فوليكول ها در آن منطقه كاشته شوند.
كاشت مو به روش HRT: اين روش از كاشت مو براي افرادي مناسب مي باشد كه سر آن ها كاملاً طاس شده است. اين روش هيچ گونه نيازي به گرافت هاي طبيعي مو ندارد و از گرافت هاي مصنوعي جهت كاشت مو استفاده مي نمايند.
كاشت مو به روش BHT: اين روش از كاشت مو داراي اثر بسيار خوبي مي باشد كه در آن موها را به صورت دستي و جداگانه برداشت مي كنند و سپس به صورت تكي، هر يك از گرافت ها را مي كارند. اين روش براي افرادي مناسب مي باشد كه داراي موي سر بسيار ضعيفي مي باشند.
كاشت مو رباتيك: در اين روش بهترين دكتر كاشت مو در اصفهان، فوليكول هاي مو را به صورت مجزا برداشت مي‌ كند و با استفاده از تكنولوژي هاي برتر دنيا، فوليكول ها را توسط جراحي مي كارد. در اين روش هيچ گونه درد و يا زخمي وجود نخواهد داشت و داراي دقت و ظرافت بالايي مي باشد.
شما عزيزان هم اكنون مي توانيد تمامي خدمات مربوط به كاشت مو را در بهترين كلينيك زيبايي در اصفهان نيز دريافت نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۵:۴۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

حرفه چشم پزشكي چيست؟


چشم پزشكي كودكان در مشهد در حقيقت يك رشته از پزشكي است كه به درمان بيماري هاي چشمي مربوط مي شود، و فردي كه در اين حرفه فعاليت دارد اصطلاحا چشم پزشك ناميده مي شود. چشم پزشك افزون بر مهارت هاي درماني بيماران مانند جراحي و طب لازم است در موارد ديگري نيز ماهر باشد. مهارت هايي مانند: آرام كردن بيمار مضطرب، صبر و حوصله، دلسوزي و احترام براي بيمار و … در اين رشته لازم است.
چشم پزشكان در واقع به درمان بيماري هاي چشم و آناتومي فيزيولوژي مي پردازند، به همين دليل بايد از ويژگي هاي علمي و رفتاري مناسبي برخوردار باشند. بيشتر انسان ها در طول زندگي خود ممكن است به بيماري هاي چشمي مبتلا شوند، و يا حوادثي مختلفي را در رابطه با چشم و بينايي خود تجربه نمايند.
بيماري هايي مانند پير چشمي، كوررنگي، گل مژه، دكولمان شبكيه، تاري ديد، پارگي قرنيه و …. ممكن است در اثر بيماري يا حادثه پيش بيايد، در اين شرايط مراجعه به يك چشم پزشك متخصص و با دانش مشكل شما را حل خواهد كرد. چشم پزشك تلاش خود را مي كند تا شما را با درمان هاي مربوطه به سلامتي برساند و اگر راه حلي نبود ممكن است دست به جراحي نيز بزند.
تنبلي چشم و علائم و عوامل آن
تنبلي چشم كه آمليوپي نيز ناميده مي شود، نوعي اختلال است كه در سير تكاملي مغز ايجاد مي شود. تنبلي چشم سبب آسيب به ساختمان چشم كودك نمي شود اما در فرآيند ديد اختلالاتي ايجاد مي كنند كه سبب كم بينايي يا تاري ديد مي شود. اين بيماري اگر به موقع و در سنين پايين تشخيص و درمان نشود ممكن است سبب نابينايي در بزرگسالي شود.
سن مناسب براي تشخيص تنبلي چشم سنين پايين تر از نه سال است، زيرا سير تكاملي چشم كودك تا 9 سالگي كامل مي شود و اگر تا پايان اين دوره ديد مناسبي نداشته باشد، به معني ابتلا به تنبلي چشم مي باشد. به همين خاطر پزشكان توصيه مي كنند تا رسيدن به 9 سالگي در بازه هاي زماني هر دو سال يكبار تست بينايي سنجي مرتبا انجام شود.
تنبلي چشم اگر در سنين بالاتر نيز تشخيص داده شود قابل درمان است، اما نكته مهم اين است در سنين پايين تر درمان با احتمال موفقيت بيشتري انجام مي شود و درجه دشواري كمتري براي درمانگر و درمان شونده دارد. تنبلي چشم يك نوع بيماري ارثي است به طوري كه كودكي كه والدين آن دچار تنبلي چشم هستند 4 تا 6 برابر كودكان عادي ممكن است به تنبلي چشم مبتلا شود.
دلايل ايجاد تنبلي چشم در كودكان
تنبلي چشم ممكن است دلايل مختلفي داشته باشد، دانستن اين دلايل مي تواند به تسريع جلوگيري از وقوع اين مشكل كمك كننده باشد. از دلايل تنبلي چشم در كودكان مي توان به موارد زير اشاره كرد:
استرابيسم
آب مرواريد
افتادگي پلك مادرزادي
ضربه به پلك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۵۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

