toptane toptane .

toptane

اندوليفت و مزاياي آن


يكي از روش هاي نوين در جوانسازي و زيبايي ظاهري اندوليفت مي باشد كه روند انجام آن به كمك ليزر صورت مي گيرد. در روش اندوليفت، فيبر نوري بسيار نازكي به بخش لايه هاي زيرين پوست وارد مي شود و در ناحيه ميان بافت چربي و بخش عميق لايه درم باقي مي ماند و سپس ليزر دايود به وسيله يك فيبر ديگر به فيبر اوليه وصل مي شود. در نهايت انرژي ليزر كه در بخش مادون قرمز از طيف فركانس مرئي قرار داده شده به لايه هاي زيرين پوست تابانده مي‌شود.
لازم به ذكر است، اين روش جوانسازي كاملا غير تهاجمي مي باشد و جز اعمال سرپايي محسوب مي شود. تنها نكته اي كه درنتيجه اندوليفت بسيار حائز اهميت مي باشد اين است كه اين اقدام زيبايي توسط بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان و يا بهترين دكتر اندوليفت در محل سكونت خويش انجام پذيرد تا روند درمان و بهبودي به نحو احسن صورت گيرد.
معمولاً از اندوليفت براي از بين بردن چين و چروك ها و افتادگي هاي پوستي، سفت كردن و كشيدن پوست در نواحي مختلف بدن اعم از: گردن، داخل ران، باسن، افتادگي زير چشم، گونه ها، پلك پايين، غبغب، بازوها، اطراف دهان، خط فك و چانه، دور ناف و زانو و … استفاده مي نمايند. روش جوانسازي اندوليفت به سبب اين كه كاملاً به روز مي باشد؛ مزيت هاي بسيار زيادي را دارد و بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان برخي از اين مزيت ها را به صورت زير شرح مي دهد:
اندوليفت از طريق بي هوشي انجام نمي شود و نيازي به آن نيست. همانطور كه مي دانيد، در بيشتر جراحي ها اعم از جراحي زيبايي و جراحي درماني از بي هوشي استفاده مي شود و در پي آن ممكن است خطرات و عوارض بسيار زيادي از قبيل: سكته و مرگ به وجود آيد. بنابراين استفاده نكردن از بي هوشي در اين عمل، جزء مهم ترين مزيت هاي اندوليفت به حساب مي آيد.
اكثر اعمال داراي عوارض و يا خطراتي مي باشند، اما اندوليفت هيچ گونه عارضه اي به همراه ندارد. اين عمل كاملا سرپايي مي باشد و نياز به بستري شدن و مراقبت هاي طولاني مدت ندارد. هيچ گونه زخم و خونريزي ايجاد نمي كند و جلسات درماني آن بسيار كم مي باشد. از نظر اقتصادي بسيار به صرفه است و هزينه كم تري نسبت به ساير روش هاي زيبايي دارد. روش اندوليفت از امنيت بالايي برخوردار مي باشد و بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان خاطر نشان مي كند كه مي توان اين روش را همراه با بوتاكس نيز انجام داد.
مدت زمان انجام جراحي اندوليفت به طور تقريبي 10 دقيقه مي باشد و لازم به ذكر است براي جراحي كل صورت حدودا نيم ساعت طول مي كشد. حدودا دو روز بعد از انجام جراحي اندوليفت مي توانيد به فعاليت هاي روزمره خود برسيد. در جراحي به اين روش نتايج بلافاصله قابل مشاهده مي باشد و نكته حائز اهميت ديگر اين است كه احتمال دارد، بعد از انجام جراحي از نتيجه كار ناخشنود و ناراضي باشيد و بركگشت پذير بودن اين روش نقطه مزيت آن به حساب مي آيد.
روش هاي شناسايي بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان
با در نظر داشتن به اين موضوع كه روش جوانسازي اندوليفت در زيبايي افراد و ظاهر آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند، بنابراين پزشكي كه قرار است اين عمل را انجام دهد بايد جزء برترين هاي شهر خود باشد تا با خيالي آسوده اقدام به چنين عملي زد. حال نكته اي كه بايد به آن دقت نمود اين است كه چگونه بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان را شناسايي نماييد. در اين مقاله روش هايي را براي شما عزيزان شرح مي دهيم تا به كمك آنها بتوانيد بهترين انتخاب را نماييد. برخي از روش هاي شناسايي بهترين دكتر اندوليفت به شرح زير مي باشد:
معمولا بين اطرافيان يا آشنايان افرادي وجود دارد كه به اقدامات زيبايي توجه نشان مي دهند و در رابطه با متخصصين زيبايي اطلاعات بسياري را دارا مي باشند، بنابراين مي توان به كمك اين افراد بهترين انتخاب را انجام داد.
جستجو در فضاي مجازي يكي ديگر از روش هاي شناسايي بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان مي باشد به اين سبب كه امروزه اكثر فعاليت هاي افراد در فضاي مجازي صورت مي گيرد و بسياري از كسب و كارها در فضاي مجازي رونق پيدا كرده است؛ بنابراين با جستجو كردن در فضاي مجازي مي توان بهترين انتخاب را در كوتاهترين زمان ممكن انجام داد. از مزاياي فضاي مجازي اين است كه پزشكان و تخصص هاي آن ها را با يكديگر مقايسه مي كند و بهترين ها را همراه با مشخصات كامل ارائه مي دهد.
معمولاً بهترين دكتر اندوليفت در بهترين كلينيك زيبايي در اصفهان ارائه خدمات مي دهد و با مراجعه به كلينيك زيبايي در شهر خويش شما مي توانيد بهترين پزشك متخصص زيبايي را بيابيد.
