toptane toptane .

toptane

جراحی بینی مردانه

امروزه نه تنها خانم ها، بلکه آقایان نیز به دنبال داشتن چهره ای زیبا هستند و جراحی بینی نیز فقط مختص بانوان نمی باشد؛ امروزه آقایان تمایل بسیار زیادی به جراحی بینی دارند و دلیل این تمایل، پیشرفت علم پزشکی می باشد که موجب شده بینی هر فردی به طور طبیعی جراحی شود.

در حقیقت هنگامی که آقایان تصمیم به جراحی بینی می گیرند، مهم ترین خواسته شان این است که مردانگی شان در فرم بینی حفظ شود و چهره شان حالت زنانه به خود نگیرد؛ در بیشتر موارد بهترین جراح بینی مردانه در تهران، تلاش خود را می کند تا بینی آقایان شیب بسیار زیادی نداشته باشد و همچنین بسیار طبیعی جراحی شود.

طبق مطالعاتی که اخیرا انجام شده است، بینی آقایان در مقایسه با بینی خانم ها ۱۰ درصد بزرگتر است و دلیل این مسئله این می باشد که بینی مردان دارای توده عضلانی بیشتری است و برای این که رشد کند به اکسیژن بیشتری نیاز دارد.

جراحی بینی مردان و زنان چه تفاوت هایی دارد؟
اخیرا جراحی بینی در بین مردان بسیار محبوب تر شده است و طبق آماری که بدست آمده است، حدود نیمی از جراحی های بینی به آقایان تعلق دارد؛ زمانی که جراح اقدام به جراحی بینی می کند، باید تمام تلاش خود را کند تا نتیجه حاصل شده از جراحی، کاملا طبیعی باشد و نوک بینی کاملا طبیعی و خوب باشد؛ در ضمن زاویه مربوط به چرخش نوک بینی باید تقریبا ۹۰ الی ۱۰۰ درجه باشد زیرا چرخش بیش از حد نوک بینی منجر به زنانه شدن نوک بینی می شود.

طبق گفته جراحان زیبایی، باید چهره مردان حالت مخروطی و چهره خانم ها حالت قلبی و ظریف داشته باشد؛ از این رو باید جراح توجه کند که بینی فرد نیز متناسب با چهره هر فردی باشد؛ در حقیقت بینی مردان به برجسته شدن تمایل زیادی دارد و همچنین تمایل به داشتن تیغه ای بلندتر و عرضی پهن تر دارد؛ تفاوت دیگری که بین بینی مردان و زنان است، مربوط به پوست شان می باشد و بینی مردان پوست ضخیم تری دارد.

بینی مردان چه مشکلات شایعی دارد؟
در واقع متناسب با ظاهر و ساختاری که بینی آقایان دارد، ممکن است مشکلاتی پیش آید که در این صورت نیاز بیشتری به جراحی خواهند داشت؛ این مشکلات شامل موارد زیر می باشند :

غوز استخوانی بر روی بینی وجود داشته باشد.
نوک بینی به حالت کروی شکل و بزرگ باشد.
بینی کشیده باشد.
نوک بینی حالت سر پایین داشته باشد.
سوراخ های بینی بیش از اندازه بزرگ باشد.
بینی بیش از حد فرورفتگی داشته باشد.
پل بینی بیش از اندازه گسترده یا خیلی مسطح باشد.
عوامل مختلفی موجب بروز این گونه مشکلات در بینی می شوند که ژنتیک و قومیت تاثیر مستقیمی بر روی ظاهر و ساختار بینی آقایان می گذارند؛ موارد موثر دیگر مربوط به انجام ورزش ها و فعالیت هایی می باشد که آقایان در طول روزمره انجام می دهند.

مردان پیش از جراحی بینی باید به چه نکاتی توجه کنند؟
در واقع مردان پیش از آن که جراحی بینی انجام دهند، باید به برخی نکات و توصیه ها توجه کنند تا در طول جراحی مشکلی برای آن ها رخ ندهد؛ پیش از انجام دادن هر کار دیگری، بهتر است که فرد با بهترین جراح بینی گوشتی در تهران در رابطه با انتظارات و شکل بینی اش مشورت نماید.

در ادامه در صورتی که آقایان هر نوع دارویی مصرف می کنند یا این که به بیماری هایی نظیر حساسیت، آلرژی مبتلا هستند باید حتما جراح خود را مطلع سازند؛ در ضمن بهتر است که دو هفته پیش از انجام دادن عمل زیبایی بینی از استعمال کردن دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز نمایید.

جراحی بینی مردان با چه عوارضی همراه است؟
می توان گفت که جراحی بینی از جمله جراحی های زیبایی است که بدون عارضه می باشد اما بعضی از این عوارض می توانند احتمالی و موقتی باشند به طور مثال تورم و کبودی در هر یک از جراحی های زیبایی طبیعی است و پس از گذشت مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود.

