toptane toptane .

toptane

بهترین وکیل در قزوین کیست؟

وکیل کسی است که از طرف فرد دیگر برای انجام یک کار مشخص و یا مجموعه ای از امور نایب می شود. بهترین وکیل در قزوین می تواند در مشکلات حقوقی و کیفری افراد به آن ها کمک کند تا بتوانند مشکل شان را به سرعت حل کرده و به نتیجه مطلوب خود برسند. هر شخصی به هر دلیلی چه عمدی و چه غیر عمدی ممکن است با مشکلاتی روبرو شود که ناگزیر مجبور به رجوع به دادگاه و دادسراها گردد.

بهره مندی از یک وکیل خبره می تواند در این مسیر علاوه بر حفظ آرامش و اطمینان فرد، حقوق از دست رفته او را جبران نماید. وقتی کسی وکیلی را برای خود انتخاب می کند، بر اساس انواع وکالت نامه تنظیم شده اختیاراتی را به او می دهد و وکیل موظف است که در محدوده همان اختیارات عمل کند و در تمام مراحل در کنار موکل خود باشد. موکل نیز موظف است که تعهدات مالی وکیل را انجام بدهد و به توصیه های او گوش دهد.

برای شناخت وکلای نام دار در هر شهر می توانید به مقاله مربوط به آن مراجعه کنید. برای مثال مقاله بهترین وکیل در یزد، به معرفی تعدادی از وکیلانی که در این شهر جزو بهترین ها می باشند، پرداخته است.

چگونه می توان وکالت نامه را فسخ کرد؟
بر اساس ماده 678 قانون مدنی اتمام وکالت وکیل به سه روش امکان پذیر است:

عزل موکل
استعفای وکیل
فوت وکیل و یا موکل
بر اساس مورد اول یعنی عزل موکل، هر موقعی که موکل بخواهد می تواند قرارداد خود را با بهترین وکیل در کیش فسخ کند و مانعی برای جلوگیری از آن به صورت قانونی وجود ندارد. تنها در یک صورت است که امکان عزل وکیل از طرف موکل وجود ندارد و آن شرط عقد بدون عزل می باشد. طبق ماده 37 قانون دادرسی مدنی، اگر موکل عزل را به صورت شفاهی اعلام کرده باشد، لازم است در صورت جلسه دادگاه مطرح و با امضای طرفین آن را قید کند.

برای مورد استعفای وکیل، مطابق با ماده 181 قانون مدنی در مواردی که وکیل از وکالت خود استعفا دهد از زمان معلوم، موکل به اذن خود باقی می ماند و می تواند به آن چه که وکالت داشته اقدام کند.

اگر بهترین وکیل در کرج دچار محجوریت یعنی دیوانگی و سفاهت شود و یا فوت شود، وکالت تنظیم شده باطل می شود. تنها در صورتی که حجر از توکیل جلوگیری نکند، وکالت باقی می ماند.

اگر یک وکیل در شهر اصفهان نیز ساکن باشد و با لقب بهترین وکیل در اصفهان شناخته شود، می تواند وکالت خود را فسخ کند و از وکالت استعفا دهد.

تفاوت وکیل دادگستری و قوه قضائیه چیست؟
از نظر ماهیتی بهترین وکیل در قزوین ممکن است جز وکلای دادگستری و یا وکلای قوه قضاییه باشد. بین این دو، تفاوتی از نظر ماهیتی و یا وظایف محوله وجود ندارد؛ تنها تفاوتی که بین این دو وکیل موجود است، مرجع صادر کننده پروانه وکالت آن ها می باشد. بنابراین می‌توان گفت تفاوتی که بین بهترین وکیل در ایران از نوع دادگستری و قوه قضائیه وجود دارد مربوط به موارد زیر می باشد:

تفاوت در مرجعی که آن ها پروانه وکالت شان را از آن جا دریافت کرده اند.
تفاوت در مراحل طی شده برای دریافت پروانه وکالت
اختلاف در دوره کارآموزی و سوالات مطرح شده در آزمون وکالت آن ها
شرایط تاسیس دفتر وکالت
به طور کلی وقتی که وکیلی پس از پایان دوره تحصیل بتواند در آزمون وکالت پذیرفته شود، در صورت گذراندن دوره کارآموزی مجاز است که برای خود دفتر وکالت برای ارائه خدمات حقوقی تاسیس کند. مطابق با ماده 66 قانون مدنی، بهترین وکیل در قزوین تنها می تواند در منطقه ای که در آن جا پروانه وکالت دریافت کرده‌ است، دفتر حقوقی خود را تاسیس کند یعنی چنین وکیلی باید پروانه خود را از مراجع استان قزوین دریافت کرده باشد. کسی که در این حکم دچار خلاف شود، محکوم به مجازات انتظامی درجه 3 و 4 و 5 می شود و ممکن است حتی پروانه وکالتش باطل شود؛ بهترین وکیل در ارومیه نیز باید این قوانین را رعایت نماید.

کلام آخر

در این مقاله ما در مورد حدود اختیارات وکیل و شرایطی که یک وکیل می تواند به طور قانونی فعالیت کند پرداختیم. همچنین برای آن دسته از افرادی که در شهر قزوین به دلیل اختلافات و دعاوی پیش آمده نیاز به کمک یک وکیل مناسب دارند، 10 تا از بهترین وکیل در قزوین را معرفی نمودیم. لازم به ذکر است؛ کسانی که ساکن شهر تهران هستند و جویای وکیل با تجربه در شهر خویش می باشند؛ می توانند از مقاله ما با عنوان بهترین وکیل در تهران بهره مند شوند.

از همراهی شما تا پایان مقاله کمال تشکر را داریم. در صورت نیاز به مشاوره و ارائه نظرات خود، با وکلای معرفی شده در سایت وکیل چی در ارتباط باشید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۲:۲۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)