متخصصين و پزشكان بسياري وجود دارند كه از تخصص و مهارت هاي همكاران خويش آگاهي كامل دارند؛ بنابراين در صورتي كه پزشكي را امين خود مي دانيد و تحت درمان هاي ايشان قرار داريد به راحتي مي توانيد از ايشان كمك بگيريد و آدرس و مشخصات بهترين دكتر اندوليفت را از ايشان جويا شويد.
نحوه انجام اندوليفت
دستگاه ليزر استفاده شده در روش زيبايي اندوليفت به كمك توليد، تقويت و متمركز ساختن پرتوهاي نوري كه انرژي كاملاً يكساني دارند، تغييراتي را در بدن ايجاد مي كنند كه اين تغييرات را به طور كامل در ادامه توضيح خواهيم داد. اساس اصلي كار ليزر؛ تخريب انتخابي و خاصيت فتوترميك يا گرمايش نوري بر بافت پوستي مي باشد. طول موج هاي پرتو ليزر 1470 نانومتر است كه سازمان غذا و داروي ايالات متحده آمريكا آن را مورد تاييد قرار داده است.
پس از گذراندن مراحل شناسايي پزشك متخصص و مراجعه حضوري به ايشان، بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان روند انجام اندوليفت را شرح مي دهند تا هيچ گونه ابهامي در زمينه نحوه انجام اندوليفت در ذهن مراجعه كننده وجود نداشته باشد.
همانطور كه مي دانيد در عمل اندوليفت هيچگونه برش و يا بخيه اي ايجاد نمي شود و پزشك متخصص بدون نياز به بيهوشي و بستري كردن بيمار روند درماني را پيش مي برد. دستگاه اندوليفت نوعي پرتو ليزري (نور مادون قرمز يا فروسرخ) مي باشد. طول موج دستگاه اندوليفت بيشترين اثر را بر روي آب و چربي هاي ذخيره شده در بافت پوستي دارد. بنابراين با توجه به خاصيت اين نوع دستگاه، اندوليفت تاثير به سزايي در ذوب كردن چربي هاي اضافي پوست و در نتيجه رفع شل شدگي پوست دارد.
همانطور كه مي دانيد؛ ليزر موهاي زائد كاملاً موضعي و سطحي عمل مي كنند اما ليزر دستگاه اندوليفت به كمك فيبرهايي به ضخامت يك تار مو به سمت زير پوست فرستاده مي شوند و بافت هاي عمقي را نشانه مي گيرند. اين ليزرها به صورت انتخابي چربي ها را تجزيه و در نهايت به بازآرايي اسكلت پروتئيني بافت مي پردازند.
در مرحله بعدي ميكروفيبر بسيار نازك حين گذشتن از لايه هاي پوستي با هدايت مسير ليزر به سمت محل مورد نظر وارد مي شود. نتيجه تابش ليزر دستگاه اندوليفت به شرح زير مي باشد:
ليزر به كمك اقداماتي كه انجام مي دهد در بخش لايه مياني پوست كلاژن سازي را تحريك مي سازد و رشته هاي پروتئيني كلاژن كه وظيفه ايجاد قوام و استحكام بافت هاي بدن را دارند، مورد تحليل قرار مي دهند.
روش اندوليفت در از بين بردن افتادگي هاي كم تا ملايم پوست در بخش هاي گردن، صورت و بازوها بسيار موثر مي باشد.
همانطور كه مي دانيد وجود چين و چروك هاي پوستي، شل شدگي و افتادگي پوست ممكن است در اثر تجمع اندك چربي ها در زير پوست باشد؛ بنابراين ليزر با سرعت بسيار زيادي چربي سوزي موضعي يا همان ليپوليز را تحريك مي كند و به اين طريق در جوانسازي پوست نقش اساسي را ايفا مي نمايد.
با توجه به اين كه امواج ليزر به بافت هاي بدن برخورد مي نمايند و انرژي نوري به انرژي گرمايي تبديل مي شود، بدن به كمك اقداماتي سعي در كاهش دماي بافت بدن به كمك افزايش خون رساني و رگ زايي مي نمايد. اين اقدامات در نهايت منجر به غذا رساني به پوست و ترميم بافت هاي پوستي مي شود.
همانطور كه مي دانيد سلول هاي پوستي در بخشي به نام ماتريكس خارج سلولي واقع شده است كه دارنده پروتئين هاي بسيار است. دستگاه اندوليفت واكنش هاي سوخت و سازي موجود در ماتريكس خارج سلولي را تحريك و درنهايت فعال مي نمايد و به اين طريق منجر به زيباسازي پوست مي گردد.
كلام آخر
معمولاً بهترين دكتر اندوليفت با در نظر داشتن نوع مشكل هر شخص، تعداد جلسات انجام اندوليفت را تخمين مي زند، البته به طور كلي مي توان گفت كه اندوليفت با يك جلسه قابل درمان است و نيازي به جلسات بعدي ندارد. با اين وجود در صورتي كه از نتيجه روش جوانسازي اندوليفت راضي نبوديد و يا طبق سليقه شما نبود، مي توانيد براي بار دوم در مدت زمان دوازده ماه پس از درمان اوليه اين اقدام را تكرار نماييد.
از شما عزيزان سپاسگزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد، سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين دكتر اندوليفت در اصفهان آشنا كند و اميدواريم مطالب گفته شده براي شما مفيد و سودمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و يا مشاوره با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد. لازم به ذكر است در صورتي كه ساكن شهر تهران هستيد و در جستجوي متخصص پوست مي باشيد؛ به شما پيشنهاد مي كنيم به مقاله ما با عنوان بهترين دكتر پوست در تهران مراجعه نماييد و از اطلاعات ارائه شده بهره مند شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۸:۰۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