بعضی از عوارض های این جراحی مثل اختلالات تنفسی و غیرقرینگی می باشند که توسط افراد بی تجربه رخ می دهد، از این رو بهتر است که برای پیشگیری کردن از چنین عوارضی در انتخاب جراح بینی خود دقت کنید.

چه سنی برای جراحی بینی مردان مناسب است؟
طلق مطالعاتی که تا به امروز انجام شده است می توان گفت سنی برای جراحی بینی مناسب است که صورت بیمار به طور کامل رشدش را کرده باشد؛ از این رو که بینی در ناحیه مرکزی صورت قرار دارد و پیش از این که رشد صورت به پایان رسیده باشد، عمل بینی را برای آن انجام دهیم؛ این امکان وجود دارد که در رشد میانی صورت فرد مشکلاتی رخ دهد؛ در نهایت پیش از این که رشد صورت کامل شود، بهتر است که جراحی بینی صورت نگیرد.

اما مسئله ای که در رابطه با آن اختلاف نظر بسیار زیادی وجود دارد سن دقیق انجام جراحی بینی می باشد که از لحاظ ژنتیک، سن رشد صورت در نژاد های مختلف تفاوت دارد و در برخی از نژاد ها در سن پایین تر و در برخی دیگر از نژادها در سن بالاتر رشد صورت کامل می شود؛ به طور معمول زمان مناسب برای انجام دادن جراحی بینی در مردان پس از اتمام هفده سالگی است.

هیچ گونه محدودیتی برای جراحی بینی در سنین بالا وجود ندارد اما نکته ای که هر فردی باید بداند این می باشد که الاستینه و طراوت پوست آن ها مثل جوانان نمی باشد و پوست صورت نقش بسیار مهمی در جراحی بینی دارد، از این رو توقع بیماری که سن آن بالا می باشد، باید به نسبت فرد جوان کمتر باشد.

چه نوع جراحی برای بینی مردان مناسب است؟
به طور کلی بینی هر فردی چه خانم ها و چه آقایان را می توان به سه روش جراحی کرد که شامل طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی می باشد؛ جراحی بینی به روش طبیعی بدین صورت است که بینی با تیغه کاملاً صاف می باشد و زاویه 90 درجه بین نوک بینی با لب بالایی و اندازه استاندارد تیغه بینی و سوراخ ها می توان شناخت.

مدل بینی طبیعی علاوه بر این که دارای طرفداران زیادی بین مردان و زنان است، این روش جراحی بینی علمی ترین روش محسوب می شود؛ زیرا که این نوع از جراحی از نظر تنفسی بهترین کاربرد را دارد؛ نوع بینی طبیعی به دلیل ویژگی هایی که دارد، بهترین مدل بینی برای مردان محسوب می شود؛ علاوه بر این که این نوع بینی ظاهر زیبایی دارد، جذابیت مردانه شان را هم حفظ می کند.

در جراحی بینی فانتزی، تیغه بینی دارای قوس زیادی است و نوک بسیار سر بالا و غیر طبیعی و کوچک بودن تیغه بینی و سوراخ ها از مهم ترین ویژگی های بینی فانتزی یا بینی عروسکی است. این مدل بینی کاملاً مشخص می کند که بینی عمل شده است و ظاهر غیر طبیعی و غیر استاندارد ایجاد می کند. این مدل بینی از نظر تنفسی نیز عملکرد ضعیفی دارد و به همین دلیل بعید است که به بهترین جراح پلاستیک مراجعه کنید و بپذیرد که این جراحی را برای شما انجام دهد. از طرفی این مدل بینی با ظاهر مردانه اصلاً تناسبی ندارد و مدل مناسبی برای آقایان محسوب نمی شود. این مدل برای بینی های گوشتی نیز مناسب نمی باشد.

در جراحی نیمه فانتزی بینی، ویژگی هایی بین بینی طبیعی و فانتزی دارد یعنی:

قوس بسیار کم روی تیغه
سر بالا بودن نوک بینی به میزان کمتر از مدل فانتزی
تیغه بینی ظریف تر از مدل طبیعی
این مدل در میان خانم ها طرفداران زیادی دارد اما به دلیل قوس روی بینی به ندرت پیش می آید که از میان آقایان کسی به آن علاقه مند باشد. این مدل بینی از نظر عملکردی ضعیف تر از مدل طبیعی اما قوی تر از مدل فانتزی است.

به طور کلی، مدل بینی طبیعی به دلیل استاندارد بودن فاکتورهای زیبایی شناسی آن، بهترین گزینه برای انتخاب مردان است.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۱۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)