toptane toptane .

toptane

طب سوزنی چیست؟


طب سوزنی یکی از پایه های اصلی طب چینی می باشد که قدمت هزار ساله دارد و پزشکان بسیاری در این زمینه تخصص و مهارت ویژه دارند. امروزه در کشور ما نیز تحت نظر سازمان وزارت بهداشت از آن بهره می برند.
بهترین دکتر طب سوزنی در تهران به کمک سوزن های بسیار نازک و ظریف، قسمت هایی از بدن را تحریک نموده و سبب گردش انرژی در تمامی نواحی بدن می شود و در نهایت موجب بهبودی و درمان فرد می گردد.
ویژگی های بهترین دکتر طب سوزنی در تهران
یکی از گام های مهم برای انجام طب سوزنی این است که به سراغ بهترین دکتر طب سوزنی در تهران بروید و برای درمان از تخصص و مهارت ایشان اطمینان خاطر داشته باشید. حال نکته قابل توجه این است که بهترین دکتر طب سوزنی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا جزء بهترین ها قرار گیرد. از این رو چند ویژگی مهم بهترین دکتر طب سوزنی در تهران را برای شما ذکر می کنیم:
بهترین دکتر طب سوزنی در تهران باید این ویژگی را داشته باشد که مدرک تخصصی خود را از دانشگاه های معتبر کشور اخذ کرده باشد و تحت نظر سازمان وزارت بهداشت و درمان نیز باشد.
در جلسات مشاوره ای خود، تمامی روش های طب سوزنی را به صورت تمام و کمال برای بیمار توضیح دهد و سوالات بیمار را پاسخ دهد تا بیمار هیچ گونه ابهامی در رابطه با طب سوزنی نداشته باشد.
تجربه و سابقه بسیاری در زمینه طب سوزنی داشته باشد و بیماران بسیاری را درمان نموده باشد.
با توجه به این که این درمان، نیاز به ظرافت خاص خود را دارد بهتر است بهترین دکتر طب سوزنی در تهران با کمال دقت و حوصله درمان های لازم را انجام دهد.
از دیگر ویژگی های بهترین دکتر طب سوزنی در تهران باید گفت که به مسائل مالی حساسیت به خرج ندهد و بهبودی بیمار برایش اولویت داشته باشد.
طب سوزنی سبب درمان چه بیماری هایی می شود؟
1-مشکلات و اختلالات تنفسی: طب سوزنی توسط بهترین دکتر طب سوزنی در تهران انجام می شود که سبب باز شدن و راحتی عضلات شش ها و در نهایت بهبودی کامل انبساط و انقباض ریه ها می شود. طب سوزنی در درمان اختلالات تنفسی باعث می شود که تنفس به صورت عمیق صورت گیرد و اکسیژن به درستی وارد بدن و سپس از آن خارج شود. از این رو طب سوزنی در درمان بیماری هایی چون آسم، سینوزیت، برونشیت و سایر مشکلات ریوی بسیار مفید می باشد.
2-طب سوزنی به منظور کاهش استرس: در این نوع طب سوزنی غلظت کرتیزول که سبب ایجاد استرس می شود را کاهش می دهند و هورمون های جلوگیری از استرس را آزاد می کنند و در نتیجه موجب احساس آرامش و شادی در فرد می شوند.
3-اختلال گردش خون: بهترین دکتر طب سوزنی در تهران به کمک طب سوزنی رگ های سفت شده را کاملا نرم کرده و بسیاری از بیماری های کشنده ای که به دلیل سفت شدن رگ ها رخ می دهد را از بین می برد. طب سوزنی باعث عملکرد بالای قلب و رفع انسداد در سرخرگ ها و سیاهرگ ها نیز می شود. هم چنین بهترین دکتر طب سوزنی خاطر نشان می کند که این روش سبب کاهش فشار خون نیز می گردد.
4-اختلالات عصبی: طب سوزنی در درمان بسیاری از عوامل ناشی از بیماری های مغزی بسیار کارآمد می باشد و از این رو سبب کاهش تکرار درد، کاهش دردهای ناشی از سردردهای میگرنی و هم چنین سردردهای خوشه ای(کلاستر) می شود و عصب های مسدود شده را فعال می نماید و در نهایت سبب می شود تا بهبود شرایط تومور و جراحی مغز به خوبی صورت گیرد.
5-اختلالات گوارشی: بهترین دکتر طب سوزنی در تهران در مورد اختلالات گوارشی توضیحاتی می دهد و بیان می کند که این اختلالات شامل مشکلات بیماری های معده و روده، ورم مخاط روده بزرگ، عدم گوارش، التهاب معده، یبوست و زخم و خونریزی می باشد که طب سوزنی با ترشح هورمون های روده، معده و هورمون های مربوطه سبب بهبودی فرد و خلاصی وی از بیماری های مرتبط با معده و روده و هم چنین گوارشی می شود.
6-درمان مشکلات زنان و اختلالات تناسلی: بهترین دکتر طب سوزنی در تهران به وسیله طب سوزنی مشکلات مربوط به زنان در دوران قاعدگی، بارداری و هم چنین آمادگی زنان را برای زایمان فراهم می کند تا خانم ها با خیالی آسوده این دوران را پشت سر بگذارند.
7-درمان چاقی: بهترین دکتر طب سوزنی در تهران توصیه می کند تا در کنار ورزش و رژیم غذایی اصولی از طب سوزنی نیز برای کاهش وزن و چاقی خود استفاده نمایید و به نتیجه دلخواه دست یابید.
اقدامات بعد از طب سوزنی