ويژگي بهترين بيمارستان هاي دولتي


در ادامه به ويژگي هاي بهترين بيمارستان دولتي اشاره خواهيم كرد:
بهترين بيمارستان دولتي بايد داراي كادر درمان بسيار باتجربه و با سابقه در زمينه پزشكي باشد.
تمامي پزشكان بايد داراي تحصيلات و مدارك از معتبر ترين مراكز آموزشي و بهترين دانشگاه باشند.
بيمارستان هاي دولتي بايد زير نظر وزارت بهداشت فعاليت كند و همچنين داراي جواز و پروانه طبابت باشد.
بيمارستان بايد هميشه تميز و به دور از هرگونه آلودگي باشد.
بيمارستان هاي دولتي حتما بايد از لوازم و تجهيزات استريل شده براي خدمات دهي مورد استفاده قرار دهند.
كادر درمان بيمارستان بايد خدماتي كه ارائه مي دهند، تخصصي و كافي باشد.
بهترين پزشك در بيمارستان هاي مالي كسي است كه سلامت بيماران براي وي اولويت دارد و تنها به دليل جنبه هاي مالي به فعاليت هاي خود ادامه نمي دهد. براي كسب اطلاعات بيش تر مي توانيد به مقاله رينوپلاستي در بيمارستان هاي دولتي مشهد به چه صورت است؟ مراجعه كنيد.
انتخاب بهترين بيمارستان دولتي در تهران
آيا به دنبال بهترين بيمارستان دولتي در تهران هستيد؟ مطمئناً اين انتخاب از نظر شما انتخاب سختي است. چرا كه بيمارستان هاي زيادي در تهران هستند كه انتخاب از بين آن ها به عنوان بهترين، كار چندان راحتي نيست اما نگران نباشيد. در ادامه مقاله با يك سري نكات مهم براي شما توضيح مي دهيم تا با توجه به آن ها انتخاب درستي داشته باشيد.
موقعيت مكاني بيمارستان
با توجه به درماني كه مي خواهيد انجام بدهيد، موقعيت مكاني بيمارستان براي شما اهميت پيدا مي كند. در صورتي كه بيمارستان نسبت به محلي كه زندگي مي كنيد، دور باشد، شايد رفت و آمد را براي شما دچار مشكل كند. اما برخي ها اين مسئله برايشان چندان اهميتي ندارد و دوست دارند، دوره درماني توسط بهترين بيمارستان دولتي در تهران انجام شود. بنابراين اين مسئله را با توجه به شرايط و توانايي تان مشخص كنيد. براي كسب اطلاعات بيش تر مي توانيد به مقاله بهترين بيمارستان دولتي در تبريز مراجعه كنيد.
هزينه خدمات پزشكي و درماني بيمارستان
اگر هزينه بيمارستان برايتان اهميت دارد، بهتر است، چند بيمارستان را انتخاب كنيد و هزينه آن ها را با يكديگر بسنجيد. اما هيچگاه نحوه درمان و كيفيت خدمات بيمارستان را فداي هزينه كمتر نكنيد. توصيه مي شود با انتخاب بهترين بيمارستان دولتي در تهران و پرداخت هزينه اي معقولانه نتيجه خوبي از درمان بدست آوريد.
آيا بيمارستان طرف قرارداد
مساله مهم ديگري كه در انتخاب بهترين بيمارستان براي شما اهميت دارد، بيمه هاي طرف قرارداد است. در واقع بهتر است بيمارستاني را انتخاب كنيد كه تحت پوشش بيمه شما قرار داشته باشد. در اين صورت هزينه درمان شما كاهش پيدا مي‌كند.
انتخاب بهترين پزشك
زماني كه تصميم گرفته ايد نزد پزشك خاصي مراجعه كنيد، در اين شرايط دايره انتخاب بيمارستان براي شما محدود مي شود و شما بايد به بيمارستاني مراجعه كنيد كه دكترتان در آنجا حضور دارد.
كلام آخر
براي انتخاب بهترين بيمارستان دولتي در تهران كيفيت خدمات و امكانات درماني از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. در صورتي كه مي خواهيد جراحي يا درمان خطرناكي انجام دهيد، بايد در انتخاب خود بيشتر دقت كنيد و مسئله كيفيت خدمات براي شما بسيار اهميت پيدا مي‌كند. يك بيمارستان بايد تجهيزات لازم را براي درمان شما داشته باشد و به صورت ويژه به درمان پرخطر شما بپردازد. معمولاً يكسري از بيمارستان‌ها در زمينه خاصي فعاليت ويژه دارند و خدمات گسترده اي ارائه مي دهند. پس اگر شما قصد انجام درمان خاصي را داريد، بهتر است به اين گونه بيمارستان ها مراجعه كنيد تا به درمان شما به صورت تخصصي پرداخته شود.
از شما عزيزان سپاسگزاريم كه ما را تا پايان مقاله همراهي كرديد. سايت پزشكا همواره سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين بيمارستان دولتي تهران آشنا كند. اميدواريم مقاله براي شما مفيد واقع شده باشد. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پيشنهاد، مي توانيد از طريق سايت با ما درميان بگذاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۰:۵۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

مزوتراپي صورت چيست؟

مزوتراپي روشي درماني غير جراحي براي جوانسازي و زيباسازي پوست افراد مي باشد. پزشك با اين روش از طريق دستگاه مزوتراپي به قسمت هاي مختلف پوست داروهايي تزريق مي كند كه اين امر سبب درمان افتادگي، ليفت صورت، رفع سياهي و پف دور چشم و افتادگي پلك مي شود و همچنين مزوتراپي مي تواند لكه هاي بارداري را درمان نمايد و سبب درمان سلوليت و افتادگي پوست و درمان ترك خوردگي شود. افراد مي توانند با مراجعه به بهترين دكتر مزوتراپي از اين روش استفاده كنند و پوست خود را درمان نمايند.

ويژگي هاي بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان
براي انجام مزوتراپي بايد تمام تلاش خود را بكنيد تا به بهترين دكتر مزوتراپي در اصفهان مراجعه نماييد. ما در اين قسمت از مقاله برخي از ويژگي هاي بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان را در اختيار شما قرار داده ايم تا بتوانيد بهترين پزشك را انتخاب نماييد. برخي از اين ويژگي ها عبارتند از:

اولين و مهم ترين ويژگي هر پزشك داشتن مدرك از دانشگاهي معتبر مي باشد. قبل از مراجعه براي انجام روش مزوتراپي اطمينان حاصل كنيد كه پزشك شما داراي تخصص و همچنين مدرك معتبري است.
بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان داراي تجربه كافي در حيطه فعاليت خود مي باشد. اگر پزشك شما داراي تجربه باشد نتايج تزريق شما بسيار مطلوب خواهد بود.
بهترين پزشك در كلينيكي فعاليت مي كند كه داراي تجهيزات بسيار پيشرفته و مناسب براي درمان و ارائه خدمات به مراجعين باشد و همچنين كلينيك در موقعيت جغرافيايي بسيار خوبي قرار داشته باشد تا مراجعين بتوانند دسترسي بسيار آساني به آن داشته باشند.
بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان داراي برخورد بسيار مناسب با بيماران خود مي باشد و تمام سعي خود را مي كند تا به سوالات بيماران به خوبي پاسخ دهد.
اقداماتي توسط بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان
اولين و مهم ترين اقدام قبل از انجام روش مزوتراپي مراجعه به بهترين كلينيك زيبايي در اصفهان جهت انجام مزوتراپي مي باشد.
پوست افراد يكي از نواحي بسيار حساس مي باشد به همين دليل بعد از انجام درمان، پوست صورت بسيار حساس مي شود، پس سعي كنيد از انجام لايه برداري يا كرم هاي شيميايي يا ساير مواد تقويت پوست خودداري نماييد.
چند روز قبل از انجام اين روش سعي كنيد از آسپرين يا داروهاي ضد التهابي استفاده نكنيد زيرا اين داروها سبب افزايش خونريزي مي شوند.
بانوان در دوران قاعدگي نبايد از روش مزوتراپي استفاده كنند.
تا چند روز بعد از انجام مزوتراپي از داروهاي ضد التهابي مانند آسپرين استفاده نكنيد.
به دليل حساس شدن پوست بعد از انجام مزوتراپي نبايد در معرض نور خورشيد قرار بگيريد و از برنزه كردن پوست به شدت خودداري نماييد.
عوارض انجام مزوتراپي
احساس سرگيجه و خستگي در طول درمان مي تواند تا يك يا دو ساعت بعد از مزوتراپي ادامه داشته باشد.
تورم، كبودي و التهاب از عوارض طبيعي مي باشند كه موقتي هستند و بعد از گذشت چند ساعت از بين خواهند رفت.
يكي از عوارض مزوتراپي واكنش آلرژيك به مواد تزريق شده مي باشد. براي پيشگيري از اين عارضه قبل از تزريق، پزشك شما معايناتي را انجام مي دهد.
نكروز بافتي از ديگر عوارض مزوتراپي مي باشد كه ناشي از مصرف دوزهاي بالا يا تزريق دارو در عمق نامناسب است. اين عارضه نادر مي باشد و به دليل بي تجربگي پزشك رخ مي دهد.
با مراجعه به بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان مي توانيد از بسياري از عوارض بكاهيد. پس تمام تلاش خود را بكنيد تا به بهترين دكتر مزوتراپي مراجعه نماييد. در صورت طولاني شدن عوارض هر چه سريع تر به پزشك خود مراجعه كنيد.
كلام آخر