خدمات كلينيك زيبايي معتبر


بايد بدانيد كه بهترين كلينيك زيبايي در تهران كه داراي اعتبار ويژه اي مي باشد ، خدماتي از جمله : تزريق بوتاكس، زيباسازي و جوان سازي پوست، ليزر موهاي زائد، پاك سازي پوست، درمان تمام عارضه هاي پوستي، ليزر موهاي زائد آقايان و … را زير نظر وزارت بهداشت انجام مي دهند . خدمات نام برده شده ، جزء خدمات اصلي بهترين كلينيك زيبايي در تهران مي باشد . پس در صورتي كه اين خدمات اصلي توسط كلينيك زيبايي به بيمار ارائه نشود ، آن كلينيك زيبايي جزو بهترين كلينيك زيبايي در تهران به شمار نمي رود و معتبر نمي باشد . بهترين كلينيك زيبايي در تهران در هر زمينه اي خدمات زيبايي به بيمار ارائه مي دهند .
ممكن است در بعضي از آرايشگاه ها و مراكز غير پزشكي هم خدمات زيبايي همچون تاتو ابرو، كاشت ابرو و … ارائه شود اما از آنجايي كه اين مراكز در برابر با كلينيك هاي معتبر زيبايي از اعتبار خيلي كمتري برخوردار هستند و توسط وزارت بهداشت تاييد نشده اند ، ممكن است خطرات جبران ناپذيري براي فرد مراجعه كننده به همراه داشته باشد. پس حتما براي انجام هرگونه خدمات زيبايي به بهترين كلينيك زيبايي در تهران برويد .تا از خطرات جبران ناپذير احتمالي كه ممكن است دچارش بشويد ، جلوگيري كنيد . بهتر است بدانيد تمامي وسيله ها و دستگاه هايي كه در بهترين كلينيك زيبايي در تهران مورد استفاده قرار مي گيرند ، ايمني و استاندارد بالايي دارند و به همين دليل شما مي توانيد با خيال راحت تري خودتان را به دست پزشك متخصص در اين زمينه بسپاريد .
كادر درمان در بهترين كلينيك زيبايي در تهران
يكي از مهم ترين مسائل در رابطه با بهترين كلينيك زيبايي در تهران ، كادر درمان و پزشك متخصص و جراح آن كلينيك مي باشند . پزشك متخصص بايد بداند كه فقط به دليل درخواست بيمار نبايد اقدام به انجام جراحي هاي زيبايي كند . زيرا خيلي از افراد معمولي ، هيچ گونه اطلاعاتي درباره عوارض و مزاياي جراحي هاي مختلف ندارند. پس پزشكي متخصص در بهترين كلينيك زيبايي در تهران موظف است قبل از انجام هرگونه خدمات زيبايي ، جلسات مشاوره اي براي بيمارانش در نظر بگيرد و بيماران خود را از عوارض و مزاياي جراحي هاي مختلف مطلع كند . سپس براي انجام هرگونه جراحي براي بيمار ،بايد بررسي هاي لازم بر روي بيمار را انجام دهد تا مطمئن بشود كه آيا انجام آن جراحي براي فرد مورد نظر مناسب است يا خير ! اگر فرد براي انجام آن جراحي كانديد مناسبي بود ، پزشك مي تواند جراحي را انجام بدهد .
فراموش نكنيد زماني جراحي زيبايي با بدون عوارض و يا با عوارض خيلي كمتري همراه خواهد بود كه توسط پزشك متخصص در يكي از بهترين كلينيك زيبايي در تهران انجام گيرد . در غير اين صورت براي بيمار مشكلات بسيار خطرناك و شديدي ايجاد مي شود .
در كنار مهارت و تجربه، پزشك و كادر درماني در بهترين كلينيك زيبايي در تهران بايد افرادي باشند، كه اطمينان و آرامش از كسب نتيجه مطلوب را به بيمار منتقل نمايند. بيمار در صورتي كه بدون استرس اقدام به انجام جراحي زيبايي نمايد، مي تواند نتيجه بهتري از جراحي به دست آورد .
كه اين مسئله به ميزان مهارت و حس امنيت و آرامشي كه پزشك در اختيار بيمار قرار مي دهد بستگي دارد. پس زماني كه هر يك از اين ويژگي ها در كنار يكديگر قرار گرفتند، فرد متقاضي مي تواند از نتيجه بعد از عمل رضايت به دست آورد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۸:۰۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

