toptane toptane .

toptane

بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج کیست ؟


برای از بین بردن چربی های مازاد اندام های خود می توان از روش لیپوماتیک استفاده کرد، البته نکته مهم این است که جهت انجام این روش، به دنبال پزشک بسیار حاذق و ماهر بروید تا نتیجه خوبی از آن بگیرید؛ در صورتی که ساکن شهر کرج هستید، باید به مطب بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج مراجعه کنید و از ایشان درخواست کمک کنید؛ در حقیقت بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج باید از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد که در ادامه مقاله برخی از آن ها را برای شما ذکر خواهیم کرد.اگر شما ساکن شهر تهران هستید و به دنبال پزشک متخصص برای لیپوماتیک می باشید، می توانید به مقاله بهترین جراح لیپوماتیک در تهران مراجعه کنید و پزشک مورد نظر خورد را بیابید.
لیپوماتیک چیست ؟
بسیاری از افراد از چاقی و تجمع چربی های بسیار زیاد رنج می برند و به دنبال یافتن راه حل هستند؛ در این گونه مواقع، ممکن است فرد با استفاده از رژیم و ورزش های به خصوص بتواند بخشی از چربی های خود را از بین ببرد اما در شرایطی که رسیدن به اندام ایده آل سخت باشد، می توان از روش های پزشکی مانند لیپوماتیک استفاده کرد.لیپوماتیک مثل لیپوساکشن عملی غیرتهاجمی جهت حذف کردن چربی اضافه و برداشتن چربی‌های موضعی می باشد؛ بسیاری از جراحان پلاستیک، لیپوماتیک را با اصطلاح پیکرتراشی نیز می شناسند؛ شما می توانید در روش لیپوماتیک برای حذف کردن چربی‌های موضعی اقدام نمایید اما برای برداشتن چربی‌های اضافه و تغییر یافتن وزن زیاد، نمی‌توان از این روش استفاده کرد.در روش لیپوماتیک برعکس لیپوساکشن، هدف تغییر یافتن فرم و سایز در نقطه ای خاص می باشد، در ضمن در این روش چربی‌های فرد برداشته می‌شوند اما دکتر آن ها را نمی سوزاند.جراحی لیپوماتیک نوعی عمل سرپایی محسوب می شود که مدت زمان انجامش کوتاه‌ است؛ در این روش از طریق دستگاهی به نام کانولا که از سوراخ کوچک به پوست وارد می‌شود، با به وجود آوردن حرکات لرزشی، سلول‌های چربی بدون روش لیزری و حرارتی استخراج می شوند و کاملا در داخل محفظه دستگاه تجمع می‌یابند؛ به دلیل تغییر نکردن ظاهر سلول‌های فرد، می‌توان از سلول‌ها برای تزریق در سایر بخش های بدن فرد مانند سینه، باسن، گونه‌ها و اندام‌های دیگر استفاده نمود.
مزایای لیپوماتیک
لیپوماتیک نیز مانند هر روش دیگری با مزایا و فواید بسیاری همراه می باشد که آن ها به شرح زیر اند :
- مدت زمان دوران نقاهت برای جراحی لیپوماتیک در مقایسه با روش های دیگر بسیار کوتاه می باشد و باید فرد پس از 2 هفته، به فعالیت های پیشین خود ادامه دهد.
- در روش لیپوماتیک چربی ها به گونه ای خارج می شوند که هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی شود و همین مسئله موجب جمع شدن سریع پوست و بازگشت آن به حالت نرمال خود است.
- روش لیپوماتیک به طور سرپایی انجام می شود و فرد پس از عمل مرخص می شود.
- این دستگاه به صورت هوشمندانه عمل می کند و همین که کانولا بتواند نبود چربی را در بدن تشخیص دهد، به فعالیتش ادامه نمی دهد.
- در روش لیپوماتیک تنها چند برش 1 الی 5 میلی متری بر روی پوست به وجود می آید و بدین معناست که امکان بروز عفونت بسیار کم است.
- این روش در مقایسه با روش های دیگر بسیار ارزان قیمت تر می باشد.
