toptane toptane .

toptane

لیفت صورت چیست؟

همان طور که می دانید، پیر شدن پوست یک فرآیند طبیعی در بدن می باشد که نمی‌ توان مانع آن شد. اما با مراقبت های بیشتر، امکان به تعویق انداختن آن وجود دارد. همیشه افزایش سن نیست که موجب پیر شدن پوست می شود، عواملی مثل سبک زندگی ناسالم، آلودگی هوا، سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید هم می تواند به پوست آسیب جدی برساند. اما می‌ دانیم که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، پس تا زمانی که دیر نشده باید به فکر مراقبت و جوانسازی پوست صورتمان باشیم.
بسیاری از مردم از بیهوشی، بخیه و برش های جراحی لیفت صورت واهمه دارند. ممکن است میزان افتادگی پوست صورت تا حدی نباشد که بخواهید جراحی لیفتینگ صورت انجام دهید. امروزه روش های جدید، غیر جراحی و غیر تهاجمی برای لیفت و جوانسازی صورت به وجود آمده است که می توانند جایگزینی موثر برای جراحی لیفت صورت باشند.
لیفت صورت یکی از متدهای زیبایی محسوب می شود، که باعث کشش پوست صورت به سمت بالا می‌ شود. این روش موجب از بین رفتن حالت افتادگی پوست در قسمت گونه‌ ها و خط فک می شود و جوانسازی و شادابی پوست را به همراه دارد. در لیفت گردن نیز با بالا کشیدن پوست و رفع چروک‌ های ریز و عمیق، پوست جوان و شاداب شده و همچنین ظاهری مطلوب به خود می گیرد.
روش های ساده برای جوانسازی پوست
راه های ساده‌ و راحتی برای جوانسازی پوست صورت توسط بهترین دکتر لیفت صورت در ایران، وجود دارند که اگر تبدیل به عادت شوند، می توانند در دراز مدت نتایج مطلوب و ایده آلی را به همراه داشته باشند. چند مورد از این روش ها به شرح زیر است:
استفاده از کرم ضد آفتاب
یکی از اصلی‌ ترین عواملی که موجب پیری پوست می شود، اشعه مضر خورشید می باشد. به همین دلیل سعی کنید قبل از بیرون رفتن از منزل، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که ضد آفتاب مناسب با نوع پوستتان را انتخاب کرده و از کرم‌ هایی که SPF بالای 30 دارند استفاده کنید.
از مصرف نوشیدنی‌ های الکلی اجتناب کنید
طبق تحقیقات انجام شده، مصرف نوشیدنی های الکلی تاثیر زیادی در پیری و ایجاد چین و چروک روی پوست دارد. طبق این تحقیقات، تا یک روز بعد از نوشیدن الکل، پوست کم آب و خشک می باشد و پس از مدت یک هفته ترک نوشیدنی های الکلی، پوست به مرور ترمیم و آبرسان می شود.
نوشیدن آب فراوان
زمانی که بدن کم آب شود، پوست به مرور چروک، تیره و خشک خواهد شد. پس سعی کنید به میزان لازم آب بنوشید و از کرم‌ های آبرسان نیز استفاده کنید.
عینک آفتابی بزنید
عینک آفتابی تنها برای محافظت از چشم‌ ها نیست. بلکه جهت مراقبت از پوست نازک اطراف چشم کاربرد دارد و از به وجود آمدن خط اخم و خطوط پنجه کلاغی جلوگیری می کند.
از ژل یا فوم شست و شو صورت استفاده کنید
امروزه برای انواع پوست‌ ها، شوینده‌ های مختلفی وجود دارند. ژل یا فوم شست و شوی صورت، شوینده‌ های سبکی هستند و برای انواع پوست‌ های چرب و خشک نیز محصولات متنوعی دارند.
ویژگی های بهترین دکتر لیفت صورت در ایران
ممکن است همه دکتر های لیفت صورت در شهر قادر به بازگرداندن زیبایی پوست و جوانسازی آن نباشند و همین طور در ارائه بهترین خدمات، ناتوان باشند. در زیر به ویژگی های بهترین دکتر لیفت صورت در ایران می پردازیم:
بهره مندی از دانش و تخصص بالا: از آن جایی که تخصص پزشکان پوست و مو برای متقاضیان امر بسیار مهمی است، بنابراین با تحقیق و بررسی های لازم سعی کنید پزشکی را انتخاب کنید که دارای مهارت و دانش بالایی باشد. چون این ویژگی اطمینان حاصل می کند که پزشک، با توجه به داشتن مهارت و تخصص بالا، می تواند عملکرد صحیحی نیز در درمان داشته باشد.
رعایت پروتکل های بهداشتی: محیط تمیز و پاکیزه، باعث انتقال انرژی مثبت و حس نشاط می شود. یک دکتر زیبایی خوب، باید در کلینیک خود از تجهیزات یک بار مصرف استفاده شود. استفاده از تجهیزاتی مانند روپوش یک بار مصرف، رو تختی یک بار مصرف و موارد مشابه آن، همگی به حفظ بهداشت کلینیک کمک می کند.
استفاده از دستگاه های به روز و مدرن: لازم است دستگاه هایی مثل دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه میکرودرم، دستگاه هایفوتراپی و تمامی دستگاه های مرتبط با جوانسازی پوست، استاندارد و پیشرفته باشند. بهتر است که این دستگاه ها مطابق با تغییرات تعویض شوند. استفاده از دستگاه های به روز و مدرن می تواند در گرفتن نتایج مناسب کمک بسیاری کند.
احترام به مراجعه کننده: یکی از مهم ترین ویژگی های پزشک زیبایی خوب، احترام به مشتری می باشد. این احترام می تواند در فراهم کردن محیطی آرام برای مراجعه کننده باشد. نحوه صحبت کردن پزشک و پرسنل با مراجعین و همین طور پاسخ دادن به سوالات و مشکلات آن ها از دیگر موارد احترام به مراجعه کننده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۴۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)