toptane toptane .

toptane

بهترین وکیل ورشکستگی در تهران کیست؟

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران که تسلط و آشنایی کاملی با تمامی حوزه های حقوقی دارد و در دعاوی مربوط به ورشکستگی به صورت تخصصی فعالیت می کند و در این زمینه مهارت بالایی دارد را می توان به عنون بهترین وکیل ورشکستگی در تهران معرفی کرد. وکلایی که در این حوزه فعالیت دارند بر قوانین تجارت و همچنین قوانین و مقررات شرکت ها اشراف کاملی دارند و کلیه اقدامات تامینی اداره تصفیه را بعد از اجرای حکم ورشکستگی بر عهده می گیرد.

روش های پیدا کردن وکیل ورشکستگی خوب
افرادی حقیقی و یا حقوقی که در حوزه تجارت فعالیت می کنند در زمان مواجه شدن با هر گونه مشکل تجاری که منجر به ورشکستگی می شود قصد دارند از بهترین وکیل در ایران که به قوانین تجارت و ورشکستگی تسلط دارد کمک بگیرند لذا از طریق روش های ذیل می توانند برای پیدا کردن وکلایی در این حوزه اقدام کنند:

استفاده از مشورت دیگران: بهترین راه برای کردن بهترین وکیل ورشکستگی در تهران مشورت با افراد و شرکت هایی است که در گذشته با این مشکل روبرو شده و بحران آن را با کمک بهترین وکیل در تهران پشت سر گذاشته اند.
مراجعه به سامانه جست و جوی وکیل قوه قضاییه: از طریق مراجعه به سامانه هایی که در زمینه معرفی وکیل و سوابق و تخصص آن ها فعالیت می کنند نیز می توانید به راحتی وکیل مورد نظر خود در زمینه تجارت و ورشکستگی را پیدا کنید همچنین برای کسب اطمینان از معتبر بودن مدرک وکیل موردنظرتان می توانید به سایت کانون وکلا نیز مراجعه نمایید.
وظایف بهترین وکیل ورشکستگی در تهران
از مهم ترین وظایف بهترین وکیل ورشکستگی در تهران از نظر قانون تجارت و قانون آیین دادرسی مدنی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت دادخواست صدور حکم انحلال شرکت به دلیل ورشکستگی اولین وظیفه بهترین وکیل ورشکستگی در تهران است.
حاضر شدن در جلسات دادرسی تعیین شده از سوی دادگاه و ارائه مدارک مربوطه در خصوص اعلام ورشکستگی شخص حقیقی و یا حقوقی و دفاع از حقوق موکل خود.
بعد از اعلام ورشکستگی وکیل موظف است ظرف مدت حداکثر سه روز دفاتر تاجر و یا شرکت تجاری را به دادگاه تسلیم نماید در غیر این صورت شخص حقیقی و یا حقوقی ورشکسته در معرض اتهام ورشکستگی به تقلب قرار می گیرد.
شرکت در جلسات رسیدگی برای مواردی که طلبکاران برای ادعای حق و حقوق خود طرح دادخواست خود را به دادگاه ارائه نموده اند و انجام امور قانونی مربوط به آن.
دادگاه صالح رسیدگی به امور ورشکستگی
بهترین وکیل ورشکستگی در تهران براساس نوع ورشکستگی اقدامات لازم حقوقی را در دادگاه مربوطه انجام می دهد که برای تعیین مرجع قضایی مربوطه دو عامل در نظر گرفته می شود اگر اعلام ورشکستگی به تقصیر و یا تقلب تشخیص داده شود مراحل رسیدگی و پیگیری آن در دادگاه عمومی جزایی می باشد ولی اگر ورشکستگی از نوع عادی بوده و شخص حقیقی و یا حقوقی خود اعلام ورشکستگی نماید اقامه دعوی آن در دادگاه حقوقی انجام خواهد گرفت. البته لازم است که طرح دعوا در دادگاه محل اقامت شخص ورشکسته انجام گیرد که از نظر قانونی به آن صلاحیت محلی و یا مکانی می گویند.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۶:۴۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)