toptane toptane .

toptane

پیکر تراشی چیست؟


چنان چه شخصی به‌ دلایل مختلف، در بدن دچار چاقی موضعی باشد و با ورزش و انواع رژیم های غذایی نیز به نتیجه دلخواه نرسد، می توان گفت که جای نگرانی نیست. این روزها با پیشرفت‌ های علم پزشکی و تکنولوژی مهندسی پزشکی، شاهد به بازار آمدن دستگاه‌ های پیکرتراشی مختلفی می باشیم که کار پزشکان را آسان‌ تر کرده‌ و همین طور امکان پیکرتراشی بدون خطر را نیز، فراهم کرده‌ است.
پیکرتراشی روشی است که می توان از طریق آن چربی‌ های موضعی بخشی از بدن را تخلیه کرد و به ساختار بدن فرم استانداردی داد. توسط دستگاه پیکرتراشی می‌ توان لوله کانولا را با کم‌ ترین تهاجم، از طریق برش کوچک یک سانتی وارد بدن کرد تا چربی‌ ها را تخلیه کند.
خصوصیات بهترین جراح پیکر تراشی در مشهد
از آن جایی که بیشتر افراد به زیبایی صورت بیشتر از اندام خود اهمیت می دهند، می توانند با مراجعه به بهترین مرکز جوانسازی پوست در ایران زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه کنند.
زمانی که متخصص و جراح زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. خصوصیات و ویژگی های پزشک خود را مورد بررسی قرار دهید تا از نتیجه مطلوب جراحی اطمینان حاصل کنید. برخی از خصوصیات بهترین جراح پیکرتراشی در مشهد به شرح زیر است:
بهتر است که به سایت متخصص مورد نظر خود مراجعه کرده و از مدارک تحصیلی و تخصص بالای او مطمئن شوید. چرا که بهترین جراح پیکر تراشی می بایست از دانش و تخصص بالایی برای انجام جراحی های موفق، برخوردار باشد.
اطمینان حاصل کنید که جراح پیکر تراشی مد نظرتان، بر روی اصول اخلاقی و امنیت تمرکز ویژه‌ای دارد.
محصولاتی که جراح و متخصص به کار می برند، باید کاملا استاندارد و مورد تأیید قوانین باشد.
یک جراح پیکر تراشی خوب، می بایست از مهارت و سابقه بالایی برخوردار باشد و همچنین در مطب و کلینیک خود با رعایت پروتکل های بهداشتی، از تجهیزات پیشرفته نیز استفاده کند.
فواید پیکر تراشی توسط بهترین جراح پیکر تراشی در مشهد
جراحی پیکر تراشی برای از بین بردن چربی هایی که مدت زمان طولانی در بدن تجمع کرده اند و با ورزش یا رژیم غذایی از بین نمی رود، مناسب می باشد. بنابراین، فرد برای لاغری و کاهش عوارض ناشی از چاقی به جراح زیبایی برای انجام پیکرتراشی مراجعه می کند.
چند مورد از فواید پیکر تراشی توسط بهترین جراح پیکر تراشی در مشهد عبارت اند از:
پیکرتراشی تاثیر زیادی در فرم دهی بدن دارد و فرد با انجام این جراحی به فرم دلخواه بدن خود خواهد رسید.
با انجام جراحی پیکرتراشی، کاهش سایز و کاهش حجم قابل توجهی خواهید داشت.
بهبود ظاهر بدن فرد باعث بالا رفتن اعتماد به نفس او شده و می توان گفت که کیفیت زندگی اجتماعی او نیز افزایش پیدا می کند.
می توان در یک جلسه، جراحی پوست و چربی‌ های شل شده در قسمت‌ های مختلف بدن را حذف کرد و به نتیجه مطلوب و ایده آلی رسید.
چربی های شکم، ران، زانو و پلو از بین می رود و همچنین این جراحی باعث رفع قوز بدن نیز می شود.
لازم به ذکر است که در خصوص انجام هر گونه جراحی زیبایی و رسیدن به نتیجه دلخواه، می بایست به بهترین دکتر پیکرتراشی در مشهد مراجعه نمایید.
عوارض پیکر تراشی چیست؟
از نظر تمامی پزشکان این نوع عمل جراحی مانند سایر جراحی ها عوارض و معایب مخصوص به خود را دارد. چند مورد از این عوارض به شرح زیر است:
کبودی شدید ناحیه جراحی که ممکن است تا چندین هفته باقی بماند.
ممکن است بهبود ورم حاصل از جراحی پیکر تراشی 6 ماه طول بکشد. همین طور ترشح مایعات از زخم ها نیز می تواند مدت ها ادامه داشته باشد.
امکان دارد در مواردی بسیار نادر، عمل پیکر تراشی موجب عفونت پوستی شود. در برخی مواقع این مشکل تنها با جراحی حل شده و ممکن است جای بخیه حاصل از آن باقی بماند.
ناحیه جراحی شده ممکن است دچار بی حسی شود. البته این حالت معمولا موقتی بوده و به زودی از بین خواهد می رود.
در صورتی که قابلیت ارتجاعی پوست پایین باشد و زخم ها به صورت غیر طبیعی بهبود پیدا کند، و یا اگر برداشت چربی از قسمت های مختلف بدن با دقت و به اندازه انجام نگرفته باشد، پوست بدن پس از پیکر تراشی خشک، چین خورده و برآمده به نظر می رسد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۵۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)