- چربی که با لیپوماتیک خارج شده است را می توان به عنوان فیلر به بخش های دیگر بدن تزریق کرد.
- تورم و مقدار مواد ترشح شده ای که از بدن در روش لیپوماتیک خارج می شود، نسبت به روش های دیگر، بسیار کمتر است.
- به هیچ عنوان پس از جراحی، چربی هایی که در زیر پوست گلوله شده اند را حس نخواهید کرد؛ این مشکل در دیگر روش ها وجود دارد، با اینکه به مرور مشکلاتشان حل خواهد شد اما این موضوع زمان بر است.
عوارض لیپوماتیک
در صورت انجام جراحی لیپوماتیک برخی عوارض و مشکلات ممکن است برای افراد رخ دهد که باید به مطب بهترین دکتر پیکرتراشی در کرج مراجعه کرد و این مشکل را با ایشان در میان گذاشت؛ در ادامه مقاله برخی از این مشکلات را برای شما شرح خواهیم داد :
- احساس ضعف و سرگیجه در فرد
- امکان دارد از بین بردن تورم در ناحیه جراحی شده، 6 ماه زمان ببرد.
- امکان به وجود آمدن کبودی در بخش هایی که چربی از آنها خارج شده است وجود دارد؛ این کبودی پس از گذشت چند روز رفع می شود و جای هیچ نگرانی نیست.
- فرد نباید تا مدت 9 هفته کارهایی که سنگین اند انجام دهد.
- در صورتی که پزشک با سابقه انتخاب نکنید، افزایش یافتن خطر آمبولی ریه در لیپوماتیک رخ می دهد.
- در روش لیپوماتیک، مایعات بسیار زیادی از بدن فرد کشیده می شود و امکان دارد در صوت جبران نکردن، فرد دچار مشکلات کلیوی و قلبی شود.
- در روش لیپوماتیک، کانولا به حالت سه بعدی می لرزد و این امکان وجود دارد که در طول جراحی به عصب ها آسیب وارد شود.
- ممکن است شما به طور موقت و به دلیل تزریق شدن لیدوکائین به بدن، تا مدتی در ناحیه عمل شده دچار بی حسی شوید.
- در روش لیپوماتیک بروز عفونت، بسیار نادر می باشد ولی اگر پس از جراحی، بهداشت فردی را رعایت نکنید ممکن است دچار عفونت شوید.
بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج باید از چه خصوصیاتی برخودار باشد؟
در صورت انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج باید به تمام خصوصیات و ویژگی ایشان در زمینه های مختلف توجه کرد که این ویژگی ها به شرح زیر هستند :
- باید بهترین جراح پلاستیک در کرج بتواند جراحی های مربوط به شکم و حذف چربی را به خوبی انجام دهد و تبحر کافی در این زمینه داشته باشد.
- باید دکتر هزینه مناسبی جهت انجام جراحی لیپوماتیک از بیماران خود اخذ کند که هر یک از آن ها بتوانند با هر درامدی که دارند از این روش استفاده نمایند.
- تجربه و سابقه دکتر باید در زمینه انجام دادن جراحی لیپوماتیک کافی باشد تا جراحی به خوبی انجام شود و بیمار رضایت کافی از نتیجه حاصل شده داشته باشد.
- دکتر باید با هر فردی که به کلینیک ایشان برای لیپوماتیک مراجعه می کند، رفتار و برخورد مناسبی داشته باشد تا آن ها از ایشان راضی باشند.
- دکتر باید مدرک معتبری در زمینه انجام لیپوماتیک داشته باشد و این مدرک را از دانشگاه معتبر اخذ کرده باشد.
پس از جراحی لیپوماتیک باید به چه توصیه هایی توجه کرد؟
پس از آن که جراحی لیپوماتیک به پایان رسید، باید به برخی توصیه های پزشکی توجه کرد تا مشکلی پیش نیاید که این نکات به شرح زیر می باشند :
- در صورتی که شما می خواهید برای ناحیه پایین تنه خود از لیپوماتیک استفاده کنید، حتما از جوراب مخصوص استفاده نمایید تا از به وجود آمدن آمبولی پیشگیری شود.
