toptane toptane .

toptane

کاشت ابرو چیست؟

ابروها از جمله زیباترین و تاثیرگذار ترین اجزا در چهره می باشند که خوش فرم بودن و پر پشت بودن آن ها به جذاب تر شدن چهره کمک بسزایی می کند. بسیاری از افراد ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بیماری های پوست و مو، بیماری های هورمونی، تاتو، تروما و … حجم زیادی ز ابروهای خود را از دست داده باشند که این اتفاق باعث آزرده خاطر شدن و از بین رفتن اعتماد به نفس در فرد می شود. امروزه با به روز شدن دانش پزشکی روش های متعددی برای رفع این مشکل به وجود آمده که یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش کاشت ابرو می باشد.

می توان گفت کاشت ابرو با روش های کاشت مو هم شکل است، از این رو این عمل زیبایی تقریبا همانند تکنیک های کاشت مو است. کاشت ابرو روشی است که در پروسه انجام آن مو از قسمت های اطراف سر و کناره های گوش برداشته می شود و به ناحیه ابرو انتقال داده می شود، در نتیجه با انجام این روش ابروهایی خوش فرم و طبیعی خواهید داشت. برای انجام عمل زیبایی کاشت ابرو می توانید به بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان مراجعه کنید.

کاندیدهای مناسب کاشت ابرو
به طور کلی قبل از انجام کاشت ابرو بهتر است به بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان مراجعه کنید و با مشاوره گرفتن از ایشان از اینکه این روش می تواند برای شما مناسب باشد یا خیر، کسب اطلاع کنید. با این حال لازم است بدانید کاندید های مناسب کاشت ابرو چه کسانی هستند. در ادامه به برخی از این افراد اشاره می کنیم:

از جمله بهترین کاندید کاشت ابرو می توان به کسانی که به شکل مادرزادی ابروهای نازک و کم پشتی دارند و موی ابروی آن ها رشد مطلوبی نداشته باشد، همچنی،نافرادی که به دلایلی ابروهای آن ها شروع به ریختن کرده، اشاره کرد.
افرادی که فرم ابروهای آن ها مناسب و قرینه نیست و یا ابروهای بی حالتی داشته باشند نیز کاندید مناسبی هستند، چرا که کاشت ابرو باعث خوش فرم شدن و حالت زیبای ابرو می شود.
بانوانی که ابروهای آن ها تاتو یا هاشور شده باشد و قصد این را داشه باشند که ابروهایشان ظاهر طبیعی داشته باشد.
کسانی که به دلایل متعددی از جمله سوختگی، شکستگی و … قسمتی از ابروهای خود را از دست داده باشند و بخواهند آن قسمت را بپوشانند.
بانوانی که به خاطر اصلاح کردن زیاد ابرو، درگیر نازکی و کم پشت شدن ابرو شده باشند.
همچنین افرادی که به دلیل بیماری هایی مانند بیماری پوستی، اختلال غده تیروئید و … دچار ریزش ابرو شده باشند، برای انجام کاشت ابرو می توانند بعد از درمان و یا کنترل بیماری خود برای کاشت ابرو نزد بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان اقدام کنند.
مراحل انجام کاشت ابرو
در ادامه مراحل کاشت ابرو در مطب بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد:

در مرحله اول پزشک از مراجعه کننده می خواهد تا فرم ابروی دلخواه خود را رسم کند، بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان با توجه به مهارت خود و طرح دلخواه بیمار و اندازه گیری های متعدد سعی می کند بین ابروها تقارن ایجاد کند و ابرو را طراحی می کند.
در مرحله بعدی پزشک بایستی برداشت گرافت را انجام دهد. عموما از بخش پشت سر، پشت گوش و یا پایین گردن نواحی بانک مو محسوب می شوند که اغلب برای بانوان که ابروی ظریفی دارند از ناحیه پشت گوش و پایین گردن استفاده می شود و برای آقایان که ابروهایشان ضخیم است از نواحی پشت سر و پشت گوش، برداشت مو انجام می شود.
در مرحله سوم پس از استخراج گرافت ها، آن ها زیرمیکروسکوب برای انجام پیوند ابرو آماده می شوند، در نهایت بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان قبل از انجام کاشت ناحیه ابرو را کاملا توسط بی حسی موضعی، بی حس می کند.
توصیه های مراقبتی بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان
از مهم ترین عواملی که علاوه بر تخصص پزشک بر نتیجه موفق کاشت ابرو تاثیر دارد، مراقبت ها و رعایت برخی نکات بعد از انجام این روش می باشد. رعایت نکردن برخی موارد بعد از کاشت ابروها و مراقبت نادرست آن می تواند باعث ایجاد مشکل برای فولیکول های مو شود. از این رو لازم است به توصیه های مراقبتی بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان عمل کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

تا 24 ساعت ابتدایی بعد از انجام این عمل زیبایی، ابروهای خود را لمس نکنید.
امکان دارد روز بعد از انجام کاشت ابرو پوسته و لخته هایی روی ابرو باشد، از دست کاری آن ها خودداری کنید تا خودشان کاملا از بین بروند.
دست کم تا دو هفته بعد از کاشت ابرو در جهت جلوگیری از برخورد مستقیم آفتاب به ابروها، عینک آفتابی که ابروهای شما را مورد پوشش قرار دهد، استفاده کنید.
بهتر است تا 1 هفته بعد از کاشت ابرو در جهت اینکه دوره نقاهت کوتاهی داشته باشید و مشکلی برای شما پیش نیاید، از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.
اگرکاشت ابرو انجام داده اید دست کم تا 2 ماه بعد از انجام آن بایستی از اصلاح کردن و یا رنگ کردن ابروها بپرهیزید، چرا که باعث آسیب به سلامت و شکل گیری درست ابروها می شود.
لازم است بدانید 2 تا 5 روز بعد از انجام کاشت ابرو نبایستی ابروهای شما با آب تماس داشته باشد، زیرا رطوبت ریسک عفونت و طولانی بودن دوره نقاهت را بالا می برد. بعد از گذشت این مدت با مشورت و تجویز بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران می توانید، ابروهای خود را اصولی شست و شو دهید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۷:۳۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)