toptane toptane .

toptane

اندولیفت و مزایای آن


یکی از روش های نوین در جوانسازی و زیبایی ظاهری اندولیفت می باشد که روند انجام آن به کمک لیزر صورت می گیرد. در روش اندولیفت، فیبر نوری بسیار نازکی به بخش لایه های زیرین پوست وارد می شود و در ناحیه میان بافت چربی و بخش عمیق لایه درم باقی می ماند و سپس لیزر دایود به وسیله یک فیبر دیگر به فیبر اولیه وصل می شود. در نهایت انرژی لیزر که در بخش مادون قرمز از طیف فرکانس مرئی قرار داده شده به لایه های زیرین پوست تابانده می‌شود.
لازم به ذکر است، این روش جوانسازی کاملا غیر تهاجمی می باشد و جز اعمال سرپایی محسوب می شود. تنها نکته ای که درنتیجه اندولیفت بسیار حائز اهمیت می باشد این است که این اقدام زیبایی توسط بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان و یا بهترین دکتر اندولیفت در محل سکونت خویش انجام پذیرد تا روند درمان و بهبودی به نحو احسن صورت گیرد.
معمولاً از اندولیفت برای از بین بردن چین و چروک ها و افتادگی های پوستی، سفت کردن و کشیدن پوست در نواحی مختلف بدن اعم از: گردن، داخل ران، باسن، افتادگی زیر چشم، گونه ها، پلک پایین، غبغب، بازوها، اطراف دهان، خط فک و چانه، دور ناف و زانو و … استفاده می نمایند. روش جوانسازی اندولیفت به سبب این که کاملاً به روز می باشد؛ مزیت های بسیار زیادی را دارد و بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان برخی از این مزیت ها را به صورت زیر شرح می دهد:
اندولیفت از طریق بی هوشی انجام نمی شود و نیازی به آن نیست. همانطور که می دانید، در بیشتر جراحی ها اعم از جراحی زیبایی و جراحی درمانی از بی هوشی استفاده می شود و در پی آن ممکن است خطرات و عوارض بسیار زیادی از قبیل: سکته و مرگ به وجود آید. بنابراین استفاده نکردن از بی هوشی در این عمل، جزء مهم ترین مزیت های اندولیفت به حساب می آید.
اکثر اعمال دارای عوارض و یا خطراتی می باشند، اما اندولیفت هیچ گونه عارضه ای به همراه ندارد. این عمل کاملا سرپایی می باشد و نیاز به بستری شدن و مراقبت های طولانی مدت ندارد. هیچ گونه زخم و خونریزی ایجاد نمی کند و جلسات درمانی آن بسیار کم می باشد. از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و هزینه کم تری نسبت به سایر روش های زیبایی دارد. روش اندولیفت از امنیت بالایی برخوردار می باشد و بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان خاطر نشان می کند که می توان این روش را همراه با بوتاکس نیز انجام داد.
مدت زمان انجام جراحی اندولیفت به طور تقریبی 10 دقیقه می باشد و لازم به ذکر است برای جراحی کل صورت حدودا نیم ساعت طول می کشد. حدودا دو روز بعد از انجام جراحی اندولیفت می توانید به فعالیت های روزمره خود برسید. در جراحی به این روش نتایج بلافاصله قابل مشاهده می باشد و نکته حائز اهمیت دیگر این است که احتمال دارد، بعد از انجام جراحی از نتیجه کار ناخشنود و ناراضی باشید و برکگشت پذیر بودن این روش نقطه مزیت آن به حساب می آید.
روش های شناسایی بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان
با در نظر داشتن به این موضوع که روش جوانسازی اندولیفت در زیبایی افراد و ظاهر آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، بنابراین پزشکی که قرار است این عمل را انجام دهد باید جزء برترین های شهر خود باشد تا با خیالی آسوده اقدام به چنین عملی زد. حال نکته ای که باید به آن دقت نمود این است که چگونه بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان را شناسایی نمایید. در این مقاله روش هایی را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا به کمک آنها بتوانید بهترین انتخاب را نمایید. برخی از روش های شناسایی بهترین دکتر اندولیفت به شرح زیر می باشد:
معمولا بین اطرافیان یا آشنایان افرادی وجود دارد که به اقدامات زیبایی توجه نشان می دهند و در رابطه با متخصصین زیبایی اطلاعات بسیاری را دارا می باشند، بنابراین می توان به کمک این افراد بهترین انتخاب را انجام داد.
جستجو در فضای مجازی یکی دیگر از روش های شناسایی بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان می باشد به این سبب که امروزه اکثر فعالیت های افراد در فضای مجازی صورت می گیرد و بسیاری از کسب و کارها در فضای مجازی رونق پیدا کرده است؛ بنابراین با جستجو کردن در فضای مجازی می توان بهترین انتخاب را در کوتاهترین زمان ممکن انجام داد. از مزایای فضای مجازی این است که پزشکان و تخصص های آن ها را با یکدیگر مقایسه می کند و بهترین ها را همراه با مشخصات کامل ارائه می دهد.
