toptane toptane .

toptane

لیپوماتیک در کرج

افراد بسیاری از داشتن چربی های اضافه و وزن بالا رنج می برند ک همیشه در تلاش اند که از طریق ورزش ها و رژیم های خاص به اندام ایده آل خود برسند؛ رژیم و ورزش در صورتی که اصولی باشد می تواند کمک شایانی به آن ها کند اما در برخی موارد نیز نمی توان از این دو مورد تاثیر مثبت گرفت؛ در این مواقع باید به دنبال روش های جراحی و غیر جراحی مختلفی بود که یکی از آن ها لیپوماتیک می باشد.

به وسیله لیپوماتیک می توان چربی های اضافی بدن را از طریق لوله هایی از بدن خارج کرد و نکته مثبت این است که لیپوماتیک عملی سرپایی محسوب می شود و به هیچ گونه بیهوشی نیاز ندارد؛ افرادی که از این روش استفاده کرده اند، ادعا می کنند که تا مدت طولانی پس از لیپوماتیک، کاهش سایزشان ادامه دارد؛ برای داشتن رضایت بالا از این روش باید حتما آن را زیر نظر بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج انجام دهید.

لیپوماتیک چه مزایایی با خود به همراه دارد؟
لیپوماتیک نیز مانند روش ها و جراحی های دیگر با مزایا و فوایدی همراه می باشد که این مزایا به شرح زیر می باشند :

پس از لیپوماتیک، چربی هایی که در زیر پوست انسان قرار دارند یکنواخت می شوند و همانند دیگر روش ها چربی ها در زیر پوست بر آمده نمی شوند.
مدت زمانی که باید از بادی شیپر استفاده کنید کاملا کوتاه مدت می باشد و ممکن است فقط دو هفته طول بکشد.
نحوه‌ جمع کردن و شکل دادن به پوست از طریق لیپوماتیک نسبت به دیگر عمل ها بسیار بهتر است.
در این نوع از پیکرتراشی از بی حسی موضعی استفاده می شود.
ورم و ترشح در این جراحی بسیار کم است.
احتمال بروز عفونت در بدن فرد بسیار پایین است و آمبولی چربی بسیار کم است و تا به اینجا هیچ موردی گزارش نشده است.
نیازی به بستری شدن فرد وجود ندارد و فرد مورد جراحی بعد از عمل مرخص می شود.
خستگی و جراحت بدنی در این جراحی بسیار کم می باشد.
لیپوماتیک برای چه قسمت هایی از بدن مناسب است؟
هنگامی که اضافه وزن دارید، این چربی ها ممکن است در نواحی مختلف بدن شما پخش شده باشند و چند ناحیه از بدن حجیم و چاق شده باشند؛ از طریق لیپوماتیک می توان چربی های نواحی مختلف بدن را از بین برد؛ این نواحی شامل موارد زیر می باشند:

قسمت شکم
کمر
باسن
قفسه سینه
داخل زانوها
لگن
پهلوها
خط گردن و قسمت پایین چانه
ران ها
بازوها
لیپوماتیک چه عوارض جانبی دارد؟
در ابتدا ذکر کردیم که لیپوماتیک نسبت به دیگر روش های حذف چربی، روشی بسیار مطمئن و ساده تر می باشد اما با این وجود روشی تهاجمی محسوب می شود و ممکن است که با عوارض جانبی همراه باشد؛ این عوارض شامل موارد زیر می باشند:

