toptane toptane .

toptane

پروتز گونه و مزایای آن

کاشت گونه به روش های مختلفی اعم از: جراحی استخوان، پروتز گونه، تزریق ژل و چربی انجام می شود که پرطرفدارترین این روش ها پروتز گونه است به این سبب که هم می توان آن را به طور دائم داشت و هم به صورت موقت استفاده نمود. پروتز گونه در صورتی که از جنس سیلیکون باشد، قابلیت برداشت را دارد و می توان آن را موقتی استفاده کرد اما اگر از جنس کامپوزیت باشد، نمی توان آن را خارج ساخت و به طور دائم با بافت استخوان ترکیب می گردد.
پروتز گونه دارای مدل های مختلفی می باشد که بهترین دکتر پروتز گونه در اصفهان با در نظر داشتن فرم چهره و مطابق با سلیقه بیمار، نوع قالب و شکل گونه را انتخاب می کند. برخی از انواع مدل های پروتز گونه شامل:
پروتز مالار (پروتز گونه ای): این نوع پروتز، به صورت دقیق بر روی بر آمدگی قسمت اسکلت گونه جایگذاری می شود و منجر به برجستگی گونه و جوانسازی آن می گردد.
پروتز ساب مالار (پروتز زیرگونه ای): قرار گیری این مدل پروتزها کمی پایین تر از استخوان گونه و زیر گونه می باشد و موجب کاهش فرورفتگی ها و افزایش برجستگی های زیر گونه می گردد.
پروتز ترکیبی: با هدف برجسته نمودن مقارن استخوان گونه و بخش پایینی و میانی گونه ایجاد شده و این نوع پروتز از ترکیب دو مدل پروتز (مالار و ساب مالار) به وجود آمده است.
برخی از مزیت های پروتز گونه به شرح زیر می باشد:
افتادگی و فرورفتگی های گونه را از بین می برد.
با ایجاد چهره ای جوانتر موجب افزایش اعتماد به نفس می شود.
این روش زیبایی منجر به بزرگ کردن گونه و برجستگی بیشتر آن می شود.
پروتز گونه نیازی به تمدید شدن ندارد و پس از انجام آن به راحتی می توان به زندگی روزمره خود ادامه داد و نباید نگران مراجعه پی در پی به پزشک خویش بود.
در صورتی که از نوع پروتز موقتی استفاده شود، هر زمانی که قصد خارج سازی آن را داشته باشید به آسودگی با مراجعه به بهترین دکتر پروتز گونه در اصفهان اقدام به خارج کردن آن می نمایید و به این صورت به حالت اولیه خویش باز می گردید.
روش های شناسایی بهترین دکتر پروتز گونه در اصفهان
مهم ترین گام برای انجام پروتز گونه انتخاب بهترین دکتر پروتز گونه در اصفهان می باشد، علت این امر، این است که نمی توان به راحتی به هر پزشکی اعتماد نمود و خود را به وی سپرد. از این رو در این مقاله ما سعی نموده ایم؛ روش هایی را به منظور یافتن و شناسایی متخصص مربوطه ارائه دهیم تا با آشنایی با این روش ها به مقصود خویش بدون اتلاف وقت دست یابید.
از جمله روش های شناسایی بهترین دکتر پروتز گونه عبارتند از:
تحقیقات محلی از جمله روش های شناسایی ساده است که به راحتی می توان سراغ پزشک موردنظر را از هر شخصی گرفت و به این طریق با متخصصین پروتز گونه آشنا شد. اما به سبب این که پرس و جو از افراد مختلف ممکن است منجر به برخی مشکلات شود و یا این که به درستی پیش نرود، می توان از روش های دیگر نیز یاری جست.
فضای مجازی امروزه بسیار کارآمد است و افراد بسیاری از طریق آن به هدف های خود دست یافته اند. این فضا جدا از ویژگی هایی که دارد، سعی نموده تا مشخصات دقیق پزشکان را ارائه دهد و همچنین دقیق ترین اطلاعات را ارجاع می دهد. با توجه به این که پزشک خانوادگی خویش در نزدیکی محل سکونت شما قرار دارد و با کلیه شرایط شما آگاه است، بر همین اساس می توان از ایشان در رابطه با بهترین دکتر پروتز گونه در اصفهان سوالاتی پرسید و به این صورت نیز به هدف خویش دست یابید.
در ادامه توضیحات کامل تری راجع به بهترین دکتر پروتز گونه در اصفهان و همچنین لیستی از بهترین پزشکان حاذق و ماهر را ارائه داده ایم تا در صورتی که قصد انجام پروتز گونه و برجسته سازی آن را دارید؛ وارد مقاله ما شوید و به این طریق سریع تر به هدف خویش دست یابید. لازم به ذکر است، اگر ساکن شهر کرج هستید و قصد انجام پروتز گونه را در شهر خود دارید، توصیه می کنیم به مقاله ما با عنوان بهترین دکتر پروتز گونه در کرج مراجعه فرمایید و از اطلاعات شرح داده شده بهره مند شوید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۱۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)