toptane toptane .

toptane

کاندیدای مناسب لیپوماتیک

برخی از افراد به دلیل شرایط جسمانی مناسبی که دارند می توانند گزینه بسیار مناسبی برای روش لیپوماتیک باشند؛ از این رو در ادامه این دسته از افراد را برای شما شرح خواهیم داد:

پیکرتراشی با لیپوماتیک، جزء روش های بسیار کم عارضه می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد باشد؛ برخی از افراد به دنبال رژیم های بسیار سرسخت و ورزش های پی در پی هستند اما نتیجه مطلوبی نمی گیرند که در این صورت می توانند گزینه بسیار خوبی برای روش لیپوماتیک باشند.
آن دسته از افرادی که سن آن ها بسیار بالا یا بسیار پایین است نمی توانند نتیجه مطلوبی از این روش بگیرند زیرا در صورت کم بودن سن، فرد می تواند با کمک رژیم و ورزش به هیکل موردنظر خود برسد؛ کسانی که سن آن ها بین 30 الی 50 سال است می توانند نتیجه بسیار خوبی از این روش بگیرند زیرا در سنین بلوغ، جسم می تواند رشد کند و البته در سنین بالا، به دلیل کاهش قدرت کشسانی بدن، نتیجه خوبی کسب نمی شود.
بهترین دکتر پیکرتراشی در ایران خاطر نشان می کنند؛ بهترین کسانی که می توانند این روش را انجام دهند، آن دسته از افرادی هستند که دست کم از یک ماه پیش و پس از پیکرتراشی، از سیگار و مشروبات الکی استفاده نکرده اند و نخواهند کرد.
افرادی که نسبت به نتایج حاصل از این روش، توقعات بسیار منطقی دارند زیرا در غیر این صورت، ممکن است روحیه شان بسیار تضعیف گردد.
کسانی که به بیماری های خاص مبتلا نیستند یا از داروهای خاص استفاده نمی کنند.
خانم هایی که در دوران بارداری یا شیردهی نیستند زیرا ممکن است داروی بیهوشی از طریق شیر وارد بدن نوزاد شود و اثر بسیار بد و منفی بر روی بدن نوزاد بگذارد.
مراقبت های لازم برای لیپوماتیک

برای داشتن جراحی و زیبایی مناسب با بازدهی بالا و نتیجه مطلوب، بهتر است در ابتدا به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کنید. انجام اقدامات و توصیه های لازم می تواند در نتیجه عمل بسیار تاثیرگذار باشد. پس بهتر است مراقبت ها و اقدامات لازم برای قبل و بعد از عمل را جدی بگیرید. هم اکنون به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد:

حداقل ۲ هفته قبل از عمل از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید.
بهتر است سابقه پزشکی خود را با جراح در میان بگذارید و در صورت وجود هرگونه حساسیت به او اطلاع دهید.
قبل و بعد از عمل، مقدار نمک مصرفی خود را کاهش دهید.
دو هفته قبل از عمل، از مصرف ایبوپروفن یا آسپرین خودداری کنید.
بهترین جراح پیکرتراشی در تهران خاطر نشان می کنند؛ شب قبل از عمل، حتما استحمام نمایید.
یک هفته بعد از عمل از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزش های شدید خودداری کنید.
بعد از انجام این عمل، از گن های تجویز شده توسط پزشک، استفاده نمایید.
بعد از انجام این عمل، رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید.
برای شستشوی بدن و استحمام از صابون استفاده کنید و جای زخم ها را به آرامی ماساژ و شستشو دهید.
مزایا لیپوماتیک چیست؟

انجام عمل لیپوماتیک و پیکرتراشی می تواند مزایا و فوایدی را به دنبال داشته باشد. ما هم اکنون در این مقاله سعی داریم که شما را با مزایا لیپوماتیک و بهترین روش کاهش وزن آشنا کنیم. ما را همراهی کنید تا با مواردی از مزایا و فواید لیپوماتیک آشنا شوید.

