toptane toptane .

toptane

بهترین جراح پلاستیک در تهران کیست؟


به طور کلی می توان جراحی پلاستیک را به دو گروه جراحی بازسازی و جراحی زیبایی تقسیم بندی کرد؛ در جراحی بازسازی، هدف پزشک ترمیم کردن هر نوع سوختگی در چهره و بدن یا بهبود یافتن عملکرد بدن می باشد و در جراحی زیبایی، هدف پزشک این است که ظاهر بدن و زیبایی آن را بهبود بخشد.
در تمام دنیا این دو روش مورد استفاده قرار می گیرند و باید برای انجام آن، حتما به مطب بهترین جراح پلاستیک در ایران و تهران رفت تا نتیجه موفقیت آمیزی حاصل شود.
بهترین جراح پلاستیک در تهران کسی است که در زمینه انجام هر یک از جراحی های پلاستیک، تخصص و تبحر کافی داشته باشد و بتواند انواع جراحی ها را به خوبی انجام دهد و بین مردم در شهر تهران شهرت زیادی داشته باشد.
اما در صورتی که شما در شهر های دیگری ساکن هستید؛ می توانید با مراجعه به مقاله بهترین جراح پلاستیک در ایران، پزشک متعلق به شهر خود را بیابید و از خدماتشان بهره کافی را ببرید.
جراح پلاستیک چه جراحی هایی انجام می دهد؟
بهترین جراح پلاستیک در تهران می تواند جراحی های مختلفی انجام دهد که هر یک به نوعی مشکلی در بدن انسان را از بین می برد؛ این جراحی ها شامل موارد زیر هستند :
جراحی ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) توسط بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران
جراحی بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)
جراحی فالوپلاستی (عمل بزرگ کردن غیر مجاز می باشد تناسلی)
جراحی بزرگ کردن سینه و جراحی سینه (جراحی ترمیمی پستان) توسط بهترین جراح سینه در تهران یا بهترین جراح پروتز سینه
جراحی ماستوپکسی (جراحی بالا کشیدن سینه)
جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن
لیفت کردن باسن (بالا کشیدن باسن)
استفاده کردن از دستگاه پزشکی که در جهت از بین بردن سلول های چربی مورد استفاده قرار می گیرد.
جراحی لابیاپلاستی (جراحی زیبایی واژن)
پروتز لب
جراحی رینوپلاستی (جراحی بینی یا عمل زیبایی بینی)
جراحی اتوپلاستی (جراحی گوش)
حذف کردن چین و چروک ها و زیباسازی صورت
جراحی بالا کشیدن ابرو
جراحی چانه
هایفوتراپی
جراحی برای تقویت کردن و بزرگ کردن گونه
جراحی فک
تزریق کردن فیلر، کلاژن، چربی و سایر تزریقات بافتی
کاهش یافتن پوست و چربی بازو تا آرنج
جوان سازی پوست با لیزر
لیپوساکشن (تخلیه کردن چربی شکم و پهلوها)
زاویه دار کردن فک
کم کردن عرض صورت با تراشیدن استخوان صورت
همان طور که گفته شد یکی از کار هایی که بهترین جراح پلاستیک انجام می دهد هایفوتراپی می باشد ، هایفوتراپی انقلابی در تکنیک های لیفت صورت است که با استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا به نام هایفو توسعه یافته است. در واقع این روش جایگزین مناسبی برای لیفت صورت است که هیچ دردی ایجاد نمی کند.امروزه امواج فراصوت ابزاری شناخته شده است که می توان از آن در روش های پزشکی مناسب استفاده کرد. همان طور که می دانید این روش باید توسط بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران انجام شود .
باید تا مدت دو هفته پس از جراحی پلاستیک، از انجام دادن ورزش های هوازی خودداری کنید.
تا مدت یک ماه پس از جراحی، از وزنه‌ برداری و ورزش‌های تماسی اجتناب کنید.
با جراح مورد نظر خود در رابطه با دارو در جهت مدیریت کردن درد و آماس صحبت کنید.
تا مدت چند روز از انجام دادن فعالیت های زیاد خودداری کنید و فعالیتتان را کم کرده و استراحت نمایید؛ زمان خوابیدن، سرتان را بالاتر از بدن خود قرار دهید (برای کاهش یافتن تورم و کبودی)؛ قرار دادن کمپرس سرد بر روی ناحیه جراحی موجب کاهش یافتن تورم و خونریزی می گردد.
این امکان وجود دارد که تا مدت چند هفته احساس کشیدگی پوست صورت داشته باشید که این مشکل برطرف خواهد شد؛ تا مدت چند هفته کم حسی یا بی حسی لاله گوش امری طبیعی است.
پس از جراحی، پزشک برای شما آنتی بیوتیک تجویز می کند که باید آن را مصرف نمایید؛ تا مدتی پس از جراحی، از استعمال کردن دخانیات پرهیز کنید؛ از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و از کرم های ضدآفتاب استفاده نمایید.
