toptane toptane .

toptane

انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

برای انجام جراحی لیپوماتیک اولین کاری که باید انجام دهید، انتخاب متخصص است. در صورتی که به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران هستید، باید بگوییم که کار چندان ساده ای نیست. چرا که این روزها جراحان بسیار زیادی در زمینه انجام لیپوماتیک در شهر تهران فعالیت می کنند که انتخاب را برای شما سخت خواهند کرد.
این روزها همه به دنبال زیبایی بهتر و تناسب اندام هستند و زیبایی صورت و اندام مناسب یک هدف بسیار ارزشمند برای هر فردی تعریف می شود. اهمیت روز افزون تناسب اندام باعث شده است، خیلی ها به دنبال انجام لیپوماتیک باشند. اما انجام آن همراه با موفقیت بسیار ساده نیست که ما به این راحتی به زبان می آوریم. پس بهتر است قبل از هر کاری برای انتخاب دکتر خود نکاتی را در نظر بگیرید که ما در این مقاله سعی کردیم شما را در انتخاب درست کمک کنیم تا با کمترین ریسک این عمل را انجام دهید و به موفقیت بالایی از آن برسید.

ویژگی های متخصص لیپوماتیک
این ویژگی ها همگی به میزان تجربه پزشک و تجهیزاتی که برای انجام این عمل فراهم شده است، مربوط می شود. یکی از ویژگی هایی که باید دکتر لیپوماتیک داشته باشد این است که ناحیه هدف را به درستی انتخاب کند. در واقع ناحیه ای باید انتخاب شود که به خاطر چربی اضافه، فرم بدن بد دیده می شود و برای از بین بردن چربی ها در یک ناحیه مشخص نباید متخصص، زیاد از حد لیپوماتیک انجام دهد. در ادامه به ویژگی های متخصص لیپوماتیک اشاره خواهیم کرد:

ارتباط پزشک با بیماران
یکی از ویژگی های بسیار مهم انجام عمل زیبایی، نحوه برقراری ارتباط پزشک با بیماران می باشد. در واقع پزشک باید بتواند خواسته هایی که بیماران از انجام جراحی مورد نظر دارند را درک کند و در صورتی که خواسته آن ها غیر معقولانه باشد، برای آن ها دلیل منطقی داشته باشد.
برخی از پزشکان تنها به دنبال سود بیشتر و انجام جراحی های متعدد هستند و شرایط لازم بیماران را برای انجام جراحی بررسی نمی کنند و از این رو ممکن است عوارض جبران ناپذیری رخ دهد.

داشتن تخصص در زمینه انجام لیپوماتیک
پزشک باید در این زمینه دارای تخصص، تجربه و دانش مورد نیاز باشد تا بتواند حداکثر تلاش خود را برای کاهش عوارض لیپوماتیک انجام دهد. پس اگر پزشکی که انتخاب می کنید، مهارت و تجربه کافی نداشته باشد ممکن است در هنگام حذف بافت‌های چربی به دیگر بافت های بدن شما آسیب جدی وارد کند و با عوارض جبران ناپذیری از این عمل زیبایی رو به رو شوید.

اقدامات لازم قبل از لیپوماتیک
در زمان مراجعه به مطب دکتر دقت داشته باشید تمام خواسته های خود را برای دکتر بیان کنید. همچنین در مورد شرایط سلامتی خود برای دکتر توضیح دهید. اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما با پزشک خود در میان بگذارید تا مشکلی بعد از انجام لیپوماتیک برای شما پیش نیاید. اگر شرایط انجام این عمل را نداشتید بهتر است از انجام آن صرف نظر کنید به دلیل این که لیپوماتیک مانند: هر عمل زیبایی خطراتی را به دنبال دارد.

آگاه باشید لیپوماتیک هم مانند: دیگر عمل های زیبایی با خطرات و ریسک های خاص خودش همراه است که انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران باعث می شود احتمال بروز خطرات را کاهش دهد.

