toptane toptane .

toptane

کاشت ابرو در ایران

داشتن ابروهای پر پشت و پر رنگ برای هر فردی جذاب است. اما امروزه بسیاری از افراد به دلیل وجود مشکلاتی از داشتن ابروهای پر پشت منع شده اند. این بدان معنا است که اکثر افراد به طور مادرزادی و از همان ابتدا دارای ابروهای پر پشت و پر رنگ نیستند. از جمله مسائل و مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد این است که افراد به دلیل کهولت سن و یا استفاده بیش از اندازه از رنگ و موچین ابروهای خود را از دست داده اند. به بیان دیگر دچار ریزش ابرو شده اند.

در بعضی مواقع به دلیل وجود زخم یا شکستگی و یا سوختگی در قسمت هایی از ابرو، موی جدیدی در ابرو رشد نمی کند و باعث کچلی در قسمت هایی از ابرو شده است؛ از این رو افراد بسیاری به دنبال  رفع این مشکل هستند و همواره به دنبال بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران هستند. کاشت ابرو یک نوع روش درمانی برای ترمیم ابرو است.

روش های کاشت ابرو
زمانی که روش کاشت ابرو مورد تائید بسیاری از پزشکان قرار گرفت، روش های متعددی برای کاشت ابرو به مرور به وجود آمدند که هر یک از آن ها به نوعی انجام می گیرند؛ در ادامه برخی از این روش ها را برای شما نام خواهیم برد و توضیح مختصری در این باره در اختیارتان قرار خواهیم داد:

روش FUT: در صورتی که برای کاشت ابرو از این روش استفاده شود، نتایج بسیار خوبی بر روی چهره نمایان می شود و هیچ گونه حالت وزی به ابروها نمی دهد؛ در این روش، ابروها به درستی و در جهت دقیق رشد می کنند و به صورت بسیار طبیعی بر روی یکدیگر منطبق می گردند؛ در روش کاشت نواری یا FUT، موهایی که مورد استفاده قرار می گیرند، از قسمت پشت گوش یا پشت سر برداشته شده اند؛ در این صورت باید یک برش نواری پشت سر بیمار زده شود و موهای موردنظر برداشته شود و پوست بخیه بخورد؛ موهای موردنظر با سوزن های به خصوص در ابرو کاشته می شوند.

روش FUE: این روش جزء روش های بسیار کم دردسر است که می تواند نتایج بسیار خوبی برای بیماران به ارمغان بیاورد؛ در این روش از موها حتما باید از ناحیه پشت سر که موهای بیشتر با قطر کم دارند گرفته شود؛ مدت زمان دوره نقاهت آن تقریبا کوتاه است؛ هم آقایان و هم خانم ها می توانند از این روش بهترین نتیجه را بگیرند.

روش‌های SUT و Super FUE نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند که بر اثر استخراج فولیکول انجام می گیرند؛ در این روش هیچ گونه برش و بخیه ای ایجاد نمی شود؛ تکنیک هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند کاملا متفاوت اند و نتایج بسیار خوبی از آن ها حاصل می شود.

عوارض کاشت ابرو
کاشت ابرو همانند دیگر عمل های زیبایی دارای عوارض و یا خطراتی است که سلامتی شما را به خطر می اندازد. کاشت ابرو یکی از عمل های حساس است که نیاز به دقت و مهارت بسیار دارد. چراکه تاثیر بسیاری در تغییر چهره و صورت شما دارد. از این رو اولین توصیه ما به شما این است که برای انجام این عمل حتما به بهترین دکتر کاشت ابرو در مشهد و یا هر شهر دیگری مراجعه کنید. ما را تا پایان مقاله بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران همراهی کنید تا شما را با کاشت ابرو آشنا کنیم.