احتمال عفونت بسیار کم است
امکان انقباض عالی پوست وجود دارد
جمع شدن پوست و شکل دادن پوست
این جراحی دارای درد کم و یا بدون درد است
تورم و ترشحات در این جراحی بسیار پایین است
ایجاد فرم مناسب و متعادل سازی بدن در این جراحی
ایجاد یکپارچگی چربی در زیر پوست و رفع شل شدگی پوست
بهبود سریع و مدت زمان کم برای بهبودی در این جراحی وجود دارد
لازم به بستری شدن افراد در بیمارستان ندارد و بعد از درمان، فرد بیمار مرخص می شود
خستگی و آسیب جسمی در این جراحی کم تر از سایر جراحی های دیگر به چشم می خورد
در این جراحی از بی حسی های موضعی استفاده می شود و عوارضی برای بدن به دنبال ندارد
اگر کانولا هیچ بافت چربی را احساس نکند، سیستم امنیتی فعالی دارد که اجازه توقف فوری را می دهد
احتمال آمبولیسم چربی بسیار پایین است و تاکنون هیچ عارضه ای همانند آمپولیسیم گزارش نشده است
لیپوماتیک سینه در خانم ها چه مزایایی دارد؟

تا به امروز، کوچک‌سازی سینه بیشتر به روش ماموپلاستی انجام می‌گرفت که در این روش جراحی با برداشتن چربی و پوست اضافی و انتقال دادن نوک و هاله‌ سینه به ناحیه‌ای دیگر، کوچک‌سازی، فرم‌دهی و همچنین لیفت سینه امکان‌پذیر است. در ماموپلاستی با این که نتایج خوبی به دست می‌آید اما مقدار خونریزی و خطرات ناشی از جراحی سنگین در ناحیه‌ حساسی مانند سینه را هم باید در نظر گرفت.

امروزه عمل زیبایی لیپوماتیک سینه نه به عنوان جایگزین ماموپلاستی بلکه به عنوان روشی نوین برای حل مشکل افرادی است که صرفاً برای کوچک سازی سینه به دنبال روشی ایمن با کمترین خونریزی و جای زخم جزئی هستند.

برای کاهش سایز سینه با روش لیپوماتیک سینه زنان، با ایجاد سوراخ های خیلی کوچک در اطراف سینه صرفاً عمل کوچک سازی انجام می‌شود. با وجود این که جای زخم عمل بعد از مدتی کمتر قابل تشخیص خواهد بود اما باز هم سوراخ‌ها معمولاً در نقاطی اطراف و زیر سینه ایجاد می‌شوند که زیاد در معرض دید نباشند. تأثیرات عمل لیپوماتیک سینه زنان به شرایط سینه بستگی دارد.

با توجه به این که چه مقدار از سینه بافت غددی و چه مقدار بافت چربی است، نتایج تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. برای این منظور با استفاده از ماموگرافی قبل از عمل، در مورد میزان اثربخشی این روش برای کاهش سایز سینه بحث می شود. همچنین شما با مراجعه به مقاله بهترین جراح پلاستیک می توانید با بهترین پزشکان برای انجام انواع جراحی ها آشنا شوید و نتایج عالی از جراحی خود بگیرید.

کلام آخر

اگر خواستار انجام عمل جراحی لیپوماتیک هستید، بهتر است بدانید که در ابتدا باید به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کنید زیرا انتخاب جراح، مهارت و تبحر پزشک متخصص در نتیجه عمل شما بسیار حائز اهمیت است. برای انجام این عمل بهتر است بدانید که همه چیز به نظر و تشخیص علمی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران بستگی دارد چرا که ایشان دارای تجربه کافی در انجام این عمل هستند.

بیماران باید در جلسه مشاوره با پزشک متخصص حضور یابند و خواسته و انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارند. توصیه و نکات پیشنهاد شده توسط پزشک را جدی بگیرید. بهتر است برای داشتن نتیجه مطلوب قبل از انجام این عمل، کاهش وزن داشته باشید تا درد کمتری را احساس کنید. ممنون از شما دوستان گرامی که ما را تا پایان مقاله بهترین جراح لیپوماتیک در تهران همراهی کردید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در سایت تاپتنا در میان بگذارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۱:۲۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)