toptane toptane .

toptane

انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران

همانطور که می دانید، لیپوماتیک نیز مانند بسیاری از اعمال زیبایی و درمانی نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد و الزامی است توسط بهترین جراح پلاستیک در ایران و یا متخصص لیپوماتیک انجام پذیرد تا از بروز عوارض بعدی جلوگیری به عمل آورد. حال برای برخی افراد این سوال پیش می آید که چگونه بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران را شناسایی نمایند و از تخصص و مهارت ایشان چطوری اطمینان حاصل نمایند؟ از این رو در این مقاله سعی نمودیم تا حدودی به این اشخاص کمک نماییم.معیارها و چارچوب هایی وجود دارد که به کمک آن ها می توان پزشکان متخصص لیپوماتیک را شناسایی نمود و به این طریق به هدف خویش دست یافت. از جمله این معیارها برای انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک به شرح زیر می باشد:

بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران می بایست نسبت به آناتومی بدن اطلاعات کافی را داشته باشد و مدارک تخصصی لازم را کسب نموده باشد.
از تجربه بالایی برخوردار باشد و در کارنامه عملی خویش بسیاری از اعمال لیپوماتیک با نتیجه مطلوب را به ثبت رسانده باشد.
متخصص لیپوماتیک باید در مطب و یا کلینیک خود از به روز ترین و جدیدترین امکانات و تجهیزات پزشکی استفاده نماید.
پزشکی را بهترین می دانیم که کلیه اعمال لیپوماتیک را طبق اقدامات استاندارد و تحت نظر وزارت بهداشت و درمان انجام دهد و هیچ گونه خطر و یا عارضه ای شخص را تهدید ننماید.
دکتر لیپوماتیک پزشکی می باشد که از پیشرفته ترین و نوین ترین روش های درمانی و زیبایی به منظور تناسب اندام بهره جوید.
روند انجام لیپوماتیک
با توجه به این که لیپوماتیک روشی بسیار جدید در عمل لاغری می باشد، از این رو دستگاه مورد استفاده آن نیز به روز است. بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران در جلسات مشاوره ای توضیحاتی می دهد و تفاوت میان لیپوماتیک و لیپوساکشن را چنین بیان می کند که روش لیپوماتیک کاملا عمل سرپایی می باشد و بر خلاف لیپوساکشن نیازی به بستری شدن ندارد.لیپوماتیک از فناوری صدای مادون صوت، ارتعاش و نوتاسیون به منظور تحلیل سازی سلول های چربی و لاغری بهره می گیرد. دستگاه به کار برده شده در لیپوماتیک دارای پمپی برای تولید باد و مکش می باشد. کانولا نیز جزء این دستگاه محسوب می شود که از استیل ضد زنگ ساخته شده و این لوله توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران به داخل بافت های چربی وارد شده و به کمک حرکات ارتعاشی و چرخشی در از بین بردن چربی ها تاثیرگذار می باشد. پمپی که در سر کانولا قرار گرفته شده، چربی های تحلیل رفته را از داخل بدن به بیرون بدن پمپاژ می کند و سپس بهترین دکتر لیپوماتیک عمل را به پایان می رساند و بخیه لازم را در برش ایجاد شده می زند و در صورت استفاده از سلول های چربی تخلیه شده، آن ها را به کمک دستگاه مخصوصی تصفیه می نماید.پزشک لیپوماتیک خاطر نشان می کند که چربی های تخلیه شده از بدن، قابلیت پر کنندگی دارند و می توان از آن ها در برجسته سازی و پر کردن نواحی مختلف بدن اعم از: سینه ها، لگن و صورت و … استفاده کرد. نکته حائز اهمیت در رابطه با لیپوماتیک این است که کمترین خونریزی و درد را در این مشاهده می نمایید و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.لازم به ذکر است، در صورتی که ساکن شهر تهران هستید و جویای بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران، به شما توصیه می کنیم به سراغ مقاله ما با این عنوان بروید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

فواید انجام لیپوماتیک
لیپوماتیک یکی از جدیدترین روش های لاغری به شمار می رود که از مزایا و فواید متعددی برخوردار می باشد و از جمله این فواید عبارتند از:بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران در زمینه فواید این روش چنین بیان می کند که: در روش لیپوماتیک دردی را احساس نمی کنید و یا با درد ناچیزی مواجهه می شوید. در زیر پوست میان چربی ها یکپارچگی ایجاد می شود و شل بودن پوست تا حد زیادی رفع می گردد.لیپوماتیک روشی است که باعث تناسب اندام، شکل دادن به پوست، جمع شدن و تقویت پوستی می شود. طبق آمار به دست آمده؛ لیپوماتیک عوارض بعد از عمل ندارد و شما با عفونت و تورم، ترشحات پس از عمل روبرو نخواهید شد و این جزء بهترین مزایای لیپوماتیک می باشد.روند عمل لیپوماتیک با بی حسی موضعی صورت می گیرد و این بی حسی هیچ گونه عارضه ای برای بدن ندارد. از فواید دیگر لیپوماتیک که بهترین دکتر لیپوماتیک نیز بیان می کند، بستری نشدن در بیمارستان و بهبودی هر چه سریع تر این روش می باشد.

اقدامات قبل و بعد از لیپوماتیک
بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران برخی از اقداماتی که منجر به مطلوب سازی روش لیپوماتیک می گردد را شرح می دهد و این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشد:

به مدت یک الی دو هفته به شما توصیه می شود که دخانیات و الکل را کنار بگذارید و مصرف نکنید.
پس از عمل بهتر است که مدتی مایعات بیشتر مصرف نمایید تا آب از دست رفته بدن، جبران شود.
بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران از شما می خواهد تا دو روز قبل از لیپوماتیک از مصرف *** آسپیرین خودداری نمایید.
بهترین دکتر لیپوماتیک برای شما گن های مخصوصی را تجویز می کند، پس از عمل الزامی است از آن استفاده کنید.
فعالیت های ورزشی و سنگین را در روزهای ابتدایی عمل کنار بگذارید و سعی کنید استراحت نمایید.
کلام آخردر روش لیپوماتیک چربی ها به طور فیزیکی و با ایجاد حرکات ارتعاشی از بین می روند و در نهایت منجر به کاهش سایز، لاغری و تناسب اندام می شوند. این روش در صورتی که توسط متخصص لیپوماتیک انجام شود، هیچ گونه عارضه ای را به همراه نخواهد داشت و طی مدت زمان کوتاهی دوران نقاهت آن پایان می یابد.از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، سایت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران آشنا کند و امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد و در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است، اگر ساکن شهر کرج هستید و در جست و جوی بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ مقاله ما بروید و از اطلاعات آن بهره مند شوید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۴:۳۲ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)