toptane toptane .

toptane

بینی و انواع آن

جراحان متخصص بینی معمولاً با توجه به ظاهر بینی، آن ها را به دو دسته کلی اعم از: بینی گوشتی و بینی استخوانی طبقه بندی می نمایند. این دو نوع بینی تفاوت های بسیاری از نظر ظاهری دارند و نوع عمل آن ها نیز با دیگری متفاوت است. به عنوان مثال: بینی های گوشتی از ضخامت پوستی بسیاری برخوردار می باشند، فرم نوک بینی آن ها معمولاً گرد و پهن است، دارای غضروف بسیار ضعیفی می باشند و منافذ بسیار زیادی بر روی پوست بینی های گوشتی قابل مشاهده است.

در مقابل بینی های استخوانی از پوست نازکی برخوردار می باشند، غضروف آن ها در مقایسه با غضروف های بینی گوشتی بسیار مستحکم تر و پایدارتر است و معمولاً دارای قوز روی بینی می باشند.

به منظور نتیجه بخشی مطلوب تر جراحی بینی خویش توصیه می شود؛ در صورتی که از نوع بینی خود اطمینان دارید به متخصص مربوطه مراجعه نمایید. منظور از این مطلب این است، در صورتی که دارای بینی استخوانی هستید؛ نزد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بروید و تحت مشاوره و جراحی های لازم قرار بگیرید و اگر نوع بینی شما در دسته بندی بینی گوشتی قرار دارد، پیشنهاد می کنیم نزد بهترین جراح بینی در تهران بروید و مورد بررسی های لازم قرار بگیرید.

انواع روش های لاغری
روش اندرمولوژی

یکی از روش های لاغری و درمان چاقی موضعی می باشد. اندرمولوژی از جدیدترین روش ها برای درمان سلولیت و درمان چاقی موضعی است. در این روش با افزایش خون رسانی، چربی ها آسان تر تخلیه می شوند. از طریق دستگاه اندرمولوژی بافت چربی تحریک می شود و تنفس بافت افزایش می یابد و همچنین کیسه های چربی تخلیه می شوند.

روش کویتیشن

در این روش از امواج صوتی با فرکانس های بالایی برای متلاشی کردن دیواره های سلولیت ها استفاده می شود. چربی ها بعد از خروج از کیسه های چربی وارد فضای مایع بدن می شوند. بعد گردش این مواد زائد توسط سیستم لنفاوی در بدن صورت می گیرد و در کبد تصفیه می شود و از طریق ادرار یا تعریق از بدن دفع می شوند.

روش شاک ویو

در روش شاک ویو سلولیت ها تحت تاثیر امواج صوتی با انرژی بسیار بالایی قرار می گیرند. این امواج صوتی که دارای انرژی بسیار بالایی می باشند زمانی که به چربی های زیر پوستی برخورد می‌کنند سبب کوچک شدن و از بین رفتن سلول های چربی می شوند. روش شاک ویو یکی از روش های لاغری و درمان چاقی موضعی است.

روش آر اف

روش آر اف یکی از روش های لاغری و درمان چاقی موضعی می باشد. پزشک در این روش از دستگاه آر اف استفاده می کند و امواج رادیویی به همراه انرژی کنترل شده در بافت چربی وارد می شود و سلول های چربی را تخریب می کند و می شکند. یکی از پر کاربرد ترین روش های درمان چاقی موضعی استفاده از امواج رادیویی می باشد.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۱:۲۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)