toptane toptane .

toptane

روش های کاشت ریش در تهران

بری کاشت ریش از روش های مختلفی می توان استفاده کرد؛ در ادامه این روش ها را برای شما شرح خواهیم داد :

کاشت ریش به روش میکروگرافت : این روش نیز جزء روش های کاربردی برای کاشت ریش محسوب می شود که متخصص پس از اعمال کردن بی‌حسی موضعی و استریل کردن پوست، فولیکول را با استفاده از هولدرهای اتوماتیک برمی دارد؛ پس از آن فولیکول‌ها با کمک دستگاه میکرو ایمپلنتر درون پوست کاشته می‌شوند.

کاشت ریش به روش FIT : لازم به ذکر است که این روش جزء روش های بسیار پرکاربرد است که باید ناحیه گیرنده و بانک مو هر دو بی حس شوند و فولیکول ها به صورت تکی از بانک مو استخراج گردند و در ادامه در ناحیه گیرنده کاشته شوند.

کاشت ریش به روش SUT : این روش نیز شباهت بسیار زیادی به روش قبل دارد که باید ابتدا پوست استریل و بی حس گردد؛ پس از آن با کمک دستگاه های مخصوص، فولیکول مورد نیاز استخراج می گردد؛ در انتها در ناحیه گیرنده شکافی ایجاد می گردد و فولیکول کاشته می شود.

در ادامه این مقاله می خواهیم 10 تا از بهترین دکتر کاشت ریش در تهران را همراه با آدرس و تلفن تماس مطبشان به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال آسوده پزشکان خود را پیدا کنید و مشکل ریزش ریش خود را حل کنید؛ پس با ما همراه باشید.

مزایای کاشت ریش
کاشت ریش مانند بسیاری از روش های دیگر با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است؛ از این رو سعی داریم در این بخش از مقاله برخی از این مزایا را برای شما شرح دهیم:

می توان گفت کاشت ریش یک روش درمان واقعی و قطعی می باشد که با نتایج دائمی همراه است و می توان از روش کاشت مو به طور کلی برای سر و صورت استفاده کرد.
در این روش از گرافت استفاده می شود که تقریبا 70 الی 100 درصد از این گرافت ها با موفقیت بسیار بالا در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند و اگر پوستی آسیب دیده باشد 40 الی 70 درصد از این گرافت ها با موفقیت کاشته می شوند.
برای انجام این روش، نیازی به جراحی نیست و می تواند بدون هر گونه درد و خونریزی انجام گیرد و به پایان برسد.
روش هایی که اخیرا برای کاشت ریش در نظر گرفته می شوند، کم تهاجمی هستند و با دردسر کمتری همراه می باشند؛ در صورت انجام این روش ها می توان پس از گذشت تنها چند روز به محل کار خود بازگردید.
موهایی که در ناحیه ریش و سبیل کاشته می شوند، به خوبی رشد می کنند و مانند موی طبیعی به نظر می آیند.
چه تفاوتی بین روش‌های کاشت ریش وجود دارد؟
بهترین دکتر کاشت ریش در تهران برای کاشت ریش از روش های مختلفی استفاده می کند که بین روش ها دو تفاوت وجود دارد که اولین تفاوت مربوط به شیوه برداشت فولیکول ها و دومین تفاوت مربوط به ابزارهای قابل استفاده است.

شیوه‌ی برداشت فولیکول‌ها : برای برداشتن فولیکول ها به طور کلی دو نوع روش وجود دارد که به شرح ذیل اند :

برداشت نواری : در روش FUT از شیوه برداشت نواری استفاده می‌شود؛ در طی انجام این روش باید ابتدا پوست سر را به شکل نواری باریک برش داد، سپس آن قسمت را برداشت؛ پس از آن دکتر پوست قسمت بالا و پایین آن ناحیه را به هم بخیه می زند و ممکن است که با خونریزی و ایجاد زخم همراه باشد.
برداشت واحدهای فولیکولی : در دیگر روش های کاشت ریش از برداشت واحد های فولیکولی استفاده می شود که باید ابتدا هر فولیکول را به صورت جداگانه از پوست سر خارج کرد؛ در این روش هیچ گونه جای زخم و خونریزی رخ نخواهد داد و به همین دلیل به هیچ گونه بخیه ای نیاز نیست؛ به این روش از کاشت ریش روش بدون جراحی و زیبایی می گویند.
ابزارها و دستگاه‌ها : در کاشت ریش از ابزار ها و دستگاه های متفاوتی استفاده می شود که بیشتر در مرحله برداشت فولیکول ها از این ابزارها استفاده می شود؛ در هر روشی از یک نوع دستگاه استفاده می شود که شامل موارد زیر اند:

