toptane toptane .

toptane

سنگ کلیه چیست و چگونه درمان می شود؟


سنگ کلیه به دلیل بالا رفتن غلظت املاح و نمک در ادرار به وجود می‌آید که شامل رسوبات سختی است که در دستگاه ادراری از کلیه تا مثانه دیده می شود. یکی از علائم اصلی سنگ کلیه احساس درد در ناحیه دستگاه ادرار است که هنگام حرکت سنگ های کلیوی احساس درد بسیار دردناک می‌شود. اما زمانی که این مشکل سریع تر تشخیص داده شود به راحتی قابل رفع است و آسیب دائمی به بدن وارد نمی شود.
اگر از مشکل پروستات رنج می برید و ساکن استان تهران هستید و به دنبال بهترین جراح پروستات در تهران هستید می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه فرمایید .
روش های مختلف برای درمان سنگ کلیه وجود دارد که پزشک با مشخص کردن اندازه سنگ کلیه روش مناسب را انتخاب می کند. ساده ترین راه درمان سنگ کلیه نوشیدن آب فراوان است. در این مواقع پزشک درمان داروی مسکن را تجویز می‌کند تا از علائم سنگ کلیه در امان بمانید. اما زمانی که سنگ کلیه بیش از حد بزرگ باشد پزشکان با استفاده از دستگاه سنگ شکن امواج صوتی را به سمت سنگ کلیه فرستاده و آنها را به قطعات کوچک کوچکتری خورد می کند. این روش درمانی حدود یک ساعت طول می کشد که ممکن است در حین آن کمی درد داشته باشید.
ویژگی بهترین دکتر سنگ کلیه
حال که با ۱۰ تا از بهترین دکترسنگ کلیه آشنا شدید. اما هنوز هم انتخاب از میان آنها برای شما سخت و دشوار است، بهتر است با ویژگی های مهم بهترین دکتر سنگ کلیه آشنا شوید. در واقع باید بدانید چه زمانی دکتر می تواند به عنوان بهترین دکتر سنگ کلیه انتخاب شود.
داشتن تخصص و مهارت کافی: پزشکی که در زمینه جراحی سنگ کلیه فعالیت دارد، باید تخصص و مهارت کافی را به دست آورد تا بتواند به عنوان بهترین دکتر سنگ کلیه انتخاب شود. هر چقدر تخصص و مهارت پزشک در این زمینه بیشتر باشد، مطمئناً شما بهتر می توانید به فعالیت پزشک اطمینان کنید و روند درمانی خود را به دست او بسپارید.
دارای سابقه طولانی مدت در زمینه‌ی سنگ کلیه: اکثر افراد هنگامی که تصمیم می گیرند بهترین دکتر را در زمینه خاص انتخاب کنند و به سابقه فعالیت دکتر توجه بیشتری نشان می‌دهند. هر چقدر پزشک انتخابی شما سابقه طولانی تر در زمینه درمان سنگ کلیه داشته باشد، گزینه مناسب تری برای درمان این مشکل شناخته می شود.
کسب مدرک تخصصی از معتبرترین دانشگاه ها: پزشکانی که در زمینه سنگ کلیه فعالیت دارند دارای تخصص اورولوژی و جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی می باشند. پزشکی که مدرک خود را از بهترین دانشگاه‌ها دریافت کرده باشد مطمئناً به علم به روزتری آشناست و روند درمانی را با تکنیک های جدید پیش خواهد برد.
کلام آخر
و در کلام آخر باید بیان کنیم دکتر های نام بردع شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده است و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات دقیق تری به دست آورید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۸:۲۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)