toptane toptane .

toptane

بهترین دکتر کلیه در تهران کیست ؟

آیا به دنبال بهترین دکتر کلیه در تهران هستید؟ پس همانطور که متوجه شده اید پیدا کردن بهترین دکتر کلیه در تهران کار آسانی نیست ، زمانی که دکترهای بی شماری در شهر تهران فعالیت می کنند. اما با توجه کافی به یک سری نکات می توان انتخاب درستی داشته باشید. پس نگران نباشید. ما در ادامه مقاله این نکات را برای شما بازگو می کنیم.

دکتر کلیه فارغ التحصیل دانشگاه معتبری است یا نه؟

زمانی که فردی در دانشگاه معتبر تحصیلات خود را به پایان رسانده است ، از لحاظ کیفیت عملکرد نسبت به دیگران برتری دارد. پس قبل از انتخاب بهترین دکتر کلیه در تهران به تخصص و دانشگاهی که از آن مدرک دریافت کرده است ، توجه کنید. این اطلاعات را می توانید در صفحات و سایت رسمی دکتر پیدا کنید و با دیگر دکترها بسنجید.

متخصص کلیه با سابقه فعالیت بیشتر: همیشه دکتر های با سابقه مورد اعتماد افراد بیشتری قرار می گیرند. چرا که آنها سال های بسیاری است در زمینه تخصص خود فعالیت دارند و مشکلات متعددی روبرو شده اند و برای درمان بیماری ها حرفه ای تر عمل می کنند.

نکته دیگری که می توانید به آن توجه کنید ، تعداد بیمارانی است که بیماری مشابه با شما دارند و توسط دکتر درمان شده اند. از این طریق می توانید با اعتماد کامل درمان را شروع کنید.

چه زمانی به یک متخصص کلیه مراجعه کنیم ؟
زمانی که یک پزشک عمومی تشخیص بدهد که مشکل بیمار بخاطر مثانه ، مجاری ادراری ، حالب و کلیه باشد ، بیمار را به دکتر کلیه معرفی می کند.

بیماری هایی که توسط دکتر کلیه درمان می شود ، شامل:

بیماری کلیه :زمانی که کلیه دچار مشکل شود ، دست ها و مچ پا متورم می شود. و افزایش فشار خون یکی دیگر از نشانه های بیماری کلیه است. در صورتی که کلیه به خوبی کار نکند یا به طور کلی از کار بیافتد ، مشکل نارسایی کلیه رخ می دهد که بسیار خطرناک است.

اختلالات نعوظ :غیر مجاز می باشد تناسلی به طور کامل سفت نمی شود تا آمیزش  جنسی به درستی صورت بگیرد. درمان این مشکل بر عهده متخصص کلیه است.

بی اختیاری ادرار :بی اختیاری ادراری زمانی رخ می دهد که دستگاه ادراری با مشکل روبرو شود‌. بی اختیاری ادراری در خانم ها ممکن است به خاطر ضعیف شدن عضلات لگن در دوره بارداری است.

سنگ کلیه :علائم سنگ کلیه معمولا با درد ، حالت تهوع و استفراغ همراه است و باعث تغییراتی در  ادرار کردن خواهد شد.

انواع سرطان های دستگاه ادراری :درمان سرطان دستگاه ادراری شامل مثانه ، بیضه و پروستات به دکتر کلیه مربوط می شود‌.

عفونت مجاری ادراری  :عفونت مجاری ادراری زمانی اتفاق می افتد که باکتری های داخل دستگاه گوارش وارد مجاری ادراری می شود. بروز این مشکل معمولا با بی اختیاری ادراری ، تب و لرز ، درد ، حالت تهوع و ادرار غیرطبیعی همراه است. در صورت مشاهده این علائم ، سریعا به بهترین دکتر کلیه در تهران مراجعه کنید.

بزرگ شدن پروستات : مردانی که در سنین میانسالی قرار دارند ، احتمال این که با مشکل بزرگ شدن پروستات روبرو شوند ، بسیار بالاست. مشکل پروستات باعث بسته شدن مجاری ادراری می شود که در ادامه مشکلات در ادرار کردن افراد به وجود می آید.

ناباروری آقایان  : آسیب دیدن دستگاه تناسلی آقایان و یا اختلالات ایجاد شده در اسپرم ها ، ناباروری مردان را به همراه دارد. یکی از رایج ترین مشکلات ناباروری آقایان واریکوسل است که این روزها افراد زیادی به این مشکل دچار می شوند.

در ادامه مقاله به یک سری نکات می پردازیم که باید در هنگام مراجعه به متخصص کلیه به آن توجه کنید.

شرح سابقه بیماری به متخصص کلیه

زمانی که قرار است برای اولین بار به متخصص کلیه مراجعه کنید ، با دقت تمام سوابق پزشکی خود را برای او بیان کنید. سپس متخصص کلیه و مجاری ادراری با توجه به سوابق پزشکی و آزمایشات انجام شده بهترین راه حل را برای درمان انتخاب می کند.

زمانی که متخصص کلیه جراحی را برای درمان انتخاب می کند چه اتفاقی می افتد ؟
حدود نیمی از بیماری های دستگاه کلیه و مجاری ادراری با جراحی قابل درمان هستند. این جراحی ها شامل سنگ کلیه ، سرطان پروستات و مشکلات مادرزادی دستگاه ادراری می باشد که توسط بهترین دکتر سنگ کلیه انجام می شود .جراحی های لازم برای دستگاه کلیه و مجاری ادراری به دو صورت باز و بسته انجام می شود.

و روزانه روند جراحی با پیشرفت تکنولوژی تغییر می کند. جراحی به صورتی است که قسمتی از بدن توسط تیغ جراحی برش داده می شود اما جراحی به صورت بسته توسط دستگاه انجام می شود. دستگاه توسط سوراخ کوچکی وارد بدن شده و اقدامات لازم را انجام می دهد.اگرچه میزان کیفیت این دو روش جراحی چندان فرقی ندارد ، اما افرادی که به روش بسته جراحی انجام می دهند ، دوران بهبودی سرعت تر اتفاق می افتد.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم که شما را برای انتخاب بهترین دکتر کلیه در تهران یاری کنیم. اگرچه انتخاب بهترین سخت است اما با در نظر داشتن معیارهای مورد نظر می توان انتخاب ایده آلی داشته باشید. و در کلام آخر باید بیان کنیم که دکترهای نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده و در صورت انتخاب لازم است اطلاعات بیشتری بدست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۳:۱۴ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)