toptane toptane .

toptane

پیکرتراشی چیست؟

بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت، چاقی زمانی رخ می دهد که مقدار غیر طبیعی چربی در بدن وجود داشته باشد و افراد نامتعادل به نظر برسند. در تشخیص چاقی، شاخصی به نام شاخص توده بدنی یا BMI وجود دارد که با استفاده از آن می توانید میزان اضافه وزن خود را تعیین کنید.

جراحی پیکرتراشی یا لیپوماتیک به عملی گفته می شود که چربی های موضعی را در نقاط نامناسب برداشته و بدن را متناسب می کند که در واقع می تواند به قسمت هایی از بدن شکل دهد و پوست را سفت کند، این نوع عمل راه حلی برای کاهش وزن نیست و فقط برای افرادی مناسب است که به وزن ایده آل خود نزدیک هستند اما در برخی نقاط مانند شکم و پهلو با ورزش به تناسبی که می خواستند نرسیده اند می توانند با جراحی پیکرتراشی به تناسب اندام ایده آل خود دست یابند.

کاندیدای مناسب پیکرتراشی
به طور کلی افرادی که می توانند از جراحی پیکرتراشی استفاده کنند باید ویژگی های خاصی داشته باشند و از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افرادی که کاملا سالم هستند و از بیماری های خطرناک رنج نمی برند.
بزرگسالانی که بیش از 70 درصد وزن خود را با روش های طبیعی و غیر طبیعی از دست داده اند اما پوست های صاف با پایه های عضلانی دارند، می توانند از جراحی پیکرتراشی زیر نظر بهترین جراح پیکرتراشی در تهران استفاده کنند.
افرادی که اهداف مشخصی برای بدنسازی در تصورات و فکر خود دارند و نگاه مثبتی به این عمل دارند.
افرادی که چربی موضعی دارند و نمی توانند با رژیم غذایی و ورزش از شر آن خلاص شوند، بهترین روشی که می توانند انتخاب کنند جراحی پیکرتراشی زیر نظر بهترین جراح پیکرتراشی در تبریز است.
افراد غیر سیگاری و غیر الکلی میتوانند از روش پیکرتراشی برای تناسب اندام خود استفاده کنند.
انواع روش های پیکرتراشی زیر نظر بهترین جراح پیکرتراشی در تبریز
جراحی پیکرتراشی برای تناسب اندام انجام می شود و انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

پیکرتراشی به روش لیپوماتیک: لیپوماتیک یکی از روش های لاغری است و زیر نظر بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انجام می شود که در آن می توانید به سرعت از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید. در این روش نیازی به ایجاد بریدگی در ناحیه شکم یا ناحیه مورد نظر نیست زیرا با ایجاد سوراخ میله ای وارد ناحیه مورد نظر شده و چربی اضافی را از بین می برد.

پیکرتراشی با لیپوست: لیپوست یکی دیگر از روش های پیکرتراشی بدن است و برای انجام این جراحی از تکنیک T.L.A و ویبره در هر دو جهت استفاده می شود و از این رو چربی ها به طور یکنواخت از بدن خارج می شوند و امکان ایجاد توده های چربی در حین جراحی وجود ندارد.

پیکرتراشی با لیپوساکشن: در لیپوساکشن برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود و سپس با استفاده از لوله ای به نام کانولا که به دستگاه ساکشن متصل است چربی برداشته می شود و باید دانست که این روش فقط برای کاهش چربی استفاده نمی شود و بیشتر برای ترمیم پوست ناحیه مورد نظر استفاده می شود.

پیکرتراشی به روش ابدومینوپلاستی: ابدومینوپلاستی یکی دیگر از جراحی های پیکرتراشی است که برای زیبایی شکم و کاهش وزن استفاده می شود. در این روش دو برش در 2 قسمت مختلف بدن توسط بهترین جراح پیکرتراشی در تبریز ایجاد می شود که یک برش در لگن تا نزدیک ناحیه تناسلی و برش دیگر در اطراف ناف ایجاد می شود، سپس پوست این ناحیه بریده شده و از عضلات خارج می شود.

عوارض جراحی پیکرتراشی
انجام جراحی پیکرتراشی مانند هر جراحی دیگری دارای عوارض جانبی است که در همه افراد یکی نیست و ما در ادامه برای آگاهی بیشتر شما عزیزان به شرح آن ها می پردازیم:

کبودی شدید در ناحیه لیپوساکشن که می تواند چندین هفته طول بکشد.
تورمی که گاهی تا 6 ماه طول می کشد.
امکان ترشح مایع در محل استخراج چربی نیز وجود دارد.
اگر پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد، روند بهبود زخم کند می شود و پوست بدن خشک، چروکیده و برجسته به نظر می رسد.
بی حسی در ناحیه لیپوساکشن شده که البته در بیشتر موارد موقتی است و به مرور زمان برطرف می شود.
عفونت پوست که یکی از معدود عوارض بعد از پیکرتراشی است.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۲:۲۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)