کبود شدن شدید : ممکن است تا مدت چند هفته روی پوست فرد کبودی دیده شود.
ملتهب شدن : پس از این عمل ممکن است که تا شش ماه ورم و التهاب دیده شود و مایعاتی از نواحی سوراخ شده ترشح کنند و خارج شوند
ترومبوفلبیت : این کلمه به معنی لخته شدن خون در رگ انسان است که موجب بروز التهاب و مشکلاتی در بدن می شود.
بی نظمی کانتور: در صورتی که پوست انسان قابلیت ارتجاعی بسیار ضعیفی داشته باشد یا اگر زخم ها به صورت غیر طبیعی التیام پیدا کنند و یا اگر حذف کردن چربی ها به صورت نامساوی صورت بگیرد ممکن است پوست به صورت موج دار یا برآمده برآمده خود را نشان دهد.
بی حس شدن : این امکان وجود دارد که قسمتی که جراحی روی آن صورت گرفته برای مدتی بی حس شده باشد اما این حالت معمولا موقت است.
عفونت کردن : خیلی کم پیش می آید که پس از انجام عمل لیپوماتیک عفونت پوستی برای فرد رخ دهد؛ در بعضی موارد این عفونت ها باید از طریق جراحی درمان شوند که خطر ایجاد زخم نیز دارند.
سوراخ شدن اعضای داخلی بدن: این عوارض جانبی بسیار نادر می باشد.
بروز مشکلات قلبی یا کلیوی :  مایعات تزریق یا مکیده می شوند، بنابراین تغییر یافتن سطح مایعات بدن ممکن است موجب بروز مشکلات قلبی یا کلیوی در فرد شود.
آمبولی ریه : چربی وارد رگ خونی فرد می شود و به ریه ها منتقل می شود؛ سپس موجب بسته شدن جریان درون ریه ها می شود که این مشکل جان فرد را به خطر می اندازد.
بروز ورم ریوی : در بعضی موارد وقتی که محلول به بدن تزریق می شود در ریه فرد جمع می شود و موجب بروز ورم می شود.
واکنش آلرژیک : افرادی که ممکن است به داروها یا مواد تزریقی در حین عمل جراحی حساسیت داشته باشند دچار واکنش آلرژیک می شوند و از این رو مشاوره قبل از انجام عمل لیپوماتیک را باید بگذرانید و به دکتر خود اطلاع دهید.
سوختن پوست : دستگاه ویبریشن در دوران عمل لیپوماتیک حرکت می کند و ممکن است به پوست یا عصب ها آسیب وارد کند.
هزینه لیپوماتیک در کرج چقدر است؟
برای انجام لیپوماتیک و حذف چربی های اضافه باید هزینه هایی را حتما به بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج پرداخت کنید تا ایشان بتواند وظیفه خود را انجام دهد؛ نکته قابل توجه این است که هزینه لیپوماتیک به موارد مختلفی بستگی دارد، به طور مثال ناحیه ای که چربی اضافه دارد و مقدار چربی که باید خارج شود تاثیر بسیار زیادی در مقدار مبلغ قابل پرداخت دارد چون هر چه عمل سخت تر و پیچیده تر باشد هزینه نیز آن افزایش می یابد.

موارد دیگری مانند میزان تجربه و سابقه جراح در هزینه لیپوماتیک تاثیر دارد چون با تجربه تر بودن دکتر موجب افزایش هزینه ها می شود؛ مورد دیگری که بسیار موثر است، موقعیت اجتماعی مطب دکتر است چون در صورتی که مطب در بهترین ناحیه کرج باشد هزینه لیپوماتیک ممکن است افزایش یابد. در صورتی که می خواهید از هزینه لیپوماتیک در کرج، اطلاعات کافی کسب کنید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید.

بهترین دکتر لیپوماتیک چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟
در حقیقت باید دکتری که شما برای لیپوماتیک به سراغشان می روید از ویژگی ها و خصوصیات بسیار منحصر به فرد و خوبی برخوردار باشند تا تمام بیماران بتوانند به ایشان اعتماد کنند؛ یکی از ویژگی های مهم دکتر داشتن تجربه و سابقه بسیار درخشان است، ویژگی مهم دیگر مربوط به تخصص دکتر است چون باید ایشان در زمینه لیپوماتیک  تخصص و تبحر بالایی داشته باشند.

باید خدماتی که بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج به مردم ارائه می دهد کاملا با کیفیت باشند و هزینه خدمات بسیار مناسب باشد تا تمام بیماران با هر موقعیت مالی بتوانند از خدمات ایشان بهره ببرند؛ ویژگی مهم بعدی مربوط به برخورد و رفتار مناسب ایشان با تمام مراجعین است چون باید تمام بیماران رضایت کافی از دکتر داشته باشند و بتوانند پاسخ تمام سوالات خود را از ایشان بپرسند.

کلام آخر

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما را با موضوع لیپوماتیک و حذف چربی ها آشنا کنیم و مطالب بسیار مفیدی در رابطه با عوارض و مزایا و هزینه این روش در اختیار شما قرار دهیم؛ امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید دکتر خود را انتخاب کنید و در نهایت رضایت کافی از انتخاب خود داشته باشید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بی نهایت متشکریم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج دارید می توانید از طریق سایت پزشکا با در میان بگذارید.
 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۳۵ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)