رژيم غذايي مناسب براي كودكان چاق


مواد مغذي
مواد مغذي از مصرف بيش از اندازه پروتئين ها، چربي هاي اشباع، سديم و كالري خودداري مي كند و در مقابل ويتامين d و c، فيبر، آهن و كلسيم را به وعده هاي غذايي شما اضافه مي‌كند. سعي كنيد به كودكان خود مواد مغذي بسياري بدهيد.
وعده هاي غذايي
سعي كنيد از غذاهاي پر كالري نظير فست فود، نوشابه، نوشيدني هاي شيرين، قند، بستني و پيتزا كم تر استفاده كنيد و از غلات كامل و وعده هاي ثابت و روزانه نظير ميوه، سبزيجات، ماهي و شير در تغذيه كودكان بيشتر استفاده كنيد.
الگوهاي رژيم غذايي
رژيم هاي غذايي داراي انواع بسياري هستند كه با نام هاي ويژه شناخته شده‌اند يكي از اين رژيم ها كه سالم و مناسب نيست ولي بسيار گسترده شده است رژيم غذايي غربي مي باشد. رژيم غذايي غربي داراي گوشت قرمز و فرآوري شده و چربي اشباع شده، مواد قندي و كربوهيدرات مي باشد.
مقدار غلات و غذاهاي دريايي و سبزي و ميوه در آن بسيار كم مي‌باشد. اين غذاها كالري بسياري دارند ولي كاذب مي باشند و داراي مواد مغذي بسيار كمي هستند و اين غذاها مي توانند براي كودكان بيماري هايي مانند ديابت و فشار خون بالا را ايجاد كنند.
اگر شما قصد داريد تغذيه مناسب براي كودك خود فراهم كنيد بايد اين تغذيه را مبتني بر پنج گروه غذايي اصلي فراهم كنيد. عادت هاي غذايي ناسالم مي تواند كودك را دچار بيماري هايي كند. چاقي در كودكان مي تواند سبب ايجاد بيماري هاي بسياري در كودك شود.
كم تحركي كودك شما و همچنين مصرف تنقلات، فست فود ها، خوردن سريع غذا و حذف صبحانه از عادت هاي تغذيه نامناسب مي باشد و اين كارها مي تواند چاقي را در كودك شما افزايش دهد. اگر مي خواهيد كودك شما داراي يك رژيم غذايي مناسب باشد موارد زير را رعايت كنيد:
براي كودك خود ميوه ها، سبزيجات و محصولات غلات سبوس دار بسياري تهيه كنيد.
از گوشت، مرغ، عدس، لوبيا و ماهي در رژيم غذايي كودك خود استفاده كنيد كه اين مواد غذايي داراي پروتئين بسياري مي باشند.
سعي كنيد كودك خود را به نوشيدن آب بسياري تشويق كنيد.
نوشيدني هاي قندي را براي كودك خود محدود كنيد و همچنين مصرف چربي اشباع و قند را نيز محدود كنيد.
سعي كنيد از شير، لبنيات كم چرب مانند پنير و ماست در رژيم غذايي كودك خود استفاده كنيد.
عوامل موثر در چاقي كودك
تغيير در غذا هاي در دسترس
