toptane toptane .

toptane

انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران

عمل زیبایی کاشت ابرو مانند دیگر اقدامات زیبایی خواهان زیادی دارد .افرادی زیادی به خصوص خانم ها به دلایل مختلفی مانند برداشتن مداوم ابروها با موچین ، سوختگی و بریدگی و عدم انجام مراقبت های لازم ابروهای خود را از دست داده اند یا به طور کلی از ظاهر ابروهای خود ناراضی هستند.

اما مسئله مهم انتخاب بهترین کاشت ابرو در ایران است. پس لازم است نکاتی را هنگام انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در نظر داشته باشید.

این روش درمانی نازک بودن موها یا ناحیه شکسته شده ابروها برطرف می شود .کاشت ابروها معمولا یک روش زیبایی برای رفع ابروهای از دست رفته است که فرآیند آن بدون درمان و فقط در یک روز انجام می شود. عمل کاشت ابرو جای زخمی باقی نمی گذارد و یک نتیجه دائمی و کاملا طبیعی برای فرد به ارمغان می آورد‌.

در این مقاله بهترین دکترهای کاشت ابرو گردآوری شده است. بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران دکتری است که از بروز ترین روش کاشت ابرو برای استخراج فولیکول ها و جدیدترین تکنیک ها برای پیوند استفاده کند. کاشت ابرو برخلاف روش های دیگر ترمیم ابرو ، مانند تاتو یا رنگ کردن ابروها منجر به نتیجه غیرطبیعی و حتی غیر معمول نمی شود.

استفاده از روش های کاشت ابرو بستگی به مهارت و دانش پزشک دارد. نتیجه بعد از کاشت ابرو غیر قابل تشخیص است. زیرا موهای پیوند زده شده با موهایی که از قبل وجود داشته یکی شده و ظاهری طبیعی به شکل ابروها داده می شود .ابروهای پرپشت و یکدست می تواند در اجزای صورت هماهنگی ایجاد کند و در صورت عمق ایجاد کرده و فرد در بیان احساسات احساس راحت تری خواهد داشت.

پس اگر به فکر کاشت ابرو هستید، بهتر است هر چه زودتر به بهترین دکتر کاشت ابرو مراجعه کنید و طی یک جلسه مشاوره از وضعیت ابروها و شرایط پیوند باخبر شوید. در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران می پردازیم تا شما را با آن ها آشنا کنیم.

هنر متخصص کاشت ابرو
نتیجه عمل زیبایی ابرو باید سالم ، طبیعی و زیبا باشد تا بیان فرد عمیق تر و دقیق تر باشد. کاشت ابرو همانند کاشت مو یک عمل کاملا هنرمندانه است که فقط باید توسط یک متخصص پیوند مو و ابرو کار بلد و حرفه ای انجام شود. پس داشتن یک جلسه مشاوره با متخصص به منظور نتایج مطلوب و انتظارات فرد ضروری است. برنامه کاشت ابرو برای هر فرد باید به صورت زیر انجام شود:

نوع چهره فرد
اجزای صورت
شکل کمان ابرو
ضخامت موهای ابرو
ضخامت ، رنگ ، میزان فر بودن و بافت موهای اهدایی
فضای بین ابروها
طول ابرو
انتظارات فرد برای نتیجه آخر
آیا کاشت انجام شده نتیجه طبیعی دارد یا خیر؟

زمانی که یک ابرو نازک و باریکی دارید ، شاید خواسته شما یک ابرو غیرطبیعی ، ساختگی بنظر برسد. در این شرایط کاشت ابرو با بافت کاملا طبیعی ، مناسب با رنگ و تناژ پوست و موی شما توسط متخصص کار دشواری است و نیاز به دقت بالایی دارد.

زمانی که کاشت ابرو انجام دهید ، چشم های شما بزرگ تر دیده می شود و چهره کاملا طبیعی خواهید داشت. به طوری که هیچ کس نمی تواند موهای کاشته شده را با ابروهای طبیعی تشخیص دهند.

