toptane toptane .

toptane

لیپوماتیک چیست؟

اصطلاح لیپوماتیک به معنای کاهش وزن، پر کردن و تغییر شکل نواحی خاصی از بدن با حذف رسوبات چربی اضافی یا انتقال آنها به نواحی مورد نظر است .برای لیپوماتیک، پزشک معمولاً از بیهوشی استفاده نمی کند. با حرکات ارتعاشی چربی هایی آزاد می شود که بدن را بدون درد و خونریزی می گذارد. هدف از این جراحی تغییر اندازه و شکل بدن است.

در یک جلسه مقدار زیادی چربی از بدن خارج می شود و 3 تا 7 روز طول می کشد تا بهبود یابد. در طی این عمل مورد احساس نمی شود که پوست شل می شود و سلولیت از بین می رود، لیپوماتیک نیز بدن را تقویت می کند. توجه به این نکته ضروری است که کاهش سایز زمان زیادی می برد.

لیپوماتیک به طور کلی با تکنیک های دیگری مانند لیفت بدن، ماموپلاستی بالا، ابدومینوپلاستی یا جراحی های پلاستیکی مشابه برای نتایج طبیعی و بهتر ترکیب می شود. به عنوان مثال، مردانی که به لیپوماتیک علاقه دارند می توانند به طور همزمان این کار را انجام دهند. لیپوماتیک درمان چاقی نیست زیرا فقط بر اصلاح خطوط بدن و کاهش وزن تمرکز دارد. با این حال، اگر به دنبال کاهش وزن هستید، جراحی های چاقی مانند بالون، اسلیو معده و جراحی معده راه هایی برای درمان چاقی و کاهش وزن هستند.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟
لیپوماتیک لیزر و سونوگرافی است و مانند لیپوساکشن سنتی یک روش کنترل وزن یا راه حل چاقی نیست. آنها برای کمک به بدن شما در مناطقی استفاده می شوند که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند، مانند کیسه های زینتی یا شکم. مانند لیپوساکشن سنتی، لیزر لیپوماتیک اغلب برای کاهش پری استفاده می شود: زیر شکم، بازوها، باسن، گونه ها، چانه، باسن، زانوها، ران ها، بازوها، کمر، کمر لیپوساکشن سنتی یکی از رایج ترین روش های جراحی زیبایی است که معمولاً انجام می شود.

با بیهوشی آرامبخش موضعی، داخل وریدی یا بیهوشی عمومی با تزریق محلول نمکی در ناحیه ای از بدن که لیپوماتیک انجام می شود. محلول حاوی دارو برای کاهش درد و خونریزی است. سپس یک لوله توخالی کوچک متصل به خلاء از طریق یک برش کوچک به لایه چربی زیر پوست وارد می شود. برای تجزیه چربی به اطراف حرکت می کند و سپس از بدن خارج می شود. لیپوماتیک با لیزر از قدرت و فناوری مرتبط با پرتوهای لیزر پزشکی برای مایع سازی چربی استفاده می کند و سپس از ناحیه خارج می شود.

جراحی لیپوماتیک یا چاقی
جراحی لیپوماتیک یا چاقی یک جراحی زیبایی برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی است

این کار مقدار زیادی چربی را از بدن خارج می کند.
کسانی که این عمل را انجام می دهند ادعا می کنند که کاهش سایز با این عمل به مدت طولانی ادامه دارد و همچنین سلولیت را از بین می برد.
جراحی لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران به طور فیزیکی چربی را از بین می برد.
این چربی ها بدون درد و خونریزی از بدن خارج می شوند. هدف از این جراحی تغییر اندازه و شکل بدن است.
بهبودی پس از جراحی لیپوماتیک 3 تا 7 روز است.
این روش پیکرتراشی با بی حسی موضعی انجام می شود و در نواحی کوچک مانند چانه یا سینه مردانی که نیازی به بیهوشی ندارند می توان از آن استفاده کرد.پس از اتمام کار، محل انجام عمل به مدت 12 تا 24 ساعت بی حس می ماند و نیازی به مسکن ندارد. اگر بیمار بیهوش نشود و همزمان 5 لیتر چربی مکیده شود، ممکن است دچار آمبولی شود. یکی از معایب این روش احتمال افتادگی پوست و تورم محل جراحی است. کاهش سایز بدن تا یک سال پس از جراحی ادامه دارد. پوشیدن لباس مجلسی مخصوص در این دوره الزامی است.

لیپوماتیک اولتراسونیک

این روش شباهت زیادی به لیپوساکشن مکانیکی دارد با این تفاوت که برای تراشیدن چربی از دستگاه سونوگرافی استفاده می شود و هزینه آن بسیار بیشتر است. روش کار آسان است. همچنین در این روش به دلیل تورم، استفاده از بانداژ و ژن مخصوص ضروری است.

لیپوساکشن یا لیپولیز با لیزر چیست؟
در این روش از قدرت لیزر برای تراشیدن چربی استفاده می شود و به دلیل هزینه بالای دستگاه لیزر قیمت آن نسبت به لیپوساکشن اولتراسونیک گرانتر است. در لیپوساکشن لیزری، اصلاح چربی کمتر از CC500 نیازی به ساکشن ندارد و چربی از طریق کبد و کلیه ها دفع می شود .اگر حجم چربی بیشتر از CC500 باشد، ساکشن چربی باید همزمان انجام شود .کاهش درد و کاهش افتادگی و شلی پوست از مزایای این روش است. همچنین میزان کبودی روی پوست بعد از عمل بسیار کاهش می یابد .برش ها کوچک هستند و میزان انرژی لیزر بر اساس شتاب دست جراح تنظیم می شود.

کرایولیپولیز

در این روش از سرمای شدید برای تجزیه سلول های چربی استفاده می شود. در کرایولیپولیز سلول های چربی به شدت تخریب می شوند و سپس سرما باعث یخ زدن آنها در مرکز بافت می شود.در نهایت چربی ها تجزیه شده و وارد جریان خون می شوند که از طریق ادرار دفع می شود .در این روش امکان ایجاد عوارض پوستی مانند تاول و قرمزی وجود ندارد.در حالی که لیپوساکشن را نمی توان در افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی، کبدی یا کلیوی انجام داد، اما برای بیماران محدودیتی ندارد.

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان مقاله همراهی کردید. سایت پزشکا سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران آشنا کند. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت تمایل می توانید به مقاله بهترین جراح لیپوماتیک خانم در تهران مراجعه کنید و و برای جراحی لیپوماتیک اقدام کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۴:۰۶ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)