toptane toptane .

toptane

ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران


با توجه به این که ابرو در زیبایی و جذابیت هر فردی نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابراین بسیار ضروری می باشد که به منظور کاشت ابرو نزد هر پزشکی نروید و به کمک ویژگی های ذکر شده در قسمت پایین، بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران را شناسایی و سپس اقدام به این عمل نمایید. از جمله ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو عبارتند از:
متخصص کاشت ابرو می بایست دارای تاییدیه وزارت بهداشت و نظام پزشکی باشد.
بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران پزشکی می باشد که از تجربه و سابقه بسیار بالایی برخوردار باشد و در زمینه تخصصی خویش مهارت کافی را داشته باشد.
پزشک موردنظر باید از بروز ترین تجهیزات و مدرن ترین دستگاه ها در انجام کاشت ابرو بهره گیرد و هر چه دستگاه های مورد استفاده برای انجام خدمات زیبایی پیشرفته تر و جدیدتر باشد، کاشت ابرو نیز نتیجه بخش تر خواهد بود.
بهترین دکتر کاشت ابرو پزشکی می باشد که از نمونه کارهای قبلی بسیاری برخوردار باشد و تمامی مراجعین از مهارت ایشان رضایت کافی را داشته باشند.
ویژگی دیگر پزشک متخصص این است که باید از اخلاق و رفتار مناسبی در برخورد با مراجعین داشته باشد.
بهترین دکتر کاشت ابرو، در صورتی جزء بهترین ها محسوب می شود که از متنوع ترین و بهترین روش ها در انجام کاشت ابرو کمک گیرد.
از دیگر ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران این است که سلامت مراجعه کنندگان را جزء اصلی ترین اولویت ها تلقی نماید و به جنبه های مالی توجهی نداشته باشد.
کاشت ابرو چیست؟
یکی از مسائل مهم در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر است. امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها، بازیگران و افراد مشهور در حال انجام کاشت ابرو طبیعی هستند. زیرا ابروهای نازک دیگر مانند گذشته جذاب نیستند.
کاشت ابرو یک فرآیند زیبایی و درمانی است که در آن برای انجام کاشت ابرو، پزشک متخصص مو را از نواحی مختلفی مانند کنار گوش، پشت سر و… برداشته سپس موهای برداشته شده را می کارد. کاشت ابرو مانند کاشت مو است و موهای کاشته شده در ناحیه ابرو تا پایان عمر به رشد خود ادامه می دهند و باید مانند ابروهای طبیعی افراد کوتاه و مرتب شوند.
نحوه عمل کاشت ابرو
بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران در اولین اقدام، مشاوره های لازم را به شما می دهد و در رابطه با مدل ابروی دلخواه سوالاتی می پرسد و در نهایت با بررسی های انجام شده، سعی می کند تا مدل انتخابی را با فرم صورت تان هماهنگ سازد.
در مرحله بعدی، دکتر کاشت ابرو به منظور کاهش دردهای احتمالی داروهای مسکن تجویز می نماید. زمان تقریبی کاشت ابرو طبق میزان موهای کاشته شده به طور تقریبی چهار ساعت طول می کشد.
در کاشت ابرو از دو تکنیک FUG( پیوند واحد فولیکولی) و FUE( استخراج واحد فولیکولی) استفاده می گردد.
بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران برای این که موهای برداشته شده نازک باشند، از قسمت پشت سر استفاده می کند و ایشان از برداشتن گرافت ها، آن ها را به منظور پیوند، آماده سازی می نماید. پزشک مذکور باید گرافت های کاشته شده را چک نماید و تراکم موها را بررسی کند تا فرم ابروها طبق نظر و سلیقه بیمار باشد. پس از پایان عمل پیوند، بیمار به راحتی به خانه خویش باز می گردد و به فعالیت روزمره خود می پردازد.
بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران شما را از وجود لایه های قرمز و سفت همراه با کمی تورم در اطراف موها آگاه می سازد و خاطر نشان می کند که این عوامل کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت چند روز به حالت اولیه خود باز می گردند.
در برخی مواقع پزشک متخصص در ناحیه اهدا دهنده، بخیه می زند که این بخیه جذبی می باشد و تنها یک خط بسیار باریک از خود بر جای می گذارد.
موهای پیوند زده شده پس از زمان دو الی سه هفته کاملا می ریزند و متخصص کاشت ابرو از شما می خواهد تا صبور باشید و بعد از مدت زمان چهار ماه این موها مجدد شروع به رویش می کنند.
اقدامات پس از کاشت ابرو
بهترین دکتر کاشت ابرو با توجه به این که کاشت ابرو جزء اعمال بسیار حساس تلقی می شود، اقدامات و مراقبت هایی را به منظور نتیجه بخش بودن کاشت توصیه می کند تا با انجام آن ها به نتیجه دلخواه دست یابید. از جمله مراقبت ها و اقدامات پس از کاشت ابرو عبارتند از:
پس از کاشت ابرو باید از پماد آنتی بیوتیک استفاده نمود، زمان دقیق مصرف این پماد بسیار مهم است و بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران زمان انجام آن را به شما توصیه می کند.
نکته قابل توجه این است که هرگز سرتان را به سمت پایین خم نکنید و در زمان خواب از چند بالش استفاده کنید.
بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران خاطر نشان می کند افرادی که قصد انجام دوباره کاشت را دارند، باید به طور تقریبی حداقل نه ماه صبر کنند، سپس اقدام نمایند.
متخصص کاشت ابرو پانسمان را برای مدت زمان دو روز توصیه می کند و از مراجعه کننده می خواهد تا اسپری نرمال سالین و لیپوزومال ATP را هر دو الی سه ساعت پس از انجام عمل استفاده نماید.
به منظور کاهش و جلوگیری از التهاب ابروها، روزهای اول کاشت ابرو هرگز نباید به ابروها دست زد.
پس از گذشت مدت زمان 48 ساعت به راحتی می توانید مکانی که مو از آن بخش گرفته شده را شست و شو نمایید.
بهترین دکتر کاشت ابرو توضیحات کامل در خصوص مراقبت های پس از عمل از قبیل: فعالیت های سنگین و ورزش پس از عمل را به شما می دهد و شما باید تا چند وقت بعد از عمل از هرگونه فعالیت سنگینی جلوگیری به عمل آورید.
پزشک کاشت ابرو یا بهترین دکتر پوست و مو در ایران به شما توصیه می کند تا از قرارگیری در برابر نور مستقیم خورشید خودداری نمایید.
در هفته های اول از لوازم آرایشی حتی به مقدار کم پرهیز کنید.
دو هفته پس از عمل ممکن است ریزش موقت رخ دهد و رویش ابروها از ماه سوم و چهارم آغاز می شود و ظرف مدت چهار الی شش ماه به دانسیته بیشتر می رسد.
روش های شناسایی بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران
پرس و جو از اطرافیان و آشنایان
جست و جو در فضای مجازی همچون گوگل
پرس و جو از پزشک خانواده یا پزشک عمومی
مراجعه به بهترین مرکز جوانسازی پوست در تهران و یا هر شهر دیگری و پرس و جو از آن جا
کلام آخر
از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. هم چنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده در قسمت بالا تماس حاصل فرمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۱۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)