toptane toptane .

toptane

کاشت مو و روند انجام آن

یکی از موثرترین روش ها به منظور درمان و ترمیم موهای از دست رفته، کاشت مو می باشد که الزامی است توسط متخصص کاشت مو صورت گیرد و ایشان باید از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشند تا با کمترین تعداد فولیکول های اهدایی، بیشترین استفاده را در نقاط طاسی سر انجام دهند.
روند کاشت مو به طوری است که ابتدا بهترین دکتر کاشت مو در ایران به منظور راحتی حال بیمار؛ بی حسی موضعی به وی می زند و سپس قسمتی که قرار است فولیکول های مو برداشته شود را استریل می کند. (معمولا از موهای پشت سر برای پیوند استفاده می کنند اما اگر این بخش از مقدار موردنیاز کمتر باشد، پزشک معالج از بخش های دیگر برای پیوند مو بهره می جوید.)
پیش از عمل، دکتر کاشت مو روش های پیوند را برای بیمار شرح می دهد و سپس با توجه به شرایط فرد و طبق بررسی های خویش یکی از روش ها را انتخاب می کند. پس از این که روند کاشت به خوبی پیش رفت، فرد می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد و برای چکاپ در زمان تعیین شده ای نزد متخصص خویش رود تا نتیجه عمل به درستی پیش رود.
بهترین دکتر کاشت مو در ایران به منظور مطلوب سازی نتیجه جراحی زیبایی توصیه ها و نکاتی را به بیمار توضیح می دهد تا با رعایت آن ها بهترین نتیجه را در کوتاهترین زمان دریافت نماید.
برخی از این مراقبت ها عبارتند از: الزامی است که بیمار به طور تقریبی برای مدت زمان سه هفته برس یا شانه را روی پیوندهای جدید فشار ندهد، اگر برخی از موها ریختند نگران نباشد و کاملا طبیعی و این بخشی از فرآیند است. موهای کاشته شده ممکن است تا چند ماه زیاد رشد نکنند یا به طور یکپارچه با موهای اطراف خود مطابقت داشته باشند و بسیاری از این قبیل موارد را فرد باید توجه داشته باشد تا روند درمان به خوبی پیش رود.
انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در ایران
همانطور که می دانید؛ کاشت مو جزء جراحی های زیبایی ساده و در عین حال حساس به حساب می آید که نمی توان آن را توسط هر پزشکی انجام داد و ضروری است که این فرایند زیبایی توسط بهترین دکتر کاشت مو در ایران انجام شود تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. بر همین اساس برخی از ویژگی های مهم بهترین دکتر کاشت مو را برای شما بیان می کنیم تا با دیدی باز برترین ها را انتخاب نمایید. از جمله ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو عبارتند از:
بهترین دکتر کاشت مو در ایران پزشکی می باشد که مدرک تخصصی خود را از معتبرترین و بهترین دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز آموزشی اخذ نموده باشد.
بسیار مهم است که پروانه طبابت و مجوز پزشکی داشته باشد و تحت نظر وزارت بهداشت و درمان به انجام جراحی ها و خدمات زیبایی بپردازد.
از تجربه، سابقه و مهارت بالایی برخوردار باشد و اعتبارات بسیاری را کسب نموده باشد، همچنین دارای نمونه کارهای متعددی باشد.
دارا بودن شماره نظام پزشکی و مدرک تخصصی مرتبط با پوست و مو جزء مهم ترین ویژگی های پزشک موردنظر می باشد، به این دلیل که اگر مدرک معتبری نداشته باشد، ممکن است تشخیص درستی از نوع مشکل ندهد و یا پیوند را به خوبی انجام ندهد.
علم پزشکی بهترین دکتر کاشت مو در ایران می بایست همواره به روز باشد و از جدید ترین روش ها در انجام کاشت مو و سایر جراحی های زیبایی بهره جوید.
اخلاق و برخورد مناسبی با مراجعه کنندگان داشته باشد و صبورانه و محترمانه پاسخ تمامی سوالات آن ها را بدهد.
بهتر است که دکتر کاشت مو جزء بهترین دکتر پوست و مو در ایران نیز باشد.
از ویژگی های مهم دیگر می توان به دارا بودن تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و مدرن برای انجام انواع کاشت ها اشاره نمود.
انواع روش های کاشت مو چیست؟
کاشت مو نیز مانند هر اقدام زیبایی، دارای روش ها و انواع مختلفی می باشد که با توجه به نوع شرایط و تشخیص پزشک متخصص یکی از انواع روش ها انتخاب می شود. کاشت مو برای هر کسی متفاوت می باشد و این بدان معناست که هر شخصی با توجه به شرایط و ضوابط خود، نتیجه متناسب با عوامل شخصی خویش را دریافت می نماید. روش های کاشت مو شامل: روش FUT، روش FIT، روش SUT و روش ترکیبی می باشد.
روش FUT: در این روش بهترین دکتر کاشت مو در ایران از پوست پشت سر یا بالای گوش، نواری را برداشت می کند و بعد از آن در زیر میکروسکوپ فولیکول های موجود در نوار پوستی را استخراج کرده و به صورت تک به تک در نواحی موردنظر و کم پشت سر قرار می دهد. نکته قابل توجه این است که در گذشته روش FUT یکی از بدون رقیب ترین روش های کاشت مو بوده است.