از مصرف آسپرین خودداری کنید چون ممکن است باعث بروز خونریزی و بدتر شدن کبودی بدن شود.
جراحی پلاستیک چه عوارضی در بر دارد؟
هر یک از جراحی ها ممکن است عوارض و مشکلاتی در بر داشته باشند که جراحی های مربوط به صورت نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند و امکان دارد عوارض ناچیزی را برای بیماران به وجود آورند.
رایج ترین عوارضی که امکان دارد در جراحی صورت مانند لیفت صورت به وجود آید، هماتوم (تجمع خونی زیرپوست) می‌باشد؛ به طور تقریبی ممکن است که پس از گذشت چند ساعت از اتمام برخی از جراحی های لیفت صورت، این عارضه برای فرد بیمار ایجاد شود.
درمان کردن این نوع از هماتوم‌های کوچک آسان است و جراح می تواند که چند روز بعد از گذشت جراحی صورت، در مطب خود آن ها را برطرف کند؛ در ضمن امکان دارد پس از جراحی صورت، عوارضی مانند فلج عصب، عفونت، زخم پوست، جای عمل برجسته (کلوئید)، ضایعات رنگی نامنظم، ریزش مو و …. رخ دهد ولی خیلی نادر می‌باشند.
شما برای انجام هریک از خدمات پوستی باید به بهترین دکتر پوست در تهران یا هر شهر دیگری که ساکن آن می باشید، مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید و دچار عوارض نشوید.
آیا جراحی پلاستیک در کشیدن پوست موثر است؟
اکنون بین مردم جراحی کشیدن پوست صورت، یکی از تاثیر گذارترین روش‌های جراحی محسوب می شود که می تواند موجب از بین رفتن نشانه‌های پیری به طور کامل شود؛ بهترین جراح پلاستیک می گوید که لیفت صورت مناسب، می‌تواند هر فردی را 10 سال جوان‌تر کند؛ از این رو جای هیچ تعجبی نیست که این جراحی یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدار ترین انواع جراحی پلاستیک در نظر گرفته شود.
هدف جراح از انجام دادن لیفت صورت، همان گونه که از نام آن پیدا است، کشیدن پوست صورت می باشد؛ طوری که می‌توان پوست انسان را سفت کرد و تا حدی که امکان دارد میزان افتادگی یا شُل شدگی پوست را کاهش داد.
این جراحی کمک بزرگی به زیباتر شدن و جوانتر شدن پوست و چهره انسان می کند که برای این کار به نواحی مشکل‌دار صورت مثل افتادگی گونه، افتادگی غبغب و نواحی اطراف خط فک می پردازد.اگرشما جزء کسانی هستید که برای رفع غبغب می خواهید اقدام کنید، می توانید به پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه کنید. همچنین می توانید برای پیدا کردن پزشک متخصص، مقاله بهترین دکتر رفع غبغب را مطالعه کنید.
برعکس تصوراتی که اکثر مردم دارند، لیفت صورت برای از بین بردن چین و چروک‌های موجود در پوست انسان چندان نیز مؤثر نیست، در صورتی که می‌تواند در کند شدن میزان سرعت رشد و به وجود آمدن چین و چروک‌های جدید در پوست، موثر واقع شود.
بهترین دکتر لیفت صورت در رابطه با این روش می گویند که لیفت صورت نیز انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را انجام دهید به طور مثال انجام دادن کشیدگی کوچک در پوست، تنها بخش های خاصی از صورت انسان را بالا می‌برد تا موجب محکم شدن برخی از نواحی پوست شود؛ نتیجه ای که به دست می آید، نشان دهنده این است که این روش در مقایسه با انواع دیگر لیفت صورت، دوره بهبود یافتنش کوتاه‌تر و هزینه درمانش کمتر می باشد.
این جراحی انواع مختلفی دارد که موجب ارائه شدن طیف گسترده‌ای از گزینه‌های درمانی می شود؛ لیفت صورت به طور کامل، شامل بالا بردن بخش های بیشتری از صورت انسان و در حقیقت عقب کشیدن کامل پوست می شود؛ جراحان این روش‌ها را به خانم‌های مسنی که پوستشان آویزان و شُل است پیشنهاد می‌دهند.
درست است که یک جراحی خوب در جهت کشیدن پوست صورت انسان می‌تواند کاری کند که فرد به مدت چند سال‌ جوان‌تر به نظر برسد ولی نکته مهم و لازم به ذکر است این است که این عمل جراحی باعث حاصل شدن نتایج دائمی نمی‌شود و پوست انسان به پیر شدنش ادامه خواهد داد و در نهایت اگر می‌خواهید شادابی پوستتان را تا مدت ها حفظ کنید، باید هر 10 تا 15 سال یک بار این نوع جراحی را تکرار کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۴۸ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)