toptane toptane .

toptane

بیماری قلبی چیست؟

بیماری قلبی مشکلات و بیماری هایی است که مربوط به قلب افراد می باشد. قلب یکی از حیاتی‌ترین عضو در بدن انسان ها است که نیاز است انسان همواره وضعیت قلب خود را کنترل کند. هرگونه اختلال در قلب می تواند سبب آسیب به سایر اندام های بدن شود. شما باید همواره سلامتی قلب خود را با مراجعه به دکتر قلب چک کنید.

علائم و نشانه های بیماری های قلبی

از مهم ترین علائم و نشانه های بیماری های قلبی می توان به بوی ناخوشایند دهان و دندان ها و همچنین خمیازه کشیدن در حین فعالیت های ورزشی اشاره کرد. از دیگر علائم و نشانه های بیماری های قلبی، تنفس کوتاه و خستگی می باشد.

همچنین گیجی و کسالت، بی خوابی، داشتن حالاتی مانند بیماری آنفولانزا، تغییر شکل در ناخن ها و ناراحتی های شدید معده، لب های رنگ آبی و کبود و داشتن درد در قفسه سینه می باشد. در صورت مشاهده چنین علائم و نشانه هایی باید هر چه سریع تر به بهترین دکتر قلب مراجعه نمایید.

ویژگی های بهترین دکتر قلب کودکان در کرج
ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر قلب کودکان در کرج را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا برای انتخاب بهترین دکتر بتوانیم به شما کمک کنیم. این ویژگی ها عبارتند از:

بهترین دکتر قلب کودکان در کرج دارای مدرک و تخصص در زمینه قلب و عروق می باشد. پس به دکتری مراجعه کنید که دارای مدرک باشد و قبل از اقدام برای درمان مدرک ایشان را بررسی نمایید.
یک پزشک خوب کسی است که دارای تجربه زیاد و مهارت بالا است. پس به پزشکی مراجعه کنید که تجربه و مهارت بسیاری در این زمینه داشته باشد. در صورت داشتن تجربه پزشک شما می توانید با خیال راحت تری به ایشان مراجعه نمایید.
بهترین دکتر قلب کودکان در کرج همواره سلامت بیماران خود را اولویت قرار می‌دهد. پس به دکتری مراجعه کنید که اولویت قرار دادن سلامت بیماران برای ایشان اهمیت بسیاری داشته باشد.
از دیگر ویژگی ها می توان به میزان رضایت بیماران قبلی اشاره کرد. یک پزشک خوب کسی است که بیماران وی میزان رضایت بالایی از ایشان داشته باشند. قبل از مراجعه به پزشک درصد رضایت بیماران را پرس و جو کنید.
اخلاق و رفتار مناسب در برخورد با بیماران از دیگر ویژگی‌های بهترین دکتر قلب کودکان در کرج است. همچنین یک دکتر خوب کسی است که همواره با صبر و حوصله به سوالات بیماران خود پاسخ دهد.
بهترین دکتر قلب در کلینیک و مرکزی مشغول به فعالیت می باشد که دارای تجهیزات مناسب باشد تا برای درمان بیماران مشکلات ایجاد نشود.
وظایف بهترین دکتر قلب کودکان در کرج
متخصص قلب در ابتدا باید آزمایشات لازم و همچنین تست های لازم برای تعیین وضعیت قلب بیمار خود را انجام دهد.
بعد از آزمایشات پزشک آن ها را بررسی می کند و معاینات فیزیکی را انجام می دهد. برای بیمار یک پرونده پزشکی تشکیل می شود و این پرونده مجموعه آزمایش ها، تست های انجام شده، روش درمان و … می باشد.
دکتر قلب و عروق در هنگام درمان می تواند روش درمانی را تغییر دهد. افراد باید سعی کنند تابع نظر پزشک باشند. البته متخصص قلب و عروق خوب است که قبل از شروع روش درمانی شرایط بیمار را به خوبی بررسی کند و بعد تصمیم آخر را بگیرد.
متخصص قلب تمام تلاش خود را می کند تا درمانی بدون جراحی و دارویی را برای بیمار انجام دهد و جراحی گزینه آخر می باشد و زمانی جراحی انجام می شود که روش های دیگر برای افراد جواب ندهد. اگر نوزاد شما دچار مشکلی شد حتما به بهترین دکتر نوزادان در کرج مراجعه نماییید.
تست هایی که توسط متخصص قلب انجام می شود
متخصص قلب و عروق یک تست ورزش برای بیمار انجام می دهد و در این تست دکتر قلب می‌تواند ریتم قلب را در وضعیت استراحت و ورزش تعیین کند و عملکرد قلب مشخص می شود. تست بعدی تست الکترو کاردیوگرام می باشد که پزشک با انجام این تست می تواند قدرت الکتریکی قلب را تعیین کند که به صورت امواجی ثبت می شود.

از دیگر تست ها تست رادیو اکتیو است. مواد رادیواکتیو وارد بدن می شود و از قلب و عروق تصویر برداری می کند در این تست بیماری ها و ناهنجاری های مربوط به قلب برای پزشک مشخص می شود. تست اکو کاردیوگرام تستی است که نوعی تصویربرداری از قلب می باشد و با انجام این تست پزشک می تواند التهاب بافت های قلب، پمپاژ خون، عفونت های داخلی قلب را تشخیص دهد.

از دیگر تست ها کاتتریزاسیون قلب است که در این تست پزشک یک لوله کوچک را از طریق رگ به بدن وارد می کند و تا نزدیکی قلب می برد. در این تست متخصص قلب داده هایی را از مسیر انتقال لوله و قلب به دست می آورد. برای درمان بیماری های کودک خود می توانید به بهترین بیمارستان دولتی در کرج مراجعه نمایید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۵:۴۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)