toptane toptane .

toptane

بهترین وکیل خانواده در ارومیه کیست؟

وکیلی که قرار است در حوزه رسیدگی به پرونده های خانواده فعالیت کند، باید دوره های آموزشی خود را به طور کامل طی کرده و در آزمون های برگزار شده به موفقیت برسد. بهترین وکیل خانواده در ارومیه وکیلی است که در بین وکلای فعال در این زمینه در استان آذربایجان غربی توانسته باشد به موفقیت ها و تجربیات مفیدی دست یابد. این وکیل با داشتن پروانه وکالت و پایان دوره کارآموزی، پرونده های بسیاری را در زمینه طلاق، مهریه، اعسار، وصیت، حضانت فرزند و ارث را بر عهده می گیرد و با سطح علمی و حقوقی بالایی که دارد به خوبی از پس آن ها بر می آید.

همچنین بهترین وکیل در ارومیه با صراحت بیان و شیوایی سخن بالایی که دارد به خوبی از موکل خود در دادگاه ها و مراجع قضایی دفاع می کند و علاوه بر این ها با ویژگی هایی همچون رازداری، اخلاق خوب و حرفه ای و امانت داری این اطمینان را به موکل خود می دهد که به هیچ عنوان از دفاع او دست نخواهد کشید.

پرونده های مطرح در دادگاه های خانواده
اختلافاتی که در زمینه مسائل خانواده هستند و بر اثر کشمکش و حل نشدن بدون دخالت قانون، به شکایت کشیده می شوند، در دادگاه های خانواده مورد بحث قرار می گیرند. پرونده هایی که در این حوزه هستند حساس و پیچیده می‌باشند. این دعاوی در نهایت با تلاش وکلا و قضاوت درست قضات مراجع قضایی برطرف می شوند.

این حساسیت ها منجر به تحمیل وظیفه ای سنگین بر عهده بهترین وکیل خانواده در ارومیه می شود. موضوعات بسیاری در دادگاه های خانواده مورد قضاوت قرار می گیرند که تعدادی از آن ها عبارتند از:

دعاوی مربوط به طلاق و رجوع از طلاق
نفقه زن و فرزندان
اختلافات مربوط به ازدواج های موقت و صیغه ای
حضانت فرزند و جلسات ملاقات والدین
سرپرستی کودکانی که در بهزیستی هستند و یا سرپرست ندارند.
قیومیت
تمکین و عدم تمکین زوجین
دعاوی مربوط به حضانت و ملاقات فرزندان
یکی از دعاوی ای که در حوزه پرونده های خانواده می باشد و وظیفه بهترین وکیل خانواده در ارومیه رسیدگی به چنین موضوعاتی است، بحث حضانت و ملاقات فرزندان و یا سلب حضانت می باشد. مواظبت از فرزندان و رسیدگی به آن ها برای دختران و پسران تا پایان هفت سالگی بر عهده مادر است و پس از آن تا سن بلوغ بر عهده پدر می باشد. هنگامی که حضانت به یکی از زوجین می رسد، طرف مقابل حق ملاقات فرزند را می تواند از دادگاه بگیرد و مطابق با آن که ممکن است به صورت هفتگی، ماهانه و یا چند روز یک بار باشد، فرزند خود را ببیند.

بعد از سن بلوغ یعنی 15 سالگی برای پسران و 9 سالگی دختران، فرزندان می توانند تصمیم بگیرند که با کدام یک از والدین زندگی کنند و نوع حضانت را تغییر دهند. در صورتی که یکی از والدین فوت کند، بی قید و شرط حضانت فرزند به دیگری واگذار می گردد.

اگر یکی از والدین، چه پدر و چه مادر، ادعا کند که طرف مقابل استحقاق نگهداری از فرزند را ندارد، می تواند به کمک بهترین وکیل خانواده در ارومیه این دادخواست را تهیه و به دادگاه اثبات کند که فرد مقابل شرایط حضانت فرزند را ندارد و در واقع از او سلب حضانت نماید. دلایلی که می تواند بهترین وکیل خانواده در ارومیه به دادگاه ارائه دهد عبارتند از: نداشتن وقت کافی برای نگهداری از فرزندان، عدم استطاعت مالی به اندازه کافی، اعتیاد، داشتن شغلی خارج از عرف، فضای زندگی نامناسب و اختلالات روانی
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۵۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)