روند کاشت ابرو
یکی از ویژگی های خوب کاشت ابرو ، آسانی روند انجام آن است. با توجه به اندازه کاشتی که میخواهید انجام دهید ، خواه برای ترمیم قسمت کوچکی از ابرو برای پوشاندن جای زخم یا شکستی ، گاهی برای پهن و کلفت کردن آنها ، این روش می توان حدود ۵۰ الی ۴۰۰ گرافت مو که شامل یک الی دو تار مو است ، را در بر می گیرد.

اولین مرحله این اقدام زیبایی ، طراحی مدل ابروهاست. مدل ابروها با توجه به نظر شما صورت می گیرد. سپس پزشک در نظر می گیرد که مدل ابروها به فرم صورت شما متناسب است یا نه؟

بعد از تایید مدل ابروها ، برای کاشت ابرو آماده می شوید. بیشتر بیماران مسکن های خوراکی مصرف می کند تا بعد از عمل احساس ناراحتی و درد نداشته باشند.

کاشت ابرو معمولا با استفاده از دو تکنیک FUG (پیوند واحد فولیکولی) و FUE (استخراج واحد فولیکولی) استفاده می شود. برای این که موهای کاشته شده نازک باشند ، متخصص از موهای ناحیه پشت سر استفاده می کند. زمانی که گرافت ها برداشته می شود ، توسط متخصص زیر میکروسکوپ بررسی شده و برای پیوند آماده سازی می شود. همچنین نقاط ناحیه گیرنده که زاویه و جهت موها را مشخص می کنند ، با دقت لازم توسط پزشک ایجاد می شوند. سپس گرافت ها در نقاط مشخص شده ، کاشته می شوند.

دقت داشته باشید که گرافت های کاشته شده باید توسط پزشک چک شود تا اطمینان حاصل شود که هم پزشک و هم فرد از تراکم موها راضی باشند.تا هنگامی که فرم ابروها به شکل دلخواه حاصل نگردد ، این فرآیند ادامه دارد. با توجه به میزان موهای کاشته شده ، عمل کاشت ابرو معمولا حدود ۴ ساعت طول می کشد.

پس از اتمام عمل ، بیمار می تواند به خانه برگردد و به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کند. افراد ممکن است در ناحیه پشت سر احساس سر درد داشته باشند. مشاهده شده است در هفته اول بعد از اقدام پیوند در اطراف موها لایه های سفت و قرمزی ایجاد می شود. معمولا بعد از گذشت این مدت برطرف می شود.

عده ای از بیماران تورم و کبودی قابل توجهی در اطراف چشم ها مشاهده می شود. در حالی که بیشتر افراد کبودی کمی در اطراف چشم هایشان مشاهده می کنند.

زمانی که در ناحیه اهدا دهنده بخیه زده شود ، پس از چند هفته بخیه جذب شده و خط باریکی از خود بجای می گذارد. اما در صورتی که کاشت ابرو به روش FUE انجام شود ، دیگر نیازی به بخیه زدن نیست و اثری از آن باقی نمی ماند.موهای پیوند زده شده بعد از دو الی سه هفته می ریزند.

سپس بعد از چهار ماه دوباره شروع به رشد می کنند. در هفته دو و سوم ابروها بسیار زیبا بنظر می رسند که هنوز شروع به ریزش نکرده اند.بعد از شش ماه تراکم ابروها روز به روز در حال افزایش هستند. از آنجایی که رشد موهای کاشته شده معمولا از ابروهای طبیعی بیشتر است ، هر ۱۰ الی ۱۴ روز باید کوتاه شود.

بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران
تهران به دلیل پایتخت بودن آن و تجمع چند میلیونی مردم از کل کشور به این شهر برای انجام کارهای مختلف ، همواره در زمینه های مختلف رقابت بالایی وجود دارد. بخاطر همین مردم برای انجام عمل های زیبایی این شهر مورد توجه خیلی ها قرار می گیرد.