روش مزوتراپي روش غير جراحي براي زيباسازي و جوانسازي پوست افراد مي باشد. با افزايش سن و دلايلي مانند عوامل ارثي و ژنتيكي ممكن است پوست افراد دچار مشكلاتي شود. استفاده از روش مزوتراپي مي‌تواند سبب درمان افتادگي، رفع سياهي و پف دور چشم، افتادگي پلك، ليفت صورت و … شود. افراد مي توانند با مراجعه به بهترين كلينيك زيبايي و بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان از اين روش براي درمان سلوليت و افتادگي پوست و درمان ترك خوردگي استفاده نمايند. روش مزوتراپي داراي عوارضي مي باشد كه با مراجعه به پزشكي با تجربه مي توانيد از بسياري از عوارض بكاهيد.

از شما عزيزان بسيار سپاسگزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد. سايت پزشكا همواره سعي داشته شما را با بهترين دكتر مزوتراپي صورت در اصفهان آشنا كند. اميدواريم اين مطالب براي شما مفيد واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پيشنهاد مي توانيد به سايت مراجعه نماييد و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۰۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

طب سوزني چيست؟


طب سوزني يكي از پايه هاي اصلي طب چيني مي باشد كه قدمت هزار ساله دارد و پزشكان بسياري در اين زمينه تخصص و مهارت ويژه دارند. امروزه در كشور ما نيز تحت نظر سازمان وزارت بهداشت از آن بهره مي برند.
بهترين دكتر طب سوزني در تهران به كمك سوزن هاي بسيار نازك و ظريف، قسمت هايي از بدن را تحريك نموده و سبب گردش انرژي در تمامي نواحي بدن مي شود و در نهايت موجب بهبودي و درمان فرد مي گردد.
ويژگي هاي بهترين دكتر طب سوزني در تهران
يكي از گام هاي مهم براي انجام طب سوزني اين است كه به سراغ بهترين دكتر طب سوزني در تهران برويد و براي درمان از تخصص و مهارت ايشان اطمينان خاطر داشته باشيد. حال نكته قابل توجه اين است كه بهترين دكتر طب سوزني در تهران بايد چه ويژگي هايي داشته باشد تا جزء بهترين ها قرار گيرد. از اين رو چند ويژگي مهم بهترين دكتر طب سوزني در تهران را براي شما ذكر مي كنيم:
بهترين دكتر طب سوزني در تهران بايد اين ويژگي را داشته باشد كه مدرك تخصصي خود را از دانشگاه هاي معتبر كشور اخذ كرده باشد و تحت نظر سازمان وزارت بهداشت و درمان نيز باشد.
در جلسات مشاوره اي خود، تمامي روش هاي طب سوزني را به صورت تمام و كمال براي بيمار توضيح دهد و سوالات بيمار را پاسخ دهد تا بيمار هيچ گونه ابهامي در رابطه با طب سوزني نداشته باشد.
تجربه و سابقه بسياري در زمينه طب سوزني داشته باشد و بيماران بسياري را درمان نموده باشد.
با توجه به اين كه اين درمان، نياز به ظرافت خاص خود را دارد بهتر است بهترين دكتر طب سوزني در تهران با كمال دقت و حوصله درمان هاي لازم را انجام دهد.
از ديگر ويژگي هاي بهترين دكتر طب سوزني در تهران بايد گفت كه به مسائل مالي حساسيت به خرج ندهد و بهبودي بيمار برايش اولويت داشته باشد.
طب سوزني سبب درمان چه بيماري هايي مي شود؟
1-مشكلات و اختلالات تنفسي: طب سوزني توسط بهترين دكتر طب سوزني در تهران انجام مي شود كه سبب باز شدن و راحتي عضلات شش ها و در نهايت بهبودي كامل انبساط و انقباض ريه ها مي شود. طب سوزني در درمان اختلالات تنفسي باعث مي شود كه تنفس به صورت عميق صورت گيرد و اكسيژن به درستي وارد بدن و سپس از آن خارج شود. از اين رو طب سوزني در درمان بيماري هايي چون آسم، سينوزيت، برونشيت و ساير مشكلات ريوي بسيار مفيد مي باشد.
2-طب سوزني به منظور كاهش استرس: در اين نوع طب سوزني غلظت كرتيزول كه سبب ايجاد استرس مي شود را كاهش مي دهند و هورمون هاي جلوگيري از استرس را آزاد مي كنند و در نتيجه موجب احساس آرامش و شادي در فرد مي شوند.
3-اختلال گردش خون: بهترين دكتر طب سوزني در تهران به كمك طب سوزني رگ هاي سفت شده را كاملا نرم كرده و بسياري از بيماري هاي كشنده اي كه به دليل سفت شدن رگ ها رخ مي دهد را از بين مي برد. طب سوزني باعث عملكرد بالاي قلب و رفع انسداد در سرخرگ ها و سياهرگ ها نيز مي شود. هم چنين بهترين دكتر طب سوزني خاطر نشان مي كند كه اين روش سبب كاهش فشار خون نيز مي گردد.
4-اختلالات عصبي: طب سوزني در درمان بسياري از عوامل ناشي از بيماري هاي مغزي بسيار كارآمد مي باشد و از اين رو سبب كاهش تكرار درد، كاهش دردهاي ناشي از سردردهاي ميگرني و هم چنين سردردهاي خوشه اي(كلاستر) مي شود و عصب هاي مسدود شده را فعال مي نمايد و در نهايت سبب مي شود تا بهبود شرايط تومور و جراحي مغز به خوبي صورت گيرد.
5-اختلالات گوارشي: بهترين دكتر طب سوزني در تهران در مورد اختلالات گوارشي توضيحاتي مي دهد و بيان مي كند كه اين اختلالات شامل مشكلات بيماري هاي معده و روده، ورم مخاط روده بزرگ، عدم گوارش، التهاب معده، يبوست و زخم و خونريزي مي باشد كه طب سوزني با ترشح هورمون هاي روده، معده و هورمون هاي مربوطه سبب بهبودي فرد و خلاصي وي از بيماري هاي مرتبط با معده و روده و هم چنين گوارشي مي شود.
6-درمان مشكلات زنان و اختلالات تناسلي: بهترين دكتر طب سوزني در تهران به وسيله طب سوزني مشكلات مربوط به زنان در دوران قاعدگي، بارداري و هم چنين آمادگي زنان را براي زايمان فراهم مي كند تا خانم ها با خيالي آسوده اين دوران را پشت سر بگذارند.
