toptane toptane .

toptane

بهترین وکیل طلاق در ارومیه کیست؟

طلاق نوعی پرونده حقوقی می باشد که برای ارائه دادخواست و پیگیری آن بایستی به دادگاه خانواده مراجعه کنید از این رو حضور بهترین وکیل خانواده در ارومیه که به صورت تخصصی در حوزه انواع طلاق فعالیت دارد می تواند بسیار مثبت ومفید باشد و از این طریق هیچگونه نگرانی بابت حقوق و حقوق خود در جریان این پرونده نخواهید داشت. بهترین وکیل طلاق در ارومیه باتوجه به آشنایی  که بر مراحل دادرسی دارد می تواند موجب تسریع در روند پرونده طلاق شود و از سوی دیگر تسلط او بر قوانین مربوطه از هرگونه پایمال شدن حقوق موکل خود جلوگیری خواهد کرد.

ویژگی های بهترین وکیل طلاق
در حالت کلی باید بهترین وکیل طلاق در ایران مسلط به قوانین مدنی و خانواده باشد و همانگونه که می دانید برای این که دادگاه حکم طلاق را صادر نماید بایستی تمامی شرایط و فاکتورهایی که برای این پرونده حقوقی لازم است در آن رعایت شده باشد که این امر تنها با بهره مندی از حضور بهترین وکیل طلاق در ارومیه امکان پذیر خواهد بود زیرا این وکلا براساس تجربه ای که در این حوزه دارند می توانند مسیر رسیدن به نتیجه موفقیت در پرونده طلاق را کوتاه تر کنند.

ویژگی دیگری که بهترین وکیل طلاق در ارومیه باید داشته باشد برخورداری از علم روانشناسی است زیرا در پرونده طلاق راضی کردن طرف مقابل برای این که در زمینه های مختلف نظیر مهریه، نفقه، اجرت المثل و غیره به توافق برسند بسیار حائز اهمیت است لذا در زمان انتخاب بهترین وکیل طلاق در ارومیه حتما به این نکته توجه داشته باشید که علاوه بر دانش حقوقی باید بتواند از پیچیدگی پرونده جلوگیری کرده و دو طرف را هر چه سریع تر به توافق برساند و بدین ترتیب مسیر چندساله را برای اتمام این پرونده به چند ماه کاهش دهد.

انواع طلاق چگونه است؟
در قانون طلاق را به دو دسته طبقه بندی می کنند روش اول بر اساس اینکه طلاق به درخواست چه کسی باشد و روش دوم به نوع صیغه ای است که برای طلاق جاری می گردد.

اگر طلاق را براساس درخواست هر کدام از طرفین بررسی کنیم شامل سه نوع طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و طلاق توافقی می شود که در طلاق از طرف مرد همانگونه که از نام آن نیز کاملا مشخص است مرد دادخواست طلاق را به دادگاه ارائه می دهد ولیکن بایستی قبل از هرگونه اقدامی تکلیف تمامی حق و حقوق همسرش از قبیل مهریه، نفقه و اجرت المثل را مشخص کند و در طلاق از طرف زن با توجه به این که حق طلاق همیشه با مرد است سخت ترین نوع طلاق معرفی می شود و در صورتی که زن قصد ارائه این دادخواست به دادگاه را دارد توصیه می کنیم حتما از بهترین وکیل طلاق در ارومیه کمک بگیرد.

در طلاق توافقی نیز طرفین هردو برای جدایی تفاهم دارند و دادخواست خود را با این نام و به صورت مشترک به دادگاه ارائه می دهند که می توانند برای تسریع روند پرونده خود مراحل پیگیر پرونده را به بهترین وکیل طلاق توافقی در ارومیه بسپارند.

نوع دیگر طلاق که براساس نوع جاری شدن صیغه انجام می گیرد شامل طلاق رجعی و طلاق بائن می شود که در نوع طلاق رجعی، طلاق از طرف مرد صورت می گیرد مگر در مواردی که خانم دوشیزه و یا یائسه باشد و طلاق بائن که صیغه ای است که در طلاق توافقی و طلاق از طرف زن جاری می شود و تفاوت آن با طلاق رجعی در این است که در این نوع طلاق امکان بازگشت زوجین به هم وجود ندارد در صورتی که در طلاق رجعی زوجین می توانند مجددا به هم بازگشت داشته باشند.

چرا باید به بهترین وکیل طلاق در ارومیه مراجعه کنیم؟
دعاوی مربوط به حقوق خانواده مانند طلاق دارای پیچیدگی زیادی می باشد که توصیه می شود افرادی که درگیر این پرونده ها هستند از همان ابتدای امر که قصد ارائه دادخواست طلاق به دادگاه را دارند با بهترین وکیل طلاق در ارومیه مشاوره داشته باشند و پیگیری روند آن را به وکیل بسپارند. یکی از نگرانی های که موجب می شود اغلب این افراد به بهترین وکیل طلاق مراجعه نکنند هزینه های آن است که باید بدانید پرداخت حق الزحه وکیل در مقایسه به خدماتی که برای رسیدگی پرونده به موکل خود ارائه می دهد بسیار کمتر از هزینه ای است که ممکن است به دلیل عدم آگاهی از قوانین حقوقی مربوط به پرونده های طلاق مجبور به پرداخت آن شوید زیرا طلاق دارای موضاعات مختلفی نظیر مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و غیره می باشد که تا وقتی تمامی این موارد میان طرفین به توافق نرسیده و مشخص نگردد دادگاه اقدام به صدور حکم طلاق نخواهد کرد.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۳۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)