toptane toptane .

toptane

جراحی بینی گوشتی چیست؟


جراحی بینی گوشتی بسیار متفاوت تر و به مراتب سخت تر از فرم های دیگر بینی است و نیازمند بهترین جراح بینی گوشتی در تهران است. بینی گوشتی دارای غضروف های ضعیف تری است و معمولا نوک آن به حالت افتاده است. عمدتا این دسته از بینی ها دارای پره های بینی ضخیم تر و بازتری هستند.
در واقع بینی گوشتی در آقایان بیشتر از خانم ها دیده می شود و آن هم به این دلیل است که میزان چربی پوست آقایان بیشتر از خانم ها است و آن به دلیل وجود هورمون های جنسی موجود در بدن آقایان است. بینی گوشتی دارای پوست ضخیم تری است که این موضوع عمل بینی را حساس تر و سخت تر می کند.
بطور کلی‌ برای انجام عمل بینی، نمی توان انتظار آن را داشت که بینی به طور کامل کوچک و ظریف تر شود؛ زیرا در انجام عمل بینی گوشتی، کار عمدتاً روی بافت استخوانی و غضروفی بینی صورت می پذیرد و روی بافت پوست نمی توان کاری انجام داد. به بیانی دیگر می توان مقدار استخوان و غضروف را کاهش داد ولی نمی توان مقدار ضخیم بودن پوست را کاهش داد.
اما بعد از انجام جراحی و زیبایی بینی گوشتی، تغییر بسیاری در چهره افراد دیده می شود و دارای تغییر و بهبود چشم گیری نسبت به قبل است. برای انجام این عمل حتما به بهترین جراح بینی گوشتی در ایران مراجعه کنید. در ادامه لیستی از بهترین جراح بینی گوشتی در شهر تهران را ارائه داده ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
لازم به ذکر است، در صورتی که قصد انجام جراحی بینی فانتزی را در محل سکونت خود (شهر تهران) را دارید، پیشنهاد می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین جراح بینی فانتزی در تهران مراجعه نمایید و اطلاعات موردنیاز را کسب نمایید.
عوارض جراحی بینی گوشتی
همانطور که انجام جراحی های دیگر با برخی عوارض همراه است، جراحی بینی گوشتی نیز جزء آن هاست؛ از این رو در ادامه برخی از عارضه ها را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با آن ها بیشتر آشنا شوید:
ورم بینی: هر فردی پس از عمل جراحی بینی ورم را در بینی خود مشاهده می کند که امری کاملا طبیعی است؛ این تورم امکان دارد تا یک سال زمان ببرد؛ البته میزان تورم در بینی به مقدار کاری که شما انجام می دهید نیز بستگی دارد؛ بسیاری از افراد می توانند پس از گذشت دو هفته به محل کار خود باز گردند و کارهای روزمره شان را به راحتی انجام دهند.
کبودی پوست: برخی مواقع ممکن است که فرد کبودی هایی را زیر چشم و اطراف بینی مشاهده کند که جزء عوارض شایع آن است؛ کبودی های موجود در پوست ابتدا قرمزند و پس از گذشت مدت زمان، به مرور سبز می شوند.
قرمزی چشم ها: در صورتی که در بینی خونریزی ایجاد شود، چشم ها قرمز رنگ می شود؛ نمی توان گفت علت این عوارض، به دلیل وارد شدن فشار به چشم هاست.
مشکلات تنفسی: کسانی که جراحی بینی انجام می دهند تا مدتی قادر به نفس کشیدن به راحتی نیستند؛ از این رو بهبود نیافتن انحراف تیغه داخلی بینی، چسبندگی داشتن بینی، کوچک شدن بیش از اندازه دریچه بینی، آسیب رسیدن به مجاری اشکی موجب بروز مشکلات تنفسی می شوند.
نامتقارن شدن ظاهر بینی: پس از پایان یافتن جراحی، این امکان وجود دارد که یک سمت بینی نسبت به سمت دیگر آن، کمی تورم داشته باشد اما در صورتی که این عدم تقارن ادامه دار شد، باید به جراح مورد نظر خود اطلاع دهید.
عفونت: برای جلوگیری از عفونت بینی، می توانید بینی را به طور مرتب شستشو دهید؛ همچنین باید محلول موردنظر را تحت نظر جراح خریداری کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۵:۲۳ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)