toptane toptane .

toptane

آزمایشگاه چیست؟

در تهران آزمایشگاه های فراوانی وجود دارد که شما باید به ویژگی های آن ها توجه کنید و بهترین آزمایشگاه در تهران را انتخاب نمایید. در آزمایشگاه ها، افراد آزمایش هایی را انجام می دهند که این آزمایش ها نظیر آزمایشات شیمیایی می باشد. همچنین در آزمایشگاه ها به ساخت آنتی بیوتیک ها برای مقابله با بیماری های عفونی می پردازند.

بخش های مختلف بهترین آزمایشگاه در تهران
بخش بیوشیمی

در بخش بیوشیمی آزمایش های قند، اوره، کراتینین، اسید اوریک، کلسیم، فسفر، پروتئین، آلبومین، یونو گرام و … انجام می شود.

بخش هماتولوژی

در بخش هماتولوژی آزمایش های پلاکت، شمارش رتیکولوسیت، سیلان، انعقاد و … انجام می شود.

بخش بانک خون

در بخش بانک خون آزمایش های کیسه خون، کومبس مستقیم، کومبس غیر مستقیم و کراسماچ انجام می شود.

ایمونولوژی

در بخش ایمونولوژی عملکرد سیستم ایمنی بدن افراد بررسی می شود.

میکروب شناسی

در این بخش آزمایش های مستقیم خون، بررسی مستقیم ادرار، کشت و بررسی مستقیم مدفوع، کشت و بررسی مستقیم مایعات بدن و بررسی مستقیم زخم ها انجام می شود.

آزمایش های متفرقه

آزمایش های متفرقه شامل آزمایش مدفوع، ادرار، جستجوی خون در مدفوع، بررسی ضایعات از نظر قارچ، بررسی ضایعات از نظر لیشمن، توبرکولین تست می باشد.

معیار بهترین آزمایشگاه در تهران
یکی از ویژگی های بهترین آزمایشگاه در تهران این است که آزمایشگاه دارای متخصصین و همچنین افراد با تجربه باشد تا بتوانید به خوبی آزمایشات خود را انجام دهید و مشکلی در آزمایشات پیش نیاید.
بهترین آزمایشگاه در تهران باید همواره دانش خود را به روز نگه دارد و با بهترین راه های درمانی و تشخیصی آشنا باشد. این ویژگی از مهم ترین ویژگی های بهترین آزمایشگاه در تهران می باشد که می تواند یک آزمایشگاه را از دیگر آزمایشگاه ها متمایز کند.
از دیگر ویژگی های بهترین آزمایشگاه نوبت دهی منظم به بیماران می باشد. نوبت دهی منظم سبب جلوگیری از گذشتن بیهوده زمان می شود.
بهترین آزمایشگاه در تهران همواره تلاش می کند با بیمه های بسیاری قرارداد داشته باشد تا بیماران مراجعه کننده به این آزمایشگاه هزینه های کم تری را بپردازند. پس به آزمایشگاهی مراجعه نمایید که با اکثر بیمه ها قرارداد داشته باشد.
افرادی که در آزمایشگاه ها مشغول فعالیت می باشند باید رفتاری خوب و محترمانه در برخورد با بیماران داشته باشند. رفتار و اخلاق خوب در برخورد با بیماران سبب رضایت بیماران از آن آزمایشگاه و مراجعه مجدد بیماران به آزمایشگاه می شود.
یک آزمایشگاه خوب آزمایشگاهی است که دارای چندین سال سابقه می باشد. همچنین مهم است بیمارانی که به این آزمایشگاه مراجعه کرده‌اند رضایت بسیاری از این آزمایشگاه داشته باشند، پس سعی کنید به آزمایشگاهی مراجعه کنید که سابقه بسیاری داشته باشد و بیماران مراجعه کننده به آن از رضایت بسیاری برخوردار باشند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۳:۱۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)