پس از طب سوزنی باید به وضعیت سلامت خود بیش تر دقت نمایید. طبق گفته بهترین دکتر طب سوزنی در کنار برنامه درمانی باید در سبک زندگی خود نیز تغییراتی را ایجاد کنید. طب سوزنی یک درمان طبیعی است و هیچ ماده ای به بدن شما وارد نمی شود. در ادامه به اقدامات بعد از طب سزونی اشاره خواهیم کرد:
آب رسانی به بدن
بدن برای دفع مواد مضر نیاز به آب کافی دارد. نوشیدن مقدار زیاد مایعات بسیار مهم می باشد. در طول درمان؛ بدن در حال سم زدایی است و همچنین مصرف مایعات به این روند کمک شایانی می نماید. اگر بعد از انجام طب سوزنی درد زیادی را احساس کردید؛ باید مصرف آب را افزایش دهید و پیش از کاهش درد از انجام فعالیت های سنگین جدا خودداری نمایید.
استراحت کافی
یکی دیگر از اقدامات مهم بعد از طب سوزنی، استراحت کافی است. برای بهبود روند درمان؛ بدن به انرژی نیاز دارد. به طور کلی یک روز بعد از انجام طب سوزنی از انجام کارهای سنگین خودداری نمایید به دلیل این که بدن در طول زمان برای ترمیم و التیام به انرژی نیاز دارد. طبق گفته بهترین دکتر طب سوزنی باید بدنتان را گرم نگهدارید و تا 24 ساعت بعد از طب سوزنی از حجامت، شنا و هر نوع فعالیت مشابه خودداری کنید تا در روند درمان اختلالی ایجاد نشود.
مراجعه به کلینیک
در ابتدا باید برای روند درمان به کلینیک طب سوزنی مراجعه کنید و اقدامات لازم را بعد از انجام طب سوزنی انجام دهید. همان طور که گفته شد؛ طب سوزنی یک درمان طبیعی است و هیچ ماده ای به بدن وارد نمی شود اما یک دارو محسوب می شود و فرد به مرور زمان تاثیر درمان را مشاهده خواهد کرد. فرد برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید صبر داشته باشد تا جلسات طب سوزنی و روند درمان آن به پایان برسد.
چگونگی جلسات درمانی توسط بهترین دکتر طب سوزنی در تهران
پس از یافتن بهترین دکتر طب سوزنی در تهران، لازم است که برای درمان از منشی پزشک موردنظر نوبت بگیرید و تحت درمان قرار گیرید.
در اولین جلسه، بهترین دکتر طب سوزنی در تهران نبض و زبان شما را بررسی می نماید و به طور کلی شما را ارزیابی می کند تا مشکل را پیدا کند. این جلسه به طور تقریبی یک ساعت زمان می برد و جلسات روتین بعدی تقریبا 30 الی 60 دقیقه بسته به نوع درمان متغیر می باشد.
معمولا در هر جلسه درمانی بهترین دکتر طب سوزنی در تهران پیش از شروع ادامه درمان، ابتدا وضعیت بیمار و نحوه تغییر علائم بیماری را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و در این بین سوالاتی نیز از شما می پرسد و در نهایت پس از گرفتن نبض، ادامه درمان را به کمک طب سوزنی و تحریک سوزن ها با جریان الکتریکی انجام می دهد.
در برخی بیماری ها ضروری است که بهترین دکتر طب سوزنی در تهران شیوه زندگی شما را تحت بررسی قرار دهد و دستورات غذایی(رژیم غذایی) و اصلاحات شیوه زندگی را به شما توصیه نماید.
در اکثر بیماری ها تغییرات از همان جلسات نخست آغاز می شود و شما شاهد تغییراتی خواهید بود. با این وجود از نظر علمی و با تجویز بهترین دکتر طب سوزنی در تهران این درمان 4 الی 6 جلسه به طول می انجامد.
لازم به ذکر است که در بیماری های خفیف شاهد تغییرات سریع تری خواهید بود. در صورتی که در بیماری های مزمن این امکان وجود دارد که تا جلسات دهم هیچ نشانه ای از بهبودی را مشاهده نکنید.
بهترین دکتر طب سوزنی در تهران به منظور پایدار نگه داشتن اثر درمان اقداماتی را انجام می دهد و درمان های نگهدارنده را برای شما انجام می دهد.
عوارض طب سوزنی
طب سوزنی جزء روش های درمانی بسیار حساس می باشد و در اکثر اوقات در صورتی که توسط بهترین دکتر طب سوزنی در تهران صورت گیرد و از سوزن های استریل شده بهره گیرد، هیچ گونه عارضه و یا دارای عارضه بسیار ناچیزی خواهد بود.
با این وجود در صورتی که دکتر طب سوزنی مهارت های خاص را نداشته باشد، شاهد عوارض کمی چون درد و خونریزی بسیار کم یا کبودی ناچیز در قسمت ورود سوزن خواهید بود.
در صورتی عوارض طب سوزنی زیاد می شود که شما کاندید مناسبی برای طب سوزنی نباشید و شرایطی چون باردار بودن، داشتن مشکلات انعقاد خون و یا داشتن باطری در قلب شما سبب عوارضی در انجام طب سوزنی می گردد.
کلام آخر
از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر طب سوزنی در تهران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد و هم چنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۹:۳۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)