toptane toptane .

toptane

خصوصیات بهترین بیمارستان دولتی در کرج

یک بیمارستان دولتی خوب باید از چند جهت نمره قابل قبولی از بیماران کسب کند، مثلا از نظر امکانات و بخش ها، نظافت و بهداشت، پزشکان و پرستاران و آزمایشگاه و …… باید برای آسایش و درمان بیماران مکان مناسبی باشد، که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.
امکانات و بخش ها
یک بیمارستان خوب و استاندارد باید دارای بخش های زیر باشد، تا افراد با هر بیماری و مشکلی بتوانند به آن مراجعه نمایند:
بخش اورژانس
بخش رادیولوژی
بخش داخلی
بخش جراحی
بخش سی تی اسکن
بخش ام آر آی
بخش دیالیز
بخش مراقبت های ویژه
بخش زنان
بخش فیزیوتراپی
بخش اطفال و…
نظافت و بهداشت
نظافت و بهداشت در مکان هایی که با سلامتی انسان ها سر و کار دارند، یکی از مهم ترین مسائل محسوب می شود. به طور مثال بخش هایی مانند بخش عفونی که بیماران آن به طور معمول بیماری واگیر دارند، باید به طور منظم و دقیق تمیز و ضد عفونی شود تا سلامت بیماران در بخش های دیگر به خطر نیافتد.
پزشکان و پرستاران
پزشکان و پرستاران روح یک بیمارستان هستند در حقیقت وجود همه بخش ها و امکانات و .. بدون حضور پزشکان و پرستاران بی معنی خواهد ماند، زیرا آن ها با فداکاری، تجربه و دانش خود و به کار بستن همه امکانات در مسیر سلامتی راهنما و یاری دهنده بیماران هستند.
آزمایشگاه
در یک بیمارستان دولتی خوب وجود بخش هایی مانند آزمایشگاه می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد، زیرا در این صورت بیماران برای تکمیل روند درمان خود و انجام آزمایشات نیازی به خروج از بیمارستان و رفت و آمد های مکرر نخواهند داشت. البته در تهران نیز آزمایشگاه های بسیار پیشرفته ای وجود دارد، که برای اطلاع بیشتر از نام و نشانی آن ها می توانید مقاله بهترین آزمایشگاه در تهران را نیز مطالعه نمایید.
مزایای مراجعه به بهترین بیمارستان دولتی در کرج
در ادامه به مزایای مراجعه به بهترین بیمارستان دولتی در کرج اشاره می کنیم:
شما در بخش اورژانس این بیمارستان ها شاهد ارائه خدمات فوری خواهید بود، و بدون توجه به پرداخت هزینه بیمار شما در الویت قرار می گیرد.
در غیر این صورت و در شرایطی که شما از خدمات انجام شده راضی نباشید، امکان شکایت برای شما فراهم است و به سرعت پیگیری می شود.
خدمات پزشکی و درمانی در این بیمارستان ها بدون هیچ معطلی انجام می شود و زمان زیادی از شما نمی گیرد.
هر گونه خسارت های ناشی از کوتاهی پرسنل و پزشکان در خدمات ارائه شده و مراقبت های پس از آن در کوتاه ترین زمان ممکن جبران می شود.
در بیمارستان های دولتی خدمات پزشکی برای افراد سالمند، کودک یا کم توان در الویت قرار می گیرد.
در این بیمارستان ها شما حق دارید حریم شخصی خود را داشته باشید و کسی مزاحم این نخواهد شد.
برای بیمارانی که احتمال بهبودی ندارند و در حال گذراندن لحظات آخر عمر خود هستند، انواع خدمات روحی و روانی بیمار ارائه می شود.
تمامی معایب و مزایا و عوارض احتمالی دارو ها و روش های درمانی برای بیمار توصیف می شود تا با آزادی و اختیار آن را دنبال کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۳۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)