غذاهايي كه در كافه ها و رستوران ها سرو مي شود، داراي نمك، چربي و قند بسيار زيادي است و همچنين داراي مواد مغذي مفيد كمي مي باشند. اين غذاها سبب چاقي كودك مي شود. مصرف اين غذاها به چاقي در دوران كودكي منجر مي شود. همچنين مصرف فست فود يك عامل مهم تغذيه اي است كه سبب چاقي در نوجوانان نيز مي شود.
ناتواني در مديريت نياز به انرژي
كودكان مي توانند كالري مصرفي خود را كنترل نمايند و در برخي از مواقع بر اساس اشتهاي آني از غذا و مواد غذايي پركالري استفاده مي كنند، در حالي كه بدن آن ها به آن مقدار كالري نياز ندارد و در نتيجه چاقي در كودكان ايجاد مي شود. عادت هاي غذايي نادرست منجر به اضافه وزن كودك و چاقي بدن او مي شود.
رفتارهاي تغذيه خانواده
از ديگر عواملي كه در رفتارهاي غذايي كودكان موثر است، رفتارهاي غذايي خانواده مي باشد. خانواده ها بايد رفتارهاي غذايي و نگرش هاي تغذيه اي را آموزش ببينند تا بتوانند شيوه تغذيه مناسبي براي كودك خود داشته باشند.
مواد غذايي كه در خانه نگهداري مي شود
اگر شما از غذاهاي ناسالم در خانه نگهداري كنيد، كودكان از اين مواد غذايي بيشتر استفاده مي كنند و اين عادت هاي غذايي مي تواند براي كودك بسيار مضر باشد. اگر مواد غذايي مضر و همچنين ميان وعده هاي پر چرب و پر از قند يا شور در دسترس كودكان قرار نگيرد، امكان دارد عادات غذايي سالمي در كودك ايجاد شود. به كودك خود اجازه دهيد تا به ندرت از اين غذاها استفاده كند تا بتواند به غذاهاي سالم عادت كند.
راهكار هايي براي پيشگيري از چاقي كودكان
كمك به افزايش تحرك بدني و ورزش كردن و بازي كردن يكي از راه هاي پيشگيري از چاقي كودكان مي باشد. اگر كودك داراي تحرك بدني باشد و ورزش كند از چاقي در كودك پيشگيري مي شود.
سعي كنيد مصرف غذاهاي فست فودي مضر را براي كودك خود كاهش دهيد و كودك را به مصرف غذاهاي سالم عادت دهيد.
كودك خود را در تماشاي تلويزيون، گوشي هاي همراه و استفاده از رايانه محدود كنيد.
اگر كودك شما دچار مشكلات روان شناختي مانند كمبود اعتماد به نفس، سرخوردگي و افسردگي است، بايد به درمان اين مشكل كودك خود كمك كنيد.
مصرف نوشيدني هاي شيرين شده با شكر را براي كودك خود محدود كنيد و يا به ندرت اجازه دهيد كه از اين نوشيدني ها استفاده كند.
مشكلات پزشكي كودك را كه مي‌تواند سبب چاق شود درمان كنيد.
كودك خود را به مصرف سبزيجات تازه و ميوه ترغيب نماييد.
عوارض چاقي كودكان
ديابت نوع دو