عوارض انجام لیپوماتیک
برخی از عوارض انجام لیپوماتیک به شرح زیر می باشد:

عوارض و خطرات بیهوشی
عفونت، تجمع مایع
عوارض قلبی ریوی
تغییرات پوستی که ممکن است برای همیشه بر روی پوستتان باقی بماند.
تورم و بدتر شدن وضعیت سلولیت پوستی
پوسته پوسته شدن
نیاز به انجام جراحی دوباره
عدم بهبودی زخم و شل شدن پوست
عدم تقارن و نامنظمی های روی پوست
چگونه بهترین دکتر لیپوماتیک را انتخاب کنیم؟
در این قسمت راهکاری برای شما مشخص کرده ایم که می توانید بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران را انتخاب کنید، به طوری که از انجام این عمل پشیمان نشوید. در ابتدا به جستجو پزشکان مختلفی که در این زمینه در تهران فعالیت می کنند بگردید. برای این کار می توانید در فضای اینترنت و صفحات پربازدیدی مانند اینستاگرام جستجو کنید. سپس لیستی از تمام پزشکان را بنویسید.
بعد از تهیه کردن لیست، در مورد تک تک دکترها به صورت دقیق تر اطلاعات کسب کنید و تمام نمونه کارهای آن ها را در زمینه انجام لیپوماتیک با دقت بررسی کنید. سپس از میان لیست بهترین دکتر را انتخاب و برای مراجعه حضوری اقدام کنید.

هزینه انجام لیپوماتیک
انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران مسلما قیمت این عمل را بالا می برد.
انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک بر روی هزینه های عمل تاثیر گذار خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که هر چقدر هزینه بالاتر رود، نتیجه عمل شما بهتر خواهد شد. بسیاری از پزشکان به خاطر موقعیت مکانی مطب و تجهیزات آن هزینه های گزافی بابت عمل های زیبایی دریافت می کنند که این نشان دهنده کسب نتیجه بهتر از عمل نیست.
پس اگر کمی در انتخاب خود دقت کنید، می توانید با یک انتخاب درست و پرداخت هزینه‌های معقولانه بهترین نتیجه را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به مقاله هزینه لیپوماتیک چقدر است؟ مراجعه نمایید.

آیا افراد جوان هم می توانند لیپوماتیک انجام دهند؟
از آنجایی که انجام لیپوماتیک هیچ محدودیت سنی ندارد. اما انجام آن برای افراد جوان توصیه نمی شود. چرا که دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است چربی های حذف شده توسط این روش دوباره ظاهر شوند. پس بهتر است کسانی که سن زیادی ندارند به جای انجام لیپوماتیک از روش های دیگری مانند: ورزش کردن برای حذف چربی ها استفاده کنند.

مزایای انجام لیپوماتیک
برای انجام عمل زیبایی لیپوماتیک نیاز به بیهوشی ندارید و برای احساس بهتر تنها به بی حسی موضعی نیاز است. در این روش چربی ها به صورت یکنواخت خارج می شوند و هیچ چربی در قسمت مورد نظر باقی نمی ماند. تورم حاصل از این جراحی نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر و تنها لازم است حدود دو هفته از گن استفاده شود.
این عمل نیاز به استراحت زیاد نخواهد داشت؛ یعنی شما بعد از چند ساعت می توانید به کارهای خود بپردازید.

اقدامات بعد از انجام لیپوماتیک
اقدامات لازم که باید بعد از عمل لیپوماتیک انجام دهید به شرح زیر است:

بعد از عمل لیپوماتیک باید حدود 2 الی 3 روز از رانندگی بپرهیزید.
ماساژ دادن ناحیه مورد نظر به کاهش تورم عمل کمک می کند.
در هفته های اول استخر رفتن یا سونا ممنوع است.
از خوردن غذاهای پر نمک پرهیز کنید.
بهتر است هفته های اول بعد از انجام این عمل از انجام کارهای سنگین مانند ورزش کردن خودداری کنید.
کلام آخر

در واقع با انجام لیپوماتیک دو هدف را نشانه می گیرند. در مرحله اول چربی های اضافه را استخراج می کنند و سپس، از همان چربی ها برای بهبود و برجستگی نواحی دیگر مورد استفاده قرار می دهند. در این روش هیچ آسیبی به بافت چربی وارد نخواهد شد. چرا که به گونه ای طراحی شده است که دستگاه لیپوماتیک اجازه ندارد هنگام استخراج چربی به سایر بافت ها برخورد داشته باشد. پس به راحتی می توان از چربی های استخراج شده برای جوان سازی پوست و افزایش حجم نواحی مختلف مانند: گونه و لب استفاده کرد.

از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت پزشکا همواره سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران آشنا کند. امیدواریم اطلاعات ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، می توانید از طریق سایت با ما درمیان بگذارید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۲۹ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)