7-درمان چاقي: بهترين دكتر طب سوزني در تهران توصيه مي كند تا در كنار ورزش و رژيم غذايي اصولي از طب سوزني نيز براي كاهش وزن و چاقي خود استفاده نماييد و به نتيجه دلخواه دست يابيد.
اقدامات بعد از طب سوزني
پس از طب سوزني بايد به وضعيت سلامت خود بيش تر دقت نماييد. طبق گفته بهترين دكتر طب سوزني در كنار برنامه درماني بايد در سبك زندگي خود نيز تغييراتي را ايجاد كنيد. طب سوزني يك درمان طبيعي است و هيچ ماده اي به بدن شما وارد نمي شود. در ادامه به اقدامات بعد از طب سزوني اشاره خواهيم كرد:
آب رساني به بدن
بدن براي دفع مواد مضر نياز به آب كافي دارد. نوشيدن مقدار زياد مايعات بسيار مهم مي باشد. در طول درمان؛ بدن در حال سم زدايي است و همچنين مصرف مايعات به اين روند كمك شاياني مي نمايد. اگر بعد از انجام طب سوزني درد زيادي را احساس كرديد؛ بايد مصرف آب را افزايش دهيد و پيش از كاهش درد از انجام فعاليت هاي سنگين جدا خودداري نماييد.
استراحت كافي
يكي ديگر از اقدامات مهم بعد از طب سوزني، استراحت كافي است. براي بهبود روند درمان؛ بدن به انرژي نياز دارد. به طور كلي يك روز بعد از انجام طب سوزني از انجام كارهاي سنگين خودداري نماييد به دليل اين كه بدن در طول زمان براي ترميم و التيام به انرژي نياز دارد. طبق گفته بهترين دكتر طب سوزني بايد بدنتان را گرم نگهداريد و تا 24 ساعت بعد از طب سوزني از حجامت، شنا و هر نوع فعاليت مشابه خودداري كنيد تا در روند درمان اختلالي ايجاد نشود.
مراجعه به كلينيك
در ابتدا بايد براي روند درمان به كلينيك طب سوزني مراجعه كنيد و اقدامات لازم را بعد از انجام طب سوزني انجام دهيد. همان طور كه گفته شد؛ طب سوزني يك درمان طبيعي است و هيچ ماده اي به بدن وارد نمي شود اما يك دارو محسوب مي شود و فرد به مرور زمان تاثير درمان را مشاهده خواهد كرد. فرد براي رسيدن به نتيجه مطلوب بايد صبر داشته باشد تا جلسات طب سوزني و روند درمان آن به پايان برسد.
چگونگي جلسات درماني توسط بهترين دكتر طب سوزني در تهران
پس از يافتن بهترين دكتر طب سوزني در تهران، لازم است كه براي درمان از منشي پزشك موردنظر نوبت بگيريد و تحت درمان قرار گيريد.
در اولين جلسه، بهترين دكتر طب سوزني در تهران نبض و زبان شما را بررسي مي نمايد و به طور كلي شما را ارزيابي مي كند تا مشكل را پيدا كند. اين جلسه به طور تقريبي يك ساعت زمان مي برد و جلسات روتين بعدي تقريبا 30 الي 60 دقيقه بسته به نوع درمان متغير مي باشد.
معمولا در هر جلسه درماني بهترين دكتر طب سوزني در تهران پيش از شروع ادامه درمان، ابتدا وضعيت بيمار و نحوه تغيير علائم بيماري را مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهد و در اين بين سوالاتي نيز از شما مي پرسد و در نهايت پس از گرفتن نبض، ادامه درمان را به كمك طب سوزني و تحريك سوزن ها با جريان الكتريكي انجام مي دهد.
در برخي بيماري ها ضروري است كه بهترين دكتر طب سوزني در تهران شيوه زندگي شما را تحت بررسي قرار دهد و دستورات غذايي(رژيم غذايي) و اصلاحات شيوه زندگي را به شما توصيه نمايد.
در اكثر بيماري ها تغييرات از همان جلسات نخست آغاز مي شود و شما شاهد تغييراتي خواهيد بود. با اين وجود از نظر علمي و با تجويز بهترين دكتر طب سوزني در تهران اين درمان 4 الي 6 جلسه به طول مي انجامد.
لازم به ذكر است كه در بيماري هاي خفيف شاهد تغييرات سريع تري خواهيد بود. در صورتي كه در بيماري هاي مزمن اين امكان وجود دارد كه تا جلسات دهم هيچ نشانه اي از بهبودي را مشاهده نكنيد.
بهترين دكتر طب سوزني در تهران به منظور پايدار نگه داشتن اثر درمان اقداماتي را انجام مي دهد و درمان هاي نگهدارنده را براي شما انجام مي دهد.
عوارض طب سوزني
طب سوزني جزء روش هاي درماني بسيار حساس مي باشد و در اكثر اوقات در صورتي كه توسط بهترين دكتر طب سوزني در تهران صورت گيرد و از سوزن هاي استريل شده بهره گيرد، هيچ گونه عارضه و يا داراي عارضه بسيار ناچيزي خواهد بود.
با اين وجود در صورتي كه دكتر طب سوزني مهارت هاي خاص را نداشته باشد، شاهد عوارض كمي چون درد و خونريزي بسيار كم يا كبودي ناچيز در قسمت ورود سوزن خواهيد بود.
در صورتي عوارض طب سوزني زياد مي شود كه شما كانديد مناسبي براي طب سوزني نباشيد و شرايطي چون باردار بودن، داشتن مشكلات انعقاد خون و يا داشتن باطري در قلب شما سبب عوارضي در انجام طب سوزني مي گردد.
كلام آخر
از شما عزيزان سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد، سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين دكتر طب سوزني در تهران آشنا كند و اميدواريم مطالب گفته شده براي شما مفيد واقع شده باشد و هم چنين در صورت داشتن سوال و يا مشاوره با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۳۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

سنگ كليه چيست؟

به طور كلي در تعريف آن كه سنگ كليه چيست بايد بگوييم كه از مهم ترين عوامل و دلايل ايجاد سنگ كليه ، وجود نمك و املاح در ادرار مي باشد و همچنين افزايش و بالا بودن مقدار اين املاح و نمك از مهم ترين دلايل ايجاد سنگ كليه در افراد مي باشد. سنگ كليه در دستگاه ادراري افراد، به طور مثال از كليه تا مثانه ايجاد مي شود.

