toptane toptane .

toptane

دلیل ایجاد موهای زائد

هیرسوتیسم عارضه ای می باشد که پس از گذر از دوران بلوغ برای بسیاری از بانوان رخ می دهد. این عارضه موجب رشد غیر طبیعی موهای زائد در بدن افراد خواهد شد که برای آن ها بسیار ناخوشایند می باشد. هیرسوتیسم معمولا به دو دلیل برای بانوان ایجاد می شود که یکی از مهم ترین دلایل ایجاد آن، ترشح هورمون های مردانه از تخمدان و غدد فوق کلیوی زنان می باشد.
این عمل موجب افزایش ضخامت و تیرگی موهای زائد در قسمت های مختلف بدن بانوان خواهد شد. به طور معمول بانوانی که دارای کیست های بسیاری در تخمدان خود هستند، بیشتر در معرض این مشکل قرار دارند. از دیگر دلایلی که می تواند موجب به وجود آمدن عارضه هیرسوتیسم شود می توان به حساسیت گیرنده های مو در بدن برخی از بانوان اشاره کرد.
این حساسیت موجب می شود که در صورت ترشح شدن مقدار بسیار کمی از هورمون مردانه نیز واکنش بسیاری نشان دهند. این عارضه همچنین می‌ تواند آسیب‌ هایی به تخمدان و غدد داخلی زنان وارد نماید و هورمون های بدن آن ها را نیز به هم ریزد.
به همین دلیل هنگامی که با رشد ناگهانی و سریع موهای زائد خود مواجه شدید می بایست هر چه زودتر به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید تا از علائم این عارضه باخبر شده و از عوارض آن جلوگیری نمایید. هم اکنون تمامی شما عزیزان می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان نیز به لیزر و حذف دائمی موهای زائد خود بپردازید.
ویژگی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان
کلینیک های بسیاری در حوزه لیزر موهای زائد فعالیت دارند که می توانند خدمات مورد نیاز شما را به شما ارائه دهند، اما برخی از آن ها از تجهیزات به روز برخوردار نبوده و یا به دلایلی مانند عدم رعایت بهداشت می توانند عوارض جبران ناپذیری را برای شما به وجود آورند.
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می بایست دارای ویژگی های برتری نسبت به تمامی کلینیک های موجود در سطح شهر باشد و بتواند افراد را مجاب سازد تا برای حذف دائمی موهای زائد خود به آن کلینیک مراجعه نمایند. از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می بایست ارتباط دائمی و آنلاین با تمامی مراجعین و کاربران خود برقرار نماید.
کلینیک منتخب شما در حوزه لیزر موهای زائد می بایست پاسخگویی سریع برای مراجعین داشته و دارای پرسنلی با رفتار مناسب باشد.
کلینیک منتخب شما می بایست تخفیفات ویژه برای تمامی مشتریان خود اعمال نماید و از سطوح قیمتی مناسبی برخوردار باشد.
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان می بایست از پزشکان با تجربه و متخصص در حوزه لیزر موهای زائد برخوردار باشد.
کلینیک منتخب شما می بایست دارای محیطی پاکیزه و استریل شده باشد و از به روز ترین تجهیزات برخوردار باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۳:۵۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)