toptane toptane .

toptane

وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است؟

وکیل پایه یک دادگستری کسی است که پروانه وکالت خود را توانسته است از دو مرجع قوه قضاییه و یا کانون وکلا دریافت کند و به عضویت یکی از کانون های وکالت دادگستری در آید. از جمله اختیارات بهترین وکیل خانواده در ارومیه که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می شود، این است که می تواند از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی اقداماتی را متناسب با آن چه که در وکالت نامه ثبت شده است انجام دهد و در دادگاه ها و دادسراها به دفاع از آن ها بپردازد.

بهترین وکیل در ارومیه علاوه بر دفاع از موکلین، در صورت بروز اختلافات حقوقی و کیفری می تواند به عنوان مشاور حقوقی برای انجام اقدامات تجاری و انواع قراردادها و مناسبات مالی در کنار موکل خود باشد و همه امور را از نظر صحت و سقم داد و ستدها مورد بررسی قرار دهد تا بدون بروز مشکل، روابط تجاری و مالی صورت گیرد.

هر وکیلی با توجه به تجربیاتی که دارد و بر اساس علاقه و تخصص خود، در حوزه خاصی فعالیت می کند. برای مثال ممکن است وکیلی ترجیح دهد که بیش تر، پرونده های مربوط به خانواده و طلاق را قبول کند و وکیل دیگری در حوزه ملکی به دفاع از موکلین بپردازد.

کسانی که به دنبال یک وکیل خانواده هستند، می توانند به مقاله بهترین وکیل خانواده در ایران مراجعه کنند.

انواع وکیل بر اساس تخصص
بهترین وکیل در ارومیه می تواند در بخش های مختلفی فعالیت کند. تخصص در یک بخش خاص به این معنی نیست که وکیل مورد نظر از اخذ دعاوی دیگر ناتوان است؛ بلکه منظور این است که در این زمینه تبحر بیش تری دارد. تخصص وکلا در انواع زیر می باشد:

وکیل خانواده: از جمله تخصص های وکلای دادگستری فعالیت در حوزه امور خانواده می باشد. چنین فردی با تسلطی که در این موضوع دارد می تواند برای تحقق حقوق ضایع شده اعضای خانواده، چه زن چه مرد و چه فرزندان اقدام کند.

وکیل ملکی: بهترین وکیل ملکی در ارومیه در صورتی که در حوزه املاک تخصص داشته باشد می‌تواند به عنوان وکیل ملکی معرفی شود و پرونده های مربوط به فک رهن، موجر و مستاحر، اسناد ملکی، تصرف و خلع ید و … را وکالت کند.

وکیل کیفری: امور کیفری بیش از هر مورد دیگری نیاز به تخصص و مهارت دارد و بهترین وکیل کیفری در ارومیه از نوع کیفری، باید تجربه وکالت چنین پرونده هایی را داشته باشد.

از دیگر تخصص های وکلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وکیل مهاجرت
وکیل امور قراردادها
وکیل شرکت
وکیل چک و سفته
وکیل طلاق و وکیل مهریه
تعهدات وکیل و موکل در برابر یکدیگر
اگر وکیل به دلیل اهمال در انجام کار و یا جرم انجام داده خسارتی به موکل خود وارد کند، باید آن را رفع کند. همچنین بهترین وکیل در ارومیه بر اساس توافق صورت گرفته در وکالت نامه عمل می کند و از حدود خود تجاوز نمی کند. یک وکیل موظف است که اگر به جای موکل خود منافعی را به دست آورده است حتما آن را به فرد تحویل دهد. از دیگر تعهدات وکیل نسبت به موکل، حفظ مصلحت او می باشد، به نحوی که باعث آسیب رسیدن به موکل و اختلال در روند پرونده نشود. در صورتی که برای پرونده ای بیش از یک وکیل تعیین شده باشد، هیچ کدام از وکلا حق ندارند بدون دیگری در مساله ورود کنند و یا تصمیمی بگیرند.

موکل نیز نسبت به وکیل خود تعهداتی بر عهده دارد. موکل باید تمام هزینه هایی که در وکالت نامه قید شده است پرداخت کند. همچنین در طول مسیر پرونده ممکن است هزینه هایی مثل کارشناسی صرف شود و تمام این هزینه ها بر عهده موکل می باشد.

ویژگی های بهترین وکیل در ارومیه
بهترین وکیل در ارومیه ویژگی هایی دارد که باعث تمایز او با وکلای دیگر می شود. این ویژگی ها عبارتند از:

داشتن سابقه وکالت در موضوع مورد نظر و موفقیت در آن
پیگیری پروندده و حضور مستمر در کنار موکل
آماده سازی اوراق و مستندات مورد نیاز
در دسترس بودن وکیل
حفظ اسرار و مصلحت موکل
لازم به ذکر است کلیه ویژگی های ذکر شده در رابطه با بهترین وکیل طلاق توافقی در ارومیه نیز صدق می کند.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۲۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)