toptane toptane .

toptane

کاشت مو چیست؟

بسیاری از افراد در طول عمر خود به دلایل مختلف دچار ریزش مو خواهند شد که گاهی اوقات بسیار شدید می باشد. ریزش مو شدید می تواند بخش هایی از سر شمال خالی از مو کرده و منجر به طاسی نیز شود. یکی از راه های درمان خالی بودن بخش هایی سر، کاشت مو می باشد که در قرن 19 کشف شده است.

در این روش ریشه های مو از نواحی پر پشت مو مانند پشت گوش و یا پایین سر برداشته می‌ شوند و به نواحی در حال ریزش و یا خالی از مو انتقال داده می شوند. از این روش کاشت مو بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می کنند و طی آن ریشه هایی را که به صورت ژنتیکی مقاوم در برابر ریزش مو هستند را به نواحی طاس سر انتقال می دهند.

همچنین از این روش برای بازسازی مو، ابرو و موهای سینه آقایان نیز استفاده می‌ شود که می‌ تواند محل زخم های ناشی از تصادف را نیز بپوشاند. از هر پیاز مو، یک تا چهار ریشه مو رشد می کند که توسط کاشت مو به قسمت های کم پشت مو انتقال داده می شود. امروزه در انواع روش های کاشت مو پیاز مو را دست نخورده انتقال می دهند تا ظاهری طبیعی به موهای کاشته شده شما دهد.

شما عزیزان حتی اگر دارای بانک موی بسیار ضعیفی هم باشید می توانید با استفاده از روش های مختلف کاشت مو به درمان طاسی سر خود بپردازید و ظاهری زیبا برای خود به ارمغان آورید. در واقع کاشت مو یکی از مهم ترین فعالیت های زیبایی می باشد که در آن فولیکول‌ های مو از یک نقطه در سر و یا بدن به قسمت های جلوی سر انتقال داده می شوند.

قسمتی که فولیکول ها از آن برداشته می‌ شوند بانک مو نامیده می شود و قسمتی که فولیکول‌ های برداشته شده به آن انتقال داده می‌ شود نیز قسمت دریافت کننده نام دارد. این جراحی می‌ تواند تا 8 ساعت در روز زمان ببرد و با توجه به نیاز از بی حسی در قسمت های مختلف استفاده می کنند. هم اکنون تمامی شما عزیزانی که دارای موهای کم پشت می باشید می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در اهواز و با کمک متخصصان مو در آن جا، به کاشت موی طبیعی بپردازید.

ویژگی بهترین دکتر کاشت مو در اهواز
پزشکان بسیاری در سراسر شهر پهناور اهواز در زمینه انجام جراحی زیبایی همچون کاشت مو و یا ابرو و سایر جراحی های مربوط به این حوزه در حال ارائه خدمات می باشند که برخی از آن ها دارای دانش کافی در این زمینه نمی باشند و ممکن است عوارض جبران ناپذیری را نیز برای مراجعان خود رقم زنند.

بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می بایست دارای ویژگی های برتری نسبت به سایر پزشکان فعال در این حوزه باشد که او را از تمامی آن ها متمایز سازد و افراد را مجاب نماید تا برای کاشت موی خود به او مراجعه نمایند. از مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می بایست در بهترین درمانگاه ها و کلینیک ها در اهواز مشغول به ارائه خدمات کاشت مو و ابرو به مراجعان خود باشد.
پزشک منتخب شما در حوزه کاشت مو و یا ابرو می بایست فولیکول های مو را بدون هیچ گونه آسیبی از بانک مو برداشته و به قسمت های دریافت‌ کننده انتقال دهد.
بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می بایست پیش از اقدام به جراحی، اطلاعاتی دقیق از نحوه و مدت زمان نتیجه گیری این روش در اختیار مراجعان خود قرار دهد.
پزشک منتخب شما در حوزه کاشت مو می بایست سطوح قیمتی مناسبی را در برابر خدماتی همچون کاشت مو و ابرو به مراجعان خود ارائه دهد.
بهترین دکتر کاشت مو در اهواز می بایست مدارک علمی و دانشگاهی خود در زمینه تخصصی پوست و مو را از برترین دانشگاه ها و یا مراکز علمی کشور کسب نموده باشد.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۶:۰۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)