- حتما در مواردی که دکتر موافق است، ۱۲ ساعت پس از جراحی و هوشیاری کامل، با کمک کردن پرستار یا همراه، قدم بردارید تا بدن شما دچار هیچ مشکلی نشود؛ خوابیدن و بی حرکت بودن پس از جراحی عوارض بسیار و گاه جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند.
- استفاده کردن از گن مخصوص لیپوماتیک پس از انجام این روش، تاثیری بسیار فوق‌العاده‌ در نتیجه جراحی می گذارد؛ استفاده آن را جدی بگیرید و پس از تایید پزشک معالج، پوشیدن گن طبی را آغاز نمایید.
- در صورتی که بر روی تخت استراحت می‌نمایید؛ به طور حتم هر ۱۵ دقیقه یک بار خود را جابه‌جا کنید؛ اصلا و تحت هیچ شرایطی به پهلو دراز نکشید.
- تا مدت سه روز پس از انجام دادن لیپوماتیک، از دوش گرفتن اجتناب کنید مگر این که دکتر صلاح‌ بداند.
- شستن منظم ناحیه زخم و تعویض کردن پانسمان جزو مهم‌ترین بخش مراقبت پس از لیپوماتیک می باشد.
- اصلا از پانسمان‌ به مدت طولانی استفاده ننمایید و در طول روز پانسمان را تعویض کنید و وضعیت زخم را ببینید.
- پس از توصیه دکتر، از پمادهای ترمیم کننده محل زخم به‌ صورت منظم استفاده کنید.
- از انجام دادن ورزش‌هایی که سنگین اند پرهیز کنید و برای شروع کردن هرگونه فعالیت سنگین، از دکتر متخصص تان مشورت بگیرید.
- گنی که مخصوص لیپوماتیک است را تنها برای مدت زمان کوتاه در بیاورید؛ استفاده کردن از این گن حدود ۳ الی ۶ ماه توصیه می‌شود.
کاندیدای مناسب لیپوماتیک
برخی از افراد می توانند به دلیل داشتن شرایط روحی و جسمی مساعد، کاندیدای مناسبی برای روش لیپوماتیک باشند؛ از این رو در ادامه این افراد را برای شما شرح خواهیم داد :
- آن دسته از افرادی که تقریبا 30 درصد اضافه وزن دارند.
- کسانی که پوست بدنشان بسیار سفت و محکم و پرتوان است.
- افرادی که تقریبا در سلامت جسمی کامل به سر می برند و می توانند به راحتی این دوران را پشت سر بگذارند.
- کسانی که از فرم بدنشان خسته شده اند و قصد تغییر آن را دارند و می خواهند لاغرتر شوند.
- افرادی که بدنشان نسبت به انجام ورزش و رعایت رژیم غذایی، دیر پاسخ می دهد یا هیچ تاثیری ندارد.
- کسانی که BMI بدن آن ها تقریبا از 30 کمتر است.
هزینه لیپوماتیک در کرج
برای استفاده از روش لیپوماتیک جهت حذف چربی های مازاد، باید هزینه هایی بپردازید که مقدار این مبلغ به موارد مختلفی از جمله تعداد و نوع آزمایشات مورد نیاز بستگی دارد؛ موارد موثر دیگر شامل مقدار چربی های انباشته شده در اندام های مختلف است زیرا هر چه مقدار چربی ها بیشتر باشد، هزینه درمان افزایش می یابد؛ به طور کلی موارد مختلف بسیاری می توانند در این زمینه موثر واقع شوند؛ اگر می خواهید در رابطه با هزینه جراحی لیپوماتیک در کرج مطلع شوید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و پاسخ سوال خود را بیابید.کلام آخرهدف ما در این مقاله ارائه مطالبی در رابطه با لیپوماتیک و مطالب مرتبط با آن بود، در ضمن سایت تاپتنا 10 تا از بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج را به شما معرفی کرد تا بتوانید از میان پزشکان ارائه شده، متخصص مورد نظرتان را در این زمینه بیابید؛ لیپوماتیک تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن چربی های مازاد بدن دارد، از این رو طرفداران بسیار زیاد نیز دارد.از این که تا انتهای مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با لیپوماتیک در کرج دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۵:۲۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)