چاقي در كودكان مي‌تواند سبب ديابت نوع دو شود. اين بيماري بر نحوه استفاده بدن كودك از قند تاثير بسياري مي گذارد. كودكان در صورت كم تحركي و چاقي مبتلا به ديابت نوع دو مي شوند.
فشار خون بالا و كلسترول
در صورت داشتن رژيم غذايي نامناسب كودك امكان دارد دچار اين دو بيماري شود. اين بيماري ها سبب سخت شدن شريان ها مي‌شود كه ممكن است منجر به سكته و حمله قلبي شود. پس تمام تلاش خود را بكنيد تا رژيم غذايي سالمي را در برنامه غذايي كودك خود قرار دهيد.
درد مفاصل
چاقي در دوران كودكي سبب درد و گاهي سبب آسيب در زانو، كمر و لگن مي شود، زيرا اضافه وزن موجب فشار آمدن روي زانو و باسن مي شود و به درد در اين نواحي منجر مي شود. اگر كودك شما دچار مشكلاتي شد مي توانيد به بهترين دكتر كودكان در تهران مراجعه نماييد و مشكل كودك خود را برطرف كنيد.
مشكلات تنفسي
كودكاني كه داراي اضافه وزن هستند، امكان مشكلات تنفسي در آن ها وجود دارد. بيماري آسم در كودكاني كه داراي اضافه وزن هستند، بسيار بيشتر ديده مي شود.
عوارض اجتماعي و عاطفي
كودكاني كه دچار چاقي شده اند توسط هم سن و سالان خود مورد تمسخر قرار مي گيرند. اين امر سبب از دست دادن عزت نفس در كودكان مي‌شود و همچنين خطر اضطراب و افسردگي در كودكان را افزايش مي دهد.
بيماري كبد چرب غير الكلي
بيماري كبد چرب سبب ايجاد رسوبات چربي در كبد كودكان مي شود. اين بيماري هيچ علامتي ندارد و مي تواند سبب زخم و آسيب كبدي شود.
روش تشخيص كودكان چاق
شما مي توانيد به راحتي چاقي كودك خود را تشخيص دهيد. زماني كه كودك شما از ديگر هم سن و سال هاي خود از لحاظ جسمي در كلاس بزرگ تر مي باشد، زماني كه لباس هايي مي پوشد كه براي سن او بسيار بزرگ است، زماني كه كودك شما هميشه گرسنه مي باشد و به راحتي از تمرينات خسته مي شود و همچنين هنگامي كه از رژيم هاي متعادل رنج مي برد و زود خسته مي شود و بيش تر از هم سن و سالان خود غذا مي خورد به طوري كه غذا خوردن كودك به اندازه بزرگسالان است، كودك شما دچار چاقي شده است.
هر كدام از اين ويژگي ها را در كودك خود مشاهده كرديد حتما به بهترين متخصص اطفال در تهران مراجعه نماييد و از او كمك بگيريد و همچنين براي راهنمايي بيش تر مي توانيد مقاله تغذيه كودكان چاق چگونه باشد؟ را مطالعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۱:۴۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