روشFIT: این نوع روش نیازمند ابزار خاصی می باشد که پزشک متخصص با ایجاد سوراخ هایی به قطر یک میلی متر، یک واحد فولیکولی را از سر خارج می کند. این روش به روش بدون جراحی معروف است؛ به این سبب که گرافت های مو به صورت تک به تک از پوست سر جدا می شوند و به ناحیه خالی و کم پشت سر منتقل می گردند.
روشSUT: فولیکول های سر در این روش به صورت تنهایی و بدون اتصال به بقایای بافت پوست انتقال داده می شود. نکته حائز اهمیت این است که استخراج فولیکول ها از بافت سر به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در این روش فولیکول ها به صورت طبیعی رشد می کنند و لازم به ذکر است؛ این روش از جمله روش های کاشت موی طبیعی به حساب می آید.
روش ترکیبی: همانطور که از نام این روش مشخص است، در این روش پزشک متخصص سعی بر آن دارد که از تمامی روش ها به درستی استفاده نماید. روش ترکیبی به این معنا است که بهترین دکتر کاشت مو در ایران از هر سه روش بالا در شرایط متناسب با آن روش، برای کاشت مو استفاده می کند.
کاندیدای مناسب و نامناسب کاشت مو
بهترین دکتر کاشت مو در ایران طبق برخی ملاک ها افرادی را جزء کاندیدای مناسب برای کاشت مو می داند و افرادی را نیز از انجام چنین عملی منع می دارد، از این رو این کاندیدهای مناسب و نامناسب را باید بشناسید تا در صورتی که در دسته بندی خاص قرار دارید، اقدام به آن و یا دوری از آن نمایید.
کاندیدای مناسب برای انجام کاشت مو شامل موارد زیر می باشد:
اشخاصی که قسمت عظیمی از موهای خود را در اثر عوامل مختلف از دست داده اند و دچار طاسی کامل در قسمت های جلو، وسط و اطراف سر و حتی کل سر شده باشند، جزء اولین ها در کاشت مو به حساب می آیند.
افرادی که به آلوپسی آندروژنیک مبتلا هستند.
یکی دیگر از این افراد، افرادی هستند که روش های قدیمی کاشت مو را امتحان کرده اند و اکنون از نتایج آن راضی نیستند.
بهترین دکتر کاشت مو در ایران افرادی که دچار ریزش موی سکه ای یا منطقه ای در سر خود هستند را نیز در این دسته بندی قرار می دهند.
اشخاصی که در اثر حادثه، جراحت یا سوختگی بخشی از موهای سر خود را از دست داده اند.
افرادی که به دلایل ژنتیکی یا هورمونی موهای خود را از دست داده اند و از زیبایی مو بی بهره مانده اند.
خانم هایی که به صورت ارثی خط رویش موی آن ها بالاتر از حد معمول قرار دارد یا موهای خود را به دلیل محکم بستن موها و بافت های متعدد از کف سر از دست داده اند.
کاندیدای نامناسب برای کاشت و پیوند مو عبارتند از:
بهترین دکتر کاشت مو در ایران خاطر نشان می کند که برخی از افراد از نتایج حاصل از کاشت مو انتظارات غیرواقعی دارند که این افراد هرگز نباید این روش را امتحان کنند.
افرادی که به آلوپسی منتشر بدون الگو (DUPA) مبتلا هستند؛ این دسته از افراد در قسمت جلو و فوقانی پوست سر خود موهای بسیار نازکی همراه با ریزش مو دارند و هرگز گزینه خوبی برای کاشت مو نیستند.
افرادی که ریزش مو گسترده ای دارند، گزینه مناسبی برای کاشت مو نیستند، به این دلیل که ناحیه اهدایی فولیکول موی کافی برای پوشاندن منطقه طاسی در این افراد نیست.
افرادی که به آلوپسی سیکاتریسیل فعال مبتلا هستند و مشکل این بیماری این است که منجر به از بین رفتن فولیکول های مو می شود.
اشخاصی که با بیماری های جدی یا مزمن همچون دیابت غیر قابل کنترل یا عدم تعادل هورمون تیروئید درگیر هستند، این افراد نیز در دسته بندی کاندیدای نامناسب قرار دارند.
کسانی که به بیماری روانی تریکوتیلومانیا مبتلا هستند؛ زیرا این بیماری تحت کنترل نمی باشد و ممکن است موهای کاشته شده مثل موهای طبیعی از دست برود و هیچ گونه کمکی از طرف پزشک معالج در این رابطه بر نمی آید.
خانم هایی که ریزش مو با الگوهای زنانه دارند، نمی توانند این روش را استفاده کنند، به این سبب که ریزش مو آن ها دائمی می باشند و این امکان وجود دارد که ناحیه اهدا کننده مناسبی نیز نداشته باشند.
کلام آخر
از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید؛ سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر کاشت مو در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران هستید به لینک مربوطه مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۰۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)