قرمزی پوست بعد از انجام کاشت ابرو : انتظار می رود که به مدت ۳ الی ۴ روز بعد از جراحی کاشت ابرو، پوست اطراف ابرو قرمز شود و جوش ها و لکه های ریز قرمز رنگ در پوست ایجاد شود. معمولا بعد از گذشت چند روز این جوش ها از بین می روند و پوست اطراف ابرو به حالت عادی و قبلی خود بر می گردد.
ظاهر ناخوشایند ابروها : بعد از انجام جراحی و زیبایی کاشت ابرو، ظاهر ناخوشایند ابروها از عوارض و آسیب های  احتمالی بعد از انجام کاشت ابرو است. در بعضی مواقع در صورتی که کاشت ابرو به درستی انجام نشود و فولیکول های مو در زاویه مشخص و متوازن کاشته نشوند، ابروها در جهت عمودی و نامطلوب رشد می کنند و حالت غیرطبیعی و نامتوازن به خود می گیرند. در این شرایط بیمار از انجام عمل کاشت ابروها احساس رضایت نمی کند.
تفاوت رنگ بین ابروهای کاشته شده و ابروهای طبیعی : یکی دیگر از عوارض و آسیب های احتمالی کاشت ابرو این است که رنگ و نوع مو بین ابروهای طبیعی و کاشت شده با یک دیگر متفاوت می شوند.
خطر خونریزی : بعد از کاشت ابرو یکی دیگر از عوارض و آسیب های احتمالی کاشت ابرو است که باعث بد شکل و بد فرم به نظر رسیدن ابرو خواهد شد.
تورم در ناحیه کاشت : بعد از انجام جراحی کاشت مو (توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران) و کاشت ابرو در قسمت های بالایی سر و پیشانی ایجاد می شود. برای رفع تورم حتما از کمپرس ها استفاده کنید.
خارش در ناحیه کاشت یا انتقال دهنده : در بسیاری از افراد پس از انجام جراحی کاشت ابرو ایجاد می شود.
پوسته پوسته شدن در ناحیه کاشت ابرو: در اطراف ابرو و قسمت های کاشته شده ایجاد می شود.
ریزش موقت مو در محل اهدا کننده : بعد از انجام جراحی کاشت ابرو ایجاد خواهد شد.
رشد کم موهای پیوند زده شده و یا انتقال داده شده : یکی از آسیب های بعد از کاشت ابرو ریزش و یا رشد کم موهای پیوند زده شده است که باعث دلسرد شدن و نارضایتی افراد خواهد شد.
چگونگی کاشت ابرو
برای انجام کاشت ابرو در ابتدا باید به بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران مراجعه کنید و قبل از انجام این عمل تمامی بررسی ها و تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

در این روش از قسمت های دیگر سر که به آن بانک مو گفته می شود برای کاشت ابرو استفاده می شود. کاشت ابرو زیر مجموعه کاشت مو است و بهترین دکتر کاشت مو در کرج خاطر نشان می کند؛ از روش و تکنیک های کاشت مو برای کاشت ابرو استفاده می شود.

در کاشت ابرو تنها از موها برای انتقال استفاده نمی‌شود، بلکه ارگان‌های بسیار کوچکی که وظیفه‌ ساخت موها را دارند هم استفاده می شود. از این ارگان ها در ناحیه‌ ابرو برای پیوند زدن و ترمیم ابرو استفاده می‌شود. این ارگان‌ها فولیکول نام دارند. این موهای کاشت شده در قسمت های ابرو دارای استحکام و کیفیت بهتری هستند و همانند موهای طبیعی خود ابرو رشد خواهند کرد.

این موهای کاشت شده و یا در اصطلاح فولیکول های انتقال یافته مانند ابروهای طبیعی شما نیاز به کوتاه کردن و مرتب کردن دارند و شما همانند ابروهای طبیعی خود می توانید آن ها را رنگ کنید و یا فرم و شکل تازه ای به آن بدهید.

کلام آخر

انجام جراحی کاشت ابرو از جمله روش های درمانی و زیبایی است که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. امروزه ابروهای پر پشت و پر رنگ جذابیت انکار ناپذیری به افراد می دهد که آنان را وادار به انجام این کار کرده است. برای انجام این عمل حتما به بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران مراجعه کنید.

تحقیقات و بررسی های لازم را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید. توصیه و نکات تجویز شده توسط پزشک را جدی بگیرید و در صورت بروز هرگونه مشکل به پزشک معالج خود مراجعه کنید. ممنون که ما را تا پایان مقاله بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران همراهی کرده اید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تاپتنا در میان بگذارید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۵۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)