توجه داشته باشيد كه اگر سنگ كليه سريعا تشخيص داده شود، خيلي خطرناك نيست و به بدن فرد، آسيب خيلي جدي اي وارد نمي كند ولي اگر سنگ كليه به موقع تشخيص داده نشود و درمان نشود، ممكن است بسيار دردناك باشد و خطرات بالايي براي فرد مبتلا ايجاد كند. در برخي موارد سنگ كليه به همراه ادرار از بدن فرد مبتلا خارج مي گردد. اگر سنگ كليه كوچك و ريز باشد ممكن است بدون هيچ علائم و دردي از بدن فرد به هنگام ادرار خارج بشود، اما اگر سنگ كليه، پيشرفته تر باشد، براي فرد مبتلا ايجاد درد و ناراحتي در قسمت شكم و پشت مي كند و باعث مسدود شدن مجراي ادراري مي شود.

سنگ كليه، رسوبات سخت و كريستالي مي باشد كه از بالا بودن ميزان نمك و املاح و مواد معدني در ادرار تشكيل مي شود. عوامل بسيار مختلفي مي تواند در بروز سنگ كليه موثر باشد كه يكي از آن ها رژيم غذايي نادرست و نامناسب، اضافه وزن و… مي باشد و مي‌تواند شرايط دشواري را براي فرد ايجاد كند.

بهتر است بدانيد كه خطرناك ترين و مهم ترين عاملي كه مي تواند باعث ايجاد سنگ كليه در افراد بشود، اين است روزانه كم تر از يك ليتر ادرار داشته باشيد. لازم به ذكر است كه احتمال وجود سنگ كليه در افراد بين سنين 20 تا 50 سال زياد است، همچنين سنگ كليه در نوزادان نارس كه مشكل كليه دارند هم بسيار شايع مي باشد.

علائم سنگ كليه
سنگ كليه ممكن است علائم و نشانه هاي احتمالي اي در برخي از افراد مبتلا، داشته باشد. در ادامه به مهم ترين علائم و نشانه هاي سنگ كليه كه ممكن است براي افراد رخ دهد، اشاره خواهيم كرد.

مهم ترين علائم سنگ كليه موارد زير مي باشد:

احساس سوزش هنگام دفع ادرار
تغيير رنگ غير عادي ادرار (صورتي، قرمز يا قهوه‌اي)
احساس درد شديد در ناحيه پشت، پلو و لگن
داشتن تكرر ادرار (افزايش تعداد دفعات دفع ادرار)
كم شدن غيرعادي حجم ادرار
بد بو شدن ادرار ( ادرار ابري )
داشتن حالت تهوع و استفراغ
بروز علائمي همانند تب و لرز
زمان مراجعه به پزشك
در پاسخ به اين سوال كه چه زماني لازم است به پزشك مراجعه كنيم ، بايد بگوييم كه علائم جدي و خطرناكي وجود دارند كه در صورت احساس آن علائم، لازم است حتما به بهترين دكتر سنگ كليه در تهران مراجعه داشته باشيد.

اين علائم عبارتند از موارد زير :

درد آنقدر شديد است كه شما نمي تواند بنشيند
درد همراه با تهوع و استفراغ
درد همراه با تب و لرز
وجود خون در ادرار
مشكل در ادرار كردن
لازم به ذكر است كه اگر سنگ كليه تشخيص داده نشود و درمان نگردد، خطرات بالا و سختي براي افراد ايجاد مي كند، پس در صورت احساس هركدام از علائم بالا، سريعا به بهترين دكتر كليه در ايران مراجعه كنيد .

عوامل موثر در سنگ كليه
عوامل بسيار زيادي مي تواند باعث ايجاد سنگ كليه در افراد بگردد، از اين رو در اين قسمت به برخي از مهم ترين عوامل موثر در بروز سنگ كليه در افراد اشاره خواهيم كرد:

كمتر از 1 ليتر ادرار در روز داشتن
جنسيت
ديابت
بيماري هاي گوارشي
بيماري هاي كليوي
پايين آمدن آب بدن
چاقي و اضافه وزن
رژيم غذايي سرشار از پروتئين، نمك و گلوكز
پركاري غده ي پاراتيروئيد
جراحي هاي باي پس معده
بيماري هاي التهاب معده كه باعث افزايش جذب كلسيم مي شود.
مصرف داروهايي نظير ديورتيك هاي تريامترن، داروهاي ضد صرع و داروهاي آنتي اسيد حاوي كلسيم
كلام آخر

از شما سپاسگزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد. سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين دكتر سنگ كليه در تهران آشنا كند و اطلاعاتي در اين رابطه به شما عزيزان ارائه دهد. اميدواريم اين مطالب برايتان مفيد واقع شده باشد. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر و جهت گرفتن مشاوره مي توانيد با شماره هاي ذكر شده در مقاله تماس حاصل فرماييد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۱:۵۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

