toptane toptane .

toptane

بهترین برند پوشک بچه چند نوع است؟


پوشک بچه یک بار مصرف
پوشک های یک بار مصرف جنس نرمی داشته و دارای قدرت جذب بالایی می باشند. پدی که بین دو لایه بالایی و زیری قرار گرفته است، دارای کریستال هایی است که می‌تواند جذب مقدار مایعات دفع شده از بدن کودک را تا 800 برابر وزن پوشک به حالت ژله ای در بیاورد. بهترین برند پوشک بچه پوشکی است که اجازه تماس ادرار با سطح پوست کودک را ندهد و کودک بتواند در مدت زمان طولانی از پوشک بدون احساس ناراحتی و حساسیت استفاده کند. در حال حاضر بهترین برند پوشک بچه با وزن های سبک و نازک و با سایز ۱ تا ۷ با حداکثر جذب به بازار عرضه می شود.
پوشک بچه شب
پوشک بچه شب نوعی پوشک یک بار مصرف از بهترین برند پوشک بچه می باشد که مناسب برای شب می باشند و قدرت جذب آن در حدی است که می توان تا ۱۲ ساعت از آن استفاده نمود.
پوشک بچه شنا
نوع دیگری از پوشک بچه وجود دارد که به پوشک شنا معروف است و نوزادان می توانند با پوشک در آب استخر شنا کنند. بهترین برند پوشک بچه از نوع پوشک شنا نیز یک بار مصرف بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد.
پوشک پارچه ای
بهترین برند پوشک بچه تنها به پوشک های یک بار مصرف خلاصه نمی شود. پوشک پارچه ای با قابلیت شستشو و استفاده مجدد در دو نوع نخی ارگانیک و غیر ارگانیک در بازار موجود می باشند که از پوشک یک بار مصرف مقرون به صرفه تر می باشد، اما استفاده از آن به دلیل نیاز به شستشو مثل پوشک یک بار مصرف رایج نیست.
پوشک بچه لوسیون دار
بهترین برند پوشک بچه در نوع دیگری نیز به بازار عرضه می شود که لبه های آن حاوی لوسیون با عطر ملایم می باشد و باعث نرمی پوست پای بچه می شود. والدین باید از حساسیت زا نبودن این نوع از پوشک اطمینان حاصل کنند.
پوشک بچه لبه کش دار
نوعی از پوشک ها وجود دارند که لبه های آن کش دار بوده و از این رو در این مدل امکان پس دادن ادرار و مدفوع کودک به بیرون بسیار کم تر از انواع دیگر می باشد. این نوع از بهترین برند پوشک بچه به دلیل راحتی استفاده و کیفیتی که دارد توسط والدین مورد استقبال قرار می گیرد.
برخی از تولیدکنندگان بهترین برند پوشک بچه دست به ابتکاراتی برای تولید می زنند که آن ها را در بازار رقابتی منحصر به فرد می کند. برای مثال، پوشک هایی متناسب با جنسیت نوزاد و یا استفاده از طرح های محبوب کارتونی و رنگ و طرح چاپی در روی پوشک ها که برند آن ها را متمایز می کند.
سایز بندی بهترین برند پوشک بچه
پوشک بچه متناسب با سن کودکان تولید می شود و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد.
پوشک بچه برای نوزادان تا 6 ماهگی
بهترین برند پوشاک بچه کوچک ترین سایزی که برای کودکان تولید می کند، مناسب برای نوزادان تازه متولد شده تا شش ماه می باشد. قدرت جذب در این زمان به مهمی سایزهای دیگر نیست و برای نوزادانی که تازه به دنیا آمدند پوشک شورتی ممکن است سخت باشد. همچنین پوشکی که در این مدت استفاده می شود باید به صورتی باشد که روی زخم بند ناف پوشانده شود و توصیه می شود تکه ای به صورت یو شکل از پوشک بریده شود و روی ناف قرار گیرد تا در بهبود زخم نوزاد اختلالی ایجاد نکند.
پوشک بچه برای نوزادان ۶ تا ۹ ماه
با توجه به رشد نوزاد در این مدت سایز پوشک بچه نیز باید بزرگ تر شود و نیاز است که قدرت جذب آن نسبت به سایز قبلی بیشتر بوده و از بهترین برند پوشک بچه برای این دوره سنی نوزاد استفاده شود.
9 ماهگی تا یک سالگی کودک
با توجه به اینکه کودکان در این مدت شروع به چهار دست و پا راه رفتن می کنند و جنب و جوش بیش تری دارند، لازم است از بهترین برند پوشک بچه که قدرت جذب آن بالا باشد استفاده کنند. در این مدت باید از پوشک های کش دار و شورتی استفاده کرد و لازم است در دفعات بیش تری پوشک را تعویض نمود.
پوشک بچه مناسب برای یک سال به بالا
بعد از یک سالگی کودکان کم کم شروع به راه رفتن می کنند و توسط والدین برای دفع مدفوع و ادرار خود در سرویس بهداشتی آموزش می بینند. در این مدت باید از پوشک های شورتی سایز بزرگ استفاده نمود که قدرت جذب بالایی داشته باشند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۶:۱۰ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)