معمولاً بهترین دکتر اندولیفت در بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان ارائه خدمات می دهد و با مراجعه به کلینیک زیبایی در شهر خویش شما می توانید بهترین پزشک متخصص زیبایی را بیابید.
متخصصین و پزشکان بسیاری وجود دارند که از تخصص و مهارت های همکاران خویش آگاهی کامل دارند؛ بنابراین در صورتی که پزشکی را امین خود می دانید و تحت درمان های ایشان قرار دارید به راحتی می توانید از ایشان کمک بگیرید و آدرس و مشخصات بهترین دکتر اندولیفت را از ایشان جویا شوید.
نحوه انجام اندولیفت
دستگاه لیزر استفاده شده در روش زیبایی اندولیفت به کمک تولید، تقویت و متمرکز ساختن پرتوهای نوری که انرژی کاملاً یکسانی دارند، تغییراتی را در بدن ایجاد می کنند که این تغییرات را به طور کامل در ادامه توضیح خواهیم داد. اساس اصلی کار لیزر؛ تخریب انتخابی و خاصیت فتوترمیک یا گرمایش نوری بر بافت پوستی می باشد. طول موج های پرتو لیزر 1470 نانومتر است که سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا آن را مورد تایید قرار داده است.
پس از گذراندن مراحل شناسایی پزشک متخصص و مراجعه حضوری به ایشان، بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان روند انجام اندولیفت را شرح می دهند تا هیچ گونه ابهامی در زمینه نحوه انجام اندولیفت در ذهن مراجعه کننده وجود نداشته باشد.
همانطور که می دانید در عمل اندولیفت هیچگونه برش و یا بخیه ای ایجاد نمی شود و پزشک متخصص بدون نیاز به بیهوشی و بستری کردن بیمار روند درمانی را پیش می برد. دستگاه اندولیفت نوعی پرتو لیزری (نور مادون قرمز یا فروسرخ) می باشد. طول موج دستگاه اندولیفت بیشترین اثر را بر روی آب و چربی های ذخیره شده در بافت پوستی دارد. بنابراین با توجه به خاصیت این نوع دستگاه، اندولیفت تاثیر به سزایی در ذوب کردن چربی های اضافی پوست و در نتیجه رفع شل شدگی پوست دارد.
همانطور که می دانید؛ لیزر موهای زائد کاملاً موضعی و سطحی عمل می کنند اما لیزر دستگاه اندولیفت به کمک فیبرهایی به ضخامت یک تار مو به سمت زیر پوست فرستاده می شوند و بافت های عمقی را نشانه می گیرند. این لیزرها به صورت انتخابی چربی ها را تجزیه و در نهایت به بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازند.
در مرحله بعدی میکروفیبر بسیار نازک حین گذشتن از لایه های پوستی با هدایت مسیر لیزر به سمت محل مورد نظر وارد می شود. نتیجه تابش لیزر دستگاه اندولیفت به شرح زیر می باشد:
لیزر به کمک اقداماتی که انجام می دهد در بخش لایه میانی پوست کلاژن سازی را تحریک می سازد و رشته های پروتئینی کلاژن که وظیفه ایجاد قوام و استحکام بافت های بدن را دارند، مورد تحلیل قرار می دهند.
روش اندولیفت در از بین بردن افتادگی های کم تا ملایم پوست در بخش های گردن، صورت و بازوها بسیار موثر می باشد.
همانطور که می دانید وجود چین و چروک های پوستی، شل شدگی و افتادگی پوست ممکن است در اثر تجمع اندک چربی ها در زیر پوست باشد؛ بنابراین لیزر با سرعت بسیار زیادی چربی سوزی موضعی یا همان لیپولیز را تحریک می کند و به این طریق در جوانسازی پوست نقش اساسی را ایفا می نماید.
با توجه به این که امواج لیزر به بافت های بدن برخورد می نمایند و انرژی نوری به انرژی گرمایی تبدیل می شود، بدن به کمک اقداماتی سعی در کاهش دمای بافت بدن به کمک افزایش خون رسانی و رگ زایی می نماید. این اقدامات در نهایت منجر به غذا رسانی به پوست و ترمیم بافت های پوستی می شود.
همانطور که می دانید سلول های پوستی در بخشی به نام ماتریکس خارج سلولی واقع شده است که دارنده پروتئین های بسیار است. دستگاه اندولیفت واکنش های سوخت و سازی موجود در ماتریکس خارج سلولی را تحریک و درنهایت فعال می نماید و به این طریق منجر به زیباسازی پوست می گردد.
کلام آخر
معمولاً بهترین دکتر اندولیفت با در نظر داشتن نوع مشکل هر شخص، تعداد جلسات انجام اندولیفت را تخمین می زند، البته به طور کلی می توان گفت که اندولیفت با یک جلسه قابل درمان است و نیازی به جلسات بعدی ندارد. با این وجود در صورتی که از نتیجه روش جوانسازی اندولیفت راضی نبودید و یا طبق سلیقه شما نبود، می توانید برای بار دوم در مدت زمان دوازده ماه پس از درمان اولیه این اقدام را تکرار نمایید.
از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر اندولیفت در اصفهان آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید و سودمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و در جستجوی متخصص پوست می باشید؛ به شما پیشنهاد می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین دکتر پوست در تهران مراجعه نمایید و از اطلاعات ارائه شده بهره مند شوید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۸:۰۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)