toptane toptane .

toptane

ارتودنسی چیست؟


ارتودنسی یک تخصص دندانپزشکی می باشد که به تشخیص، پیشگیری و اصلاح بی نظمی دندان ها می پردازد. پزشک در ارتودنسی با استفاده از بریس دندان و سایر ابزارهای ارتودنسی با حرکت آرام دندان ها می تواند ناهنجاری ها را درمان کند. ارتودنسی دندان برای افرادی به کار می رود که دارای دندان های ناهماهنگ و بی نظمی هستند. با انجام این کار دندان ها هماهنگ می شوند. ارتودنسی، دندان‌ها و فک هایی را که در جای نامناسبی قرار دارند اصلاح می‌کند.
همچنین دندان ها که در جایگاه نامناسبی قرار دارند مشکلات بهداشتی مختلفی را ایجاد می کنند و تمیز نگه داشتن این دندان ها بسیار مشکل است. اگر ارتودنسی برای افرادی که دارای دندان های ناهماهنگی هستند انجام نشود عوارضی برای افراد ایجاد می کند که از این عوارض می توان به پوسیدگی دندان ها و مشکلات لثه و … اشاره کرد.
اقدامات قبل و بعد توسط بهترین دکتر ارتودنسی در تهران
اقدامات قبل از ارتودنسی
از مهم ترین اقدامات قبل از انجام ارتودنسی و جراحی فک انتخاب بهترین دکتر ارتودنسی در تهران می باشد.
برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی باید از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید.
قبل از انجام هر گونه عمل پزشک برای شما جلسه مشاوره را تعیین می‌کند و شما تمامی انتظارات خود را در آن جلسه بیان میکنید، پزشک نیز تمامی اقدامات قبل و بعد از ارتودنسی و همچنین تمامی نکات لازم را برای شما بازگو می کند.
قبل از انجام ارتودنسی از دندان های خود باید عکس رادیوگرافی تهیه کنید تا اگر دندان ها دچار پوسیدگی باشند برطرف شوند و بعد ارتودنسی انجام شود.
اگر شخص دارای دندان اضافه در دهان خود باشد باید قبل از انجام ارتودنسی توسط دندانپزشک کشیده شود.
اقدامات بعد از ارتودنسی
بعد از انجام ارتودنسی بیمار باید تمام تلاش خود را بکند تا بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت کند و بعد از هر وعده غذایی به صورت مرتب از نخ دندان استفاده نماید.
اگر بعد از انجام ارتودنسی دستگاه نصب شده روی دندان فرد آسیب دید و یا شل شد باید سریعاً به متخصص ارتودنسی مراجعه کند.
بعد از انجام ارتودنسی امکان احساس درد وجود دارد که در این مواقع بیمار می تواند با مشورت دندانپزشک از مسکن استفاده کند.
فرد باید سعی کند از خوردن مواد غذایی مانند ته دیگ، ذرت و … پرهیز نماید.
اگر بعد از انجام این کار قصد انجام ورزش را دارید باید با دندانپزشک خود صحبت کنید و مشورت بگیرید و حتما از محافظ دندان استفاده کنید.
ویژگی های بهترین دکتر ارتودنسی در تهران
برای انجام ارتودنسی دندان ها باید به بهترین دکتر ارتودنسی در تهران و بهترین کلینیک دندانپزشکی مراجعه نمایید. در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر ارتودنسی در تهران را در اختیار شما قرار داده ایم. این ویژگی ها شامل:
اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر ارتودنسی در تهران داشتن مدرک و تخصص در زمینه فعالیت می باشد. قبل از مراجعه برای انجام هر کاری اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک دارای مدرک معتبر باشد.
بهترین متخصص ارتودنسی باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد و تلاش کند با صحبت کردن بیماران را در آرامش قرار دهد.
بهترین متخصص ارتودنسی باید همواره دانش خود را به روز نگه دارد و از متد های روز دنیا در درمان بیماران استفاده کند. همچنین باید از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته بهره گیرد.
دقت زیاد یک متخصص ارتودنسی بسیار مهم می باشد. ارتودنتیست ها باید هنگام نصب براکت یا دندان مصنوعی دقیق باشند تا بتوانند دندان ها را به طور موثر و صحیح درمان کنند.
بهترین دکتر ارتودنسی در تهران دارای تجربه و مهارت بسیار زیادی می باشد. اگر پزشک شما دارای تجربه زیادی باشد مشکلی در دندان های شما ایجاد نمی شود و نتایج درمان دندان ها بسیار مطلوب خواهد شد. پس به پزشکی مراجعه نمایید که دارای تجربه بسیاری در زمینه فعالیت خود باشد.
یک پزشک خوب کسی است که خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی به مراجعه کنندگان ارائه می دهد و در قبال ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا هزینه مناسبی را از آن ها دریافت می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۲۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)