سنگ كليه چيست و چگونه درمان مي شود؟


سنگ كليه به دليل بالا رفتن غلظت املاح و نمك در ادرار به وجود مي‌آيد كه شامل رسوبات سختي است كه در دستگاه ادراري از كليه تا مثانه ديده مي شود. يكي از علائم اصلي سنگ كليه احساس درد در ناحيه دستگاه ادرار است كه هنگام حركت سنگ هاي كليوي احساس درد بسيار دردناك مي‌شود. اما زماني كه اين مشكل سريع تر تشخيص داده شود به راحتي قابل رفع است و آسيب دائمي به بدن وارد نمي شود.
اگر از مشكل پروستات رنج مي بريد و ساكن استان تهران هستيد و به دنبال بهترين جراح پروستات در تهران هستيد مي توانيد به مقاله مورد نظر مراجعه فرماييد .
روش هاي مختلف براي درمان سنگ كليه وجود دارد كه پزشك با مشخص كردن اندازه سنگ كليه روش مناسب را انتخاب مي كند. ساده ترين راه درمان سنگ كليه نوشيدن آب فراوان است. در اين مواقع پزشك درمان داروي مسكن را تجويز مي‌كند تا از علائم سنگ كليه در امان بمانيد. اما زماني كه سنگ كليه بيش از حد بزرگ باشد پزشكان با استفاده از دستگاه سنگ شكن امواج صوتي را به سمت سنگ كليه فرستاده و آنها را به قطعات كوچك كوچكتري خورد مي كند. اين روش درماني حدود يك ساعت طول مي كشد كه ممكن است در حين آن كمي درد داشته باشيد.
ويژگي بهترين دكتر سنگ كليه
حال كه با ۱۰ تا از بهترين دكترسنگ كليه آشنا شديد. اما هنوز هم انتخاب از ميان آنها براي شما سخت و دشوار است، بهتر است با ويژگي هاي مهم بهترين دكتر سنگ كليه آشنا شويد. در واقع بايد بدانيد چه زماني دكتر مي تواند به عنوان بهترين دكتر سنگ كليه انتخاب شود.
داشتن تخصص و مهارت كافي: پزشكي كه در زمينه جراحي سنگ كليه فعاليت دارد، بايد تخصص و مهارت كافي را به دست آورد تا بتواند به عنوان بهترين دكتر سنگ كليه انتخاب شود. هر چقدر تخصص و مهارت پزشك در اين زمينه بيشتر باشد، مطمئناً شما بهتر مي توانيد به فعاليت پزشك اطمينان كنيد و روند درماني خود را به دست او بسپاريد.
داراي سابقه طولاني مدت در زمينه‌ي سنگ كليه: اكثر افراد هنگامي كه تصميم مي گيرند بهترين دكتر را در زمينه خاص انتخاب كنند و به سابقه فعاليت دكتر توجه بيشتري نشان مي‌دهند. هر چقدر پزشك انتخابي شما سابقه طولاني تر در زمينه درمان سنگ كليه داشته باشد، گزينه مناسب تري براي درمان اين مشكل شناخته مي شود.
كسب مدرك تخصصي از معتبرترين دانشگاه ها: پزشكاني كه در زمينه سنگ كليه فعاليت دارند داراي تخصص اورولوژي و جراحي كليه و مجاري ادراري و تناسلي مي باشند. پزشكي كه مدرك خود را از بهترين دانشگاه‌ها دريافت كرده باشد مطمئناً به علم به روزتري آشناست و روند درماني را با تكنيك هاي جديد پيش خواهد برد.
كلام آخر
و در كلام آخر بايد بيان كنيم دكتر هاي نام بردع شده در اين مقاله صرفا براي معرفي بوده است و در صورت انتخاب هر كدام از آنها لازم است اطلاعات دقيق تري به دست آوريد. ممنون كه تا پايان مقاله با ما همراه بوديد. در صورت داشتن هرگونه انتقاد يا پيشنهاد مي توانيد از طريق سايت پزشكا با ما در ميان بگذاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۸:۲۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)