آزمايشگاه چيست؟

در تهران آزمايشگاه هاي فراواني وجود دارد كه شما بايد به ويژگي هاي آن ها توجه كنيد و بهترين آزمايشگاه در تهران را انتخاب نماييد. در آزمايشگاه ها، افراد آزمايش هايي را انجام مي دهند كه اين آزمايش ها نظير آزمايشات شيميايي مي باشد. همچنين در آزمايشگاه ها به ساخت آنتي بيوتيك ها براي مقابله با بيماري هاي عفوني مي پردازند.

بخش هاي مختلف بهترين آزمايشگاه در تهران
بخش بيوشيمي

در بخش بيوشيمي آزمايش هاي قند، اوره، كراتينين، اسيد اوريك، كلسيم، فسفر، پروتئين، آلبومين، يونو گرام و … انجام مي شود.

بخش هماتولوژي

در بخش هماتولوژي آزمايش هاي پلاكت، شمارش رتيكولوسيت، سيلان، انعقاد و … انجام مي شود.

بخش بانك خون

در بخش بانك خون آزمايش هاي كيسه خون، كومبس مستقيم، كومبس غير مستقيم و كراسماچ انجام مي شود.

ايمونولوژي

در بخش ايمونولوژي عملكرد سيستم ايمني بدن افراد بررسي مي شود.

ميكروب شناسي

در اين بخش آزمايش هاي مستقيم خون، بررسي مستقيم ادرار، كشت و بررسي مستقيم مدفوع، كشت و بررسي مستقيم مايعات بدن و بررسي مستقيم زخم ها انجام مي شود.

آزمايش هاي متفرقه

آزمايش هاي متفرقه شامل آزمايش مدفوع، ادرار، جستجوي خون در مدفوع، بررسي ضايعات از نظر قارچ، بررسي ضايعات از نظر ليشمن، توبركولين تست مي باشد.

معيار بهترين آزمايشگاه در تهران
يكي از ويژگي هاي بهترين آزمايشگاه در تهران اين است كه آزمايشگاه داراي متخصصين و همچنين افراد با تجربه باشد تا بتوانيد به خوبي آزمايشات خود را انجام دهيد و مشكلي در آزمايشات پيش نيايد.
بهترين آزمايشگاه در تهران بايد همواره دانش خود را به روز نگه دارد و با بهترين راه هاي درماني و تشخيصي آشنا باشد. اين ويژگي از مهم ترين ويژگي هاي بهترين آزمايشگاه در تهران مي باشد كه مي تواند يك آزمايشگاه را از ديگر آزمايشگاه ها متمايز كند.
از ديگر ويژگي هاي بهترين آزمايشگاه نوبت دهي منظم به بيماران مي باشد. نوبت دهي منظم سبب جلوگيري از گذشتن بيهوده زمان مي شود.
بهترين آزمايشگاه در تهران همواره تلاش مي كند با بيمه هاي بسياري قرارداد داشته باشد تا بيماران مراجعه كننده به اين آزمايشگاه هزينه هاي كم تري را بپردازند. پس به آزمايشگاهي مراجعه نماييد كه با اكثر بيمه ها قرارداد داشته باشد.
افرادي كه در آزمايشگاه ها مشغول فعاليت مي باشند بايد رفتاري خوب و محترمانه در برخورد با بيماران داشته باشند. رفتار و اخلاق خوب در برخورد با بيماران سبب رضايت بيماران از آن آزمايشگاه و مراجعه مجدد بيماران به آزمايشگاه مي شود.
يك آزمايشگاه خوب آزمايشگاهي است كه داراي چندين سال سابقه مي باشد. همچنين مهم است بيماراني كه به اين آزمايشگاه مراجعه كرده‌اند رضايت بسياري از اين آزمايشگاه داشته باشند، پس سعي كنيد به آزمايشگاهي مراجعه كنيد كه سابقه بسياري داشته باشد و بيماران مراجعه كننده به آن از رضايت بسياري برخوردار باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۳:۱۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