از این رو پزشکان و متخصصان زیادی برای جذب  افراد از سراسر کشور ، خدمات منحصر به فردی برای مراجعه کنندگان ارائه می دهند.برای انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران می توانید از مشاورین رایگان تلفنی و حضوری کمک بگیرید.

همچنین سایت های دکترهای زیبایی با معرفی خدمات پزشکی و نحوه خدمات رسانی آنها ، مرجع مناسبی برای  مقایسه ی دکترهای موجود در شهر تهران می باشد. دکترهای معتبر شهر تهران از شهرت بالایی برخوردار هستند. و بدانید که بدست آوردن چنین شهرتی در میان تعداد بیشمار مراکز زیبایی کاشت ابرو و مو کار ساده ای نمی باشد.

میزان موفقیت کاشت ابرو چقدر است؟

به طور کلی تا به الان کسانی که کاشت ابرو انجام داده اند ، ۹۰ درصدشان موفقیت آمیز بوده است.
و فقط ۱۰ در صد آنها نیاز به ترمیم دوباره داشته اند.اگر میخواهید کاشت ابرو موفقیت آمیزی داشته باشید ، باید انتخاب شما بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران باشد.

آیا می توان کاشت ابرو را دوباره انجام داد؟

در صورتی که به هر دلیلی بخواهید کاشت ابرو دوباره انجام دهید ، معمولا جلسه بعدی کاشت ، حدود ۸ تا ۱۲ مشخص می شود.

کاندیدای مناسب کاشت ابرو
کاشت ابرو مانند همه عمل های زیبایی فرآیندی درمانی دارد. ممکن است عملی ساده بنظر برسد اما نباید آن را دست کم بگیرید. پس بهتر است قبل از انجام این درمان باید حتما جلسه مشاوره ای را با دکتر داشته باشید. کاشت ابرو در میان خانم ها رایج تر است و می تواند ترکیب صورت آن ها را به طور کلی بر هم بزند.

بانوانی که مدل هستند می توانند از مزایای این درمان بهره کافی را ببرند. آقایان بیشتر عمل کاشت مو را انجام می دهند ، چرا که طاسی و کم پشت بودن موها چهره مردان را بیش از اندازه پیرتر نشان می دهد.

اما خانم ها کمتر دچار طاسی یا کچلی می شوند ، در عوض نازک شدن ابروها بر روی چهره و اعتماد به نفسشان تاثیر مستقیم می گذارد. مداد کشیدن برای ابروها شاید در ابتدا جالب به نظر برسد ، زیرا فرد هر دفعه برای خود مدلی جدید انتخاب می کند اما در اخر خسته کننده است.

یک راه کار دائمی مانند کاشت ابرو برای رهایی از مشکل کم پشت بودن ابروها ، برای خیلی ها بهترین گزینه درمانی است.انجام مشاوره پیش از هر گونه اقدام زیبایی الزامی است.

یک جلسه مشاوره این امکان را برای مراجعه کننده فراهم می کند تا اهداف و انتظارات خود را برای دکتر شرح دهد. فرد باید ضخامت و شکلی که برای ابروهای خود در نظر دارد، مشخص کرده و در مورد نگرانی های خود با دکتر صحبت کند. هم چنین باید سوابق پزشکی و داروهایی که مصرف کرده یا می کند را به اطلاع دکتر برساند.

کلام آخر

حال با یکدیگر 10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در ایران را بررسی کردیم. هر کدام از این دکترها جایگاه خاص خودشان را دارند و با هر تخصص و حرفه ای اقدامات زیادی در حوزه زیبایی و درمانی کاشت ابرو و مو انجام می دهند.

دکترهای نام برده شده صرفا جنبه معرفی داشته اند و هدف این مقاله آشنایی شما با تعدادی از دکترهای متخصص پوست ، مو و زیبایی بوده است. پس اگر قصد دارید کاشت ابرو انجام دهید ، پیشنهاد می شود بعد از انتخاب دکتر حتما تحقیقات بیشتری در مورد آن انجام دهید تا اطمینان بیشتری بدست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۴۷ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)