بهترين دكتر فيلر در تهران كيست؟


فيلر از جمله روش هاي زيبايي است كه به دقت و ظرافت بسيار زيادي نياز دارد و بايد فردي كه در اين زمينه تخصص و تبحر كافي دارد اقدام كند؛ بهترين دكتر فيلر در تهران مي تواند به خوبي از عهده انجام اين روش بربيايد و بهترين نتايج را براي بيماران خود رقم بزند؛ تزريق فيلر بايد به صورت موضعي به زير پوست تزريق شود تا هر گونه فرو رفتگي و چين و چروك برطرف شود.
از اين رو بهتر است به مطب بهترين دكتر فيلر در تهران كه در روند جوانسازي پوست جزو بهترين گزينه هاست مراجعه كرد؛ ايشان مي تواند با معاينه و تشخيص انواع مشكلات پوستي، مقدار مورد نياز فيلر به پوست بيمار تزريق كند؛ بهترين دكتر فيلر در تهران مي تواند تمامي عيوب و مشكلات ظاهري پوست بيمار را با انواع روش هاي مختلف جوانسازي از جمله تزريق فيلر درمان كند.
كاربردهاي فيلر
مي توان از فيلرها براي موارد مختلفي استفاده كرد كه در ادامه برخي از اين كاربردها را براي شما ذكر خواهيم كرد :
1 . از جمله ويژگي ها و خصوصيات فيلر، پركنندگي مي باشد كه هر گونه چين و چروك و خطوط صورت را به خوبي پر مي كند و عيوب را پوشش مي دهد؛ با استفاده از فيلر مي توان هر گونه خطوط اخم، خنده و خطوط افقي پيشاني را به خوبي از بين برد.
2 . در ضمن مي توان با استفاده از فيلر اسكارهاي آتروفيك يا فرو رفته را برطرف كرد و همچنين اين روش همراه با روش سابسيژن قابل استفاده است.
3 . با كمك فيلر مي توان اعضاي صورت را به خوبي قرينه كرد زيرا برخي مواقع افراد داراي گونه ها، شقيقه يا لب هاي غير قرينه مي باشند؛ مي توان اصول زيبايي چهره را با استفاده از روش تزريق فيلر حفظ كرد زيرا با قرينه سازي صورت، تعادل و قرينگي اش برمي گردد.
4 . مي توان با استفاده از فيلر حجم از دست رفته در بخشي از صورت يا بدن را برطرف كرد؛ گاهي اوقات حجمي كه از دست رفته به دليل ژنتيك يا با افزايش سن و … رخ مي دهد كه فيلر مي تواند گزينه بسيار خوبي براي اين دسته از افراد باشد تا نتايج مورد نظر خود را با انجام اين روش بدست بياورند.
5 . همان طور كه گفته شد فيلر از جمله روش هاي جوانسازي پوست است كه مي تواند هر گونه تيرگي و گودي زير چشم افراد را برطرف كند.
انواع فيلر
فيلرها انواع مختلفي دارند كه هر يك براي نوعي از پوست مناسب مي باشند؛ از اين رو بهترين دكتر پوست در تهران، بيمار مراجعه كننده را معاينه مي كند و با تشخيص دقيق خود، فيلر مناسب را تجويز مي كند؛ در ادامه انواع اين فيلرها را براي شما نام خواهيم برد :
فيلرهاي موقت : بيشتر مواقع مي توان از فيلر موقت جهت برجسته كردن لب ها، گونه ها، چروك هاي سطحي استفاده كرد؛ جنس اين فيلرها از هيالورونيك اسيد و كلاژن مي باشد؛ چربي نيز جزو مواد تزريقي در اين روش مي باشد كه مدت زمان ماندگاري آن نيز موقت اما طولاني تر مي باشد؛ لازم به ذكر است فيلرهاي موقت كاربرد و طرفداران بسيار بيشتري دارد و تنها مشكل آن ماندگاري كم است؛ فيلر موقت 3 الي 4 ماه بر روي پوست دوام مي آورد.
فيلرهاي نيمه دائم : بسياري از چين و چروك ها و خطوط پوستي را مي توان با فيلر نيمه دائم برطرف كرد؛ در اين نوع فيلرها، مواد كلاژن ساز وجود دارند كه پس از گذشت مدت زماني طولاني، اثر خود را بر روي پوست فرد مي گذارند؛ مدت زمان ماندگاري فيلرهاي نيمه دائم يك الي يك و نيم سال است.
فيلرهاي دائمي : نام ديگر فيلرها دائمي، فيلرهاي غير قابل جذب است كه مي توان از آن ها جهت از بين بردن چين و چروك هاي بسيار عميق پوستي استفاده كرد؛ به دليل جذب نشدن اين ماده به پوست افراد، عوارض و خطرات بسيار زيادي به همراه دارد و همين مسئله موجب شده كه بسياري از افراد از اين روش استفاده نكنند.
مزاياي تزريق فيلر
تزريق فيلر مزايا و فوايد بسيار زيادي دارد كه هر يك به نوعي موجب جلب نظر افراد براي استفاده از اين روش شده است؛ مزاياي اين روش را در ادامه براي شما ذكر خواهيم كرد :
اين روش تاييديه ايمني و سلامت از سازمان غذا و داروي آمريكا (FDA) دارد.
تزريق ژل و فيلر غيرتهاجمي محسوب مي شود و به جراحي نياز ندارد.
دقيقا بعد از تزريق فيلر، نتايج موفقيت آميزي حاصل مي شود.
نتايج حاصل شده طبيعيست و بازدهي بالايي دارند.
به استفاده از مسكن يا داروي بيهوشي نياز نيست.
اگر بيمار ناراضي باشد، قابل بازگشت است.
پس از تزريق به دوره نقاهت نياز ندارد.
در مدت زمان كوتاه قابل انجام است.
عوارض تزريق فيلر
تزريق فيلر مانند هر روش ديگري با عوارضي همراه است كه بايد پيش از تزريق فيلر، نسبت به اين عوارض اطلاعات كافي داشت؛ در ادامه اين عوارض را براي شما نام خواهيم برد :
فيلر ممكن است از ناحيه تزريق، كمي به بيرون تراوش كند.
ممكن است پوست فرد دچار عفونت شود يا مقداري خراش بردارد.
در نواحي اطراف تزريق فيلر، برآمدگي هاي كوچك به وجود مي آيد.
اين امكان وجود دارد كه به عروق خوني آسيب وارد شود.
برخي از بافت ها دچار انسداد مي شوند.
نكات مراقبتي پس از تزريق فيلر
پس از اين كه تزريق فيلر به پايان رسيد بايد به برخي نكات و توصيه هاي مهم توجه كرد تا از بروز هر گونه مشكل و عوارض جلوگيري شود؛ برخي از اين نكات در ادامه ذكر شده اند :
در صورتي كه پس از تزريق كردن فيلر، كمي قرمزي و تورم مشاهده كرديد، اصلا نگران نباشيد زيرا بعد از گذشت چند روز از بين مي روند.
اگر علائم و برخي عوارض اين مشكل بعد از گذشت چند روز برطرف نشد، بايد حتما آن را با پزشك مورد نظر خود در ميان بگذاريد.
بايد تا مدت 24 ساعت پس از تزريق فيلر از هيچ گونه لوازم آرايش استفاده نكنيد.
بايد ناحيه تحت درمان را تا مدت 6 ساعت فشار و ماساژ ندهيد.
به دليل ايجاد تورم و قرمزي در پوست، از قرار گرفتن در معرض سرما و گرماي شديد خودداري كنيد.
داروهايي كه باعت رقيق شدن خون مي شوند از جمله آسپرين استفاده نكنيد.
خصوصيات بهترين دكتر فيلر در تهران
بايد براي تزريق فيلر پزشكي انتخاب شود كه در اين زمينه مهارت كافي دارد و در ضمن مي توان پزشك حاذق را در بهترين كلينيك ليزر موهاي زائد در تهران يافت؛ در ادامه مقاله قصد داريم شما را با خصوصيات و ويژگي هايي كه بايد بهترين دكتر فيلر در تهران دارا باشد، آشنا كنيم :
بايد ايشان تسلط و مهارت كافي بر روي انجام روش تزريق فيلر داشته باشد و بتواند به خوبي از عهده انجام اين روش بربيايد.
بهترين دكتر فيلر در تهران بايد در زمينه پوست تخصص داشته باشد تا بتواند فيلر را به خوبي تزريق كند.
ايشان بايد براي انجام اين روش از ابزارهاي پيشرفته و مدرن استفاده كند تا نتيجه خوبي حاصل شود.
ايشان بايد با هر يك از افرادي كه به مطب شان مراجعه مي كنند، به خوبي برخورد كنند و پاسخ تمامي سوالاتشان را به درستي بدهند.
بهترين دكتر فيلر در تهران بايد بتواند مشاوره مورد نياز در رابطه با تزريق فيلر به بيماران بدهد تا با اطلاعات و ديد كافي نسبت به اين روش، اقدام كنند.
دكتر بايد براي تزريق فيلر به نواحي مختلف پوستي، هزينه مناسبي اخذ كند تا اكثر افراد بتوانند از اين روش استفاده كنند.
هزينه تزريق فيلر در تهران
براي تزريق فيلر در شهر تهران بايد هزينه هايي به بهترين دكتر فيلر در تهران پرداخت شود تا ايشان بتواند براي انجام اين روش اقدام كند؛ در واقع مقدار مبلغي كه بايد پرداخت شود به موارد مختلف بسياري بستگي دارد به عنوان مثال بايد ميزان فيلر تزريقي و ناحيه تحت درمان مشخص شود زيرا هر چه فيلر بيشتري به پوست تزريق شود، هزينه بيشتري بايد پرداخت شود؛ در ضمن ميزان مهارت و تجربه دكتر در اين زمينه تاثير بسزايي در هزينه پرداختي دارد زيرا هر چه دكتر بتواند اين روش را بهتر اجرا كند، بايد هزينه بيشتري پرداخت گردد.
به طور كلي موارد مختلف بسياري بر روي هزينه تزريق فيلر در تهران اثر مي گذارند كه اگر مي خواهيد در اين باره اطلاعات كافي كسب كنيد، مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد و پاسخ سوالات خود را بيابيد.
كلام آخر
تزريق فيلر تاثير بسيار زيادي در رفع هر گونه خطوط و چين و چروك هاي پوستي دارد و موجب برطرف شدن افتادگي و فرورفتگي هاي پوستي مي شود؛ از اين رو در اين مقاله مطالب بسيار مفيدي در رابطه با تزريق فيلر در اختيار شما قرار داديم تا بتوانيد با خيالي آسوده از اين روش در اين زمينه استفاده كنيد؛ در ضمن سايت پزشكا 10 تا از بهترين دكتر فيلر در تهران را به شما معرفي كرد تا براي تزريق فيلر ديگر نگران يافتن پزشك حاذق و ماهر نباشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۰۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)