جراحي بيني چيست؟


رينوپلاستي يا جراحي بيني يكي از رايج ترين جراحي هاي زيبايي در جهان است كه با هدف بهبود ظاهر بيني، جذابيت بيشتر بيني و درمان مشكلاتي مانند پوليپ، مجراي بيني و انحراف بيني انجام مي شود كه يكي از دلايل پزشكي رايج براي جراحي بيني، تنفس مشكل ساز بيني است.
رينوپلاستي مي تواند بسياري از مشكلات بيني از جمله اندازه بيني نسبت به صورت، پهناي بيني، اندازه و موقعيت سوراخ هاي بيني و ظاهر بيني را با كاهش برجستگي ها يا فرورفتگي هاي قابل مشاهده اصلاح كند و جالب است بدانيد كه برخي از جراحان پلاستيك با گذراندن دوره هاي قوم شناسي و كسب تخصص در اين زمينه، قادر به تغيير ظاهر بيني افراد از قوميت ها و نژادهاي مختلف هستند كه به دنبال تغيير ظاهر بيني خود هستند.
انواع جراحي بيني توسط بهترين جراح بيني در تبريز
جراحي بيني انواع مختلفي دارد كه بر اساس تناسب صورت هر فرد انتخاب مي شود و ما در ادامه به توضيح انواع عمل بيني مي پردازيم:
عمل بيني طبيعي: طبيعي به معناي تناسب بيني با اجزاي صورت است كه نوع جراحي بيني توسط بهترين جراح بيني در تهران انجام مي شود و محبوبيت بيشتري دارد كه مشكلاتي مانند برآمدگي بيني، افتادگي نوك بيني، انحرافات خارجي را برطرف مي كند و ظاهري طبيعي به بيني مي دهد.
جراحي بيني استخواني: بيني استخواني نوعي بيني با استخوان و غضروف قوي و پوست نازك است كه توسط بهترين جراح بيني در تبريز به بهترين شكل انجام مي شود و معمولاً نتيجه عمل بيني استخواني و تغييرات آن مطلوب خواهد بود زيرا تغييرات ايجاد شده در زير پوست نازك بيني قابل مشاهده است.
عمل بيني گوشتي: بيني گوشتي با علائمي مانند ضخيم شدن پوست بيني و پهن تر بودن تيغه هاي بيني مشخص مي شود كه انجام اين نوع جراحي بيني نسبت به ساير انواع جراحي هاي بيني داراي ظرافت ها و تفاوت هايي است.
كانديداي مناسب جراحي بيني
در واقع بيش از 80 درصد افرادي كه در ظاهر يا ساختار بيني خود مشكل دارند، كانديداي مناسبي براي اين عمل هستند اما به طور كلي، افرادي كه هر يك از مشكلات زير را دارند مي توانند به دنبال جراحي بيني باشند:
افرادي كه بيني آن ها در مركز صورت نيست.
افرادي كه به دليل مشكلات ساختاري بيني دچار مشكل تنفسي هستند و با دهان باز مي خوابند.
كساني كه به دلايل ژنتيكي بيني بزرگي دارند مي توانند با مراجعه به بهترين جراح بيني در تبريز اين مشكل را برطرف كنند.
اگر بيني فردي در تصادف يا حوادث خاصي آسيب زيادي ديده باشد، كانديداي مناسبي براي جراحي بيني توسط بهترين جراح بيني در ايران هستيد.
نوك بيني ضخيم يا بيرون زده كه افتادگي بيني را نشان مي دهد.
افرادي كه مشكل برآمدگي در پل بيني دارند.
افرادي كه بيني هاي بسيار بزرگي دارند نيز ممكن است گزينه خوبي براي جراحي بيني باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۳۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