روش FIT : استفاده از پانچ و انبرک‌های دستی برای برداشت فولیکول‌ها
روش SUT : استفاده از پانچ ماشینی و سیستم ساکشن برای برداشت فولیکول‌ها
روش Micro FIT : استفاده از پانچ ماشینی با قابلیت تغییر سایز و سیستم ساکشن برای برداشت فولیکول‌ها
برای کاشت ریش چه مراحلی باید طی شود ؟
برای کاشت ریش باید مراحلی را بهترین دکتر کاشت ریش در تهران طی کند تا بتوان به نتیجه دلخواه رسید؛ این مراحل به شرح ذیل می باشند :

معاینه ناحیه ای که دچار ریزش شده و انتخاب روش کاشت
تزریق بی حسی موضعی به ناحیه مورد نظر
برداشتن فولیکول های مورد نیاز از بانک موی فرد
آماده کردن گرافت ها
کاشتن گرافت ها در نواحی ریش که دچار ریزش شده
برخی از این مراحل برای کاشت مو نیز صدق می کنند که می توانید برای انجام این روش در شهر تهران، به مقاله بهترین دکتر کاشت مو در تهران یا بهترین دکتر کاشت مو در تجریش مراجعه نمایید.

قبل و بعد از کاشت ریش باید به چه نکاتی اهمیت داد؟
به طور کلی کاشت ریش نیز مانند دیگر عمل ها و روش های زیبایی به مراقبت هایی قبل و بعد از کاشت نیاز دارد که بهترین دکتر کاشت ریش در تهران آن ها را به شما توصیه می کنند که رعایت کنید؛ نکات مربوط به قبل از کاشت ریش شامل موارد زیر اند :

باید مراقب باشید که حدود ۱۰ روز قبل از کاشت ریش از داروی آسپرین استفاده نکنید و در رابطه با مصرف دیگر داروهای رقیق کننده خون، باید از دکتر خود اطلاعات کسب کنید.
باید حدود سه روز پیش از کاشت ریش، هیچ گونه نوشیدنی الکی و داروهای ضد التهابی استفاده نکنید.
بهتر است که یک هفته پیش از کاشت ریش، از داروی ویتامین C استفاده کنید تا هر چه زودتر زخمهایتان التیام یابند.
پس از کاشت ریش نیز باید به نکات زیر توجه کنید:

حتما یک روز پس از کاشت ریش، صورت خود را با مواد ضدعفونی کننده بشویید.
دو روز پس از کاشت ریش نیز صورت خود را با آب سرد و صابون مایع با pH ملایم بشویید.
ممکن است که بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از کاشت ریش صورت شما بسیار تورم کند و پس از آن ورم ها رفع می شود پس اصلا نگران نباشید.
بهترین دکتر کاشت ریش در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در واقع هنگامی که به مطب بهترین دکتر کاشت ریش در تهران مراجعه می کنید، باید ایشان بتوانند کاشت شما را با نتیجه بسیار عالی به پایان برسانند؛ خوب بودن نتیجه کار شما به ویژگی های منحصر به فرد ایشان بستگی دارد.

به طور کلی باید بهترین دکتر کاشت ریش در تهران دارای مدرک بسیار معتبر از دانشگاه معتبر باشد، در ضمن باید سابقه و تجربه بسیار بالا در زمینه کاشت ریش داشته باشد، باید ایشان رفتار و برخورد بسیار مناسب با تمام مراجعینش داشته باشد.

کلام آخر

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات کافی در رابطه با کاشت ریش در اختیار شما قرار دهیم و همچنین در ادامه نام ۱۰ تا از بهترین دکتر کاشت ریش در تهران را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیال آسوده کاشت ریش خود را انجام دهید.

از این که تا پایان این مقاله در سایت تاپتنا با ما همراه بودید از شما بی نهایت ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در زمینه بهترین دکتر کاشت ریش در تهران دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۶:۵۳ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)