جراحي بيني گوشتي چيست؟


جراحي بيني گوشتي بسيار متفاوت تر و به مراتب سخت تر از فرم هاي ديگر بيني است و نيازمند بهترين جراح بيني گوشتي در تهران است. بيني گوشتي داراي غضروف هاي ضعيف تري است و معمولا نوك آن به حالت افتاده است. عمدتا اين دسته از بيني ها داراي پره هاي بيني ضخيم تر و بازتري هستند.
در واقع بيني گوشتي در آقايان بيشتر از خانم ها ديده مي شود و آن هم به اين دليل است كه ميزان چربي پوست آقايان بيشتر از خانم ها است و آن به دليل وجود هورمون هاي جنسي موجود در بدن آقايان است. بيني گوشتي داراي پوست ضخيم تري است كه اين موضوع عمل بيني را حساس تر و سخت تر مي كند.
بطور كلي‌ براي انجام عمل بيني، نمي توان انتظار آن را داشت كه بيني به طور كامل كوچك و ظريف تر شود؛ زيرا در انجام عمل بيني گوشتي، كار عمدتاً روي بافت استخواني و غضروفي بيني صورت مي پذيرد و روي بافت پوست نمي توان كاري انجام داد. به بياني ديگر مي توان مقدار استخوان و غضروف را كاهش داد ولي نمي توان مقدار ضخيم بودن پوست را كاهش داد.
اما بعد از انجام جراحي و زيبايي بيني گوشتي، تغيير بسياري در چهره افراد ديده مي شود و داراي تغيير و بهبود چشم گيري نسبت به قبل است. براي انجام اين عمل حتما به بهترين جراح بيني گوشتي در ايران مراجعه كنيد. در ادامه ليستي از بهترين جراح بيني گوشتي در شهر تهران را ارائه داده ايم، براي كسب اطلاعات بيشتر به شما توصيه مي كنيم تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد.
لازم به ذكر است، در صورتي كه قصد انجام جراحي بيني فانتزي را در محل سكونت خود (شهر تهران) را داريد، پيشنهاد مي كنيم به مقاله ما با عنوان بهترين جراح بيني فانتزي در تهران مراجعه نماييد و اطلاعات موردنياز را كسب نماييد.
عوارض جراحي بيني گوشتي
همانطور كه انجام جراحي هاي ديگر با برخي عوارض همراه است، جراحي بيني گوشتي نيز جزء آن هاست؛ از اين رو در ادامه برخي از عارضه ها را براي شما ذكر خواهيم كرد تا با آن ها بيشتر آشنا شويد:
ورم بيني: هر فردي پس از عمل جراحي بيني ورم را در بيني خود مشاهده مي كند كه امري كاملا طبيعي است؛ اين تورم امكان دارد تا يك سال زمان ببرد؛ البته ميزان تورم در بيني به مقدار كاري كه شما انجام مي دهيد نيز بستگي دارد؛ بسياري از افراد مي توانند پس از گذشت دو هفته به محل كار خود باز گردند و كارهاي روزمره شان را به راحتي انجام دهند.
كبودي پوست: برخي مواقع ممكن است كه فرد كبودي هايي را زير چشم و اطراف بيني مشاهده كند كه جزء عوارض شايع آن است؛ كبودي هاي موجود در پوست ابتدا قرمزند و پس از گذشت مدت زمان، به مرور سبز مي شوند.
قرمزي چشم ها: در صورتي كه در بيني خونريزي ايجاد شود، چشم ها قرمز رنگ مي شود؛ نمي توان گفت علت اين عوارض، به دليل وارد شدن فشار به چشم هاست.
مشكلات تنفسي: كساني كه جراحي بيني انجام مي دهند تا مدتي قادر به نفس كشيدن به راحتي نيستند؛ از اين رو بهبود نيافتن انحراف تيغه داخلي بيني، چسبندگي داشتن بيني، كوچك شدن بيش از اندازه دريچه بيني، آسيب رسيدن به مجاري اشكي موجب بروز مشكلات تنفسي مي شوند.
نامتقارن شدن ظاهر بيني: پس از پايان يافتن جراحي، اين امكان وجود دارد كه يك سمت بيني نسبت به سمت ديگر آن، كمي تورم داشته باشد اما در صورتي كه اين عدم تقارن ادامه دار شد، بايد به جراح مورد نظر خود اطلاع دهيد.
عفونت: براي جلوگيري از عفونت بيني، مي توانيد بيني را به طور مرتب شستشو دهيد؛ همچنين بايد محلول موردنظر را تحت نظر جراح خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۵:۲۳ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)